1.5.12

Mrs. Baros Gerçeği

Yazan: Ukturk | 1.5.12 | Kategori: , , , |
Yazı: Mrs. Baros Gerçeği

Merhaba. Bugün güzel bir gün olacak sevgili blog severler. Ne zamandır şöyle nerimanın hakkını nerimana vermemiştim. Neriman'da üzülüyor tabii hakkını vermeyince, biraz da şımarıyor. Şımarsın canım ne olacak onun da hakkı şımarmak diyorsun ama bakıyorsun dur durak bilmiyor. Bunun da bir sonu var değil mi? İşte bugün o gün Neriman'ın hakkını Neriman'a vereceğiz hep beraber. Hey Neriman nasılsın? What's up Neriman?. I love you Neriman! Neriman da kim canımın için hocam diyenler Neriman mı? Kim olacak Mrs Baros ismiyle blog dünyasında dolanan aslında kocaman bir Neriman olan, cicimiz, pampişimiz, tontişimiz (hımm kilo almış diyorlar ben de bizim Necati'den duydum)...

Geçen gün frenco'nun blogunda beraber yazmış olduğumuz, eğlendiğimiz, güldüğümüz yazıyı fazlasıyla ciddiye alıp twiter'ın 140 karakterinden hallice uzunlukta bir yazı yazmış bu Neriman. Zaten fazlasını da beklemiyordum ben kendisinden. Ama dün 30 Nisan akşamı yazmış olduğu bu yazıyı bugün 1 Mayıs itibariyle silmiş durumda kendisi. Bakınız burada caps'i bulunmakta yazının. Blogunu takip edenler reader üzerinden hala okuyabilir ayrıca. Neden sildin Neriman?

Neyse, yazıyı okuyunca arkadaşlar bir ağladım bir ağladım, anlatamam :( Çok içerledim, kendimi sokağa saldım, yağmura karıştı göz yaşlarım. Az daha şair olabilirdim ama yazının etkisi çabuk bitti o kadar kısa olunca yazısı.

Aklıma bir soru var. Hani kitabın falan çıkacaktı Neriman senin. Ne oldu ona, yalan mı oldu. Bence yazamadı arkadaşlar, artık beklemeyelim boşuna. Halbuki çıkınca ilk alacak bendim :/ Sonuçta koskoca kitabı yazmak kolay bir iş değil hele bir de 140 karakter ile sınırlı bir düşünce yapısıyla yazmak çok daha zor olsa gerek. Anlayabiliyorum Neriman seni, senin işinde zor. Nasıl yazsın garibim, sonuçta ortada her şey. Belki de yazdı bizim haberimiz yok, hadi yazdı diyelim, o küçük dünyasına neler sıkıştırabilecek, bence kesinlikle siyah ceketinden bahsetmelisin Neriman.

Duyduğuma göre Neriman ve siyah ceket efsaneymiş. Bu enformasyonu veren arkadaşa teşekkürler. Biz öyle duyduk. Diyorlar ki Neriman deyince akla siyah ceketi gelir! Biz de hemen harekete geçtik arkadaşlarla aramızda topladık toplaştırdık falan kendisine yine aynısından bir tane parlement mavisi ceket aldık, hediye etmek istiyoruz. Lütfen kabul et Neriman!

Hımm bir de Neriman, niye bizlere yüz vermiyorsun. Herkese gelince gülücükler bize gelince şakire çay yok! Oluyor mu hiç üzülüyoruz ama! Genç çekirgeler rahatsız :/ Ayrıca acaba bu Neriman neden böyle davranışlar içinde onu da açıklamak gerek. Bize yüz vermedin ya ondan yazıyırouz böyle :(  Uzun gözlemler sonucunda elde ettim bunları. Yürek dayanmaz gerçekten!

-  Hem gizli gizli Serdar Ortaç dinlemekten olsun, hem de demet akalın konserlerinde coşup twitter'da ayy Ferhat Göçer harikaydı (haha asmbwtf) yazmaktan dolayı kalıcı hasarlar oluşmuş olabilir. Allah şifa versin, zor hemşire zor. Bak yaa o kadar dalga geçtik allahım sen günah yazma :( "Kaynımda da var. eveeet böyle çekme yapıyor. Aynııı, kaynımm.."

-  Yıldırım Demirören'in yıllar önce tüp dağıtırken kaybetmiş olduğu kız kardeşi olabilir. Çok yakın akrabalıkları var bence. Çok benzetiyorum ikisini birbirine. Kaş, göz, davranışlar, sözler hep aynı zeka parıltısı. Allahım nazardan esirgesin. Canlarım, ne kadar da şirinler ablası. Maşallah maşallah. Adnan hocaları sevsin onları.

-  Adnan hocanın programına çıkan tontişlerden biri olabilir. Aramızdaki adnan hoca tontişi. Neden olmasın, hiç belli olmaz! Tabii o hocanın yanında dura dura kıskançlık, çekememezlik, anlayamamazlık gibi böyle kötü alışkanlıklar edinmiş olabilir.  Halbuki o kadar dedim, ukturk hocadan başkası yalan, gelin girin dergahıma diye ama bak dinlemedin beni Neriman, geldiğini noktaya bak: İnsan üzülüyor tabii :(

-  Sarışın olduğundan olabilir.
-  Kedi de olabilir. (kedi canını senin)


xoxo ukturko (kimseyi bağlamaz, kendim yazdım kendim "çizdim")

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 7 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. sonradan pisman olup özur dileyecegin sözler etme bence ukturk. cunku önce laf sokup sonradan özur postu hazirlamak sende adet haline gelmis olabilir. nitekim french ojeyle de öyle oldu. Kalp kirmasi kolay duzeltmesi zor oluyor biliyorsun.
    Ayrica neden bu durumu kisisel olarak algiladin ki, blog aleminin yazi turleri genelde bu yönde. Sen nasil ki burda kafana göre istedigin konuyu yaziyorsun, yorumluyorsun, o da her konuda dusunduklerini yazmakta özgur. Sözleri de hicte yabana degil ayrica, gayet mantikli seylerden söz etmis. Herkes herkesin görusune katilmak veya her sözune "aayyy bebegim supersin" diye pohpohlamak zorunda degil. ben eglenceli bulurum belki seni, digeri sacma bulur, olabilir bunlar.
    Sinirlenmis veya gucenmis olabilirsin ama bu durumu kalkipta taaa kizin giyim tarzina kadar getirmen, Neriman diye dalga gecmen sana hic yakismadi. hic centilmence degil. Biz seni böyle tanimadik, titre ve kendine gel.

  2. yok bundan pişman olacağım bir şey yok benim :) Yazısının sadece bir bölümü ile ilgileniyorum ben Neriman'ın, diğer yazdıkları doğru olabilir. Diğerlerinden bahsetmedim. Öyle üstü kapalı laf sokmasını biliyorsa benim de direkt böyle yazacağımı öğrenmiştir bence. Otursun o da yazsın, oturup ağlamam veya yazımı silmem. Önce neden silmiş onu söylesin :) Söyleyeceklerim bu kadar, dedim ya kendim yazdım kendim çizdim. katılmak zorunda değil kimse.

  3. Bu sefer cidden hiç yakışmamış ya ukturk. Hatta çok çirkin bir karalama olmuş, hiç kusura bakma. Gülşah böyle kötü sözleri hak eden bir kız değil. Hiç ama hiç değil.

    Ben de bloglardaki bazı sevmediğim şeyleri yazdım, yine yazarım, sonra istersem yazıyı 1 saat geçmeden sildim, silerim. Kötü bir şey yok ki bunda. Hem o bahsettiğin kısmı Gülşah'ın, french'le yazdığın yazı üstüne yazdığını nerden anladın? Gayet herkesin bildiği bir tanımı eleştirmiş - ki iyi de yapmış. E hadi varsayalım ki o yazı üstüne yazmış olsun, e yine ne var bunda? İlla sevmek zorunda mı - eleştiri kaldıramamak niye? Hem isterse siler, isterse asırlarca durur yani ne bileyim.

    Bu kadar saçma bir nedenden çıkıp kızı bu denli küçük görmeye çalışman hiç iyi olmamış. Tee nerelere getirmişsin lafı ya. Gerçekten çok üzüldüm böyle bir yazı yazdığın için. Bu sefer hiç olmadı, hiç.

  4. Ukturk ben kendisini tanimam olaya tamamen objektif bakiyorum. sen haklisin veya o hakli demiyorum. Ben yazdim cizdim diye cekiliyorsun kösene ama yorum kismini kamuya acik biraktiysan elestirime de magruz kalirsin kusura bakma. benim en sinir oldugum konudur bu. ne olursa biriyle ayni göruste degilsen niye o göruste olmadigini aciklarsin, kalkipta konuyu kisisellestirip kizin ceketine yok efendim sarisinligina,osuna busuna laf etmezsin. hele ki bu bi bayansa.
    yaziya gelince valla keske silmeseymis.

  5. ben cok begendim cunku yaziyi

  6. Mrs. Baros'un yazısını bende çok beğendim ve Ella'ya sonuna kadar katılıyorum ve ekliyorum... İyi ki caps almışsın, yoksa bu güzel yazıdan mahrum kalacaktık.

    Blogger'ların ya da yazmaya seven insanların başarısını kitapla ölçemezzsin... Dizüstü Edebiyatla mı sınırlı başarı? Güzel bir iş yaptılar eyvallah ama PuCCa'dan daha sağlam bir Siminya var. Daha kitap teklifini yeni aldı ve o da Dizüstünden değil. O da mı şimdi 140 karakterle sınırlı?

    kendini olduğundan farklı göstermeye çalışan birisi varsa, o kesinlikle Gülşah değil. kim olduğunu söylememe gerek bile yok, hemen hemen tüm bloggerlar farkında zaten.:)

    Cidden herkesin farkında olduğu şeyleri tekrar yazarak beyin ütülemek istemiyorum.

    kısaca

    Ters köşe ukturk

    xoxo ( Bu olmadan olmuyo sanırım.)

  7. Adsız dedi ki...

    ukturj kalemine saglik


Leave a Reply