17.4.12

Mini etek giyip çekiştiren kız vs Soğuk havada mini etek giyen kız

Yazan: Damat Ferit | 17.4.12 | Kategori: , , , |
Yazı: Mini etek giyip çekiştiren kız vs Soğuk havada mini etek giyen kız

Konnichi wa yavru kuşlar. Ailenizin damadı, biricik yavrusu damat ferit yine önemli bir toplum sorununa el atmak için karşınızda olacak. Yine yok "ayol komşunun kızı Ayşe'ye ayıp oldu", yok "Serpil şöyle" demeden her gelen topa vuracağız, böyle doksana doksana arkadaşlar. Bundan anlatılmaz bir zevk alıyorum ben, deli manyak olduğum söylentileri doğru sanırım huhe :)  "Aaaa kaynımda da var" diyeceğiniz durumlarımıza geçelim cicişler isterseniz vakit kaybetmeden. Ver gelsin sütlü nuriyemm.


Konu oldukça açık hepiniz zeka küpü insanlarınız açıklama yapmacağım fazla, şimdi bir tarafta yılların mini eteklisi ama çekiştiren kız diğer tarafta da eksi bilmem kaç derece soğuklara bana mısın demeyen mini etekli kız. Çok çekişmeli bir mücadele olacağı kesin, sonuç önceden kestirilemez kesinlikle. Zaten sevgili iddaa'da buna eşit bahis açmış. Bakalım hangisi daha çekilmez göreceğiz. Aslında bakarsanız yavru kuşlar ikisi de ayrı bir manyak ayrı bir varlık türü. 

Mini etek giyip sağını solunu orasını burasını çekiştiren kız

Allahın cezası bir şey bu. Hani bir mini etek zevkimiz vardı vay vay vayy çantaya bak dediğimiz onu da bu gözü kör olacasıcılar, yağmurda şemsiyesi ters dönesiciler aldı götürdü yeminle. Sanki gören de zorla giydiriyoruz sanır. Kafasına silah dayamışlar da bu da giymiş o el kadar eteği sonra bu da gelen bakışlara dayanamayıp off pofflar eşliğinde sağını solunu çekiştiriyor. Ayıp lan ayıp, mini etek dile gelse kim bilir neler diyecek de garibimin dili yok. Ama damat ferit amcası var, ben mini eteklerin sesi olacağım bundan sonra. Yok öyle çekiştirmek falan gayrı huhe :)

Hem ayy çok bakıyorlar diyorsan giyme kızım o eteği. Sen giyeceksin ben de bakacağım, bu kadar basit bu olay. Doğanın kanunu bu. Nasıl aslan ceyalnı avlıyorsa, mini etek giydiyse kız bakılır. Hatta kritiği yapılır. "Oğlum bunun bacaklar çarpık lan, hem yılların halı saha topçusuyum ben böyle baldır görmedim" gibi :)) Ne yani kafamı mı çevireyim allah allah :)) Ben bakmam abi diyen arkadaşlar da adam olsunlar önce, yalanınızı yiyim lan, kızlar bunlardan korkun ben yapmam ben etmem,, ben bakmam diyenlerden önce bunlar bakar. Pis herifler :) Benim gibi bakarım ben diyenleri dürüstlüğünden dolayı bağrınıza basın huhe :)

Soğuk havada mini etek giyen kız

Bunlar da ayrı bir cins. Sen koskoca adam o kadar kazak, o kadar palto, o kadar atkı bereye bürünmüşsün yine de üşüyorsun bu kız çıkmış minicik eteği ile salına salına geziyor. Küfreder gibi. Bunlar zaten hemen dikkat çekiyor, aaa kıza bak lan bizim götümüz donuyor o etek giymiş lafları her yerde yankılanır bu gibi durumlarda. Bir de şey var,

- oğlum lan kıza bak etek giymiş yavrum benim.
+ hee gördüm gördüm, giyer tabii sen olsan sen de giysersin
- niye ki lann
+ sende de o kadar ateş olsa sen de giyersin ne yapsın garip
- ehehuhehe

Yaa işte böyle garip esprilere ve yaftalamalara da maruz kalır bu kız. Çok üzülüyorum aslında bu kızlara, sanırım ateşleri çok yüksek söndüremiyorlar da, vah vah :(( Yardımcı olmak isterim, insanlık öldü mü sayın blog sakinleri, sizinki ölmüş olabilir benimki hala yaşıyor. Bu kızlar bana ulaşsın her türlü maddimanevi yardımımı esirgemeyeceğim insanlık namına. Hayvansın damat diyenler, laflarınız aynen size iade ediyorum. Sizin içiniz fesat şekerim!

Gel gelelim sonuca amacımız hangisi daha kötü çekilmezi bulmaktı. Ben bu kadar yazdım bence mini etek giyip sağını solunu çekiştiren kız en çekilmezi, evlat olsa çekilmez, ağzının üstüne vurmak lazım bunların. Diğeri gayet kendine özgü sebeplerden kaynaklanan bir olay. Onları seviyorum aslında ben :)) Bu kara kışta mini giyne kız arkadaşlar yaz aylarında da minisini giyiyor. Öyle can bir insan, harika varlık.Onlara toplum içinde sahip çıkalım bu kışın yazı da var arkadaşlar, iyi hesap yapın huhe :))

Öptüm canlarım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 10 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. bence de mini etek giydikten sonra sürekli stres yaşayıp-çekiştiren kadınlar hoş gözükmüyor. dozunu, yerini ve taşımayı bilmiyorsa giymemeli bence kimse. (bunun bir de straplez büst versiyonu vardır ki o da hiç çekilmez)

    soğuk havada mini eteğin eleştirilmesine oldum olası tilt oluyorum. bazı çoraplar var ki en az kot pantln kadar sıcak tutabiliyor. canım etek giymek istiyorsa giyerim, bunun etrafta kar ya da deniz olmasıyla alakası yok ki. her kıyafet sıcaklık oranına ayak uydurularak giyilebilir bence.
    maalesef kışın bacak görmenin yadırgandığı nadir ülkelerdeniz

  2. Doğrusunu söylemek gerekirse o çorapların kod pantolon kadar sıcak tuttuğunu bilmiyordum :(

  3. Aslında doğrudur çoraplar hepten sardığı için sıcak tutabiliyor. Bu olay biraz ayrıca bana saçma da geliyor. Milletin işi gücü yok sanırım. Kim nasıl giyerse giyer kimseyi ilgilendirdiğini sanmıyorum. Üşemeyen üşümüyordur giyordur, isteyen sırf bacağını göstermek için de giyer bu durumda bile kimseye laf demek düşmez. Ayrıca gene bazı etekler giydiğin zaman yukarı çıkabiliyor bu çekiştirme dediğiniz şey bunu giydikten sonra düzeltmek olabilir de. Fuzuli abartılan bir konu.

  4. Nini: aahh evet vallahi straplez bluz benim tabirimle omzu olmayan bluz :) onlar da ayrı bir olay huhe:) zaten ben de soğuk havada mini giyen kızlarımızı kucakladım farkıdaysan, onlara yapılan haksızlığı görüyorum ve buna artık dur diyeceğim :))

    Furkan Özden: ben hala inanmıyorum furkan. düşünsene altü üstü çorap lan nasıl pantolon ile eş olsun lütfen huhe :)

    Hippilazman: Fuzuil'yi ben de severim bir de de efendi var hayranıyım :))

  5. İkisini de sevmem. hepsi senin olsun damat efendi :)

  6. Pantolon iyidir pantolon :)

    Çekilişime de davet etsem?
    http://askinmodasi.blogspot.com/2012/04/ilk-hediye-cekilisim.html

  7. Çorap ismi üstüne çoraptır .Ve üzerine etek giymek gerekir .Hem de hiç ısıtmaz .Ukturk teşhirciye hakaret olsun diye yazmış aferin .Mini etek artık geride kaldı .Mine etek giysen iyi ,onu da giymiyorsun .Sırf çorap giyiyorsun sırf .Nerdee eski mini etekler .Mini etek mi kaldı sizin dünyadan haberiniz yok .

  8. "yağmurda şemsiyesi ters dönesiciler" hahahaha :D

  9. eteği çekiştirip bide etrafına "aman milet bakıyor yaaa" der gibi bakan salaklara kıl oluyorum.

  10. taşımasını bilmiyosan, altında eziliyosan giymiyceksin kızım. en nefret ettiğim kız tiplerinden biri, ağızlarını burunlarını kırasım geliyo...
    kadın dediğin çıplakken bile ezilmemeli, duruşunu korumalı. hele ki etek giymişsin, bi de kendi isteğinle! onun altında ezilmenin en ufak bi açıklaması olamaz.


Leave a Reply