3.5.13

Bazı kızların sadece kış aylarında güzel olması

Yazan: Ukturk | 3.5.13 | Kategori: , , |
Yazı: Bazı kızların sadece kış aylarında güzel olması

Merhaba sevgili seray severler. Sağımın solumun pek randıman vermediği, hatta bazı yerlerimin servis dışı olduğu -malesef :((- şu zamanlarda sizlerle yine önemli bir konu etrafında buluşmak istedim. Bu zor şartlar altında ne kadar performans gösterebilirim şüpheliyim ama bazı yerler servis dışı olduğunda beyne daha çok kan gidiyor sanırım, bir akıllandım, bir uslandım, bir zeki oldum. Allahım nazardan saklasın öhömm. Bugünkü konumuz bir tespite dayanıyor. Daha önce de bir çok yerde arkadaşlarla bu konu hakkında çeşitli istişarelerde bulunmuştum. Şöyle oluyor konumuz öhömm.

- Bazı kızların sadece kış aylarında güzel olması durumu (True Story!)


Evet böyle bir kitle var, yok demeyin var. Belki siz de onlardan birisiniz, saklanmayın ayıp değil ama bu yazıdan sonra yine karanlıklar aydınlığa çıkacak ve tabiiki adil düzen gelecek! Bundan sonra saf yakışıklı delikanlılarımızı kandıramayacaksınız. Bunu bir son vermek gerekti, o gün bugündür, yaz geldi sayılır artık!

Biliyorsunuz kış aylarında kar var sonra yağmur var, rüzgar var. Kısacası soğuk . Ne yapmak gerek kalın giyinmek, marul gibi kıyafetlere bürünmek gerek. Yoksa hasta olursun, burnun akar ya da en fazla ölürsün :) Kışa bakış açım bu benim hımm bir de kış deyince doğalgaz faturası geliyor akla ama onun konumuz ile alakası yok. Bizim kışa bakış açımız bu iken, bir kitle var ki kış aylarını iple çekiyor, çok daha farklı bakıyor duruma.
- Ayyy kız Handan bir kış gelse yaa, dışarı çıkamaz oldum :(
+ Evet yaa Neriman, yaz geldi Hakan beni terketti, tam yüzüğü takıyordum parmağına. Gitti güzelim çocuk :/
- Kış gelsin yine senindir o Handancım, bir atkı bir bere biraz da kar yağsın, yeter.<3
+ İnşallah cnmm yaa :(
Handan ve Neriman'dan da görebileceğimiz üzere kendileri de farkındadır bu durumun. Kış aylarını gole çevirmek için ellerinden geleni yaparlar, bu konuda gayet profesyonellerdir, kanmayalım, kanmayın! Ama insan hayır diyemiyor bazen anlayabiliyorum o zaman yaza kadar bekleyin, şöyle çıksın bir o montlar, kabanlar, özellikle bereler, atkılar.  O bereler de ve atkılar da bir şey var bence, kesin var. Öyle bir takıyor öyle bir yakıştırıyor ki bazıları, o atkı ile boğ beni Neriman demek istiyorsun haha pardon kendimi kaybettim :) Atkı bere ikilisini çok iyi kullanan kızlar kış aylarının vazgeçilmezi oluyorlar doğal olarak, bir de eldivenler var tabii.

Bu eldiven, atkı, bere üçlüsünün yanında bermuda şeytan üçgeni melek kalır, abi der, secdeye varır. O kadar değişik bir havası var güzel kullanıldığında. Ayrıca bu büyülü kıyafetlerinin yanında bir de tabii saklanan kilolar, baklavalar falan da yanında promosyon. Tabii yaz gelene kadar bunların hepsi, o kış aylarında beren olayım giy beni dediğiniz kız çok farklı bir yapıya bürünüyor gözünüzde. Kendinizi kötü hissediyorsunuz falan. Bu sendromdan çıkmak kolay değil, bu illete yakalanıp kurtulamayan bir çok delikanlı yitip gitti, insan üzülüyor!

Her mevsim güzel olan güzelliklerle karşılaşmak dileğiyle :)
xoxo ukturk hoca


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 8 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Ben de o kızlardan biriyim lanet olsun ki! Kışın tüm hainliğimle yağlarımı kat kat kumaşlara sarıp sarmalayıp kamuflaj ederken iyi de yaz ayı gelince maskeler bir bir düşüyor:/ Tam da bir gün önce yaz mevsiminin laneti üzerine bir yazı yazmış ve bu konuya değinmiştim şimdi senin yazını okuyunca anladım ki kaçış yok,bu durumun farkında olan erkekler de varmış:(

  2. Ayrıca kamuflaj edilmez kamufle edilir burdan kendimi kınıyorum

  3. bence kilo kapatma harici yaz ayları kızlar daha güzel. yaz güzelliği için yaz gelsin diye bekledim sonunda yaz geldi. hemen güneşle birlikte güzel fotolar çekildi. mayısta tatile gidilip bronzlaşınca da tam olucak işte. bence yaşasın yaz güzelliği! :)

  4. Ekimoza, evet biz farkındayız :) Bir söz var bilirsiniz: "Kışın sarıp sarmaladığını o kilolar, yazın gelir tırmalar" haha :) Ama üzülmeyin rejim yapın!

    Mia, bence de bence de! Yaz ayları kızlar daha güzel. Hem yazın güzel kız her zaman güzel oluyor. Bu da bir gerçek :)

  5. Yok kışın direk her yanımdan bir şeyler çıkıyor böyle... Yok atkı uzun, yok kulaklıklar kısa kaldı, bere saçımı kaşındırdı filan... İlkbahar Yaz candır ki saklayacak bir tek kepçe kulaklarım var...

  6. Geçmiş olsun Kaan, hayırdır ne oldu? Neyin var ?

  7. iki atkıya bereye kanıyorsanız o siz erkeklerin sorunu.. uyanık olun canım biraz.

  8. "... bu yazıdan sonra yine karanlıklar aydınlığa çıkacak ve tabi ki adil düzen gelecek" bu cümleye çok güldüm. Umarım dediğiniz gibi olur (;


Leave a Reply