13.11.11

Blog ödülleri 2011 | katılmamak için on yüz bin milyon baloncuk

Yazan: Ukturk | 13.11.11 | Kategori: , , |
Yazı: Blog ödülleri 2011 | katılmamak için on yüz bin milyon baloncuk

Merhaba. Yaş ilerledikçe yani daha doğrusu yaşlandıkça artan işlerle birlikte bloga da pek yazamaz oldum. Eskiden böyle miydi yahu. Blog dünyasına nerede bir çıtır düşse yeni öhömm yani iyi bir yazar gelse hemen bulurduk. Daha ürkek bir ceylanken. Ah ah kederlendim hehe:P Yazmamanın bir çok sebebi var evden uzak olmam falan ama bunlar yine de bir kaç şey yazmamıza engel olmamalı dye düşünüyorum.

Konu, her sene olduğu gibi bu sene de hortlayan blog ödülleri olayı olacak. Adı da değişmiş Türksel süperlig gibin bir şey olmuş. Blog ödüllerine katıldık veya katılın diye bir şey demeyeceğim, blogunuza hiç bir getirisi olmadığını düşündüğüm bu yarışmaya neden katılmamalısınız bunlardan bahsedeceğim maddeler halinde :)


  • Blogunuz daha bilinir hale gelmeyecek. Daha iyi bir blog için yarışmaya değil daha iyi yazmaya bakın.
  • Blogunuz değil sponsorlar kazanacak. Blogunuz üzerinden bedava reklam yapacaklar.
  • Blogunuz bir kobay olarak kullanılacak.
  • Yarışma sonunda öyle büyük hediyeler kazanmayacaksınız. Mousepad, ve top şeklinde radyo hediyeleri sizleri bekliyor. Ayrıca eşantiyon anahtarlıklar da olabilir tabii..
  • Blog ödüllerine katılmak blogunuzu daha iyi yapmaz tam aksine daha da sıradanlaştırır.
  • Kimin ne kadar çok arkadaşı varsa o kazanır yarışmayı. İnternet camiasında köşebaşları kapmış vatandaşların kazanacağını söylemek hiç de zor değil.
  • Kategori içerisinde 100'lerce blog arasında kaybolmaya mahkumsunuz. Kimse tek tek bloglara bakıp oy vermez. Dedim ya sıradanlık üst boyutta.
  • Oy almak için girilen ezilip bükülmeler de bir ayrı eziklik yaşatır bünyenizde. Yarışmadan sonra ah keşkeler fayda getirmeyecek.
  • Yarışmadan bloglarınız değil organizasyonu düzenleyenler ve sponsorların karlı çıkacağını unutmayın, boş hayallere dalmayın.
  • Kutuplarda penguenler üşümeye devam edecek, değişen bir şey olmayacak!1
  • Tayyip ile van minutlü anlar geçmek bilmeyecek yine,
  • Üniversitede kızlar teklif ediyormuş diye yine binlerce genç kandırılacak, saf ve temiz duygularıyla oynanacak. (en çok da buna üzülüyorum, yürek dayanmaz!)
Sonuç olarak kişisel görüşümdür, katılmayın arkadaşım. Bir yaşlı amcanız (27) olarak tavsiyemdir. Yok yaptınız bir yanlış geri çekilin zaman geçmeden. Bu tarafın bir de öbür tarafı var, hesabını veremezsiniz vallahi hehe :) Ama katılmayı tercih eden arkadaşlara da saygım sonsuz onu da belirteyim. :)

Neyse sağlıklı mutlu bloglamalar. Bir blog atasözü der ki, "blog blog dediğin nedir ki gülüm, ben senin için yaşamayı göze almışım"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 15 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Çok yaşlı bi teyzeniz olarak katılmadan edemedim bu yazıya.. :s

  2. hahaha gene döktürdün.. katılıyorum bunları bilen bilinçli bir blog olarak katılmadım hiçbirine ^^ o ye!

  3. Tam komedi bu BÖ :) hiç katılmadım ihtiyaçta hissetmedim kazansan ne kazanmasan ne madalya mı takıcaklar :)

  4. Bir görev gibi katılırım her sene:) Hürriyet Bumerang servisi de yarışma düzenlemişti ona da katıldım:)

  5. Artik cok nadir yaziyorsun, daha cok yazmalisin. Yazilarini bekliyoruz:)

  6. Bu yorumlardan sonra bende katılmaktan vazgeçtim :))

    CURCUNAM

  7. yeni bir blog yazarı olarak, girdiğim her 3 blogdan 1 inde rastladığım bu yarışmaların önemini sorguluyordum. katılmalı mıyım diye düşünürken yazın çok faydalı oldu, teşekkürler:)

  8. katılmamıstım zaten ayrıcada zaten benım sayım 100 anca oldu oyle tanınır hale gelmesı ıcın ohooooo :))) eklemeden gecemeyecegım bayıulıyorum dobralıgına

  9. İçimize Yolculuk, katılmak güzeldir, yaşlılar için daha da güzeldir :)

    Yeşo, bilinçli blogcunun hali bir başka oluyor gerçekten, bir kez daha hayran kaldım sana :)

    Cemo, madalya değil plaket veriyorlar :P çok mühimm!1

    Rahat Yazar, aferin aferinn böyle devam et!111 :)

  10. Lulu, daha çok yazmak ben de istiyorum ama şarkıcıların turneye çıktığı gibi ben de bir orta asya bir avrupa dolanıyorum. Ambele oldum :) Dönüşüm muhteşem olacak:P Teşekkürler.

    Nini, ne güzel ne güzel faydası dokunduysa. Bugün de birine faydalı olduysam ne mutlu bana. Bu aralar maneviyat konusunda çığır açıyorum da :P Babam görse ağlarrr :)

    Kokosss ;))) kelebek, o sayı 1000 olunca da pek bir şey olmuyor boşver. En güzeli keyif alarak yazmak bir şey beklemeden :) Teşekkürler.

  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

  12. Vay arkadaş, ancak bu kadar olur. Adam tam benim düşüncelerimi yazmış. İmzamı atıyorum altına.

  13. ben katıldım valla, utandım ama şmdi =P

  14. Arkapencere, eyvallah :)

    Rebecca, utanmana gerke yok, tercih senin ama zararın neresinden dönülürse kardır yine de :P

  15. Bu hatayı bir kez yaptım oda 2009 sanırım ilk acemiliğimde,harfi harfine katılıyorum,bir marka ne işine gelecek reklam yapması lazım biz blogcuları kullanıyor...güzel yazı olmuş..


Leave a Reply