30.1.12

Merhabalar, ben yeni yazarınız OlmadiiBastan.

Yazan: Olmadı Baştan | 30.1.12 | Kategori: |
Yazı: Merhabalar, ben yeni yazarınız OlmadiiBastan.



Şimdi, kim bu kız kim? nerden çıktı bu kız A a adı sanı duyulmamış kimsenin tanıdığı yok ve türevleri şeyler söyleye bilirsiniz ben olsam bende söylerim. Damdan düşer gibi nerden çıktım? Aslında böyle bir amacım hiç olmamıştı fakat sevgili Ukturk baktı ki bunda çok büyük cevherler var bu kızı kimseler kapmadan ben Blogmania’ya yazar yapayım da sonra nerden geldiğini unutmasın diye düşündü galiba. E çocuk haklı şimdi bende düşüncesini anlayınca bir şey diyemedim. E be ukturk efendi madem bunları düşündün ve benim Blogmania’ya yazar olarak atadın bi tanıt insanlara bi göster bizde havamıza hava katalım öyle değil mi? Nerde! Anca kendi çıkarlarını düşün. Sen öyle yaparsan, bende böyle yaparım!

Bu tanıtım olayı Blogmania kurallarına etik midir değil midir bilmiyorum yazılarımı burada paylaşmadan önce kendimi tanıtmam gerekirdi.
Her şey bir yana yabancılık çektiğiniz bir ortam da rahat bir şekilde duygularınızı kaleme kâğıda sayfaya artık her neyse dökebilir misiniz? Sizi bilmem ama ben rahat olamam.

Aslında amacım kendimi tanıtmak falan değil, ne yazsam ne yazsam diye düşünüp dururken birden sen yazmaya başla kızım nasıl olsa devamı gelir hem de giriş yapmış olursun yanlış falan da yaparsan ilk elin kusuru olmaz diye affederler dedim kendi kendime. İyi demiş miyim? Bence iyi dedim…

Aşk, İlişkiler, Sağlık, Para, Yemek, Moda, Eğlence… Kısaca her telden belki aynı yazıda belki farklı sayfalarda karşınıza çıkabilirim. Belki bana sormak istedikleriniz olur ya da ne bileyim sinir olmuşsunuzdur bana PAT! Diye geldiğim için falan her türlü soru/sorun/şikâyet iyi niyet/kötü niyet artık her neyse varsa söylemek istedikleriniz bana bi şekilde ulaşabilirsiniz.

Ben OlmadiiBastan, Karadeniz’i ve Karadeniz insanını ayrı bir severim. Kış mevsimi bence güzeldir yaz da güzel ama balık burcu olmama rağmen suyu fazla sevmem. Uzun zamandır yaşadığım en büyük şaşkınlık 2 senedir ortalık da hatırı sayılır fiyatlar da satılan Altın çilek meyvesinin aslında babaannemin bahçesinde yetişen ve her içini açıp bakma girişimimiz de zehirli o dokunmayın ona telkinleriyle karşı karşıya kaldığımız paketli zehrin olduğunu öğrenmemle yaşamıştım. Ne garip gelmişti bana! Bir abim veya kardeşim hiç olmadı ablam olmasını hep istemişimdir maalesef tek çocuk olmaktan nefret ediyorum. Öyle işte…

Ha bu arada yüzümü kimliğimi saklamam sen de veya siz de bir şey söyleyecekseniz lütfen şeffaf olarak gelin bana : )

Nasıl toparlayacağım bu yazıyı bilmiyorum : ) toparlamadan bırakayım mı? Bırakayım dimi tamam bıraktım.

Hoş geldim…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 13 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Hadi bakalım vatana millete hayırlı uğurlu olsun :) Hoşgeldin

  2. Bebek :) poza bak çay demle haha, fotoğrafta agresif asabi göründüğüne bakmayın arkadaşlar melek melek, kanadı yok aynı ben :P

  3. OlmadiBastan, olmus bu baslama bastan:)

    Yazi yazma kabiliyetinden cok sarisin olman etkilemistir bence ukturk'u, ne cakaldir o sen bilmezsin :) Görmus guzel kizi kacirmaz tabi.

    Hosgeldin.

  4. Ella, evleneceğim ben onunla lütfen lütfenn!!1birr!1 en sevdiğim sarışın kendisi, diğer sarışınlara sorf onu hatırlatıyor diye baktım yıllardır. yılların aşkı var :P

  5. Cemo; çok tesekkur ederım hayırlı olsun bana :)

    Ella Ç; baslama tarzımı begenmene sevındım ukturk için de aştık artık onları itiraf falan ettı zaten hem öğretmen takıntısını falan da attı kenara benım için :P Kaçırmayacak tabi :)) Hoşbuldum.

    Ukturk; Evleneceğiz biz her yerde ilan da ettin zaten vazgecersen yolarım :D

  6. hoş geldin demekten başka çaremiz yok anlaşılan..napalım?!!! HOŞ GELMIŞSİNİZ EFEMM..

  7. Pek bi zorlayıcı oldu galiba :) hoşbuldum efendim

  8. hosgeldin bakalim :s

  9. Hoşbuldum da neden o :s orda

  10. Hoşgeldin^^

  11. Hoşgeldin!!!

    tabii ben de..

  12. bir de yazım kurallarına dikkat edilse iyi olacak!


Leave a Reply