19.7.12

Armut sapı - üzüm çöpü sendromu

Yazan: Ukturk | 19.7.12 | Kategori: , |
Yazı: Armut sapı - üzüm çöpü sendromu

"Merhaba, günlerdir uykularımı kaçıran bir durum var. Böyle geceleri ter içinde uyanıyorum ansızın. Sonra sağıma bakıyorum kimse yok, dönüyorum hıı seni gidi deyip soluma bakıyorum yine kimse yok. Önce kabullenemiyorum bu durumu nasıl olur lan ben saksı mıyım!! diye haykırıyorum, kalkıp aynaya bakıyorum. Gayet güzel bir çocuk var, bakıyorum gözümde çapak oluşmuş hemen yüzümü yıkıyorum kesin bundan diye, sonra koşarak yeniden yatağa gidiyorum, bakıyorum yine kimse yok. Anlıyorum durumu, uyku kaçıyor haliyle yakıyorum bir sigara, o yetmiyor bir tane daha bir tane daha, böyle körükleme içiyorsun. Düşünceler sarıyor insanı olur olmaz tabii bu süreçte. Keşkeler boğmaya başlıyor, Nazan aslında olabilirdi ya Handan? diye kendine kendine konuşurken sonra sinirlenip bu kaotik ve çaresiz durumu "hepsinin taa" diye başlayan bir küfür ile kapatıyorsun, bu küfür bir nevi kişisel tatmin sağlıyor tabii ama kısa bir sürelik."


Yukarda bahsettiğim yürek burkan, anneleri göz yaşı içinde bırakan durum bir armut sapı üzüm çöpü sendorumunu yaşayan bir delikanlının durumunu ifade ediyor. Burada armut erkek oluyor, üzüm ise kız. Ben armut değilim sensin armut diyen arkadaşlara ise diyeceğim, armutsun arkadaşım kabul et bunu! Günümüzde bir çok gencin yaşadığı bir sorun bu. Ama tabii bunu yaşayanlar daha gelişimini tamamlamamış ergenler ve onun bir üst versiyonu üniversite öğrencileri değil. Genellikle işini gücünü almış yaşı da 26-27 üzeri olanlarda görünmeye başlıyor öncelikle. İlk aşamaları bu yaşlarda başlıyor. Şöyle oluyor öhömmm :)

(Kahramanımız Hakan yeni bir kız ile tanışır. Çok iyi anlaşırlar, kız da çok hanım böyle mini mini birler çalışkan ikiler modunda, öyle hımbıl da değil, hoş, sevecen, güleryüzlü. Ama kahramanımız tam bir armut olduğundan dolayı kızın aslında hiç sorun edilmeyecek bir durumunu hemen ön plana çıkartıp, bahaneler üretmeye başlaması pek uzun sürmüyor. "Evlenilmez abi bunla abi baksana şuna" en favori cümleleridir. Böyle keşfedilemeyen bir şey onu rahatsız etmekte, rahat batmakta ve bir gün ansızın kız ile olan ilişkisini bu kafasına taktığı küçük minicik içi dolu turşucuk sebeplerden dolayı bitirir. Zaman geçer üstünden tabii bu armut Hakan bundan çok pişman olur, niye yaptım ki lan böyle bir şeyi, al işte yine yalnızız, yine çiçeğiz diye söylenir. Bir gün Cengiz Kurtoğlu dinleyip ne de güzel kızdı diye iç çekerken  "ellerin mi oldun sen şimdi" diye mesaj da atmabilitesi vardır bu armutun. Bu bir ilk değildir daha öncede yapmıştır böyle bir şeyi, hiçbir şeyi beğenmez, kızı ayrıntısına kadar irdelemek bir görev olmuştur onun için. Hayatının içine eder, onu temizlemeden bir daha bir daha. Sonra bakmış bu armut Hakan'ın yaşı olmuş 35, farkına varır bu sendroma yakalandığının ama iş işten geçmiştir. Daha önce saçma sapan sebeplerden burun kıvırdıklaının pabucu olamayacak biriyle de beraber olur ömür boyu da mutsuz olur.)

Hep beraber okuduk, çağımızın hastalığını yaşayan bir armutun hikayesini. O yüzden yaşınız gençse çok geçmeden evlenin. Size tavsiyem budur ukturkhoca olarak, bana güvenin pişman olmazsınız. Sonra zaman geçince bu sendroma yakalanma ihtimaliniz çok yüksek, kaçış yok yani. Daha seçicci oluyor insan belli bir süre sonra ama tabii kimseyi kendine yakıştıramıyorken hiç aynaya da bakmıyor. Demiyor ki "lan armut sanki senin hiç kötü huyun, alışkanlığım bilmem neyin yok, daha ne istiyorsun". Bir de kapıldın mı bu sendorumun pençesine kurtuluş da yok gibi, böyle çepeçevre sarıyor insanı. Bu sendoroma kapılan kızlarımızı ve erkeklerimize acil şifa diliyorum buradan. Allah kurtarsın :)


Hatasız kul olmaz - http://fizy.com/#s/1ais82

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 7 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. elfpelin dedi ki...

    nokta atışı ile nasıl armut olunuru anlatmışsın ukturk tebrik ederim:)

  2. cidden allah hem akıl fikir versin hem de allah kurtarsın :) Çok keyifli bir yazıydı gerçekten. Bana da beklerim :) ojesandigi.blogspot.com

  3. Adsız dedi ki...

    25 yaşındakiler de yakalanabilir mi acaba ?
    inşallah ben yakalnmam

    imza : EOS

  4. bu hıkaye bana hıc yabancı gelmıyor :)

  5. Sesli guldum bu postu okurken :))) welcome to the club ;))

  6. kahramanımız hakan demek. hmmm :D

  7. Elfpelin ve Oje Sandığı, teşekkürler :)

    EOS, hımm aslında yakalanabilir ama bu armut sapı üzüm çöpü sendromuna girmez :) ama ona bir hazırlık aşaması diyebiliriz.

    Ella, yok sen de mi yakalandın :(

    Betwin Us, gülmek sana yakışıyor, ayrıca bu kulübü çok sevmek ben, bir gün toplaşıp terapi yapalım :)

    Bidost, isimler tamsilidir:p bu Hakan bazen sokaktaki apaçi bazen orobüste ter kokan adam, bazen laf atan adam. her yol var, ne pis adammış :)


Leave a Reply