8.12.11

"Blogger kızlar evlenmek için yazıyor" | ney?

Yazan: Ukturk | 8.12.11 | Kategori: , , |
Yazı: "Blogger kızlar evlenmek için yazıyor" | ney?

Merhaba, bu yazıyı yazmayı bir blogger vazifesi olarak görüyorum. Alınanlar olursa da şimdiden kusura bakmasınlar, kötü bir niyetim yok. Evet, bugün pucca kardeşimiz (bacımız) TV8'de okan bayülgen'in programına çıktı, orada bir sorun yok gayet hoştu güzeldi, heyecanlıydı. Olay lazanyam isimli arkadaşımızın programa bağlanmasıyla koptu bence, iyice kaptırdı kendini ve tarihe geçecek şu sözleri sarfetti, "blogger kızlar evlenmek için yazıyor". O an televizyonu camdan atmak istedim, bir de kendimi blogcu kızlarımızın yerine koydum, o da kötüydü düşünmek bile istemiyorum :)


Düşünsenize, herkesin izlediği bir programda, blogger lazanya isimli biri çıkıp diyor ki "ayy biz blogcu kızlar olarak evlenmek için yanıp tutuşuyoruz, tek yazma amacımız bu, tek taş için yazıyoruz" ahey aheyyy :) Vallahi ben öyle anladım, yanlış anladıysam düzeltin :) Zaten bir çok kişide benim anladığım gibi anlamış. İşin kötüsü bundan sonra hiçbir kızımız blog yazıyorum diyemeyecek belki de, dediği zaman da aa koca avcısı diye yaftalanacak, ya da küçük görülecek :(

O kadar bayağı bir ortam değil yahu burası hatta internet içindeki en fantastik yer :) Koca aramak için gelenler kendi içinde yaşasın lütfen. Bakınız ben evlenmek için yazıyorum kendi içimde yaşıyorum lütfen hehe :) Şaka bir yana çok kötü çok, iyi niyetinden eminim lazanyanın ama keşke bağlanmasaydı, blogger bu mu lan dedirtmeseydi!

Keşke öyle demeseydi tabii şimdi esra erol'dan kopan bloglara dayanacak. Hayır blog yazan kızlarımız da hiç böyle değiller hani, koca peşinde koşan tip değiller. Vardır belki ama genele yayılamaz. Lazanyam keşke ayy ben onun için açtım, evlenmek için geldim deseydi keşke, genellemeseydi.

Blogger kızların bu gafa bir şeyler söyleyeceğini düşünüyorum. Söylemezseniz de kendiniz bilirsiniz, iyi kocalar, hayırlı kısmetler. Ben de bundan sonra kızların evde nakış dikerek değil blog yazarak koca beklediklerini söylerim :P:p Devir değişiyor anacımm diyerek de suyundan da koyarım :) Bildiğin skandal bence :)

Son olarak, blogger bu değil! Doğru düzgün yansıtın!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 23 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. o zaman düzeltme yapayım :)

    blogger kızları neden evlenmek istiyor dedi, bende sadece blogger kızları değil dedim.

    çarpıtın konuşun, aynen devam :)

  2. Valla mı ya ne ara bağlandı ne ara söyledi hocam kaçırdık malzemeyi desene :D Bu kadar kolaysa bu işler blogda tek taş ödüllü güzellik yarışması düzenliyeyim kazananla evleneyim :D Caiz midir hocam ?

  3. :)) ben kaçırmışım programı merak ettim izlemeli netten , öyle mi demiş gerçektenhaha
    benim kocam var ee ne olcak şimdi benim amacım ne acabaki

  4. illuminatinin geri sayımından iş çıkmayınca sen mi ipleri eline aldın? :)

  5. dün programı izlerken rahatsız olanlardan biriyim. hatta sabah (05:00) midemin ağrısıyla uyandığımda yazını okudum, yorum yazdım ama göndermekten vazgeçtim. dedim ki kendi kendime, uykususuzsun, ağrılısın, e doğal olarak sinirlisin de. iyisi mi sen buna yarın yorum yap. iyi ki de öyle yapmışım. çünkü ilk yorumumda çok saydırıyordum. sonra herkesin herkesi okuma,her şeyi söyleme hakkına sahip olduğunu düşünerek susuyor, sırf düşüncelerimi yazmamak uğruna daha da laf kalabalığı yapıyorum. bir şey yazmasam içimde kalacaktı. ben de o sebeple böyle bir çözüm buldum. özetle ben anlayamadım lazanyamı. şu meşhur kedi bile soğumuş lazanyadan! dün gece aradı söyledi, oradan biliyorum... neyse yeteri kadar zevzeklikle kalabalık yaptım. gidiyorum..

  6. Oha tv 8 e alındığndan beri bakmıyorum keşke izleseymişim, programa bakmadım ama iyi niyetlernden şüphem yok benm. Lazanyamın yazılarını okudunuz mu bilmiyorum ama ben okuyan biri olarak evlenmek için yazdığını çıkaramadım, progrmdaki sözleri blmiyorum tabi.

  7. Taliplerimi bekliyorum.

  8. Bir çok kişi söyleneni anlamıyor o zaman.. Ben bu yazıdan bunu çıkarırım. Hani öyle bi cümle bile geçmemiş yayında.. Doğruluğundan bile emin değilsin ama çekinmeden yazmışsın. Programı izlemeyenler Lazanya hakkında yorum yapmaya başlamıştır. Asıl özür yazısını bence Lazanya hak ediyor.

  9. öylemiymis :) bunca zamandir yaziyoruz ee niye evlenemedik hala o zaman? demek bi yerlerde yanlis yapiyorum ben. yazarak nasil bulunuyormus yöntemini söyleyin bari de ona göre sey ettiriyim. :)

    programi izlemedim ama lazanyamin bunu söylerken kötu bir niyetini oldugunu sanmiyorum. sen de söylemissin zaten.

    bu arada header berbat :)

  10. sevgilinin özelliklerine göre sipariş veren birinden çok bir şey beklemeseniz diyorum ( :
    hee lazanya www.sevgilisepeti.com gir orada istediğin özellikler var ...

  11. Adsız dedi ki...

    konuya güzel bakışaçısıyla yaklaşan bi yazı okudum şurda http://bikot-bitisort.blogspot.com/2011/12/acele-koca-aranyor.htmlve blogum olmamasına rağmen ben sinirlendim kadınları bu pozisyona soktuğu için. umarım koca bulur da blogu falan kapatır hepten yok olur lazanya makarna.

  12. Kanımca evlenmeyi istemek kötü bir şey değil. evlenmek için yanıp tutuşmak da kötü bir şey değil. evlilik gayri ahlaki bir şey olmadığı gibi, bayan arkadaşlarımız çeşme başında tanışma imkanı günümüzde olmadığı için net ya da evlenme programları aracılığı ile eş araması o kadar da abes değil. özetle alınganlık göstermeyin sayın bayan kardeşlerim. bekar erkek de bayan da eş arar.

  13. Siz ne kadar çabuk galeyana gelen insanlarsınız. Bu yorumları yazanların kaç tanesi programı seyretti ya da lazanyanın birkaç yazısını okudu merak ediyorum. Herkes arada ciddi arada esprili yazılar yazar. Ne de çabuk karalamaya başlamışsınız böyle. Gerçekten yazık. Bu kadar dokunduysa size programa bağlansaydınız neden buradan konuşuyorsunuz ? He yoksa izlemediniz mi ? Tahmin ettim. Kızlar neyse de erkeklere neden bu kadar dokundu, birden kızların avukatı mı kesildiniz ?

  14. dokunan şu; bir erkeğin evlenmek için bir takım arayışlara girmesi normal karşılanırken bir bayanın tabiri caizse koca araması bir eksiklik gibi görülüyor. bir erkek nasıl yana yana evlenecek bayan ararsa bayanda arayabilir ve bu gayri ahlaki bir şey değildir. demek istediğim bu. bir erkek olarak Nora nın mesajından alındığım için yazıyorum. kaldı ki avukatlık benim mesleğim :) kim suçlanıyorsa refleks olarak savunuyoruz işte. benim anlamadığım nokta siz kimin tetikçiliğini yapıyorsunuz da saldırıyorsunuz yorum yazanlara?

  15. Yorumlara bakıp tekrar o kısmı izleyeyim bari dedim, aynen diyalogu aktarayım;

    lazanya- Erkekler hep "ben evlenmeyi düşünmüyorum" dememizi bekliyorlar, ama biz blogda hiç lafımızı esirgemeden ben bu adamla evlenmek istiyorum, bana yüzük alsın bana çiçek alsın diyoruz.
    okan- Siz blogger kızlar niye bu kadar evlenmek istiyorsunuz?
    lazanya - Sadece blogger kızları değil bütün kızlar evlenmek istiyor.

    Burda lazanya maalesef farkında olmadan genellemiş, yayın heyecanı mı desek ne, okan da aradan sivri her türlü ortama müsait bir soru sorunca tabii... çakal adam, nerden vuracağını biliyor sonuçta. Neyse "Genellemeseydi iyiydi" diyorum sadece, ilk duyduğumda sinir olmadım değil ama yapacak bir şey yok. Bu arada Lazanyayı da bilirim...

    Bir de karalama falan denmiş de, yazıda karalama falan göremedim ben, gayet "iyi niyetinden eminim lazanyanın ama keşke..." diye bir şey yazıyor orda nerde ki acaba bu karalama?

  16. Arkapencere sen zaten lazanyayı eleştirmemişsin ki ben sana bir şey demedim kaldı ki hukuk fakültesi 3. sınıf öğrencisi olduğumdan ben de lazanyanın avukatlığına soyunmuş olabilirim.
    Orada lazanyanın söyledikleri yerine önce puccanın söylediklerine bakın ona bir şey dediğiniz yok. Orada yayında olan pucca belki lazanya ondan destek aldı ? pucca resmen anne olmak istiyoruz evlenmek istiyoruz onun için de adama ihtiyacımız var dedi. Bu bence asıl bu küçük düşürücü bir laf.

  17. Adsız dedi ki...

    belki yayında heyecandan saçmalamış olabilir ama sonradan attığı tweetler seviyesini belli etti bence. kendisini eleştirenlere puşt demesi, moda bloggerlarını küçümsemesi vb... davranışlar seviyesini ortaya serdi. Blogu da okunmaya değer değilmiş şöyle bir baktığım kadarıyla, klasik türk kızı hezeyanları işte. Adını duyurmaya çalıştı işte.

  18. Lazanya yanlış anlaşılmış olabilir de TV'de sanki tüm blogger kızlarda amaç bu gibi algılandı:)

    Ekranda "blogger lazanya" yazısını görünce "aa biliyorum onu" dedim kendi kendime.
    İyi ya da kötü reklamını yaptı:)

  19. Adsız dedi ki...

    lazanya zaten pucca'nın kitabıyla epey reklamını yaptı. puccanın da bir kez onun reklamını yaptığını görmedim. ne rt eder ne blogunu tavsiye eder... hangi ara destek oldu hiç hatırlamıyorum...
    okan bayülgenin programına bağlanmak zaten deli cesareti gerektirir. heyecandan ölür insan ve okan bayülgen ne isterse sana onu söyletir. madem destek olmak için arıyorsun, puccaya de ki çok güzel olmuşsun seni çok seviyorum, kapat. nedir erkekler küçük adamdırlar, her kadın evlenmek ister, puccanın en baba cümlesi kılım döndü sen dönmedin demeler falan... tweet mi atıyorsun ne yapıyorsun belli değil... belki şu an çok pişman konuştuklarından ama bu tam bir cahil cesaretiydi!
    sanırım artık olur olmaz ortaya atmaz kendisini...

  20. Kaan senden header açılımı bekliyorum

  21. Biri kocama benim koca aramadığımı söylesin lütfen..Ağyk vurma kocacım:)

  22. Adsız dedi ki...

    Pucca kisisel fikrini soyledi nora, "ben cocuk icin evlenmek isterim" diye bunda bir asagilama bir sorun goremedim acikcasi. Kendi hayatini yazdigi bir blog var onunde.. Genelleme yapmadan 'ben' diye konustu.
    Cok heyecanliydi ve bence cok alcak gonulluydu :) defalara da bloglari kategorilendirilmeli gibi seyler soyledi.
    lazanyam icinse yanlis anlasildigini dusunuyorum, bence sevimli ve komik oldu o konusma. Tabii genelleme kotuydu ama o kadar da abartmamak lazim

  23. Evlenmek için blogger mı yazılır git Esra Erol'a 4x4 perdeler arasında 4x4'lük koca bulsun di mi niye o kadar yazıyla imla ile uğraşıyorlar ki;DD


Leave a Reply