18.1.17

Bir gün yine portakal yiyorum

Yazan: Ukturk | 18.1.17 | Kategori: |
Yazı: Bir gün yine portakal yiyorum

Artık daha çok meyve yiyorum. Son zamanlarda mandalinayı bırakıp portakala geçtim. Çünkü daha ucuz ehe. Elinde sürekli mandalinayla dolaşan baba gibiyim. Tek farkım göbeğim yok ve kendim soyup kendim yiyorum. Bu aralar en büyük mutluluklarım da yine meyveler üzerine. Mesela bu ara en çok portakalın sulu çıkmasına seviniyorum. Elim yeterince pislenmediyse o portakal hayal kırıklığı oluyor benim için. Neyse ki son aldıklarım gayet suluydu, kim ürettiyse sevgilerimi iletmek istiyorum buradan o güzel kalpli portakalcı amcaya. Bu satıları da yine portakal yerken yazıyorum ayrıca. Sanırım dişlere de iyi geliyor diyorlar, bu sayede diş macunu masrafımı da yarı yarıya azaltıp artan parayla kebap yemeyi düşünüyorum. Bu kafayla çok yaşayamayacağım ben de farkındayım ama renksiz hayatıma böyle çeşitli saçmalıklar vasıtasıyla renk katmaya çalışıyorum. Tabii buna ren denilebilirse, olsa olsa kırık beyaz diyebiliriz.



Bir de çok rüya görmeye başladım ilginç bir şekilde. 30 yaşından sonra biten sosyal hayat ile birlikte rüya alemim canlandı, pavyon gibi oldu yemin ederim. Her türlü aksiyon var. Aksiyon deyince şimdi kesin başka şeyler geldi akıllara farkındayım ama yook öyle şeyler değil, bizimlaa değilsınızz. Aksiyon derken mesela sivilce falan sıkıyorum, mouse pili falan değiştiriyorum. Her zamanki gibi fantastik ve anlamsız tıpkı normal yaşamım gibi. Sivilce olayı ilginç ama anlatayım: (iki nokta üst üste)

Tabii rüyadayım, rüyanın vermiş olduğu bir rahatlık var sanırım üzerimde bi de ne göreyim güzelim sol göğsüm üzerinde sivilce var. Ne büyük ne küçük, bildiğin sivilce boyutlarında. Standart sivilce ehe. Beyaz başını da vermiş gel beni sık diye bağırıyor resmen. Ben de zaten sivilce görünce "sıkayım mı onu" diye yanaşan bir manyak olduğum için rüyada da olsa affetmedim tabii hemen sıkmak için parmaklarım arasına aldım. Ama o da ne ben şok!! sivilceyi sıkmaya gücüm yetmiyor, ben ki 10 kaplan gücünde bir insanım nasıl yetmez. Bi çaba bi daha deniyorum tam içindeki lanet olası pislik çıkacak gibi oluyor ıhhh çıkmıyor. Sıkmaya çalışırken yoruldum bi de artık nasıl bir güç harcadıysam küçücük sivilceyi sıkmak için. Son bir kez daha deniyorum biraz dışarı çıkıyor, kalanını da içinde alayım diyorum ama bu kez kolum gitmiyor gücü kalmamış, istiyorum ama olmuyor ve rüya the end. Resmen içimde kaldı yani o sivilce tam anlamıyla sıkamadım. Sonra rüya yorumlarına baktım sivilce sıkmak iyi bir şey ama sonucu getiremediğim için başıma ne gelecek diye bekliyorum şu an.

Böyle işte şimdi "yooo neresi ilginç bu rüyanın, sivilce falan bir sürü pislik anlattın okuttun bize" diyenler olabilir. Bence gayet ilginç kaç insan rüyasında sivilce sıkıyor veya mouse pili falan değiştiriyor. O da değişik bi şey bildiğin pil değiştirdim rüya bundan ibaret. Bilinç altım bana nasıl gizli subliminal mesajlar vermek istiyor bilmiyorum ama pek hayra alamet değil gibi sanki. Hakkımızda hayırlısı diyeyim gideyim ben.

Rüyalarda buluşalım tatlı kız.

xoxo ukturko hoca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 2 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. hoş geldin Ukturk :))yirmili yaşlarımızın blogu kendini 30 lara bırakınca durum gerçekten ilginç bir hal alıyor..bahsetmiş olduğun bütün o saçma şeyler, anlamsızlıklar ve dolmayan boşluk hissi hepimizde hakim bence...yaş ilerledikçe ilginç adetler edinir olduk du bakalım hayırlısı (sonumuz bir naciye teyze, bir hasan dayı olacak :(

  2. PinkZorro, merhabaaa :))


Leave a Reply