18.2.12

Onu kendine nasıl aşık edersin? | Olmadii bastan farkıyla

Yazan: Olmadı Baştan | 18.2.12 | Kategori: , , , |
Yazı: Onu kendine nasıl aşık edersin? | Olmadii bastan farkıyla



Erkekler türlü oyunlarla kadınları kendilerine aşık edip, kimin nerde bir zaafı varsa en dibine kadar onu kullanıp yeri geldiğinde yine o seviyorum dediği kadını arkadaş ortamlarına meze yaparlar –mecazi anlamda-. Sevgili bolgdaşlarım eğer ki bir erkeği kendine âşık etmek istiyorsan biraz sonra yazacağım maddeleri eksiksiz olarak uygula. Sende göreceksin ki gözünde büyüttüğün o adam nasılda kapında kemik bekleyen köpek gibi olmuş – teşbihte hata olmaz beyler kızmayın!-

1-    Kendi hayatınız olmalı;
Erkekler kendine güvenen kadınları her fırsatta ezmeye çalışsalar da aslında içten içe ‘öz güven’ dış görünüş kadar önemlidir onlar için. Öncelikle onu hayatınızın merkezine yerleştirmek yerine, hayatınızın aslında sadece ondan ibaret olmadığını gösterin.

2-     İlk adımı atan siz olmayın;
Aşkta gurur olmaz arkadaş ben seviyorsam gider söylerim’ dersen çok yanılırsın. Bir laf var illaki bilirsin ‘kaçan kovalanır’ diye sen süründür süründürebildiğin kadar muhakkak kaçtığın sürece seni kovalamaya devam edecektir. Aksi takdirde seni gerçekten sevdiğini anlayamazsın acaba gerçekten seviyor mu? Yoksa fırsat bu fırsat hazır ayağıma kadar gelmişken fırsatı değerlendireyim mi diyor, bilemezsin!

3-    Basit olmayın; İlişki nasıl başlarsa öyle gider eğer ki sen bu yeni başlayan ilişkide çok fazla gevşek olursan yandın! Tabi ki sıcak davranmak erkeklerin hoşuna giden bir şey ama eğer ki senin amacın onu kendine âşık etmekse geri çekileceksin aradaki mesafenin çizgisini çekeceksin ki senin basit bir insan olduğunu düşünmesin.

4-    Değer verdiğinizi gösterin; E bu ne şimdi hani çok sıcakkanlı olup gevşemeyecektik derseniz babayı alırsınız bilemediniz derim. Değer verdiğini göstermek illa hediyeler almak veya kendinizi ona adamak falan değildir. Güzel bir söz veya onun günlük hayatında aklına takılan bazı şeylerde yardımcı olabilirsiniz. Böylece eğer odun değilse ona değer verdiğinizi anlar.

5-    Baskı yapmayın; Nerdesin? ne yapıyorsun? kim var? neden gittin? ve türevleri tarzında bir soru yığınları oluşturursan kendinden kaçırırsın o adamı, aşık olacağı varsa da olmaz. Bırak o söylesin sana, neden onu merak etmediğini o düşünsün eğer ki sen sadece ne yapıyorsun diye sorsan sana cevabı illaki verecek ha aksi taktirde sen milyon tane soru da sorsan eğer sana yalan söyleyeceği bir durum varsa doğruyu söylemez. Hangi erkeğin kızlarla oturuyorum ve ya seni aldatıyorum aklında soru kalmasın hayatım dediğini duydunuz? O yüzden bırak ne kendini hırpalamanın bir anlamı var nede onu soğutmanın…

6-    Taviz vermeyin; Prensiplerinizden ödün vermeyin, öncelikle kendinize saygı gösterin ki o da size saygı göstermeyi öğrensin.Onunla sürekli kavga içerisinde olmayın, kıskansanız bile belli etmeyin ve en önemlisi onsuz olamayacağınız düşüncesini sakın hissettirmeyin… Yoksa onun hayatında gelip geçici bir ilişki olarak kalacak ve bu oyunu akıllı oynayan bir kadın onu senin elinden alacaktır.

7-    Ve son olarak dürüst olun;
Bunun açıklamasını yapmama gerek yok sanırım. Dürüst olun size güvensin, asıl önemlisi adam olun canımı yiyin la :)

İşte bu kadar basit.  Yanlış anlamayın elbette ki aşk bir oyun değil ama sadece aşk için yaşarsanız acılarını da en dibine kadar yaşamak zorundasınız bu kaçınılmaz sonunuz olur. Hayatınızı ona adamayın unutmayın ki bu hayat sadece aşktan ibaret değil…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 43 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Seni yeni geldin değil mi? kaan nasıl kandırdı seni yarabbim güzelmişsin de merak etme seni kurda kuşa yem etmem ben. Artık sessiz çoğunluğun sesi kız annelerinin gözbebeği damat ferit var. Kanatlarımın altı çok geniş sana da yer var olmadiibaştan huhe :))

    Yazıya gelirsek eğer bana sökmez bebişim. Ama bak baskı yapmayan kızlar her zaman gözümde number one. Cennetin hurileri onlar. Sizleri seviyorum baskı yapmayan kızlar :))

  2. Evet ben yeni geldim iltifat için de teşekkür ederim :))

    Bana sökmez deme inceden inceden işlenirsen kaçacak yerin kalmaz bebişim.

  3. bu taktiklerle kendine aşık etmeyi geçtim elinde bile tutamazsın kimseyi :S bu söylediklerin çocuk kızdan bi nebze hoşlanıyorsa 2-3 günlük bi ilişki için faideli olabilir anca :D

  4. valla karşındaki insanda karakter yoksa bunların hepsini daha fazlasını yap yine olmuyor...

  5. 1.madde olmaz yani süreklilik sağlamaz. 5. madde imkansız zaten.. 6. maddedeki kıskansanız bile belli etmeyin konusu çok sakıncalı.. Kesin belli eder hadi diyelim belli etmedi, yaptı bi güzellik.. Adamın burnundan fitil fitil getirir. Diğerlerine katılabilirim :)

  6. Ben seviyorsam gider konuşurum arkadaş. Gelsin diye beklemem yani. Çok banel. Nasılsa eninde sonunda bana aşık olur :-P

  7. Ohaa bunlar benim taktikleri solladi gecti, cok begendim tesekkurler.

  8. Kaçan kovalanır diye bişi yok.. eger karsılıklı ıse duygular hersey bıranda oluyor.. olmadımıda olmuyor..

  9. Aynen katılıyorum bu taktiklere, uygulayabildiğim an ciddi anlamda fark yaratıyor, ama maalesef o cool kadın olamadım hala ben!

  10. raskolnikow, tecrübeye sabittir deyip yorumuna cevap veriyprum =)

    éLLa Ç. , olur efendim olur hemde bal gibi olur, belli ki senin canın yanmamış aşkında hayatında kanunlarını bilmiyorsun :P

    SEL , bak bunu doğru söyledin işte :)
    Bir İnce Ses , denemekte fayda var olmaz dşye bakma bence :)))

    Tamkarisik , özgüvenine hayran kaldım şuan :)
    Rebecca, vay senin de taktiklerin var demek. Ekle üstüne hemen ekleee

    sTuBboRn, bal gibide var canım, erkekler her zaman ulaşamayacağını düşündüğü insanlara karşı istemsiz bir şekilde yol alırlar ve bu değişmez bir kanundur.

    yokartıkyaa, aynen devam istikrarını sürdür :)))

  11. Adsız dedi ki...

    vala ben bir oduna aşık oldum keşke bunlar çare olsaydı bana

  12. Adsız dedi ki...

    Bırını Cok Sevıyorum Ama o Sevmıo nasıl etkılıyebılırım onu

  13. Adsız dedi ki...

    bu taktidi mutlak yapicam

  14. merve dedi ki...

    aslında peşide erkek var ama bana söleyemediği ap açık ortada ne yapacağı eski sewgiliden ayrıldım hemen birini bulmuş çaresizim :(

  15. Adsız dedi ki...

    abicim duygular karşılıksız olduktan sonra ne yapsanız yaranmazsınız

  16. Adsız dedi ki...

    Öncelikle yazdıklarınızı çok beğendim geçen yıl aynı taktikleri uygulayıp aşık olduğum adamı kendime aşık etmiştim. :D Gerçektende işe yaramıştı ama bir hata yaptım ve ayrıldık.Ama bu hata ihanet gibi bişey değil güvensizlikti desek daha doğru olur şimdi o adam kimseyi sevmiyor.Ama ben onu hala çok seviyorum.Ve beni affetti ama sevmediği için olmayacağını söyledi sizce yeniden onu kendime aşık edebilir miyim?

  17. Adsız dedi ki...

    al bak ben bir erkeğim size cevap veriyorum

    siz bunları yaparken adamın size aşık olacağını düşünüyorsunuz ya evet adam aşık oluyor ama hayatı nasıl zindana dönüyor haberiniz var mı ? ne kadar çok acı çekiyor erkekleri çok yanlış tanımışşınız bunları uygulayan kadın aşk değil hergün acı çeken bir köle istiyordur

  18. Adsız dedi ki...

    ben aşkımı çokk seym .dd ama bazn bna sogk davranıyosn dyoo

  19. Adsız dedi ki...

    ben birni seviyom çok şirin ama açılamam ve 1 yıl sonra başga okula gitçek .belki oda beni seviyodur die düşünüyorum.ama belki değildir.offffff kafam karışıkkkkkk neyapçam bilmiyorum.ne önerirsiniz?

  20. Adsız dedi ki...

    şu anda bnde aynı duyguları yaşıyorumm napçağımı bilmiyorum karasızım acaba o da beni seviyomu sevmiyomu bazen bakışıyoruz onunla göz göze geliyoruz sonra ikimizde başka yerlere bakıyoruz o bana bakarken bnde ona bakmış oluyorum birbirimizi yakalıyoruz kafam çok karışık ama onu çoook seviyorum ama o bilmiyorum offfff yardımcı olun ......

  21. Adsız dedi ki...

    arkadaşımızın söylediklerine katılıyorum. ama arkadaşlar erkeklere çok değer vermeyin kendilerini hint kumaşı zannediyolar ben bu durumu yaşadığım için söyledim.

  22. Adsız dedi ki...

    biz kızları haketmeyeni biz hiç istemeyiz onlar bizim ayağımızın itleridir beş kuruş etmeyen bi insana üç kuruşluk değer verme

  23. Bu söylediklerinin aynisini yapan birisiyim çiktigim kişiyle öncelikle saygiyi ön plana çkaririm. çunku saygi olmaynca sevgi olmuyor. ve onunla herşeyimi paylaşirm hçbirşey saklamam çekinmem açik ve net olmak isterm bu ilişkiyi daha çok ayakta tutar. Şuan sevglim var yaklaşik 3 yildir sevgliyiz birbrimize gvenimz sonsuz çok mtluyuz ilk bşladgmz gün gbi sevgmiz dilerim hep böyle sürsün. Bilgi Almak İsteyen Arkadaşlar Sorularinizi Sorabilirsniz Yardimci Olurum.. ;)

  24. Adsız dedi ki...

    ya ben ilkokul 4.sınıftayım çok sevdiğim biri var 3b sııfında o beni seviyo mu bilmiyorum lütfen onunetkilemek ve bana çok aşık etmek için ne yapmalıyım lütfen acil cevap

  25. Adsız dedi ki...

    Arkadaslar ben bi hata yaptm sevgilimden ayrldm sonra pisman oldum yalvardm ona ama olmaz dyor ne yaptysam olmadi donduremedim cok mutsuzum unutamyorum bir birimize cok uzagz goremiyorum onu akil verin bana ama unut demeyin onu yapamam :(

  26. Adsız dedi ki...

    Yeter bende asığım varamadım ona o bana varsın...Aşk acısı çekiyorum.

  27. Adsız dedi ki...

    tek kelimeyle SÜPER SÜPER SÜPER

  28. Adsız dedi ki...

    süperrrrrrrrrr :)

  29. Adsız dedi ki...

    boşver onu bunu beni sevmediğini biliyorum başkasıyla çıktığını biliyorum sevdiğimi söylesem seni seviyorum beni sev mi ? dicem seviyorsa kendi gelsin hayatta söyleyemem

  30. Adsız dedi ki...

    Merhaba ben 13 yasımdayım bir çocugu seviyorum hatta sınıfımda tamda önümde daha yeni geldim sayılır bana ilk geldiğim gün bir bakış attı alırım aklını vermem gibisine işte biz onunla kanka falan olduk sözde çünkü ben onu seviyorum birgün arkadaşıma dedim ona söylicem dedi inanmadım meğer gerçktnde söylemiş ama yine bana sağuk değildi çok konuştuk onunla birgün faceye girdi naber dedim iyi sen dedi iyi bende dedim sonra dedki telefonunu kullanıyormusun bende evet dedim mesaj attı bana naber matematik kaçkını diye bnde malesef geçen hfta arkadaşlarla msj hakkım bitti dedim yalancı dedi bnde valla yemin ederimki ızlarala bitti hem bnm erkeklerle işim olmaz dedim tabi cnm dedi sonra istersen face şifremi verim bak dedim verdim oda bana verdi şifrelerimizi vermiştik birbirimize.Daha sonra adının yanında kardelen yazıyordu 1 hfta çıkıp ayrıldı dedim krdelenle aran nasıl oda sen geride klmışsın dedi.sınıfta falan bakışıyoruz çok güzel gülümsüyor bakıyor bende ona buluşma tklifi ettim oda pazartesi tmm dedi okuldn gelir glmz gittim o yoktu arkadaşları vrdı oda bni akşm üzeri bklemiş ertesi gn bana srdu neden glmedin dedi bnde bn seni eperken bkledm okuldn glır glmez gttm dedim birşey demedi aradan vakit geçti ben ona çarşmba günü ben bi karar verdim madem beni sevmiyorsun arkadaş olalım konuşalım yinede eskisi gibi :( dedim oda cvp atamadı çnkü çıkmıştı şmdide çktıgı vr sözde öykü diye baktım kıza yok işte bnm hikaye sizce onu nasıl kazanırım geri nolur yrdım edin :(

  31. Adsız dedi ki...

    aynen bunları biliyoruz da cokda dogru , ne yapıcaz smdi .s

  32. Adsız dedi ki...

    Değmiyor kimse için çaba göstermeye kaç gündür ağlatıyor beni bi başkası var hayatında beni sevdiğini söylüyor peki niye bi başkasıyla ?

  33. tuğçe dedi ki...

    adam olun canımı yiyin la :D hahahah sevdm

  34. Adsız dedi ki...

    o babayı alırsın kısmı olmamış yaa

  35. Adsız dedi ki...

    ya benim olyım oyle bişeyki seviyorum ama etrafımdaki herkez baska birini sevdiğimi sanıyor ama başka çarem yok çünkü herkes bunu bana karşı koz olarak kulanıyor ve dayanamıyorum sevdiğime pişman oluyorum şimdi o napıyo kimi düşünüyyo diye düşünmekleten erken yaşlanıcam daha 13 yaşındayım ama kim ne derse desin ona duyduğum sey bu yani aşkk ya insan nasıl kanar toplasan 10 kelimeden fazla konuşmamışımdır ya düşünsenize en yakın arkadaşım bildiğim kişi gitti ve o çocuğa çıkma teklifi etti benim yerime ya daha sadece hoşlnıyodum ama ..
    aması yok ya sevip sevmediğini bilimiyorum onu gormek için yapmadığm sey yok ama gerçekten deli gibi seviyorumm

  36. Adsız dedi ki...

    Eger karsındaki kisiyi kendine aşık etmek gibi bi durum söz konusuysa siz o kisiye sevgiden ve asktan cok acı verirsiniz neden diye sorarsanzda ask iki kisiden birinin acı cekmesi demek sonunda acìyı tadan aglayan ve uzulen ya sen yada o olur.

  37. Adsız dedi ki...

    Aynen bu mümkün olmuyo işte oduna işlemiyo

  38. Adsız dedi ki...

    Ben istesemde bunu beceremem ben umutsuz vakayim cocuk suan bnle kusbeni sevmiyor bile kac aydir gormuyorumda off

  39. offf fasa fiso bunlar beğeneler bu şekilde beğensin ayriyeten bir inan nasıl davranacağını bilmeli bn açık konuşuyorum kardeş erkeklerin geneli ztn aldatmaca seviyor adam gibi seven veya aşık olan çok nadir kendiniz olun ama rezil olmayın yapmacık olamayın kızlar hem ve kendinizi ağırdan alın yoksa çok kişinin elinden geçersiniz doğru sölemek gerekir kızlar genelinizde güven ve ağırdan alma yok o yüzden kaybetiyorunuz ben sallamıyorum ve hep bnm peşimdeler ama bn sevdiğim kişiyi tm severim oda bni severse ama ztn seviyorlar neyse bnden bu kadar bayanlar

  40. Adsız dedi ki...

    ilk önce o bana geçen sene teklif etmişti bende kabul etmemiştim. ama pişman oldum ve bir arkadaşımdan onunla konuşmak istediğimi söyledim. oda kabul etti şimdi konuşuyoruz ama o hiç ilk adımı atmıyo mesela ilk konuşmayı ben başlattım ve buda beni açıkçası çok rahatsız etti çünkü bu haraket bi kıza pek yakışmaz :) ama yaptım ilk adımı ben attım aynı okuldayz ve bana bakışları okadar tatlı kii :* ben şimdi ne yapmalıyım onu kendime aşık etmek için ne yapmalıyım sizden sadece bunu istiyorumm :)

  41. Adsız dedi ki...

    ahmet diye biri bana teklif etti önce kabul etmedim ama pişmanım şimdi bn onu sewyorm oda bni sewyo ama bi türlü çıkamadk bn onu ck sewyrum h <3 a

  42. Adsız dedi ki...

    onu çooooook özledm <3

  43. Of arkadaşım çıkma teklifi aldı bana eden yok odun işte inş. Bunlar işe yarar :)


Leave a Reply