24.7.11

Öğretmen Kız vs Doktor Kız

Yazan: Ukturk | 24.7.11 | Kategori: , , |
Yazı: Öğretmen Kız vs Doktor Kız

Merhaba sevgili blog insanları. Hepinizi selamlıyorum. Sarışın ve öğretmen olanlarınızı ise aynı zamanda yanaklarından mıncırıyorum. Öperdim de ama şimdi bayram değil seyran değil "ukturk" beni neden öptü diye havaya girmenizi istemedim. Hem, malum önümüz ramazan çok fazla sevap points gerek bana günaha girmeyelim. (aehaheuu - şuursuz gülüşmeler). Bilen bilir benim öğretmen kızlarımıza olan sevdamı. Bir de sarışın falan oldu mu aman allah elim ayağım çekiliyor böyle ne yapacağımı şaşırmış bir vaziyette armut gibi baka kalıyorum.


Neyse bu aralar aile büyüklerimizden olan sevgili teyzem aklıma doktor kızlarımızı da sokmuş durumda bulunmakta. Hatta geçen haftalarda bir kız bile gösterdi bana. Oğlum gel sana bunu alalım dedi, hem doktor hem de sarışın dedi. Acaba zihnimi mi okuyor lan? Ama bu öğretmen değil diyemedim, nasıl denilir, allah çarpar taş eder! Kız hem doktor hem 26 yaşında daha en civcivli zamanlarında hem sarışın olunca diyemiyorsun ki teyzeye, teyze benim sevdiğim var ona evlenme teklif ettim ama naz yapıyor ama inşallah olacak o da beni sevecek bir gün diye.

Bu hal ve şartlar altında ben de hem benim gibi zor durumda olanlar hem de böyle durumda karşılaşınca ne yapacağını şaşıracak genç ve dinamik bünyelere kılavuzluk edecek bir yazı yazma kararı aldım. Evet öğretmen kız vs doktor kız. Hangi durumda hangisini seçeceğiz havasında bir eser olacak. Gelecek nesillere faydalı ve ileride 3 çocuk olması dileğiyle (tayyibime göz kıpraşımları)... Durum durum ele alacağız. Maddeler çoğaltılabilir. Çiçek olalım evet,

- Sarışın öğretmen kız vs sarışın doktor kız

Bana kalırsa en zor durum bu durum. Hani biri esmer veya kumral olsa diyeceksin tamam o esmer ama ben sarışını seçeyim diye. Ama ikisi de bir huri, bir melek, sevilesi, böyle ağzını yüzünü elinle ovuştura ovuştıra sevilesi hem de (çocuk sever gibi) ayy bak içim geçti ne güzel bir histir o. Birinci seçenek, güvendiğiniz bir arkadaşınıza yazı tura attıracaksınız, artık hangisi gelirse kısmet bu işler. Bir diğer seçenek ise bu biraz daha aklı selim bir şey. Bu defa fiziksel olarak eşit olarak kabul ettiğimiz kızların (kimyasal deney gibi oldu oda şartları eksik bir) sizi ne kadar çok istediğini veya sevdiğini ölçüyoruz. Bunu da bazı bazı uzak kalarak ölçebiliriz. Sizi en çok kim arıyor, siz yokken kim daha çok rüyasında görüyorsa bunun bir haftalık çetelesini tutup kararımızı veriyoruz. Değşik aralıklarla tekrarlanabilir bu süre. Acele etmeyin karar vermek için ya giderse diye de düşünmeyin. Size kız mı yok yaa amaaan :)

- Kadrolu atanmış sınıf öğretmeni kız vs tus'u kazanamamış pratisyen doktor kız

Bu durum görmüş olduğunuz gibi maddi bir durumu ifade ediyor. Düşünüyorum da benim maaşımla bir doktorun maaşı birleşse uçarız lan. Neyse öhömm öğretmenleri küstürmeyelim onların da tatili falan var canım :) Neyse bu şekilde olduğu zaman kadrolu olarak atanmış olan hem de sınıf öğretmeni kız öne çıkıyor her şekilde. Hani belki böyle branş öğretmeni falan olsa pek farketmeyebilirdi ama sınıf öğretmeni olunca akan sular durur. Nedense bana daha şirin gelir onlar. Psikolojik sorunlarım var sanırım. Ama illa da doktor olsun diyenler biraz bekleyebilir kız tus'u kazanana kadar. Ama bu arada zaten karaborsa olan öğretmen kızı başkası kollarına almış olabilir. İntiharın eşiğine gelir insan vallahi iyi düşünün ya kazanamazsa kız imtihanı! Yani tus'suz doktor kızın tadı tuzu olmuyor malesef :P Böyle bir yavan oluyor sanki içine sinmiyor insanın falan. Geçen deneyim ettim gerçekten öyleymiş boğazında kalıyor insanın. Tus'u kazanda gel dedim ben de ne yapayım :P

- Ailesi zengin öğretmen kız vs ailesi zengin doktor kız

Evet yine maddiyat. Bu aralar çok para muhabbeti yapar oldum zaten, iyice emekli kıvamına büründüm sanırım zaten yaş olmuş 27 arkadaş ben konuşmayayım da kim konuşsun :/ Neyse bu duygu dolu dakikaları bırakalım konuya dönelim. Yine eşit durumlar gördüğünüz gibi. Bunun gibi eşit durumlarda şu aşağıda sayacağım özellikler değerlendirme kriteriniz olacak. Diğer her türlü eşitlik durumunda da değerlendirilebilir bu özellikler. Sizin için araştırdım tam 100 öğretmen ve doktor ile evli adamcağıza sordum. Soru da şu neden öğretmen neden doktor? Bu işi biliyorum sanırım çok can alıcı bir soru işte o cevaplar!!!

+ Kebapçı Hüseyin (37) - Ankara/Sincan - Öğretmen ile evli

"Abicim tam adamına sordun. Şimdi ben daha gencim yaş 23 falan. Babam çekti beni şöyle yeter ulan yaptığın haytalık seni evlendirelim artık diye. Ben de o zaman bir yakışıklıyım sorma, mahallenin kızları tren oluyor arkamda! Bir ona bir ona... Neyse babamın çocukluk arkadaşının kız varmış onu istedik bana, kız öğretmen dediler. (Ben ağzım açık dinliyorum tabii) Önce istedik vermediler sen haytasın dediler. Babam da dedi dükkan açacağım bizim oğlana deyince verdiler kızı. Çok memnunum iyiki de almışız. Buradan sincanlı hüseyin abiniz olarak tüm kardeşlerime bir öğretmen bulmalarını tavsiye ederim. Hayatımı değiştirdi resmen benim. Hayatım öğretmenden önce ve öğretmenden sonra olmak üzere ikiye ayrıldı."

+ Liseli Ahmet (16) - İstanbul/Zeytinburnu - Öğretmenine aşık

"Gülmez misin lütfen bana. Ayrıca saftirik falan da değilim Zeytinburnu çocuğuyuz biz. Sevdik mi ölümüne severiz!1 Evet öğretmenime aşığım ben. Necla. Matematik öğretmenim. Ben ki o gelene kadar matematik derslerine uyuyan biri olarak ondan sonra sınıfın en aktifi haline geldim. Geçen gün kalemi bana verirken elim eline değdi. Orada bayılacağımı hissettim bir an. Çok güzeldi. Bana geçen gün Ahmet seni güzel yerlerde görmek istiyorum dedi. Sanırım bana karşı boş değil. Artık daha çok çalışıyorum üniversiteyi kazanıp onunla evleneceğim boy boy çocuklarımız olacak. Buradan herkese tavsiye ediyorum. Öğretmen gibisi yok, doktor falan hikaye abi."

+ Bankacı Necati (30) - Konya/Meram - Doktordan boşanmış, şimdi öğretmen ile evli

"Gel ya gel.. Kimse aynı hataya düşmesin. Ben severek evlendim o güzel edalı gözlerine kandım onun. Doktor olması da beni daha da cezbetti. Ama ya evlenince ne oldu. Doktor olunca bitmeyen nöbetler, yapılmayan yemekler, yıkanmayan bulaşıklar, ütüsüz gömlekler. Bekarken daha iyidi diye düşündüm. Bir de benim param benim param demez mi üstünlük taslamalar falan. Dedim yeter ceketimi aldım çıktım. 6 ay sonra bir öğretmen ile tanıştım, kaynaştık falan sonunda da evlendik. Şu an çok mutluyum bir çocuğumuz var. Hem ev kadını hem de iş kadını. Demek ki isteyince oluyormuş kardeşim. Tatili de var nöbeti de yok, çocuğun dilinde de iyi anlıyor öğretmen olduğu için. Sana da tavsiyem bir öğretmen bulmandır daha iyisi yok vallahi. Hayat kebap gönlüm rahat"

Evet yaşanmış hayat hikayelerimizi de dinledik. Buradan çıkaracağımız sonuç ise şöyle oluyor.

Öğretmen kız > doktor kız. Her türlü döver. Baba beni okula gönder kampanyası gibi "anne bana öğretmen al" kampanyası başlatmayı düşünüyorum. Çok güzel olur, mutlu mesut aileler oluşur. Ne şirin :P

Öğretmenim canım benim canım benim ben seni çok severim :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 18 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Üniversitede derslere giren yapan bir doktor kız bulalım sana al saha hem öğretmen hem doktor voltran misali bişey :)

    Hem maddi açıdan rahat edersiniz hemde hayallerin gerçekleşmiş olur neticede Beyin Bedava

  2. Blogmania okumayı seviyorum da daha okunası bir yazı olsaymış keşke

  3. Cemo, kardeşim süper bir öneri vallahi. Hem öğretmen hem doktor. Sanırım öyle birisini bulan bu cihanda sırtı yere gelmez :P:p

    Nora, evet sanırım biraz uzun olmuş. Eee epeydir yazmıyordum ancak : )

  4. Demek kızımıza talipsiz Ukturk ben bu konuyu elmamın anasına bı acayım :)))

    Bizim kız öğretmen değil ama elinden her is gelir :))

  5. Enk, çok naz yapıyor o ya. Denemediğim uygulamadığım taktik kalmadı ama nafile. Anasına söyle tabii, bence beni sever. Genelde teyzeler beni sever, hihihi falan :P

  6. Evet, doktor arıza olur.
    Öğretmeni seç sen yine, hem mütevazi...

  7. haha deli ya :) ben de saf saf tikliyorum kimmis bunun sevdigi diye. acikcasi sarisin birini bekliyordum :)) biliyorsun ben esmerim. Teklifine gelince surekli her yerde sarisin ögretmen sevdani dile getirmeseydin simdi coktan 3 cocuk babasi olmustun :))

  8. e.n.k bakiyorumda beni evlendirmeye cok meraklisin dostum :))) tek derdinin okey'e dörduncu bulmak oldugunu biliyorum. Sor bakalim Ukturk okey biliyor muymus :) dörtluyu tamamlayabilecek mi

  9. Zaten anacigi bir hafta sonra geliyor tez elden bildireceğim seni :))
    Bu arada okeyi biliyorsundur herhalde :))

    Ella bacım demek 3 cocuk babası haa :))))

  10. Elif, öğretmen değil mi canım benim onlar :)

    Ella, 3 çocuk da çok mu ne düşündüm de 2 olsa olur mu :P Sarışın sevdamı söyleyip hedef şaşırtıyorum aslında herkes oraya odaklansın diye. Yoksa gönlüm sende yani lütfen. Ayrıca çok iyi okey oynarım büyük ihtimal hem okeyde hem de gönlümde eşim sen olacağından karşıdaki enk ve ekürisi malesef yenilmeye mahkum olacak. Malesef. Kusura bakma enk, bu bir oyun yenmek de var yenilmekte. Şimdi sen diyeceksin ama hep biz yenileceğiz ne yapalım kısmet, yenile yenile zamanla sizde kazanmayı öğrenirsiniz, umutluyum :)

  11. öğretmen kız doktor kızı siler atar ya. doktor kız dediğin uzak durulması gerek kız tiplerine bile dahil olabilir o derece. düşünsene kız ilk öğretim hayati boyunca hep sınıfta parmak kaldırmış,sınıf başkanı olmuş en kötü yardımcı olmuş, her lafa atlamış her şeyi bilmiş,sonra öss'de deliler gibi kasmış, saçını taramamış üstüne başına bakmamış sınava girmiş. 1milyon insanı geçmiş,babalar gbi puan almış, Türkiye'de istediği okulun istediği bölümüne girebilcekken gitmiş 6 yıllık tıp fakültesini seçmiş, rektal tuşe'yi bile bile hem de. acıya doymamış okulu bırakmamış, kendine acı çektire çektire,saçını başını yola yola,yeri gelip insanlıktan çıkarak okulu bitirmiş doktor olmuş. adama sorarlar ''evladım derdin ne? şu derslere verdiğin çabayı kendine versen adriana lima olurdun.ne bu hiddet bu celal!'' diye. sen var git en sağlıklısından bi öğretmen kız bul ben sana söylüyüm :)

  12. Ela, ne güzel sözler bunlar. Benim istediklerimi yazmışsın satır satır. O klavyeye basan parmakların dert görmesin, bal yesin :) Bul demesei kolay ama bulamıyoruz karaborsa, varsa bildiğin bari bir hayır işle benim için :p

  13. bugun okeyde butun kizlari alt ettim. Yarin itibariyle yaklasik 5 kilo kadar dondurmam olacak :) ben varken esim okey bilmese bile yeneriz .

    e.n.k annemi karistirma yavrum, o hemen verir beni :)

  14. bence öğretmen kızlar saklanıyor olmalı bi yerlerde ben hiç görmüyorum benim etrafım sayko tıpçılarla dolu malesef :) sen en iyisi fen-edebiyat fakültelerinin kantinlerinde takıl, hazır öğrencilikten bulursan kpss'ye sıkı çalıştırıp kadro aldırıp,işini de garantiye almış olursun :)

  15. Ella, yani bana ihtiyaccın yok onu diyorsun :/ Belliydi zatn yunan müziklerini neden dinlediğin böhüü :(

    Ela, evet daha küçükten yetiştirmek çok mantıklı bir yaklaşım. Tuttum bunu. Çocuğum olursa ismini Ela koyacağım :)

  16. Bazen beni gercekten sasirtiyorsun, ne kadar dikkatlisin :) isim olmaz yunanlarla, ben eskiden beri severim yunanca, latince, arapca dinlemeyi. yani ben de iyi okey oynarim demek istemistim. Guclerimizi birlestiririz :p

  17. Adsız dedi ki...

    Bende öğremenim ama koca yok bunu napcaz....

  18. Adsız dedi ki...

    Bir kere doktor kızlar becerikli her şeye her zaman yetisebilecek yetenekli insanlardır ayrıca fizikleri de hastanede kosturmaktan gayet düzgün kalır öğretmenlerse (unuttunuz galiba öğrencilik gunlerinizi) kompleksli pek de sağlıklı düşünemeyen gereksiz bilmiş kişilerdir doktor hanımların da cok bilmisleri vardır tabii ama en azından öğretmenden gerçekten daha önemli şeyler bildikleri kesindir.erkeklere sesleniyorum lütfen kendi aşağılık kompleksleriniz yüzünden tip okuyan güzelim kızlarımızı harcamayin yazıktır.


Leave a Reply