5.1.13

Burç yorumları | büyüklere masalların en güzel hali

Yazan: Ukturk | 5.1.13 | Kategori: , , , |
Yazı: Burç yorumları | büyüklere masalların en güzel hali

Merhaba sevgili? burç severler. Günlerden Cumartesi aylardan Ocak yıl olmuş 2013. Günler ne çabuk da geçiyor değil mi? Bir bakmışsın evlenmişsin ya da çocuğun olmuş bunlar hep olabilecek şeyler. Yok ben evlenmem, çocuk mu aman benden uzak dursun demekle olmuyor yıldızlar bir uranüsün kucağına, bir neptünün dizine hooop ertesi ay merkür ile uzun eşek oynarken senin söz hakkın yok evlat! En çok venüs'ü seviyorlarmış duyduğuma göre. Zaten yıldızım venüse böyle geçiş yaparken ben de hep güzel hareketlenmeler oluyor. Benim yıldızım işini bilir! Gezegen dediğin venüs gibi olur, yar dediğin venüslü olur! Ben demiyorum yıldızım diyor. Efendim, anlayacağınız konumuz burçlar ama sadece burçların kendisi değil onu bizim için yorumlayan burç yorumcuları, kendilerine bir kaç söyleyeceğim var öhöömm!


Geçen gün yılbaşına girmenin rehavetiyle işyerinde böyle aheste aheste kahvemi yudumluyorum, dedim bir ritüeli gerçekleştirelim açtım burç yorumlarını 2013'de neler bekliyormuş beni diye. Evlenilecek erkek burcu olan balık burcunu açtım başladım okumaya, önce İrem Su'yu okudum, favorim o hep güzel şeyler söylüyor benim için. Canımın içi, bebeğim. Sonra da Susan Miller'ı okudum. O da fena şeyler söylememiş. Sağlamasını yaptım aşağı yukarı aynı şeyler, demek ki sallamamışlar. Çok zekiyim allahım nazarlardan korusun. :) Hatta demişler ki balık erkekleri ile tanışanlar sanki Hollywood artisti ile tanışmış gibi olacak, öyle bir etki bırakacakmış. Allah'ın işi şte, ne yaparsın!

Aklıma takılan ise şu. Sanırım bu burç yorumu yapan kadınlar bu yorumları yaparken bu dünyadan ayrılıyorlar. Yoksa bu kadar sevgi pıtırcığı cümleleri yazmaları pek mümkün değil bu başı bozuk dünyada. Misal kötü bir haber verecek değil mi, üzülmeyin sevgili balıklar (sevgili balık?) siz daha iyisini hak ediyorsunuz, inanmaya devam edelim. Böyle bir poliyanacılık falan, yapmayalım bunları lütfen İrem su, Berke Can, Ayşe Nur.... Adam gibi söyleyin şşş sen balık hiç boşuna ümitlenme o iş olmayacak, amin deme hemen deyin mesela. Ben olsam böyle yazarım neden insanları beklentiye sokuyorsunuz, yıldız oturmuş Merkür ile pişti oynarken geri geri giderken nasıl iyi bir şey olsun, rica edeceğim... Biz de biliyoruz bu işleri öhömm.

Bir de böyle edebi sanatları çok kullanıyorlar kendileri. İnsan etkileniyor azizim, masal kitabı okuyor gibi oluyorum bazen. Sonuna kadar okuma isteği uyandırıyor. Hipnoz ediyor resmen. Şu cümleyi okuyup da devamını okumayı kim istemez, "su olup yolunda akarken büyük bir denize ulaşmaya hazır mısınız" Akarsuyun olayım beraber akalalım çağlayalım diye aşka geliyor insan okuyunca. Nasıl bir istek nasıl bir ümit kaplıyor içimi birden bu cümleleri okurken. Böyle de çabuk gaza gelen bir insanım. Hayatımı burç yorumları okuyarak geçirsem çok müthiş bir insan olabilirim bence. Pamuk gibi, masalsı, mis :)

Bir de şiir hediye edenleri var bunların. Sanırım en nazik, naif meslek grubu bu burç yorumu yapanlar olsa gerek. Şu dünyada kim siz için şiir yazar ki? Sevgilin başka hımm evliyseniz eşiniz olabilir. Başka yok. Bir de burç yorumcuları var. Onları sevelim, balta değmemiş son meslek grubu kendileri, böyle kalsınlar, masalllar çocuklar için belki ama büyüklere masalların en güzel hali burç yorumları sanırım. Burç yorumları okurken br masalı yaşıyoruz, güzel bence Sonra trafiğe çıkınca insalıktan çıkınca masal bitiyor tabii hehe :)

Son olarak bu burç işini "fazla" abartanlar da yok değil. Şu yoruma bakın mesela. Şoklar içine girdim, içine şeytan kaçmış bence bu yorumu yazan kızın :(. Canım benim yaptır botoksu yıldızı mı var bunun allah aşkına, nasıl ciddi cidi buna sorabiliyorsunuz anlayamıyorum, ağlamak istedim şu an :(
"canımm sizi çok beyeniyor ve yazılarınızı takip ediyorum.cildime botoks yaptırmak istiyorum, acaba benim yıldızım ne diyor. ben aslan burcu yükselenim koç bana yardımcı olursanız çok sevinirim. tşklr."
Yazıma burada son vermeden önce burç yorumcuları kadar sevgi pıtırcığı olamam ama blog dünyasının en büyük sevgi pıtırcığı? olarak bir dörtlüğü paylaşmak istiyorum sevgili seray severler. Atilla İlhan'dan. 2013 her ne kadar balıkların yılı olacakmışsa da bizden arta kalanlar da sizin olsun canlarım :p

"Geceleyin işiklari söndürdügün zaman,

Şiir kitaplarindan sizan aydinlik
Elinde uyuyakaldigin heyecanli roman
Her akşam koridordaki ayak sesleri
Yanliş çaldigini zannettigin telefon

Hepsi benim."

xoxo ukturko

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 3 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Nasıl seviyorum yazılarını adam be!
    Bu yıl bence de bizim yılımız olsun artık.Geçen yıl yeterince ağzımıza edildi.

  2. kırmızı bulutlar, teşekkürler efenimm :)

  3. yıldızlar bir uranüsün kucağına, bir neptünün dizine hooop ertesi ay merkür ile uzun eşek oynarken senin söz hakkın yok evlat!

    banada böyle olmuş demek:)çok beğendim


Leave a Reply