24.5.11

Seçimlerde neden AK Parti'ye oy vermeyeceğiz

Yazan: Ukturk | 24.5.11 | Kategori: , , , , |
Yazı: Seçimlerde neden AK Parti'ye oy vermeyeceğiz

Merhabalar, daha önce referandum sürecinde yapmış olduğum blogculuk görevimi yine yapmak için burada olacağım. Evet dediğim gibi daha önce referandumda neden HAYIR diyeceğiz başlığı altında yazı yazmış kendi görüşlerimi aktarmıştım bu kez de 12 Haziran'da "Neden AK Parti'ye oy vermemeliyiz" onu anlatmaya çalışacağım kendi görüşlerim doğrultusunda. Neyse yazacak çok şeyimiz var hangisinden başlayacağımı şaşırdım. Maddeler halinde kısa kısa yazacağım :)


  • Şehide kelle, imrali canisi Öcalan'a sayın, vatandaşa gelince ise ananı da al git diyen bir başbakan istemediğim için,
  • Devletim en stratejik kurumlarının teker teker dış güçlere özelleştirme adı altında çerez niyetine pazarlanmasına, peşkeş çekilmesine gönlüm razı olmadığı için,
  • Gençlerin büyük bir çoğunluğunun işsiz olmasına rağmen bu sorunu çözmeye kalkışmak yerine sırtını dönmeyi tercih eden bir hükümet istemediğim için,
  • Görme özürlü vatandaşları azarlayan, hor gören, ona 2.sınıf vatandaş muamelesi yapan bir sağlık bakanı istemediğim için,
  • Daha adaletli, kopyasız, soruların belli kesimlere servis edilmediği bir KPSS istediğim için,

  • Devlet kademelerinin göz gör göre yandaşlarla, kpss kopyacılarıyla doldurulmasını içime sindiremediğim için,
  • Mehmedimi şehit eden eli kanlı teröristlerin sınır kapılarında kahraman gibi karşılanmalarına yüreğim dayanmadığı için,
  • Demokratik açılım diye bir bahaneyle ülkenin dibine dinamit konulmak istenmesine seyirci kalmayacağım için,
  • 12 Eylül darbecilerini yargılayacağım masalını (yalanını) artık dinlemek istemediğim için,
  • Eğitim fakültesini bitirip okullarda öğretmenlik yapmak yerine hademelik yapmak istemediğim için,

  • Özel hayatın gizliliği ve telefonlarımın ileri demokrasi adı atlında alenen dinlenmesini haksız ve hukuksuz bulduğum için,
  • Yüksek vergiler yüzünden 2 liralık benzine 4 lira vermek istemediğim için,
  • Dini sömürmekten çekinmeyen sözde müslaman ve şovmen siyasetçilerden sıkıldığım ve tiksindiğim için,
  • Özgürlükleri genişletiyoruz masalı altında özgürlükleri daha da daraltan bir zihniyetin beni yönetmesini istemediğim için,
  • Deniz Feneri, İhlas Finans gibi yolsuz yandaşların kollanmadığı, halkın kollandığı bir düzen istediğim için,
Son olarak;
  • Hakkı yenen HAYDAR için,
  • Türk devletinin bekası için,
  • Bu vatan uğruna şehit olan mehmedimin kanı için ve
  • Koyun gibi değil insan gibi yaşamak istediğim için,

AK PARTİ SANA OY VERMEYECEĞİM !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 18 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Benim Fqavori Cevabım;Dini sömürmekten çekinmeyen sözde müslaman ve şovmen siyasetçilerden sıkıldığım ve tiksindiğim için,

  2. Adsız dedi ki...

    Bu soylediklerinizin hepsi guzel hos da, alternatifiniz nedir? Bunlari duzeltecek bir siyasi parti mevcutsa bilmek isterim dogrusu. Su anda secimlere katilanlarin arasinda o kapasitede bir parti yok. Daha once denendi hepsi ve sonuclari asikar. Cozum nedir?
    Gul

  3. Sevgili adsız keşke ismini de yazsaydın. Soruna gelince bu yukarda yazdığım onca şeyi biliyorsun ki ben uydurmadım hepsi bu hükümetin yaptığı davranışlar ve uygulamalar. O yüzden bu şekilde davrananan bir siyasi iradeye oy vereceğime boş oy atarım daha iyi. O mesuliyete girmem. Ayrıca şuna buna verin demedim zaten bu adamlara vermeyin bunlar şöyle böyle dedim.

    Hep söylenen saçmalığı sen de tekrarlamışsın. "Efendim bla bla bla.. bunların da alterntifi yok" Bakmasını bilmezsek olmaz tabii, dediğim gibi koyun gibi bir sistemi benimseyenler için yok, ama insan gibi olmak isteyenler için var! Cumhuriyet, bunların kadar bir ihanet içinde kalmamıştı sanırım! Ama dediğimiz gibi hep, inanlar için bu dünyanın bir de öbür boyutu var. Yatacak yeri yok bunların!

  4. Politika beni hic ilgilendirmemisti - ne bizim mountain austrianin ne de türkiyenin. Ama bu postunu okuduktan sonra icimde bi ses : burda drama var baby, tam senlik :) dedi. Artik uykusuz gecelelerimi neyil doldurcagini biliyorum :)
    aslinda nerdeyse HIC kimse arastirip kimin ne halt ettigine bakmiyor, tv de kimin sesi daha cok cikarsa, kim daha fazla onu yapcam sunu yapcam derse o kazaniyor. Ha bide tabi o ellerine ipler olan kisilernen bi iliskisi varsa saten kazandi demek.

  5. Saydiklarina katiliyorum Hepsi yaşanmış seyler ama benim en cok takıldığım sayın apo dediği şahısa ve yandaşlarına bu kadar taviz verip hala konuşturmalari. Avrupa birliğine girmeyi ülkeye mal etmek ne kadar akıl karı anlamış değilim ki ABD yaptığında dünya pislikten kurtuldu denirken (bakiniz: saddam )biz o şerefsizi ne diye hala besliyoruz madem guclu bir devletiz vatani satip siginti gibi avrupalilarin icine girmeye çalışmasınlar bu kadar!!!
    adsiz arkadasin yorumuna takildim anternatif yok demis turkiye tek partili bi ulkede degil ama akp'den baska anternatif bulamamasi ki ilginc grldi en azindan teroristlerin alkisla karsilandigi bir yonetimde yasamamk icin dedigin gibi bos atmak daha mantıklı..
    Bana gore anternatiflerden biri MHP olabilir en azından Türkiye Cumhuriyetinde yaşadığımızı hisseder, dilimizin türkce olduğunu benimsetebiliriz.
    Milli egitim bakanlığımızı da atlamamak gerek Sagolsunlar yakında Atatürkümüzü bile müfredattan kaldıracaklar .. Konu cok derin :)) en iyisi kısa kesmek..

    "kafasına kuş sictiginda şans oyunu oynayan toplumun ;ağzına sıçana oy vermesi normaldir." demiş gani müjde
    paylaşayım dedim :))

  6. Maddelerin hepsinin altına imzamı atarım...

    Alternatif yok diyen arkadaş sandığa giderse ne kadar çok alternatif olduğunu görebilir :)

  7. En azından diğer partilere de vaatlerini yerine getirmek için fırsat verilmeli iki dönemdir aynı insanlar yönetiyor ve hiç bir şey olmuyor. Belki beğenmediğimiz birisi kötünün iyisi olarak karşımıza çıkar ve şuanki mevcut sistemden daha iyi bir konuma gelebiliriz...

  8. Adsız dedi ki...

    Adimi yazmistim; dikkatli okusaydiniz gorurdunuz. Adim Gul. Burada insanlari bilinclendirme adina birsey yapmaya calisiyorsaniz eger, bunlara oy vermeyin, bos atin oyunuzu demek, bu amaca hic hizmet etmiyor. Bunlari yaziyorsaniz alternatifleri ve onlarin neler yapabileceklerini, onlar gelirse nelerin daha iyi olacagini da yazarsaniz, en azindan kafasi karisik olanlara yardimci olursunuz belki. Belki de yazacaksinizdir zaten, bilmiyorum. Yazarsaniz seve seve okurum. Yukaridaki yaziyi okudugum gibi...
    Alternatifler konusuna gelince; oyunuzu bos atmak kadar, o oyun bosa gidecegini bile bile atmak da sorumlulugumuzu yerine getirmemek olur. Ciseler kardes, oy alma potansiyeli olanlara bu millet firsat verdi zaten cok kereler. Sence verilen firsatlari iyi kullandilar mi? Yasin hatirlamaya musaitse eger bunu bilebilirsin. Zaten baraji bile gecemeyecek olanlari denemeyi kastediyorsan, bence bu ulkenin o kadar aceminin deneme tahtasi olma luksu pek yok. Politikaci her halikarda politikaci. Hic biri mukemmel degil ama hepsi mukemmelmis gibi davranir. Yine de bunlarin icinde en iyisini secmek gibi bir sorumlulugumuz var bizim. Fanatiklik yapma zamani degil. Begenmediklerimizin kirli camasirlarini boyle kolayca ortaya dokebildigimiz gibi, gonlumuzun dilediklerinin de kotu, zayif yonlerini gorebiliyorsak, o zaman belki saglikli secim yapabiliriz. Yoksa bos oy atarim demek vebal altina girmektir.
    Sevgiler
    Gul

  9. kusura bakma izin almadan bu yazını aldım linkiyle, blog adıyla başlığıyla noktasıyla virgülüyle kendi nacizane blogumda yayınladım...
    teşekkürler...

    andacsenyurt.blogspot.com

  10. Türk siyaset sistemi parti değil lider odaklıdır. Bugün akepe'de hangi vekilin söz hakkı var? Yani "alternatifi yok" teoremi başka bir akepe oy toplama söylemi. Lider olarak Kılıçdaroğlu denenmedi o mantıkla onu deneyin??

    Ukturk ilave yapabilir miyim?

    "Bizden olmayan yaşamasın" diyen başbakan istemiyorum!

    "ben gürcüyüm" bile deyip de bir kez olsun "ben Türk'üm" demeyen başbakan istemiyorum.

    Bu ülkeye ve halkına sadece iyilik yapmış, esaretten kurtarmış,kadınını insan yapmış Atatürk'le kavgalı başbakan istemiyorum.

    Halkını "bizden ve onlardan" diye ayıran başbakan istemiyorum.

    Benim paralarımla; uçakla düğün davetiyesi yollayan, seçim otobüsleri alan, millet açken hakan şükür gibi pisliklere ayda yüzbinler veren, özgür medyayı sindiren ve iç yüzlerini anlayan/anlatan herkesi hapse attıran başbakan istemiyorum.

    Türbanlılara özel üniversiteler bile varken, (fatih ünv) kimse kimsenin kıyafetine karışmazken mağdur edebiyatı yapan ve sürekli bu bir sorunmuş gibi kullanan bir başbakanı ve kızını istemiyorum.

    "Ben ülkeyi pazarlamakla mükellefim" diyerek topraklarımızı satan bir başbakan istemiyorum.

    "Çılgın proje" adı altında gene parası cebimizden çıkacak saçmalıkları uyduran bir başbakan istemiyorum.

    650 yıldır müslüman olan bir ülkeye ilk defa kendisi müslüman gelmiş gibi davranıp müslümanlığın en bariz gerekliliklerini yerine getirmeyen bir başbakan istemiyorum.

    Daha yazayım mı? :)

  11. Gonc, bence bundan önce ilgilenmediyse bundan sonra da bence uykusuz gecelerini bu kirli olaya harcamanı tavsite etmem. Daha güzel şeyler var uykusuz geceler için. Onlara harca, sen kazanırsın. Stres olmaz, sinirlilik olmaz :)

    Enk, hep aynı şey "alternatif yok" . Ben bunu duymaktan skıldım bunlar dile getirmekten sıkılmadı. Yani anlamı şu bunun. Bu adamlar işe yaramaz kabul diyorlar ama daha iyisi de yok masalına giriyorlar. Ayrıca o söz ne güzelmiş öyle. Gani'yi takdir ettim :)

    Cemo, bakıp ile görmek arasında fark var biliyorsun. Gözüne ışık tutulmuş tavşan gibi bazıları. Öyle takılıp kalıyorlar.

    Ciseler, bazı konularda çok daha iyi olacağımız kesin. En azından daha rahat uyuyacağıma emin olabilirim.

    Andach, izine gerek yok zaten kaynak belirttikten sonra. İlgin için teşekkürler.

    Korhan, abi yine coşturmuşsun. Yazıya ek gibi olmuş gerçekten. Bence bu yorumunu nasıl bir başbakan istiyorum veya istemiyorum başlığı altında yazarsan daha çok insan faydalanabilir diye düşünüyorum :)

  12. alternatif yok diyince kızıyosunuz ama maalesef yok, millet napsın? meclise giremeyeceğini bile bile numan kurtulmuşa mı oy versin? dediğime bakma, bunu düşünüyorum aslında. yazdıklarının içinde çok katıldığım şeyler var, akpye oy verirsem vicdanımı rahatsız edecek şeyler. ama boş ya da boşuna oy attığımda chp'ye oy vermiş sayılacağımdan, chp'nin hatta direkt kılıçdaroğlunun egemenliğine girme durumu beni çok çok çok daha fazla rahatsız edeceğinden, kafam çok karışık. çünkü kılıçdaroğlu şans verilesi bir adam değil bu ülke için, bu çok açık.

    hayırlısı olsun Türkiye için..

  13. nergis dedi ki...

    yazdıklarınız mantıklı değil. Ve de 1 defa söylenmiş cümleleri sürekli ısıtıp ısıtıp getirmek mahiyetinde. Düzeltmek isterim; sağlık bakanı o konuşmasından dolayı bizzat özürlü vatandaşı arayıp özür dilemiş, insanlar hata yapabilirler. Siz hiç bunalıp hata ile bir söz söylemediniz mi?

    merak ettim benzin 2 lira olsaydı ne olurdu? Benzin pahalı diye yakınanların altında son model arabalar var.

    Aslında yazdıklarınızın mantıksal bir dayanağı yok, süreklilik arz eden olumsuz bir yönetim şekli ve harekette yok.

    Türkiye'nin görmüş görebileceği en iyi parti ak parti. refah seviyesine bakın bir lütfen insanlar zenginlik içerisinde, aç kalanlar var diye yırtınanlara (tabiri caiz ise)sormak gerek; sen onlar için birşey yapıyor musun? 300-400 tl lik ayakkabı giyipte meydanlarda 'açlık, işsizlik var' diye gezinenler dönüpte bir kendine baksınlar.

  14. Adsız dedi ki...

    nere fırsat verilecek arkadaşlar..ben inanmıyorum bu seçimlere saibe karışmayacağına..valla yaptıkları hiçbişeye zerre güvenim yok..hatayla bari olsada hükümeti yine bunlara devretmesek..yeminlen ülke gidiyor yahu..durum o kadar vahim ki korkuyorum okulda şunu şunu savunuyorm şunu savunmuyorum demeye..yahu nedir Allah aşkına eylem yapan gence polisin ''senin hayatın karardı ooolummm!!'' demesi..yok efendim olmaz böyle ben bu ülkeye bilim adamı olsam ne fayda önüme bi şekilde isterlerse taş koyacak olduktan sonra..adam trt yi kapatmış ulusa sesleniş yapar gibi, akp nin amblemi var kenarında ekranın..de gidim deee olacak iş değil, yürekliyim diyorsa eğer bi parti başkanı yada üyesi, canlı yayında çıkacak tartışacak karşısındakiyle, bel altı vurmalarla biyere varılmazz..halk da akıllı olacak saksıyı çalıştıracak, yok öyle ben sevmiyorum siyaseti boş oy atacam demekle..senin deden canını verdiyse vatan uğruna, azcık düşünmeye de üşenmeyeceksin genç arkadaşım..saygılar..

  15. Adsız dedi ki...

    nergis..babam emekli öğretmen,minik bi kasalı arabası var onunla sandalyecilik yapıyor,ve evet benzin pahalı diye yakınıyor..ayağıma aldığım en pahalısı 100 liralık çizme o da okul kazanma hediyesi..ha sen giyiyorsn 300 400 liralık ayakkabı söyle baban nasın kazanmış o parayı bende geleceğime ona göre yön vereyim valla istemezmiyim bende alayım...
    süreklilik demişsin de siz ne yapıyorsunz diyim mi sana..ne zaman anlatsak kötü yanlarını savunma no1=hangi parti yapmıyor ki,no2=altnda son model araba varken kimin hakkını savunuyrsun sen,no3=delikanlı adam müslümanın hakkını savunuyor daha ne istiyorsun,no4=ülke hiç bunun döneminde olduğu kadar zengin olmuşmuydu(satarsam bende elimdekini bende zengin olurum,önemli olan halkın faydasına olyormu?) zengin olan malına mal katarken fakir olan gene fakir..

  16. Gerekçeler tam Ludwig Wittgenstein'lik...... Söylemler çok havada....varsayıp varsayıp kavramlaştırıyorsunuz......Neyse benimde yazım havada kalacak bu haliyle şimdilik bunları yazmış olim yakın zamanda genişletmek isterim.

  17. Bak ya :) yorumları bi de onaya almış.....seni ileri demokrasiden nasibini almamış adam seni...

  18. Adsız dedi ki...

    İyi de boş oy atmak demek zaten çoğunluğun dediğini destekliyorum demek değil midir ?


Leave a Reply