23.10.11

Acun Ilıcalı: Tayyip'in annesine duyarlı, şehidin annesine saygısız!

Yazan: Ukturk | 23.10.11 | Kategori: , , , |
Yazı: Acun Ilıcalı: Tayyip'in annesine duyarlı, şehidin annesine saygısız!

Merhaba. Yeniden :) 3 haftalık süre kadar Türkmenistan'daydım. Yoğun olduğumdan ve çok gezdiğimden dolayı ayrıca internetin pek sağlıksız olması nedeniyle blog olayından pek uzak kaldım. Bu açığı kapatmak gerek, hemen kapatalım. Dünün en büyük olayı biliyorsunuzdur Acun Ilıcalı denen şahsın programını ertelemeyip müzikli, eğlenceli ve bol kahkahalı yayınına devam etmesiydi. Buna çok tepki gösterildi gördüğüm kadarıyla...


Çünkü Acun efendi başbakanımızın annesi öldüğünde programını yayınlamamış saygı gerekçesiyle (saygı duyarım kendi tercihi yalaka diye nitelendirilemez!) ama konu şehitlerimize gelince aynı duyarlılığı göstermedi deniliyor. Yukarda yalaka diye söylenemez demiştim ama eğer şehitlerimize de aynı duyarlılığı gösterseydi. Bu durumda kocaman bir yalak oluyor. Hatta kendisine yılın yalakası diyebiliriz.

Yani nedir bu adamcağızın olayı Tayyip'in annesine duyarlı, şehidin annesine duyarsız. Duyarsızlığı geçtim üstüne bir de saygısız bir tavır olarak görüyorum. Zaten her kesimden tepki aldığını da görmek mümkün. Savunulacak bir tarafı yok. Bayülgen'in de dediği gibi riyakarın önde gideni bu şahsiyet. Bulunduğu topluluğa yakışır! biri, devam koçum benim!!

Allah şükür bir tek programını bile izlemiş değilim. Onu izleyip izleyip haha hihihi deyip sonra da eleştirmek pek bir şey ifade etmiyor. Böyle zihniyete sahip insanların iyi yerlere gelmesini pek istemem ben şahsen. Halkımıza da düşen izlememek olacak ama 2 günde her şeyi unutan gerizekalı bir topluluk olduğumuzdan (malesef öyle) haftaya reyting rekorları kıracağına şüphem yok. Televizyon denen aptal kutusu tam bize göre, aç ağzını izle. Ohh bedava eğlence! Böyle hayatı umursamaz, bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın düşüncesine sahip insanların başlarına türlü türlü felaket gelmesi beni nedense hiç üzmez. Boşuna ülke içinde oksijen tüketiyorlar sadece tüketerek!

Ülkede yapılan güncellemelere ve bu kadar şehite rağmen hala ülke iyiye gidiyiii zihniyetine sahip koyunlardan oluştuğumuzu hiçbir zaman unutmayalım. Ne zaman o koyunları kurt kapar o zaman adam oluruz. Yoksa acun gibi böyle köylü kurnazları daha çok rant yer buradan yaptıkları ve yapmadıklarıyla. Aslında suç bizlerde. Büyüttüğümüz adam bak. Kim ki? Yazdığım iyi oldu, içinde kalmadı, neyse alayına gider bu yazı. Nokta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 12 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Acun un bu programı iptal etmesi kesinlikle gerekirdi.Eğer başbakanın annesi için duyarlılık gösteriyorsan şehitlerimiz için de aynı hassasiyeti göstermelisin

  2. ehl-l blog, bu acun denen vatandaş bu hareketleri duyarlılık veya saygı manasına değil de daha çok yalakalık sınırları içerisinde yaptığından dolayı böyle oluyor. kendisine pek bir fayda ve rant göremedi sanırım bundan. Devam etti yayınına. Demek ki başbakanın annesine de duyarlılığından değil başka sebeplerden yani yaranmak için yayın yapmamış. Koç koç, nerede yetişmiş acaba!

  3. aynen katılıyorumda keşke milletçe bu yayını izlemesekte bizde boş konusanın başkanı olmasak,durum şuydu" aa acuna bak program yapıyoo,bayagıda egleniolar" ee izleme dostum o saygılı degilse sen ol!
    kısacası ben insanlarada kızıyorum..bu ne perhiz bu ne lahana tursusu!

  4. Acun'un programı ertelemesi yetmez ameliyatla biraz insanlık ve vatanseverlikte nakledilmesi lazım bünyesine ayrıca içinde bulunan yağcılıktan yanmış yağlarıda liposuctionla almak gerek.Sanırım Doların yeşilliği insanın içinde doğuştan varolan bazı hasletlere ket vuruyor maalesef.

  5. Benim burada dikkatimi çeken, Acun sözde duyduğu saygıyı şehitlerimize göstermese de tepki çekeceğini göremeyecek kadar bön ya da zeka kıtı nasıl olabildi acaba? Sonuçta (kendi aklı yetmese de) bir akıl vereni vardır, bunca olaydan sonra hala çatır çutur program yapabilecek kadar mı gözünü bürüdü reyting ve sağlayacağı kazanç? Açıklama olarak ne diyecek onu da merak etmekteyim, "ehhh şey milletin morale ihtiyacı vardı" mı :)))) e bunu da yiyenler olur muhakkak... Bize her şey müstehak, sonuna kadar katılıyorum...

  6. Basbakan sehitlere gencecik evlatlarini yitiren ailelere basinizi dik tutun aglamayin dedi kendi 84 yasinda olen annesi icin aglamaktan basini kalsiramadi...tivbe tovbe yayinlanacagini bilsem neler yaxarim ya neyse lanet olsun ...

  7. Twitter'da mevzusu dönmüştü çokça. Eminim konuşanların bir çoğu da izliyordur. Tepkileri ciddi anlamda vermek gerek. İzlemezsin, bir-iki derken kaldırılır yayından. Fakat Acun'dan beklenmeyecek bir davranıştı. Hadi programı yapmak zorundasın diyelim, uygun bir tema oluşturulabilirdi. Kısacası #acunukınıyoruz.

  8. Ayshenur, yapılması gerek asıl şey o zaten. İzlememek hiç bir yapımını!

    Cemo, bu gibi davranışlar sonradan kazanılan yani çevre etkisiyle kazanılan davranışlar değildir. Genelde doğuştan gelir yani karakter ile ilgilidir. Bir mizaç ya da huy değildir. Bunun gibilerden çok birş şey beklememek gerek, parası varken de bu zihniyette yokken de bu tipler.

    Betwin Us, yaptığı faaliyetleri fayda-kazanç oranı şeklinde yaptığından dolayı demek ki şehitlerimizden gerekli ilgiliyi toplayamayacağını düşündü, tayyibe yöneldi. Duyarlılıkla alakası yok aslında sadece dediğim gibi faydasına bakıyor işin.

    Kokoss kelebek, belki daha iyi anlamıştır şehit annelerinin düşüncelerini. Belki umuyoruz :)

    Hayal Meyal, beklenmeyecek değil bence çok da beklenen bir davranıştı. Adamın özü bu yapacak bir şey yok : )

  9. Merhabalar,
    Bloglarda verilen linklerde burası dikkatimi cekti,yeterli bilgi sahibi olmadan bu yazının yazılması pek dogru gelmedi bana.Ne Tayyibe bayılırım ne de Acuna.Ama adamın yaptıgı acıklamayı da dinlerseniz benimle aynı fikirde olabileceginizi dusunuyorum.Acun un yaptıgı programlar canlı yayın degil bant kaydı ve Tayyibin annesinin öldüğü gün de yayın yapıldı.Bunun acıklamasınıda, prograların yayınlanmasının Acunun degil Show Tvnin insiyatifinde oldugunu belirterek yapmıs.Tayyip yalakalıgına yaptıgım bi yorum yok ama programın o aksam da yayınlanmasına ragmen bu sekilde yorumlanmasını yanlıs buluyorum.

  10. Her duyduğunuza inanmayı bırakın artık gördüğünüze bile doğrudan inanmayın, bir ahlaksız insan iftira atıyor onlarca ulusal haber sitesi yayınlıyor, sosyal medyada yer yerinden oynuyor. Bir Allah'ın kulu da çıkıp gerçekten böyle mi diye araştırma yapmıyor. Çünkü okuyan bir millet olmadığımız gibi araştıran bir millet hiç değiliz. Yazara hiç kızmıyorum lakin onlarca eleman çalıştıran haber ajansları bile aynı şeyi yaptıktan sonra söyleyecek söz yok malesef..

  11. Kore'yi seven insanları Hülya Avşar ile beraber kınadığını gördükten sonra ismini duyduğum zaman hmm der oldum. Uzun bir süredir televizyon izlemiyorum, güncel haberleri bile ne kadar takip ediyorum bilinmez; Acun kimmiş peki?
    "Amerika'nın politik durumunu hemen şimdi burada size göstereyim.
    - "Sağ elde sağcı kuklalar, sol elde solcu kuklalar... Hey, durun bir dakika, bu iki kuklayı elinde tutan biri var."
    - "Kes sesini! Yatağa geri dön Amerika. Hükümetiniz durumu kontrol altına aldı. İşte Love Connection (bir evlendirme programı). Bunu izle, aptallaş ve kilo al ve bu arada bira içmeye de devam et, seni gerizekalı." (Bill Hicks'den bir alıntı)
    bu programları ülkemiz kanallarına taşıyanlardan birisi, hepimizin üzüldüğü bir anda bu programlarından birisini iptal etmesi nasıl olurdu peki? İzleyen kesim acaba ne kadar gerçeklerle ilgileniyor ki? Ne kadar umursuyor? Oturup Acun'u bu konuda eleştirmek benim için şunu duyduktan sonra doğru adım olmazdı :/ O sadece onlardan birisi ve ne yazık ki insanların seçimleri onları izlemek oluyor. Sorun o programların bunu görmemezlikten gelmesi değil, insanların sağır olmaya alışması, gözlerini olaylara karşı kapatmaları.

  12. Yurdum insanı bazı şeylere o kadar alıştıki. Şehit haberleri bile normal haber gibi gelmeye başladı insanlarımızda. Her gün şehit haber, her gün olay. Tabi maddiyat hayatta önemli olunca işte bazı kişiler aynen yazdığım gibi normal karşılıyorlar Malesef


Leave a Reply