19.2.13

Başıma gelen ilginç olaylar neye işaret?

Yazan: Ukturk | 19.2.13 | Kategori: , |
Yazı: Başıma gelen ilginç olaylar neye işaret?

Merhaba, bir çok açıdan yoğun günler geçirdiğim şu günlerde bile aradaki ufak boşluktan yararlanıp yine ve yine başıma garip bir olay geldi Unutmadan buraya yazmak istedim, hani okuyun benim gibi şaşırıp kalmayın tetikte olun diye yazıyorum. Ukturk hoca oolarak yaşlı bir insan evladı olduğum için unutma olasılığım olduğundan bu satırları pek uzatmayacağım hemen konuya gireceğim öhömm. Amaaa öncelikle (hoho) geçen yıl Nisan ayında başıma gelen diğer blogumda bahsettiğim (burada da anlattım mı hiç hatırlamıyorum yaşlılık zor gençler, biliyorsanız da salağa yatın, sevaptır) olayı siz seray severlere aktarmak istiyor bu deli divane gönlüm.

Şimdi geçen sene arkadaşlarla her zamanki mekanımızda çay falan içiyoruz, açık hava mekan. Böyle hararetli hararetli siyaset, ekonomi gibi şeyler konuşuyoruz. Evet çok sıkıcıyız ama biz zevk alıyoruz :) Neyse an geldi böyle 4-5 yaşlarında tahmin ediyorum bu hafif tombulca çocuk geldi ceketimden tuttu ve "baba baba baba baba" diye sallamaya başladı beni, nasıl bağırıyor ama. şok oldum, bir an kendimi hani eski türk filmlerinde olur ya yıllar sonra bir kadın gelir çocuğuyla birlikte çocukta baba baba diye ağlar falan, öyle hissettim.Annen nerede yavrum dememişim iyiki, ya o da gelseyedi? Skandal :)

Çocuğa baktım çocuk hala bana bakıyor böyle epey bir baktı, dedim oğlum ben senin baban değilim, çocuk nasıl bir ruh halindeyse ben öyle deyince koşarak uzaklaştı yanımdan. Bizimkilerde şok oldu bir an ama uzun sürmüyor bu şok halleri, oradan hatta biri atladı, oo kaan bey çocuk yapmışız diye :) Ben zaten oğlum ben senin baban değilim deyince  bu hayvanların hepsi yüksek sesle tükürük saça saça gülmeye başladılar, ortamın odak noktası olduk resmen. Kötü baba oldum haha.

İnsan bir an düşünüyor yaptım mı acaba öyle bir şey diye. Kendimden şüphe ettim. Çocuk da çok şekerdi ama aynı ben. Acaba bu bir ilahi işaret miydi neydi? Gelelim bugün olana, çok uzattım biliyorum, ne güzel yazıyoruz uzun uzun, kısa kısa herkes yazıyor :)


Bu maceramda bugün öğlen bir restaurantta geçiyor. İki arkadaşım var yanımda yemek yiyoruz, böyle acıkmışız falan, ben ne yediğimi de bilmiyorum ya bugünlerde neyse :) Sakin sakin aç karnımızı doyururken bir kadın geldi böyle benim yaşlarımda falan gayet düzgün bir tip, böyle sallapati değil. Kadın bana bakarak dedi, beni tanıdınız mı? Baktım baktım iyice baktım epey bir baktım güzeldi de hani haha (şaka) tanımadım ama gözüm bir yerde ısırıyor sanki dedikten sonra İzmir'den mi? demişim o arada ben istemsiz olarak. Benim bu tabirimle birlikte bizim gerizekalılar gülmeye başladılar haha. Kadın da güldü değilmiş de zaten. Bir ben gülmedim :(

Bu sayede elimde olan tüm kozu da karşı tarafa vermiş oldum, sonra dedim yok çıkaramadım birine benzettiniz sanırım diye. Kadın ısrarcı, nasıl tanımazsınız bir de böyle sizli bizli konuşuyor gayet de nazik. İnsan yaa hadi git kızım işine de diyemiyor (kadın sarışın değildi). Baktım olmuyor sordum ismim nedir o zaman diye, dedi Kenan hiç duraksamadan hem de emin bir şekilde. O an işte kendimden şüphe ettim, zamanında çooook zaman önce develer tellal pireler berber zamanı böyle alışkanlıklarım vardı, farklı isimler veriyordum yeni tanıştığım bir daha belki de görmeyeceğim insanlara. Kötü biriydim :)

Neyse, Kenan deyince kadın ben hemen sazan gibi atladım ama benim adım Kaan. Ben öyle deyince kadın hemen aa merhaba ben de Aylin demez mi, dedi valla, öyle kaldık. Şu kadar süredir insanım, bir çok insanla tanıştım ama hiç böylesini görmemiştim, böyle bir tanışma stilini. En baştan sorsan söyleriz değil mi ama yok illa bir oyunlar. İşte o zaman anladım hani burada taktik maktik yazıyoruz ya kadınlar da taktik geliştirmiş hem de tam şeytan işi. Korktum :(

İşte böyle sevgili ukturk hoca sevenler. Geçen sene bir veled gelip baba baba baba dedi, bu sene de bir kadın geldi zorla kendini tanıştırdı benimle. Bunların hepsi işaret biliyorum. Ney işaret bilmiyorum, yorumlara açığım :)

xoxo kaan "carlos" ukturk hoca


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 8 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Adsız dedi ki...

    hocam, esitligin diger tarafinda cocuk var ve once o kismi gorundu. bu tarafta bilinmeyenin biri kadin digeri de muhtemelen sensin. evrenden mesaj yerine bu sekilde bi cozmeyi dene derim.

  2. ahahahaha süper yaa...

  3. Adsız dedi ki...

    Senin anılarn bunlardan ibaret mi syn mutlu?

  4. Evren sana evlen artık mesaj yollamış dermişim haha .. Baba baba :D Dikkat et kendine

  5. Adsız, adınızı bahsetseydiniz daha güzel olurdu ama haklısın her şeyi evrenden beklememek lazım bazen :)

    Kırık ojeler, süper olan ben miyim, yazdıklarım mı yoksa yaşadıklarım mı? :)

    Adsız2, günlük tutumuyorum ki ne istiyorsun başak söyle yazalım :)

    Sonra Söylesem, dikkat et derken biri gelir bu senin çocuğun kör olasıca diyebiir diyorsun yani hehe.

  6. Çok üzgünüm ama sanırım kader ağlarını örüyor

  7. Günümüzde farklı bayanlar ortaya çıkıyor demekki kendinizi iyi kollayın sayın Ukturk :)

  8. Adsız dedi ki...

    Blogunu nasıl bu kadar popileştirdin?Yani herkese blogunu nasıl duyurdun?


Leave a Reply