1.4.13

Candy Crush hilesi | şimdi çikolatalar düşünsün!

Yazan: Ukturk | 1.4.13 | Kategori: , , |
Yazı: Candy Crush hilesi | şimdi çikolatalar düşünsün!

Merhaba sevgili seray severler. Bir hayat kurtaran, ilaç gibi yazı ile daha siz sevgi kelebekleriyle birlikteyim. Araştırma konumuz Candy Crush Saga. Bir facebook oyunu bildiğiniz gibi, oynamayan yok gibi. Bir ben oynamıyorum, eminim facebook kullansam ben de oynarım, yarışmacı bir ruhum var, kaynımgilin kızın kaçıncı levele gelmiş ben de gelmeliyim deyip her şeyi bırakıp mesai yapabilirim!


Oyunu hiç oynamasam da gerek sanal ortamda gerekse arkadaşlarım arasında sürekli duyduğum bir oyun haline geldi Candy Crush. Lanet bir şey. Bir de insanlar sevmese de oynamak zorunda hissediyor, uyuşturucu bağımlılığı gibi bir şey. Blogcuları da sarmış bu durumda bu illet. Zaten nerede illet var önce blogcular buluyor, suyunu çıkarana kadar da bırakmıyorlar.

İşte size Candy Crush oyununun pençcesi altında olan blogcular. İşin vehametini göstermek için bu örnekler :) Numaralandırdım. En çok bağımlı olandan, aşağıya doğru ilerliyor, büyük bir yarış var haha.

Leah: 
 ....hunharca Candy Crush oynamaya devam ediyorum. Iphone'um olsa feriştahına kadar ilerlerdim ama işte yokluktan sağdan soldan can bekliyoruz. Yolda görsem utanmadan söylerim can yolla lan bana diye. Zaten bi kemik kadrom var sürekli paslaşıyoruz. Resmen birbirimizin destek ekibiyiz.
Mia Wallace:
....bu aralar Candy Crush Saga'ya taktım. Sayfayı açınca yukarda 5 tane dolu canı görünce ben de bir mutluluk, bir rahatlama. Sonra üst üste 5 canı da harcayıp, bölümü geçemeyince ben de bir hüzün, bir moral bozukluğu. Facebook'um bu aralar Candy Crush istek alışverişinden ibaret. Her yeni bir bildirim, yeni bir Candy Crush isteği. Bir de çok yardımseveriz. Öyle böyle değil. Herkes birbirine can yollayıp duruyor. Gözlerim yaşarıyor.
Biraz da combo yapalım :) Takip ettiğim blogculardan candy crush izlenimleri :)







Gördüğünüz gibi büyük bir sorun hakim blog dünyasına. Bu sahneyi her gördüğümde yüreğim burkuluyor, bunun bir çözümü yok mu diye iç geçiriyordum. Bu iş böyle gitmez diye işe koyuldum, uzman ekibimle birlikte yoğun süren araştırmalarım sonunda sonuca vardım. Aktif olarak facebook kullanmadığımdan arkadaşım Necati'nin hesabında deneme yaptık kıs bü sürede 100.levelde sonra 10 level atladık. Evet Candy Crush Saga hilesini sizlerle paylaşıyorum. Hiç bitmeyen can ve diğer tüm özellikler, hepsi burada. 100'de yüz çalışıyor. Gel vatandaş, gel hanım teyze!!!

Öncelikle Firefox üzerinde Greasemonkey eklentisini kuruyoruz. Bir de bunu üzerine Leethax eklentisini kuruyoruz gençler. Install extension yazan yerden yapıyoruz bu ikinci işlemi. Sol üst köşede uyarı çıkarsa izin ver diyeceksiniz. Bu ikisini kurduktan sonra kapatıp açıyoruz yeniden tarayıcımızı ve oyunumuza giriş yapıyoruz. Girdiğimizde karşınıza çıkacak ekran aynen şu şekilde oluyor öhöömmm.



Gördüğünüz gibi 99 can var ve o can hiç bitmiyor. Hiç. 10 kere denedik bitmedi arkadaş :) Sadece bu kadar mı hayır. Tüm güçlendiriciler de açık oluyor oyunda. Oyna girmeden önce aktifleştirmeniz yeterli ve onlar da sınırısız bitmiyor. Aşağıdaki resimde üstüne tıkladığınızda sağ üst köşeye bakarsanız şirinleri görebilirsiniz :)


Ama haksız rekabet, oyunun amacı bu değil, hile çok kötü bir şey diyenler olabilir. Bu oyunu herkesin zevk için değil de bir bağımlılık şeklinde oynadığını bildiğimden bu hileleri kullanmak size çok büyük zevk verecektir bence, özellikle geçemediğiniz bölümler için bulunmaz nimet :) Oyunla işiniz bittiğinde eklentilerden devre dışı bırakın eklentileri, oynayacağınız zaman yine açarsınız, çok yazmasın :)

Şimdi çikolatalar ve kaynımgiller düşünsün. Bizim kız/oğlan nasıl bu kadar level yaptı, babam bu kadar güzel pasta yapmayı nereden öğrendi. Bunlar hep ilginç şeyler!

xoxo hero ukturk


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 38 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Ahahaha ukturk ya yine yapmis yapacagini :D

    Oncelikle hile bilgileri icin cook tesekkurler nasil usenmemis yazmis ihi ama ben hileli oynamamaya direniyorum. Oldugu gibi oynayip delirmeyi tercih ediyorum hadi hayirlisi :(

  2. Mia'cım, eminim sen de pes edip yemişim candysini sagasını deyip çikolatalara dalacaksın haha.

  3. hepimiz adına bu şarkıyı sana armağan ediyorum sevgili ukturk hocam http://www.youtube.com/watch?v=e9611RsqtgM

  4. Larien, haha çok değerli bir paylaşım. en sevdiğim hoho :)

  5. En cabbar benmişim meğerse.

    Du ben kurayım bu hileyi. 130'a geldim zaten kesseler acımaz daha da. :D

  6. ben 84. leveldayım :D

  7. ben hile kullanırken sadece cheat engine kullanıyorum. çokta güzel oluyo. canla fln uğraşmıyosunuz direk hamleden işi götürüyosunuz valla deneyin bence. cheatengine.

  8. ahahahha telefondan oynuyorum ve hayatımdan çaldığını düşünüyorum. her bırakmayı düşünüyorum ama olmuyor. elektronik olanı yok mu? kafein bantları? offff çok fena. bu arada 65. bölüm sonrası hiçbir bölümde o kadar zorlanmadım. beni bu oyunda uzmanlaştırdı. 124;

  9. zaten yeterince kafayı bozdum.. kriz geçiren bağımlıya hayat ışığı gibi oldu bu hile.. du hemen yükliyim de altın vuruşu yapayım..

  10. Adsız dedi ki...

    Nerden indiriliyor ?

  11. Adsız dedi ki...

    sadece can hilesi çalıştı

  12. vay anasını yaaa! arkadaş beni neden vicdanım ile başbaşa bırakıyorsun? kurduk kurduk da kullanmamaya çalışmakla geçiyor ömür :(

  13. Adsız dedi ki...

    Wallaha oldu :)
    Oyunda o kadar guncelleme olmasina ragmen bu hile hala gecerli, 22.nisan.2013

  14. Adsız dedi ki...

    benim internetim sınırsız indirsem bir şey olmaz değil mi

  15. Adsız dedi ki...

    Her şeyi yaptım fakat sadece can hilesi çalıştı
    Diğer güçlendiricileri çalıştırmak için ne yapmam gerekiyor yada nasıl aktifleştirceğim yardımcı olun lütfen

  16. Adsız dedi ki...

    Yesari mrb bn oyunu telden oynuyrm ama 35inci bolumden sonrasna gecemyrm facebook arkdaslarnzdan bilet isteyin vs dio anlmdm gtti facete kullanmyrm npmlym

  17. Hile eklentileri cortlamış sanırım. Oyun açılmıyor, sürekli %0'da duruyor. Eklentileri devre dışı bırakınca hilesiz olarak açılıyor.

  18. Adsız dedi ki...

    bunun daha kolay bı yolu yokmu

  19. Adsız dedi ki...

    Bende note 2 var bu hileyi calistirabiliyormuyuz bilen varmi acaba cok darlandim ya oyle boyle degil bir turlu bolumu gecemiyorum.

  20. Adsız dedi ki...

    telefonda oynayanlar icin saati ileri 2 saat geri alın acın kapatın oyunu tekrar duzeltin can geliyo :)

  21. Adsız dedi ki...

    hile tırt olms ne zaman guncel olur =)

  22. Adsız dedi ki...

    ben bu hileyi kullanmak için dediğiniz herşeyi yaptığım halde oyun açılmıyor admin neden olabilir ? %19' a kadar yükleniyor sonrası yüklenmiyor ?

  23. Adsız dedi ki...

    bende de aynı şekilde hile oldugu içinmi açılmıyo

  24. Adsız dedi ki...

    beyler hıle calısmıor artk oyn guncellenms yenı hıle ıstıoruzz =)=)

  25. Adsız dedi ki...

    oyun güncellendi.hileleri tanımıyor

  26. Adsız dedi ki...

    hile aktiftir bilgilerinize

  27. SELAM ARKADASLAR BU HILE YI KULLANDIGIMIZ TAKDIRDE FACEBOOK TAN BIR CEZA ALMAMIZ SOZ KONUMUSU ACABA CUNKU PARA KARSILIGINDA SATILAN NESLERI KULLANICAZ ?

  28. Adsız dedi ki...

    %36 da takılı kaldı ilerlemiyor, eklentileri yeniden kurdum bir fayda etmedi, cözümü bilen varmı?

  29. Aylardan beri geçemediğim 158. bölümü geçtim bütün güçlendiricileri seçip oynamak çok güzel, teşekkür ederim yazan ellerin dert görmesin ;)

  30. Adsız dedi ki...

    eklenti ne zaman güncellenir acaba arkadaşlar bir kaç gün önce bende kullanabiliyordum şimdi oyun açılmıyor yüklenirken %36 da kalıyor. tez vakitte güncellense bari :/

  31. Adsız dedi ki...

    cepten oynarken uygulanabiliyor mu

  32. Adsız dedi ki...

    Eklentiler paralı mı? çok yazmasın demişiniz de :))

  33. %0'da duruyor :(

  34. Paralı değil. Artık çalışmıyor :(

  35. Adsız dedi ki...

    MERHABA. hile için çok teşekkürler sayenizde birkaç iddaa kazanacağım fakat ben bu hilenin slotoda da etkili olduğunu fark ettim 1 gün kullandım 2. gün slotomania da etkisiz oldu sebebi ne olabilir eklentilerde aktif halde.yardımcı olursanız sevinirim. Kolay gelsin

  36. Adsız dedi ki...

    Merhaba. Eklentileri kurdum ama oyun açılmıyor. Sebebi

  37. hile bugün candyde calısmıyor %100 yazdı kaldı öle acılmıyor.bu arada bu hile angry birdstede gecerli tüm güclendiriciler full...

  38. Adsız dedi ki...

    ya benim bilgisayarım 2. adımı kurmuyor iptal etmek zorunda kalıyorum yardım edin !


Leave a Reply