7.5.11

Blog aleminin en yakışıklı blogcuları

Yazan: Ukturk | 7.5.11 | Kategori: , , |
Yazı: Blog aleminin en yakışıklı blogcuları

Merhaba. Yine blog dünyasına yönelik dev bir hizmet ile daha beraberiz. İlkini 10.08.2010 tarihinde yapmış olduğumuz blog aleminin en güzel blogcuları listesinin gelen yoğun talepler üzerine erkek blogcular versiyonunu yapmaya karar verdim. Yani blog aleminin en yakışıklı blogcularını listeleyeceğiz. Gerçekten zor bir seçim süreci oldu. Kızlar daha iyi bilir blog dünyası yakışıklı erkekten geçilmiyor. Hepsi birer Brad Pitt birer Di Caprio. Bakışları, duruşları ve karizmalarıyla tüm genç kızların hayallerini süslüyorlar.


Seçim süreci çok zorlu oldu aslında. Çok fazla erkek blogcu olmasa da hepsinin ayrı ayrı yürüyen karizma olması beni zorladı açıkçası. En güzel blogcuları seçerken bu kadar zorlanmamıştım. Bu delikanlıların elini sallasa ellisi ama hepsi kalbinin prensesini arıyor, o neden siz olmayasanız. Bu fırsat kaçmaz. Hepsi bekar hepsiz gözde, hepsinin içkisi yok umarı yok!!

Şunu da söyleyeyim, yani o kadar çok yakışıklı var ki Türk blog dünyasında, Biscolata yakışıklıları diye lanse edilen Carlos "Türk erkek blogcuları kadar yakışıklı ve karizma değiliz ama yine de geldik, kendimize güveniyoruz" demiş bir söyleşide. Dillere destan yani. Bu harikulade yakışıklıları sizlerle buluşturmak ise bana düşüyor. Hazır mıyız evet işte o yakışıklılar :P


Çok heveslendiniz biliyorum yazıyı görünce hemen geldiniz. uuu beybi yakışıklı erkek blogcular diye ama malesef keşke olsa ama yok. Olsa dükkan sizin. Öyle bir kavram yok bu blog aleminde. "Yakışıklı erkek blogcu". Bu az önce yazdığım zinicirleme tamlama hani Türçe derslerinde bile kabul görmüyor, o kadar ütopik bir örnek çünkü. Kızlar sizin adınıza üzgünüm ama elden gelen bir şey yok. Başa gelen çekilir. Şimdi hemen bir soğuk su içiyoruz bu yazının üstüne, çok iyi gelecek ohh :P Belki başka bahara belkii zor ama belki :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 17 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. :D kimler var diye meraklanmışken patates oldum :D

  2. bi an umutlanmıştım bnde :)

  3. Bir an ben varım zannettim ve endişeye kapıldım böyle büyük bir dezenformasyon olamazdı :D Allahtan güzel bir şakaymış kehkehkeh :)))

  4. :D böyle bişi çıkacağını tahmin etmedim değil:D

  5. Aaa oldu mu şimdi ya? çok heveslenmiştim halbuki tüh

  6. sen varsin ya ukturk :) ha bi de bu blog aleminin guzelleri arasinda benim adim yok, seni esefle kiniyorum..!

  7. "kimmiş bu biscolata kıvamındaki ademoğulları?" diye haveslendim bi de ben :( sağ gösterip sol vurmak denir buna ama..

  8. hahahahhaha gerçekten iiydi bu

  9. Mia, ben de seni seviyorum :P

    Yeşil, patates kızartması bence de çok hoş bir şey. İnsan mutlu oluyor yiyince :)

    Sel, umudunu kaybetme belki vardır:P

    Cemo, haha, ilk sen aklıma gelmiştin zaten :)

    Çıplak ayak, demek benden böyle şeyler bekliyorsun çok kırıldım öyle böyle değil :P

  10. Takıntılı ergen, hevesini kursağında bıraktığım için çok üzgünüm. Ama üzülme bugünün bir de yarını var.

    Ella, seni kendime sakladım, başkasına söyler miyim hiç bu kız çok güzel diye :)

    Mefisto, biscolata deme bana. Alt üst ettiler piyasayı adamlar. O carlos var ya o carlos sol bacağım olamaz. O kadar da net söylüyorum!!111

    Gliterring Secrets, kocaman bir çılgınım!1

  11. vardır muhakkak ya :))

  12. ahahah sırf "yok öyle bir şey" yazmak için gelmiştim ahah
    evet kesinlikle yok öyle bir şey :D

  13. Bir; ben varım ve iddalıyım! :P
    İki; vardır muhakkak, olmaz mı? Dar çerçeveden bakışlar bunlar. :)

  14. Rahat Yazar, bak seni sayabiliriz aslında ama az olan piyasamı sana kaptırmak istemiyorum. Üzgünüm :P

    Haşmet, kesinlikle diyor bir de. Gerçekten çok yaralayıcı bir durum ama bu bir gerçek evet :/

    Savaş, öyle demekle olmuyor :)

  15. aradığınız kriterlere uygun blogger bulunamamıştır.

  16. Sevgili Ukturk brom :D Her ne kadar ukala olsan da yiğidi öldür hakkını yeme demişler... Yakışıklı blogcu için aynaya bak derim... Ne yağ çektim amam hahah


Leave a Reply