22.2.12

Eurovision şarkımız çocuk şarkısı gibi | sempatik ama yetersiz

Yazan: Ukturk | 22.2.12 | Kategori: , , , |
Yazı: Eurovision şarkımız çocuk şarkısı gibi | sempatik ama yetersiz

Merhaba canımız ciğerimiz Eurovision sürecine girik yine ülke olarak :) TRT'de bu sene ülkemizi Azerbaycan'da yapılacak olan Eurovision'da temsil edecek olan Can Bonomo'nun hazırlamış olduğu şarkı tanıtıldı. Hep beraber dinledik, yarın sabaha kadar herkes dinlemiş olacak nereyde ülkedeki :) Hemen yorumlamam lazım yoksa içimde kalır. Ayyyy eurovison'da ney yaa sadece biz önem veriyoruz diyenlerin ağzına terlikle vuracağım :)


Öncelikle şarkının girişi falan çok güzel. Dedim olmuş bu güzel lan diye devam ederken. Şarkının sözlerinin çok yetersiz olduğunu farketmem pek uzun zaman almadı. Ayrıca Can'ın çok da iyi bir ingilizceye sahip olmadığını da görmüş olduk böylece. Ses de pek iyi değildi. Ya da söyleyemedi bilemiyorum :) Sözler yetersiz müzik daha fazla ön plana çıkmış haliyle.

Müzik ön plana çıkmış ama şarkı ve melodiler bildiğin bence çocuk şarkısı tadında. Marş gibi bir şarkı ama biraz çocuk marşına kaçmış gibi. Aklıma hemen susam sokağı falan geldi hani, böyle fazla neşeli şarkılar olan. Ama hareketli değil neşeli :) Kısaca sempatik ayy ne hoş diyebileceğimiz bir şarkı. Ama bir yarışma şarkısı değil kesinlikle. Ama yine de çok kötü değil ama yetersiz. Eurovision'a gitmez bu şarkı malesef.



Ben her sene kaçırmadan izlerim eurovision'u hatta geçen sene twitter'dan canlı yorumlar yapmış hangi kız güzel öhömm pardon hangi şarkı güzel diye kritik yapmıştık :P Bu sene de işim falan olmazsa izleyeceğim. Can Bonomo kardeşimi de yürekten desteklediğimi belirteyim ayrıca. İnşallah herkes benim gibi düşünmez iyi bir derece alır. Sempatik çocuk Can, şarkısı da sempatik. Bakalım sempatiklik yetecek mi, hadi bakalım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 16 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. giriş çok güzel cidden ya. döndürüp döndürüp giriş kısmını dinliyorum :D

  2. Evet dediğim gibi çok hoş gerçekten :) İşte karşınızdaaa süperstar gibi facialarıda görmüş bir insan evladı olarak Can'ın şarkısı kötü değil aslında. Ama beklentimi fazla tuttum sanırım aşırı sempatik olmuş, yumuş yumuş şarkı :)

  3. Kendisi de sempatik ama yetersiz ^^

  4. Yok reyiz bu şarkıdan bi nane olmaz :( yine bize hüsran dolu bir eurovision gecesi göründü

  5. dinleyebildiğim ilk 28 saniyesini sevdim :D gerisi için bir yorum yapamayacagım ama :)

  6. sarki sevimli evet ama dedigin gibi erovision icin yeterli degil.

  7. bence de tam yarışmalık bi şarkı. çok sevimli çok güzel. sevdim ben yea

  8. Ben pek beğenmedim şarkıyı. eurovision için çok çok yetersiz. Bu herifide bilmem zaten. eurovision olmasa can bonomo kim derdim yani.

  9. Can Azerbaycana geldiginde konserinde olmusdum) Azeriler cok begendi Cani,cok sempatik gercekten de.ama size katiliyorum secmis oldugunuz sarki o kadar da iyi degil.Bana bi saz verin ondan daha guzel)))) turkce okusaydi belki daha guzel olurdu)))

  10. aynen katılıyorum.sanırım mecburiyetler işin içine girince bu iş zorlanıyor ve sonuç sıradanlaşıyor.oysaki can bonomo'yu sesini tarzını beğenirim ama bana olmayacak gibi geliyor:))

  11. İlk dinleyişimde "Bu nedir allasen?" demiştim ama dinledikçe hoşuma gitti. Eurovision için biraz yetersiz evet ama bakalım, belli de olmaz.

  12. en fazla eleniriz o da dünyanın sonu değil..

  13. ben sıkı bir eurovision takipçisi değilim ondan bu şarkı kazanır kazanmaz yorumları yapamıycam:) ama şahsi fikrim güzel olmuş.bilmiyorum belki de çocuk şarkısı gibi olmasını sevdim ben:)

  14. "...Ama yine de çok kötü değil ama yetersiz."
    Amalar fazlaysa olmamış demektir.

  15. İnşallah iyi bir derece alırız ancak banada şarkı çok çocuksu geldi üstelik çok fazla zıplıyor şarkı esnasında ... Düşüncelerimi dile getirmişsin çok güzel yazmışsın tebrik ediyorum!

  16. Begenmedim ya sozlerine daha çok ozen gosterilebilinirdi ama neyse yinede fransadan oy aticaz kaçis yok :)))


Leave a Reply