28.4.12

Miss Maltepe 2012 | sütun bacaklı, kiraz dudaklı kariyer

Yazan: Ukturk | 28.4.12 | Kategori: , , |
Yazı: Miss Maltepe 2012 | sütun bacaklı, kiraz dudaklı kariyer

Merhaba. Ülkemizi seviyorum gençler vallahi. Her gün bir olay her gün bir gariplik, komiklik. Yine bunlardan birini masaya yatıracağım. Yazıyı yazarken çok eğlenmeyi umuyorum çünkü konu nereye çekersen oraya gidecek güzellikte, absürdlükte huhuhu diye şuursuzca gülme tadında. Aman sabahlar olmasın temalı konumuz ise şu. Miss MALtepe 2012. Ne ki arkadaş bu diyenler. Bu Maltepe Üniversitesi'nin bahar şenlikleri kapsamında düzenlemek istediği güzellik yarışması, 16-26 yaş arası öğrencilere yönelik. Ama 2 gün önce iptal edilmiş üniversite yönetimi tarafından, çook üzüldüm ama lan, ne güzel eğlenecektik ama bu yazıyı yazıp dalga geçme hevesimi alamaz, yazarım.

Evet gördüğünüz gibi bir üniversite düşünün akademik olarak yetersiz, mezunlarına kimse adam gözüyle bakmayan bir üniversite sen kalk güzelik yarışması düzenle sonra da insanlar gülmesin diye bekle. Olacak iş mi Necati bu iş. Olmadı tabii, biz gayet meze yaptık, yarışmaya katılacak kızlar hakkında böyle salak salak espriler yaptık güldük falan. Çok da eğlendik vallahi. Hatta argör olan kuzenim abi bizde yok böyle şeyler, maltepeyi mi gitsem dedi, hep beraber ağlaştık :( Az daha civan gibi bir akademik insan kazanıyorlardı haha!


Üniversite yönetimi iptal etmiş ama yarışmayı organize eden amca hala savunuyor röportajında bir an az daha mahalle baskısı var, akp geldi böyle oldu demesinden korktum bir de onu deseydi tamamdı. Ne yaptın sen haha :) Haa bir de "ayyy İran oluyoruz, Malezya oluyoruzz" diyenler var. Malezya güzel yer gençler olalım sakıncası yok :p Neyse konumuz o değil öhömm.

İşin kopma noktası ise yarışmanın afişi. Bir yarışma afişini ben düzenlesem paint terk photoshop bilgimle daha güzel olurdu vallahi. Koskoca üniversitenin yapmış olduğu afişe bak! Bir de slogan müthiş. "Güzel bir kariyer için ilk adım" Bu nasıl kariyer lan. Ne içiyorsunuz oğlum. Demek ki neymiş üniversitenin yansıtmak istediği çok açık. Güzel bir kariyer isteyen kız, güzel olmalı, iyi dans etmeli, şöyle daha güzel sırıtmalı falan. Ben bunu anladım slogandan. Bu girişimle üniversitenin öğrencilerine bakış açısını da görmüş olduk, ben bu okulda öğrenci olsam tepki verirdim ama baktım biraz tam tersi desteklemişler şöyle tweetler vardı ilk günlerde :)
Ayyy ben de katılcam gencim güzelim hepinizi yerim.
Miss Matepe ben olmalıyım, Neriman deyill
Kısa Maltepe sensin, hıh!
Bir de bu bir ilk diye gurur duyması falan vardı üniversitenin. Neyse düzenlemediler ama bir ilki gerçekleştirdiler bence yine de. Sevgili Maltepe bu tip yeni eylemlerinizi her zaman bekliyoruz biz gençler ve kendini genç hissedenler, sıkılıyoruz lütfen :( Tüm maltepeli kızlara gelsin. sizi seviyoruz, hepiniz ayrı ayrı güzelsiniz boşverin üzülmeyin iptal oldu diye, kıyamam. Ben size film bile çekerim :(
xoxo ukturko

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 9 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. bu güzide(!) eğitim(!) kurumumuz ismiyle müsemma olmayı böylesine başardığı için tebrik,takdir edilmeli..çok azına nasib olur böylesi..:)

    bilim üretemeyen bu kurum ne üretecek..?sorunun ucu açık..

    ne bekliyorduk ki?

    hayvanda da beyin var oysa,insanda da.elbette insan olandan bu beyni kullanmasını bekliyoruz..ancak muhal ender muhal!..

  2. benim ülkem insanlarının düştüğü trajedilere gülmeye başladık.. yakındır sanırım şapka diye hunilerle dolaşmamız..

  3. Oyy oyyy! İyi ki yazmissin yoksa haberim olmayacakti, okurken cok eglendim, bu fikri ortaya atani da merak ettim, kesin cok bomba bir fikrim var diye atlamistir ortaya:)

  4. hiç haberim yoktu iyi ki yazdın şaşırtıcı gerçekten :)

    http://fashionisable.blogspot.com/

  5. güzel bir kariyer için ilk adım :)))))))))) cok güldüm yahuuu.ellerine sağlık

  6. ilginç,ironik tamamıyla yurdum insanı;DD

  7. Zehra, tebrik etmemek elde değil zaten ilki başardılar :)

    Dayatılanla Yaşayan, bu bir sadece trajedi değil aynı zamanda trajikomik bir olay :)

    Lulu ve fashionisable, sayemde öğrendiniz aydınladınız :p

    duygutufekci, gülmek güzeldir, daha çok gül :)

    doctorsherLock, artık bu ülkede her şeye şaşırmamak gerek aslında haklısın :)

  8. Tam bi arazi üniversitesi. Kocaman alanı kaplıyolar yok platoları bilmemneleri var ama binanın içinde iş yapan insan yok. Hatta öğrenci ararken bi Fen Lisesi mi salla onları onlar bize gelmez fikriyle boşver edirne istanbul izmir ankarayı küçük şehirlere gidelim onlar bize gelir düşüncesiyle çalışıyorlar. Kendimizi geliştirelim yok anasını satiim. Kaliteyi arttıralım da iyi öğrenciler gelsin yok. Neyse fazla atarlandım ben. Güzel yazmışsın, MALtepe bizi eğlendirmeye devc

  9. vallahi yarım kaldı. neyse kısmet :P


Leave a Reply