26.8.12

Mevlana felsefesi ile kız tavlamak

Yazan: Ukturk | 26.8.12 | Kategori: , , , |
Yazı: Mevlana felsefesi ile kız tavlamak

Merhaba sevgili çekirgeler. Uzun zamandır sizleri ihmal ettim. Ama biliyorum ki yıllardır süre gelen derslerimiz sonrasında hepiniz birer kurt aynı zamanda birer centilmen oldunuz. Bazen görüyorum sağda solda sizleri, duygulanıyorum göz yaşlarıma engel olamıyorum. Hepiniz benim evlatlarımsınız. Bugün taktiklerimizi mevlana prensibi ile şekillendireceğiz, biliyorsunuz daha önce de Abraham Maslow'un İhtiyaçlar Hiyerarşisi'ni kullanmış bilimsel bir temele dayandırmıştık tekniklerimizi ve üniversitelerde abraham  maslow anlatılırken atıf yapılmaya başlanmıştık. Bu kez de felsefi bir temele dayandırmak düşüncem. İsterseniz bir alt paragrafda devam edelim öhööömm.


 Mevlana ne demiş zamanında. "Ne olursan ol yine gel" Yani kim ve ne olduğun önemli değil her kimsen gel sana kapımız açık mesajı vermiş ve kucaklıyıcı bir tavır sergilemiştir. Bu felsefesi sayesinde yüzyıllar sonrasına etkisini taşıyabilmiş. Ben de bu sözü aldım kendimize uyarladım. Sayın hocam bunu nasıl kız tavlama taktikleri ile ilişkilendirdin derseniz çok kolay oldu, şöyle oluyor. Tabii bu sadece bir teori karşıt düşünceler olabilir, görüşlerinizle geliştirebiliriz bu taktiği :)

Bu zamana kadar güzel günler geçirdiniz elbet. Bu ileride de güzel günler geçireceksiniz anlamına gelmiyor tabii sevgili çekirgeler. Kötü günleriniz de olacak ama bu kötü günler neden daha az olmasın. Bence bu birazda bizim elimizde. O yüzden olaya biraz da olaya felsefi yaklaşarak bundan sonra size gelen, sizi seven, sizden hoşlanan her kıza "ne olursan ol, yine gel" prensibi ile yaklaşacaksınız. Bunun sebebi de ortama pozitif bir hava katmak. Çünkü seni seveni sen sevmezsin, senin sevdiğin seni sevmez tarzında tekerleme gibi garip bir söz var,  garip olduğu kadar doğru bir söz aynı zamanda. İleride bu davranışlarınız size yol su ve elektirik olarak geri dönecek :)

Her gelene kapımız açık olacak. Eee hocam hangisine zaman ayıracağız olmaz ki hem tipim değil ne yapacağız diyenler, korkmayın ne olursan ol gel diyeceksiniz ama sevgilim ol da demeyeceksiniz sadece iyi davranacaksınız, sevimli olacaksınız, hayır demeyceksiniz, kalp kırmayacaksınız. Bu sayede burada yarattığımız pozitif elektrik ile gelecekte daha mutlu birlikteliklere zemin hazırlamış olacaksınız. Tabii bu sadece bir beklenti. Ne demişler ne verirsen onu alırsın.  Biraz felsefik ve ütopik gelebilir ama ben inanıyorum. Bu zamana kadar hep bunu uyguladım, hep iyiliğini gördüm ve zamanı gelince de bu pozitifliğin büyük hasadını yapacağımı düşünüyorum. Sanırım büyük hasada çok yaklaştım gençler bunu da hatırlatayım. Yani gördüğünüz gibi geri dönüşü var :)

Eminim, kötü bir şey yaptığınız, kötü sözünü aldığınız birisi yerine güzel sözler duyduğunuz birisi daha iyi bir şey. Size karşı söylenen sözlerin, duaların veya bedduaların hayatımıza olumlu ve olumsuz etkileri olduğunu düşünerek bu şekilde davranmak en güzeli gibi. Hem biliyorsunuz ne şirret kızlar var onlardan da en kolay korunmanın yolu bu, bu kesinlikle bir oyalama değil sadece karşıdakinin gururunu incitmemekle alakalı, sonuçta gururu kırılan bir kadın her şeyden daha tehlikeli olabilir, bunu unutmayalım sevgili çekirgeler, adam olalım ki güzel günler bizi beklesin. Çok polyanna bir yazı oldu ama gerçekler bunlar, bana güvenin sevgili çekirgeler, bu zamana kadar ne zaman yanlış yönlendirdim sizleri :pBiliyorsunuz dürüst ve ahlaklı blogculuğun yıllardır tek adresi ukturk hoca :)


Bir başka bilgi dolu yazıda daha buluşmak üzere efendim, esen kalınız.

xoxo ukturko

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 6 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. felsefeyle de yürütemedik ki peynir gemisini ukturk hoca :)

  2. Bir ibret vesikası yeni bir feyz kaynağı daha büyüksün reyiz :)

  3. Adsız dedi ki...

    Hocam o değilde ben normalin biraz üstünde kiloluuym üstelik tipsizin tekiyim ben ne yapayım :)

  4. Adsız dedi ki...

    bir an önce kilo vermeye başlamalısın adamım

  5. Adsız dedi ki...

    bu kızlar için de geçerli size yazan çocuklara apaçi tipsiz ben daha iyilerine layığım demeden konuşun ama mesajlaşmayın bu sefer ters teper etraftaki yağuşuklular da alla alla bütün millet bu kızın peşinde diye size geliyorlar liseden beri deneniyor uygulandı başarılı.

  6. Merhaba,

    Mimlendin! ^^ Mim seviyorsan seni mim ile ilgili detaylar linkine alalım =) Buradan: http://hippilazman.blogspot.com/2012/10/mim-5-sey.html






    Sevgiler
    Yej


Leave a Reply