30.7.12

Elif Shafak ve Ukturk Hoca telefon görüşmesi kayıtları

Yazan: Ukturk | 30.7.12 | Kategori: , , , |
Yazı: Elif Shafak ve Ukturk Hoca telefon görüşmesi kayıtları

Geçen günlerde yazar Elif Şafak (Shafak) ile yapmış olduğum bir telefon görüşmesini sizlerle paylaşmak istiyorum. (o beni aradı) Bu sayede o sahte hoca, sertifikası bile yok, şarlatan diyenlere bir cevap vermiş olacağım. Hem sosyetenin hem de varoşların hocası ukturk ve Elif Şafak arasında geçen o telefon görüşmesinin kayıtları:


- Lülllüüüü lülüüüüü lülüü üüüüüüüüüürrüü.. (tavuk kesiyor gibi bir ses oldu ama aslında telefon çalıyor. Tabii arayan Elif Şafak olunca garibim telefonum da aşka gelmiş böyle baksana lan allooo kime diyorum şşşş hacıı bak yaa hiç bakıyor mu elif arıyoor oğlum havasına girdi doğal olarak. Benim gibi birinin telefonu da ancak böyle olabilir zaten, yadırgamadım durumu)

+ Alooüü
- Pardon ben ukturk hoca ile görüşecektim acaba kendisiyle mi görüşüyorum
+ Evet canımm taa kendisi sesinde ne hoş geliyor böyle uzaktan, hep derler davulun sesi hoş gelir uzaktan diye ama bu öyle değil yakından da hoş gelecek gibi. Bunu bence test etmeliyiz bakalım yakından da böyle güzel mi?
- Çok şakacı olduğunuzu söylemişlerdi önceden, sizin gibi samimi, içten ve şakacı hocalar umarım herkese örnek olur. Ülkemizin sizin gibi değerli hocalara ihtiyacı var.
+ Çok şakacıyımdır öyle böyle değil, sen yine de bir düşün, bilime bir katkımız olsun şu fani dünyada. Keşke beni örnek alsalar ama hep düzenbaz, şarlatan hocaları örnek alıyorlar ama senin gibi şeker, şirin şeyler sayesinde benim de yıldızım parlayacak bi gün.
- Teşekkürler hocam. Bu arada kendimi tanıtmadım, bilin bakalım ben kimim?

+ Hımm Bengü sen misin şarkıcı olan, yine mi sen :( (çok arar bu Bengü, hocam da hocam sürekli. Bıktım artık, adım çıkacak sonra olmayacak, sanırım bana karşı boş değil)
- Yok yok hocam hadi bir daha tahmin edin bence bu kez bileceksiniz. Size bir ipucu Mevlana'yı çok severim ben. Hayatımı ondan kazanıyorum. İyi ki var o olmasa ne yapardım. Buldunuz değil mi?
+ Hee buldum he... herkes sever kızım Mevlana'yı ne demiş adam ne olursan ol gel. Herkes gidiyor, işi çözmüş adam asırlar evvel. Bu sloganı ben daha da geliştirdim bu arada. Ne olursan ol gel sarışınsan iki kere gel. Tahminim ise bence kırımızı, büyük hissediyorum.
- Ama bilemediniz hocam. Sizin için kalp gözü açık demişlerdi bana. Ben Elif Şafak.
+ Hani şu yazar olan, aşklı meşkli, pareli kitaplar yazan kız. Ayy canım, çok severim seni ben tüm kitaplarını okudum en son şu şemsiyeli olanı okudum böyle güzellik olamaz (yalandan hala ölmedim, pembe yalan bunlar gençler tamamen caiz.)

- Size bir sorum olacak sayın hocam, çok yerler gezdim ama bir çare bulamadım, bizim Ayten sizi önerdi. bir ukturk hoca var görmelisin, harika bir insan diye.
+ Sağolsun ben de Ayten'i severim. Söyle uğramaz oldu özledim onu. Öhöömm sorunuzu bekliyorum, hazırım. kendimi çok iyi hissediyorum şu an.
- Şimdi hocam biliyorsunuz ben kitaplar falan yazıyorum. Bu süreçte çeşitli zorluklarla karşılaşıyor insan, haliyle yıpranıyorsunuz. Şimdi bir de oruç tutuyorum bu sıcakta. Acaba bana beni rahatlatacak böyle cennete daha yaklaştıracak pratik ve ucuz yollu bir öneriniz var mı?


+ Var hiç olmaz mı Elifcim, pratik yolları çevre yolu yaparım sana. Şimdi sana özel bir tarif vereceğim. Bununla birlikte cennet bir kere garantilenecek ama ucuz yollu bir şey değil. O kadar kitap sattın. "Ya hepsini yayınevi alıyor bana kalmıyor" havasını aldım senden. Hiç yakıştıramadım.Şimdi şöyle yapıyoruz. Maddeler halinde açıklıyorum.
- Günde 3 kere ukturk hoca'ya hayırlı sarı sarı kısmetler nasip eyle ya rabbi diye dua ediyoruz.
- Sonra bunun üstüne 2 bardak su içiyoruz, o an tüm hücrelerinde bir rahatlama hissedeceksin Elifcim. Ama hocacım oruç tutuyorum diyeceksin, korkma bir şey olmaz bu su başka su canım. Bana güvenebilirsin.
- Sonracağıma, bundan sonra yayınlayacağın kitabın önsözünde ukturk hoca'nın ne kadar hayırsever ve mükemmel bir insan olduğundan bahsedeceksin ve kitabın hasılatının %10'nu ukturk hoca'ya bıraktığını belirteceksin, bu sayede yepyeni çekirgelerin yetişmesinde senin de payın olacak.
-  Eve bir tane kedi alıp besleyeceksin.
- 10 tane Galatasaray forması alıp sokakta çocuklara dağatacaksın, sevinsinler, güzel şeyler giysinler. Sonra gidip sarılı lacivertli şeyler giyiyorlar. Temiz toplum için bu çok önemli Elifcim.
- Bir köşe yazında blogcuların ne kadar güzel insanlar olduğundan dem vurup daha sonra sana veereceğm listedeki isimlerden bahsedip, "tanırım hepsi iyi çocuklar" diyeceksin.
- 3 çocuk yapacaksın, ikisi kız biri erkek olacak. Erkek büyük olacak, kızlar da ikiz. Yoksa olmaz :(
+ İşte Elifcim tüm bunları yaptığında böyle kuş gibi rahatlayacak sanki uçacak gibi hissedeceksin kendini. Cennetten ise manzaralı bir köşe seni bekliyor olacak. Ama bunları eksiksiz yapman gerekiyor cınımmm.
- Ayy hocam çok teşekkürler, hemen yapmaya başlıyorum dediklerinizi, neden daha önce karşılaşmadım ki sizle. Hiç o bizleri kandıran, sömüren hocalardan değilsiniz, bir melek olmalısınız. Allah'ın bir lütfusunuz.
+ Dıtttt dıttt  dıttt dıııııııttttt. (telefonu kapandı bu arada, tünele girdim de)

xoxo ukturk hoca.

"Bir yastıkla kocadım ben,
Bir yorgana sarıldım da etimi çarşafa doladım ben,
4 duvarın hürmetine hep sessiz olanım ben.." 

http://karaca-kararinca.blogspot.com



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 2 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Elif shafak pragtaymis kendisi ile
    Gorusmek icin sabahtan yola cikiyorum bizzat bana "ukturk hoca, hoca ama kendisine faydasi yok bir muska hazirlayacagim tum dertlerine iyi gelecek"dedi. Artik prag donusune kismetse :p

  2. Betwin us, benim için gerçekten yapar mısın bunu, ne istersen yaparım. çok vahim durumdayım. dert benden derman sende :( Elifciğime çok selam söyle gözlerinden öpüyorum, arayı açmasın hayırsız, yanaklarından mıncır benim için :)


Leave a Reply