7.6.11

her 2 kişiden biri neden akp'ye oy veriyor? açıklıyoruz!

Yazan: bi dost | 7.6.11 | Kategori: , , , |
Yazı: her 2 kişiden biri neden akp'ye oy veriyor? açıklıyoruz!

merhabalar, birkaç gün önce sevgili Ukturk reyisin yazdığı "Seçimlerde neden AK Parti'ye oy vermeyeceğiz" başlıklı yazının ardından bir de Ak Parti'ye oy verenlerin sebeplerini yazmayı uygun gördük blogcak. ukturk tamamen kendi görüşlerini belirtmişti yazıda, ben öyle yapmayacağım. akp'ye oy vereceğini bildiğim birkaç arkadaşıma gerekçelerini sordum, 100 popüler cevap aradım, sonra da oturdum yazdıklarını okudum, toplayıp düzenleyip yazmaya koyuldum. İŞTE O SEBEPLER!!!

-Sağlık

aile hekimliği uygulamasına geçilmesi, özel hastanelerde sosyal güvence ile çok çok daha ucuza tedavi görebilme imkanı, istediğimiz eczaneden ilaçlarımızı alabilme özgürlüğü, ssk hastanelerinin rahatlaması ve çalışanlarının insana insan muamelesi yapmaya başlaması gibi sebepler, sağlık konusunda ak parti'ye hakkını teslim etmeyi gerektiriyor. fikrini aldığım arkadaşlarımdan birinin yazdıklarını aynen aktarmak istiyorum: "Ben lise 3'te iken (2003) annemin kronik romatizma hastalığına ilaç almamız için rapor çıkarttırmamız gerekirdi. Bunun için sırf 1 hafta beklerdik. Ayrıca bu hastalığın verdiği rahatsızlığı geçirmesi için Avrupadan bir iğne talep etmiştik ancak ssk bize bu konuda yardımcı olamamıştı. Şimdi ise gereken raporu çıkarttırmak için 1 günümüz yetiyor da artıyor. Ve almayı isteyip de ssk tarafından temin edilemeyen iğneleri şu an çok rahat bir şekilde sgk yardımıyla alabiliyoruz. Not: Annem iğneyi haftada 2 kez kullanıyor ve iğnenin bir tanesi 1125 TL. Yani bir aylık tutarı 9 bin TL. Ve babamın emekli maaşından kesilen miktar 40 küsur TL. Şimdi ben bu gelişmeyi gözardı edemem."

-Ekonomi

bu konuda anti-akpciler dalga geçiyor, çok da çemkiriyor ne düzelmesi diye ama biraz gözlerimizi açarak bakarsak bazı şeyleri daha iyi görebiliriz kanaatindeyim. sorsan herkes kan ağlıyor evet, sorsan Allah ak partinin belasını versin ama fakir-zengin farketmeden herkesin elinde yüzlerce liralık telefonlar, ayaklarında marka ayakkabılar var, dizüstü bilgisayarı olmayanı dövüyolar artık. kaale alınmayan mesleklerde çalışanlar bile kolayca araba alabiliyor. bir ülkede herkesin her şeye sahip olabilmeye başlamasının önemsiz olmadığını düşünüyorum, düşünüyorlar:) "kriz teğet geçti" hadisesinde gülenlere, espri bombardımanıyla ve inanmıyoruz söylemleriyle başbakanı rezil ettiklerini düşünenlere asıl ben gülüyorum. 2001 şubatındaki devalüasyondan direkt etkilenmiş, hatta sıfıra inmiş, dolar ile alıp tl ile satarak ticaret yapan; ideoloji olarak ülkücülüğü benimseyen bir büyüğümün bu konudaki söyledikleri bana onlarınkinden elbette daha samimi geliyor. (not: kendisi oyunu akp'den yana kullanacak) yine fikrini aldığım arkadaşlarımdan birinin bu konuda yazdıklarını aktarmak istiyorum: "Ekonomik olarak bazı kişiler AK Parti’nin dış ticaret açığını şişirdiğini, önlenemez bir çıkmaza gittiğiniz söylüyorlar. Açıkçası iktisatta çeşitli büyüme yöntemleri vardır. Enflasyon ile büyüme ya da enflasyonsuz büyüme bunlardan birer tanesi. AK Parti hükümeti enflasyonsuz bir yöntem ile ekonomiyi büyütmeye çalışmakta ve bunda da başarılı olmaktadır. Bütün dünya Türkiye’ye gıbta ile bakmakta. Emekli olan merkez bankası başkanımıza “Keşke bizim merkez bankası başkanı olsa” gibi Türkiye’nin gururunu okşayacak cümleler kurmakta. Bu da ekonomideki başarımızın bir göstergesidir."

-Tayyip Erdoğan

Tayyip Erdoğan evet, tek başına bu adam bile ak partiye oy vermek için sebep sayılabiliyor. kara kaşı kara gözü için mi peki? hayır tabii ki. karşı görüştekilerin nefret ettiği bu adam, milletin büyük bir kesimine ciddi anlamda güven veriyor. belediye başkanlığı zamanında söz verip de yaptıklarını (haliç, şehir plancılığı, çöp tepelerinin ıslahı, beyaz masa,doğalgaz kullanımını teşvik, yolların düzenlenmesi ve yenilerinin yapımı, metro projesi vs..) (ayrıca sözünü tutmanın artık mecburen meziyet sayılması ne acı değil mi?), avrupa birliğine, abd'ye çektiği restleri, one minute hadisesini unutamıyor insanlar ve böyle birinin, ancak böyle birinin ülkesinin başında olmasını istiyor. eğilip bükülmeyen, çocukları çok seven ve şefkat gösteren, halkla halkın dilinden konuşmayı becerebilen, dünyada saygınlık kazanmayı başaran, samimiyetten ödün vermeyen bir adamı başbakan olarak görmek istiyor. haklılar.

-Ulaşım

kimileri bunu belediyecilik yaptıklarını söyleyerek küçümsese de ben hiç öyle görmüyorum. "duble yol yaparak ülke mi yönetilirmiş, eğitilmiş topluma ihtiyaç var asıl onu halletsinler" diyen vatandaşlarımız var mesela. bozuk, kötü yollar yüzünden durmadan ölen insanlar ya da yollarda geçen zamanlar bu elit vatandaşlarımızı ilgilendirmiyor tabii, onlara da hak veriyoruz. zira sırça köşklerinden çıkmadıkları için önemini anlayamayabilirler. ama Türkiye onlardan ibaret değil. kara yoluyla seyahat etmek zorunda kalan insanlar için yolların önemi ortada fakat akp sayesinde hava yolunu kullanmak da artık eskiye göre çok daha kolay. önceden kalburaltı kesimin lafını bile edemediği bir şeyken "uçağa binmek", şimdi neredeyse herkes kullanabiliyor.

-Başörtüsü

bu konuda isteyen din sömürücülüğü desin, isteyen başörtülü kızların kullanıldığını söylesin, isteyen başka bir kulp bulsun ve ne derse desin; eğer bu parti geldiğinden beri size "hopp! aç başındakini çıkar öyle gir!" denilmiyorsa, olduğunuz gibi kabul edilmeye başlanmışsanız, ister istemez bir sempati duyarsınız bu partiye. hele de "belki de başlarını açacaklar ilerde" gibi saçmasapan düşüncelerle başörtüsü sorunu hakkında konuşan (konuşmak..) insanlar varsa partiye rakip, daha bir seversiniz. başörtülü yaşamanın ayrıcalık istemek olduğunu, insan hakkı sayılmadığını düşünenlere inat ak partiye evet diyebilirsiniz. (o değil de, başörtülü adaylar göstermediği için ak partiye yüklenenlerin samimi olmadığını düşünmek serbest olmalı.)

-Eşitlik

Türkiye'nin bütün renklerini eşit gören, kendi ırkından olmayanları hor görmeyen, kendi ırkından olanları ise üstün görmeyen, milletin değerlerini yok saymayan, kendini halktan gören (daha doğrusu halktan farklı olmadığının farkında olan), diğer partilere oy verecek olan vatandaşları beyinsizlikle, bidon kafalılıkla itham etmeyen bir başbakan, her 2 kişiden birinin hayali.

-Sivil Anayasa

her ne kadar bugün bütün partiler bir sivil anayasa yapacağını vaat etse de bu işi sahiplenecek ve bu iradeye sahip tek hükümetin ak parti hükümeti olacağı düşünülüyor.

-Tarım

"Tarım konusunda çiftçiye yardımcı oldu. Örnek vermek gerekirse tarlanızı yayma su yerine yağmurlama ile sularsanız satın alacağınız yağmurlama borularının yarısını devlet ödüyor ve geri kalan yarısını da 5 senede ödemektesiniz. Ayrıca tarlanızı boş bırakmayıp üretimde bulunduğunuz için tarlanızı büyüklüğüne göre her bin metrekare başına bir tutar ödemekte. Süt üreticileri için üretip süt fabrikalarına süt satarken teslim ettiğiniz litre başına bir miktar para ödenmekte. Çiftçilere sağlanan bir yıl ödemesiz krediler sağlanmakta ve çeşitli yerlerde çiftçiler için ÖTV’siz akaryakıt sağlanmakta. Tabii bir kesim bunu hiç görmemekte çiftçiler yok edildi diye çığlıklarını elbette atacaklardır fakat bu söylenenleri çiftçilerin kendi ağzından da duyabilirsiniz. Vicdan sahibi çiftçiler gerçekleri söyleyecektir."

sebepler bu kadar değil elbette ama yazı için bu kadar yeter zannediyorum. ayrıca konuyla ilgili kadir abimin blogundaki yazıyı da okumanızı öneririm, gerçekten merak ediyorsanız tabii. bu yazdıklarımdan başka, ehven-i şer olduğu için akp'ye oy vereceklerini söyleyenler de oldu. çünkü mhp-chp koalisyonunun Türkiye için ölüm olacağı konusunda ben dahil herkes hemfikir. Allah korusun aman aman.

benimle fikirlerini paylaşan arkadaşlarıma buradan teşekkür ediyor, yazıya gelmesi muhtemel sert yorumlar için de sükûnet çağrısında bulunarak aranızdan ayrılıyorum. eyvallah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 27 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Sağlık tamam.

    Ekonomi;
    Dalga da geçmiyorum sizin tabirinizle "çemkirme" yi zaten yapmam. Bu sanırım "herkes refah içinde" kısmı sadece belli kesimi kapsıyor. İdeolojik büyükler,abiler aşağıda net olarak yazan 60 milyar dolar uçuşunu nasıl açıklıyor merak ediyorum.

    Devlet dış borçlarını ödüyor. Devletin dış borçları azalıyor.

    Tayyip Erdoğan "Dış borçlarımızı azalttık" diye caka satıyor.



    Özel sektör dış borç alıyor, Türk Lirasına çevirip devlete borç veriyor.

    Dışardan bakınca dış borçlar devletin değil, özel sektörün gibi görünüyor.

    Oysa özel sektörün dış borcu devlet teminatı altında.

    Yani özel sektör dışardan aldığı borcu ödemezse, kefil olan devlet ödemek zorunda. Yabancı para babası bizim özel sektöre borcu bu şartla veriyor.



    Yani:

    Devletin dış borcu azalıyor, iç borcu artıyor.



    İşin püf noktası:

    Dış borcun faizi %2,5. Yani özel sektör dışarıdan %2,5 ile borç alıyor

    Devlet ise, özel sektörden %17,6 faizle borç alıyor.



    Soygunun esası:

    Özel sektör, dışardan %2,5 faizle aldığı parayı devlete %17,6 faizle veriyor.

    Aradaki fark olan %15, net kar olarak özel sektörün cebine giriyor. (bu özel sektör bertaraf olmayanlar)

  2. Bunun yanında halkın satın alma gücü ortada. Herkesin laptop alması akepenin gücünden değil gelişen teknolojinin fiyat düşürmesinden olabilir mi? Mesela 6 sene önce aldığım dell laptopu ben 2000 liraya almışken bugün aynı laptop özellikleri 800 liraya bulunabiliyor. Merkez bankası yazınızın yandaş medya türevlerinde çıktığını tahmin ediyorum. Yazınızdan başka bir şey okumadığınızı düşündüm..devam

  3. Rte tek başına muhteşem bir adam cidden. prompter ile yazılmayan konuşmalarıyla bilgi ve görgüsünü de göstermekte.

    Bunun yanında ilk defa kendisi için ayağa kalkmadı diye insanları hapse yollayan, blog düzeyinde kendisini eleştirenleri gene zindana attıran. 9 senelik iktidarı döneminde "ben gürcüyüm" dese bile bir kez "ben Türk'üm" dememiş,müslümanlığı öne çıkartıp sonra ıraklı müslüman kadınlara tecavüz edip katleden amerikan askerleri için dua eden bir adam. Toplumun -çok delikanlı- kesimini van minut çıkışlarıyla kandırıp daha sonra çıkışı yaptığı ülkeden yahudilerden başkasına verilmeyen özel ödüller alan bir adam. Aynı zaman da ortadoğuyu müslümanlardan arındırıp petrollerine el koyma planı olan bop başkanı. -niyeyse- yandaşlarda böyle yazmıyor ama:)

    Söyledikleri o kadar da tutarlıdır ki 20 sene önce yıkmak için söz verdiği cumhuriyete övgüler düzebilir. Yetiştiren erbakana millet kızardı ama onun içi dışı daha birdi.. Bu arada abd'ye rest çekme kısmına sizin ekonomiye çemkirenlere güldüğünüzden daha çok güldüm.

  4. katıldım sana...
    hiç bi partiye sempati duymuyorum, hatta bi ara hiç oy vermemeyi bile düşündüm - tabiiki vazgeçtim - ama mantıklı düşününce insanın aklı akp ye yatıyor, diğerlerine bi bakın Allah aşkına, seçim vaatlerini dinledikçe midem bulanıyor, çok iticiler, çok yapmacıklar, en azından bunun yaptığını gördük...

  5. Evet gerçekten özü sözü bir delikanlı bir başbakanımız var..:)

    Ulaşım;
    Pardon ama gelişen teknoloji ile birlikte halkının ulaşım sorununu düzeltmek her hükümetin sorumluluğudur. Sizi bilmem ama ben o yollar için vergi veriyorum ve yapımının bana lütufmuş gibi sunulmasından da hoşnutsuzum. Ha bu arada keşke dediğiniz gibi sağlıklı trafik eğitimi de verilse keza siz söyleyince merak edip biraz araştırdım ve sizin duble yolların kaza istatiğimizi düşürmediğini öğrendim. (biraz google araması yapmak lazım hem ideolojik abim yok hem de bana her anlatılana inanmayacak kadar kılım) Bu durumda ne yapılması gerekiyormuş? Önce o yolu kullanmayı öğretmek gerekiyormuş değil mi?

    Uçağı hiç anlamadım.Burada Ali Sabancı'yı mı konuşuyoruz? Keza ucuz uçuşu getiren akepe değil o. Sonrası da rekabet ortamı ve gene özel firmalar.Akepeye bağlı thy gene tekel ve o firmaların önünü kesip gayet fahiş fiyata uçuyor. Akepenin uçaklarla ilgili yaptığını bildiğim tek şey sapasağlam olan ana uçağının yanına bizim paramızla bir yenisini almaları. Belki diğerinin içinde taht yoktur ha?

  6. Başörtüsü;

    Üniversiteye alınmaması evet sorundu. Şimdi bir tezat sorayım. Türbanlı bir kızımız üniversiteye gider ve hükümetine şükreder.Peki mezun olunca aynı hükümet ona "çalış üreten ol" mu der yoksa onu toplumdan silikleştirerek 3 çocuk yapıp evinin kadını olmasını ve sokakta gerekirse katledilecek kadar değersiz olduğunu mu empoze eder? Türbanı sorun yapan,servis eden, Allah için kapandığını söyleyip bütün vücut hatları ortada full makyajlı türbanlılar yaratan ve aslında esas kesimini yani sigortasız günde 16 saat çalışan tekstil türbanlıları kaale almayan insanlar mı eşitlik ve özgürlük sağladı türbanlılara :) Değinmemişsiniz ama ben yazayım.Kadına Şiddet oranının yüzde 1400 artmasına yol açanlar kadının başını nasıl bağladığıyla değil onun canını korumayla uğraşsalar daha iyi olur...Bu ülkede bu insanlara kadar 600 yıldır başını bağlayan kadınlar vardı kimse de nasıl bağladın demezdi arada bunu da hatırlatın kendinize..

  7. Eşitlik ve sivil anayasa.

    Tehdit edilen özel sektör. Yandaş medyadan farklı olarak belgeyle yolsuzluk yapıldığını kanıtlayan insanlara hapis. Hakkını arayan öğrenciye hapis ve dayak. Uzatılan seçim broşürünü almadı diye dayak yiyen gariban boyacı. Dinlenen binlerce telefon.Yatak odalarına yerleştirilen kameralar. Sınırda davul zurnayla karşılanıp "pişmanım" bile dedirtilemeyen eli kanlı teröristler ile yolda molotof kokteyli yüzünden diri diri yanan öğrenci kız. Bunun üzerine bir de seçimden sonra apo itini dışarı çıkartacak bir anayasa. Tamamen kişi isteğiyle hareket eden mahkemeler ve bu mahkemelerin yargıladığı 2002 de terörü bitirmiş; apoyu köpek gibi yalvartan kahraman askerler. Terörist baştacı asker terörist. Ne eşitlik ve sivil anayasa ama:) Ha pardon darbe yapacaklardı di mi? Ne acaiptir ki isimsiz ihbarlarla yapılan yargılamalar,sehven telefonlara yüklenen datalar. Darbe yapacaktı diye içeri alınıp aslında ayağa kalkmadı diye hapis yattığı bizzat hapse attıran tarafından itiraf edilen generaller.

  8. Tarım;

    Tarımın her türlüsüne elverişli ülkemizde ilk defa mısır ithal edildi yunanistandan. Mısır yahu!

    Hani kafa tuttuğu amerika vardı ya; onun eski başkanı Bush'a söz verdiği gdoya da izin verdi hani. Hani o gdo öyle bir şey ki ekime elverişli arazileri tamamen atıl duruma getiriyor. O gdo'lu ürünlerle büyüyen çocuklarımız da eminim "ne aslan başbakanmış be amerikaya kafa tutmuş" diyecek. 50 yaşlarının sonrasını görürlerse derler tabi...

    Biten hayvancılığa değinmemişsiniz bu arada. Bu iktidar döneminde ithal hayvanlar, anguslar falan?

    Nasıl atladınız anlamadım "akicraatlar" ezberi düşüncelerinizde mi yoktu kadir abiniz mi değinmemiş?

    Alışırsınız değinilmemesine. Genelde benim yazdıklarımı yazan ve düşünenler ergenekoncu ya sizin çevrenizde yokuzdur ;)

    Sonuçta amaç neydi? Cahil, sorgulamayan, tüketime dayalı, üretemeyen, okumayan toplum yaratmak. Sonuçta medyayı ele geçirmek ve gerçek yazan muhalifleri susturmak lazımdı. Mazallah yapılan yolsuzlukları, soner yalçının videolarla kanıtladığı sahte ergenekon silahlarını, deniz fenerini, neden aç olduğunu, neden dünyanın en pahalı benzinini kullandığını Başarılı oldu mu? Galiba 2 de 1 gibi

  9. O kadar çok yazmışım ki galiba sonu gitmedi. En son tarımı yazıyordum.Baba bush a söz verildiği gibi gdo yu yani ekili arazinin tekrar kullanılmamasını ve bozuk nesilleri serbest bırakarak mı tarım kurtuldu demiştim? Ya da ya da her türlü tarım ürününün yetiştiği ülkemizde ilk kez mısır ithal edildiğini mi konuşsak? Bununla yetişen nesiller eminim "nasıl aslan başbakanımız varmış be abd'ye bile kafa tutmuş" diyecekler. Tabi 50 yaşlarının sonrasını görebilirlerse..

    Kasıtlı bitirilen hayvancılığa da değinmemişsiniz. Sizin "akicraatlar" ezberinizde yok ya da "abi" lerinizden biri değinmemiş. E normal değinen insanlar -nedense- silivride:)

    Sonuçta amaç neydi? Cahil, sorgulamayan, tüketime dayalı, üretemeyen, okumayan toplum yaratmak. Medyayı ele geçirmek ve belgeli yazan muhalifleri susturmak lazımdı. Mazallah yapılan yolsuzlukları, soner yalçının videolarla kanıtladığı sahte ergenekon silahlarını, deniz fenerini, neden aç olduğunu, neden dünyanın en pahalı benzinini kullandığını, neden oy uğruna insanların öldürtüldüğünü sormamaları gerekiyor.

    Başarılı oldu mu? Galiba 2 ye 1 gibi bir oranla oldu..sevgiyle kalın..

  10. Have a SUPER week !

  11. Korhan,çok güzel cevabını vermişsn çok güzel açıklamışsn umarım senin gibi gerçekten bilgili insanlar çoğalır ya da insanların aklı başına gelirde şu akp nin şu rte nin ne olduğunu görürde oy vermezler gerçi bu kafalarda çok zor ama inşallah değişir de rte de bu kadar şımarmaz

  12. Tercih edilmesinde ilk sıra "Güvenmek". Elbette insanlara güvenmenin özel anlam taşıdığı günleri yaşıyor olmak biraz düşündürüyor insanı ama sağımız solumuz sahtekar ve riyakarlarla dolu oldukça bu faktör birinciliği sürdürmek zorunda kalacak. ve güvenmenin, çağa göre değişen bir kavram olmaması da yeni yetişen gençlerin elinde...

  13. pardon blogcak derken kimler acaba uygun gördü.. şuna ben uygun gördüm diyebilirsin... 13 kişiden biri olduğumdan diyorum yani.

  14. aslında buraya bi güzel roman döşerdim akp hakkında ama zaman kaybı. siz ödevinize iyi çalışanlar yanlış çalışmışsınız hangi kafayla bu yazıyı yazmaya karar verdiyseniz artık. refahın sürdüğünüzü sandığınız bu devlette herkes herşeye sahip değil. artık ya zengin ya fakir var. ülkede satılmadık fabrika kaynak kalmadı daha ne ekonomisinden bahsediyosunuz.

  15. hippilazman; ben uygun görmedim, yani daha doğrusu benim aklıma gelmedi. yazalım, sen yaz istersen dendi, uyar bana dedim. bunu da ayrıntılarıyla anlatma ihtiyacı hissetmediğimden blogcak deyip geçtim. yazdıklarıma bütün blogmania ekibi katılıyor falan da dememiştim gerçi, nesi bu kadar rahatsız etti anlamadım ama neyse işte açıklamış olayım. hatta bidaha söyliyim, HİPPİLAZMAN BU YAZININ YAZILMASINDAN SORUMLU DEĞİLDİR ARKADAŞLAR. :))

  16. blogca'nın blogmania ekibiyle çok farkı yok zaten... maksat milletin duyması da değil, bir katkım ya da hoşnutum olmağı halde içinde bulunmak istememem.

  17. Adsız dedi ki...

    sağlık-doktorlar bizde insanız diye kıvranıyor bu ne düzensiz GELİŞİM
    ekonomi-yapılan özelleştirmelerle devlete yüklü miktar para giriyr evet ama uzun vaadede özelliştirmeler yapılmasa ülkenn geliri daha fazla olacaktı.ekonomi düzgünse niye denizlideki tekstil sahipleri intihar ediyor, niye köklü tekstiller iflas etti..
    tayyip-o özü sözü bir doğru insansa bende cennetten az önce indim dünyaya işlerimi görüp gidicem..yok öyle bi sene aferin madalyası alıp diğer sene efelik taslamak, hemde başka ülkeler için..kendi ülken için bi kere olsun efeliğini gördük mü hayır..ha o savaştaki mağdur halkı önemsiyor gibi yapıp alttan alttan karşı ülkeye çaktrmadan yardım edip anlaşma imzalıyrsn, e batsın senin insanlığın diyim ne diyim daha
    ulaşım-metrobüsleri iterek çalışıtırıyrz, zaten onların Türkiye şartlarına doğasına uygun olmadığı gerçeği de varken e zeka küpü insan halkın parasını yatırırken düşünmezmi napıyorum ben iyi mi yapıyrm kötü mü yapıyorum işe yarıcakmı diye..hem zaten o yaptığın yol yapımıdır şudur budur onu da kendinden olanlara akrabalarına yaptırıyorsun,kim bilir kaç para fazlaya yaptırıyrsn, başkaları kazansın bi kere de ihaleyi de görelim ya.
    başörtüsü-tarikat artık parahane olmuş durumda,yüz yıl bin yıl önceki gibi değil hiçbirşey.o saflığı kalmadı..yapılanları saymak istemiyorum söylene söylene gerk kalmadı..en azından bi komşunuz vardır böyle olan bi onları gözlemleyim oturun konuşun anlarsınız..ben tarikatların devlet dairesine girmesini istemiyorm, inanıpda örtünenlerde önce din simsarlarından kurtulmamıza yardım etsin sonr herşeyin hallolacağına herkesin eşit görüneceğine halk gözünde %100 inanıyrm
    anayasa-milletin iyiliğini istyrsan torba anayasa yapmaz tek tek çıkarırsın..böyle bi mantıksızlık olamaz..
    tarım- bi kaç yıl önce pamuk diktiğimz topraklar bomboş.ha bide doğu gelişsin adı altında 'hadi bakalım siz burada pamuk yetiştirin, ülkenn pamuk ihtiyacını buradan karşılayalm ,denizli pamuk üretmeyekoysın başka bişey üretsin'gibi saçmalık olmaz..toprak neye elverişliyse o yetiştirilr..çünkü bunlar mantıksız çünkü bunlar gerçektn bidon kafalı..nahandı bunu da böyle yazarım buraya..ç
    nkü artık ben utanıyorm insanlara bunu söylemeye, matematik prof una 2+2 yi anlatmaya çalışıyor gibi hissediyorum..bu kadar mantıksız olunmaz

  18. "blogcak" diye kastedilen kişiler varsa eğer onlardan biri ben değilim. benim böyle bir talebim olmadı. Bilgilere.

    Yazanların hepsini de zırva olarak görüyorum, fazlası yok. Eğer gerçekten böyle düşünenler varsa ki çok var belli ki, ne tür bir gözlük kullandıklarını bilmek isterim. Zira akepe'yi ya da recep'i eşitlikçi görmek için kafanın ciddi ciddi güzel olması lazım.

    "Türkiye'nin bütün renklerini eşit gören, kendi ırkından olmayanları hor görmeyen, kendi ırkından olanları ise üstün görmeyen, milletin değerlerini yok saymayan, kendini halktan gören (daha doğrusu halktan farklı olmadığının farkında olan), diğer partilere oy verecek olan vatandaşları beyinsizlikle, bidon kafalılıkla itham etmeyen bir başbakan, her 2 kişiden birinin hayali."

    bu nedir ya.. :D ananı da al git, kelle, yan gelip yatma yeri değil, sayın öcalan... bunları söyleyen adam için şu cümleleri kurmak.. hey yavrum hey :)

    --

    Milletin amacının semirmek olduğu da bu yazı sayesinde belli olmuş oldu sanırım.
    Hala başbakan yerine belediye başkanı seçtiğini zannedenler var, bunu bir kez daha anlamış olduk.

    ---

    Ukturk, selam olsun sana.

  19. Burak Arslan dedi ki...

    2001 de hiçbirşey kaybetmeyen, akpartinin değerini bilemez.

  20. 2001'de ne olduğunu anlamayan veya öğrenmeyen, AKP'nin nasıl hazıra konduğunu bilemez.

  21. korhan. çocuk kandırıyon demi? azıcık karşındakininde kafasının çalışıcağına saygın olsun. söylediklerinin çoğunu üfürüyorsun..

  22. Adsız dedi ki...

    bu yazıya verilen cevaplara cok gec kalmışım özelikle korhana özel sektörün S sini bilmeyen biri cıkmış devlet ödüyor demiş faize sokmuş azıcık ordan burdan bandırmış anti-AKP ciler için şiir gibi yazı olmuş bilmesem inan yazdıklarına ve sana gıpta ederdim.Birde ege gibi cevap verecek anti-chp li varmı diye düşünüyordum yıl 2011 bravo varmış müzeliksin.

  23. Adsız dedi ki...

    keser döner sap döner hesap verme sırası akp ye gelir

  24. Adsız dedi ki...

    öncelikle korhan denilen şahısa diyeceğim tek kelime duble yollar hakkında evet herkes vergi veriyo devlet oluşumu var olduğundan beri bu vergi sistemi hep vardı ama nedense özellikle Atatürk öldükten sonra bu ülke hizmete aç hale geldi rahmetli Adnan Menderes Turgut Özal ülkeye bir şeyler katmak istedi lakin yaşatmadılar neden ? birilerinin rant peşinde olması ceplerinin daha şişkin olması ve özellikle halkın üzerinde baskı kurarak halkı korkutarak çok açık söylüyorum gerektiğinde halkın kafasına silah bile dayayarak dayılık yapanların işine geliyodu ama hizmet işin içine girdim mi halk birine güvendim mi iş değişio tabi ki bu adam hain bu adam satıcı gibi vs şeyler bu ülkenin %50 si güveniyorsa başa getiriyorsa demekki halkın bi bildiği var tabi sizin gözünüzde halkın %60ı bidon kafalı millet gözünü açtı artık milletin artık hükümet karalama yalanlarına karnı tok...

  25. Bu eski bir yazı,e-mail'le aboneydim cevapları görüyorum.Bazısı 26 nisan 2012'de daha içinde olduğu tarihi bilmeyecek kadar köpürmüş olmalı ki cümlesini yıl 2011 olmuş dite bitirmiş.O adını yazamayan arkadaş.37 yaşındayım,22 yaşımdan beri de özel sektörde çalışıyorum.Bu arada hep dikkatimi çeker.Yazılana asla cevap veremezsiniz hep "bilmesek ohooo" diye cümleler kurarsınız:) Diğer adsız arkadaş (bu arada neden hep adsızsınız?) 1-Adnan Menderes'in adını parklarda bahçelerde görünce mühim biri sanıyorsunuz ama din tüccarlığının babası'dır ve kendi arazileri için yasa çıkartıp ağalık düzenini tutarak güneydoğunun bugünkü durumunun mimarıdır. 2-Koyun v.s dendiğinde kızıyorsunuz,ağzınızdan düşürmediğiniz bir halk iradesi var,çoğunuz da çoook müslümansınız değil mi? Tamam kardeş seçimde abd yazılımını kaldırıp parmak boyası geri gelse,hani hep akp'ye oy veren şu ölüler mezarlarına geri dönse,sırf oy versinler diye getirilen suriyeli muhalif denen it köpeği de ülkesine yollasak bu halk iradesi ne olur acaba ya? akp'nin aldığı oy 20.965.194.Türkiye'nin tahmini nüfusu 85 milyon.Başbakanınız siz kendinizi o sürüde daha kalabalık hissedin diye %50'yi telaffuz etsede o rakam mevcut seçim sisteminin barajından kaynaklı.Üzgünüm ama bu ülkenin yarısı değilsiniz adsızcığım.3-Bu başlık camianızda biliniyor ki 1 sene sonra bile gelip yazıyorsunuz.İyi de oluyor 1 senede olanları da buraya ekleyelim. "Apo ile görüşen şerefsizdir" dedi.Görüştüğü hatta ülkeyi bölme ve salma pazarlığı yaptığı ortaya çıktı. Hatta pkk ile savaşan askerlerimizin karşısına pkk liderinin "gizli" tanık olarak konduğunu öğrendik. Artık Dünya'nın en pahalı benzinini kullanıyoruz.Askerlerimizin düzmece delillerle içeride tutulduğunu microsoft bile söyledi ki dün 37 tahliye kararı vardı.Madem darbe yapacaklardı çok kötülerdi de neden tahliye edildiler acaba? Reyhanlı var kardeş.Hani senin hizmet için kullanılıyor dediğin para varya; onunla Suriye'nin teröristine destek oldular,aynı teröristler 50'den fazla insanımızı reyhanlı'da katletti.Senin "deli yürek" oraya gitmedi ama nedense abd'ye uçtu apar topar.Bir de en çok delirdiğiniz var tabi; insanlar sms ile çağrılmadan,ceplerine harçlık konulmadan,parti otobüsüyle taşınmadan parklarına sahip çıktılar.O icraat adamınız artık direk öldürmeye çalışıyor ama vazgeçmiyor insanlar.Millet gözünü açtı diye bitirmişsin yazını.Evet açtı gerçekten de..öptüm k.i.b byeeee

  26. halk kapitalizmi sevmistir koylere mercedes arabasiyla gelip bu koye aslinda iki traktor yeter diyen chp milletvekilini sevmez dahasi ben bir chplinin getirtigi suyla abdest almayacak insanlar tanirim

  27. bunu anlamak icin idris kucukomer okuyunuz aslinda sagci gorunen solcu solcu gorunende sagcidir batici gorunen dogucu dogucu gorunende baticidir solun duayen ismini okursaniz turkiyeyi anlarsiniz


Leave a Reply