10.4.11

Sümeyye Erdoğan | padişahın küçük kızı

Yazan: Ukturk | 10.4.11 | Kategori: , , |
Yazı: Sümeyye Erdoğan | padişahın küçük kızı

Merhaba efendim. Biraz uzak kaldım yine blog ortamlarından. Kafamı kaşıyacak vaktim yok desem yeridir heralde. Ama hafta sonlarını bunun için seviyorum. Boş vakit bulunabiliyor her şeye. :) O yüzden bulduğumuz bu değerli vakti değerli bir yazıyla taçlandırmak güzel olacak gibi sanki. Konu başlığımız hürmetli padişahımız I.Tayyip'in alıngan kızı olan Sümeyye olacak. Evet, Sümeyye Erdoğan yani.


Sümeyye ülkemizde fazlasıyla bulunan imam hatip mezunlarından biri. Biliyorsunuz imamhatip mezunu arkadaşlar öss denen sınavda puanları kırıldığından belki de istedikleri yerlere yerleşemiyorlar. Sistem bu. Ama hepsi padişah kızı olmadığından dolayı mağdurlar. Ama ya Sümeyye! Sümeyye'nin bursu var. Ramsey'in sahibinden aldığı bursla ABD'de Sosyoloji okudu kendisi. Ne hayır severler var değil mi gençler. Ver Sümeyye'ye bursu al pastadan büyük payı. Ohyes! Güzel ülkem Türkiye... Sonra da Londra'da yüksek yaptı kendisi, bitirdi mi bilmiyorum, bitmiştir heralde. Koskoca padişah kızı.

Bu başarılarla! dolu kariyere sahip sevgili Sümeyye kızımız son zamanlarda pek çok görünmeye başladı babasının yanında. Her yerde o var neredeyse. Artık Padişah Tayyip yanında eşi Emine'yi değil kızı Sümeyye'yi götürüyor oraya buraya. Alakalı alaksız her yerde görmek mümkün kendisini. Milletvekili adayı olacağı konusunda ciddi şüphelerimiz var zaten. Bakalım ne olacak. Olursa şaşırmaz kimse zaten. Sümeyye bizi mecliste temsil edecek. HALKIN SESİ OLACAK!! Ayy sinilerim bozuldu :/

Sümeyye bu ara yine gündemde. Bu kez de Ankara'da gitmiş olduğu bir tiyatro'da yaptıklarıyla. Ne yapmış. Sümeyye kendisine oyuncunun kaş göz yaptığını düşünerekten yani hakaret ettiğini varsayarak salonu terketmiş. Alınmış yani ve salonu terk eylemiş bir hışımla ve o özlü sözü söylmiş. "Daha da tiyatroya gelmem. Benim için tiyatro bitmiştir." Babasının kızı işte :P

Kızımız Sümeyye ama tiyatroyu 150 kişilik bir polis ordusuyla birlikte terketmiş.!! Evet 150 kişilik polis akademisi öğrencisi de bak ne hikmetse sen!! Sümeyye ile birlikte terketmiş salonu. Oğlum hepiniz okulu bitirince ilçe emniyet müdürü olarak atanacaksınız. Bu yalakalığı görmezden gelemez hiç bir padişah. Aslan polisim benim!! Koruma ordusu gibi, tesadüf işte.

Terketme sebebi de müstehcenlik!! Evet müstehcenlik. İlgili haberi buradan okuyabilirsiniz. Oyunun orjinalinde bulunan ve senelerdir oynanan oyun ilk defa müstehcenlik damgası yemiş oldu böylece. Oyunun adı da Genç Osman. Şaka gibi gerçekten. Sümeyye sümeyye niye böyle alıngan oldun sen oysa Londra'da hiç böyle değildin, ukturk diye diye dolanırdın peşimden. Oldu mu şimdi, iyice babana benzemeye başladın sen.



Evet şımarıklık kötü bir alışkanlık. Ayrıca yukarıdaki videoyu sözlük'de gördüm. Aynı konu, müstehcenlik. Hababam Sınıfı'ndan bir sahne :) Sümeyye için gelsin. Bana her şey seni hatırlatıyor Sümeyye :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 14 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. video cuk oturmus ukturk :)

  2. Kesinlikle video süper. Ben hala 150 polis olayının şokunu yaşamaktayım. buna kayıtsız kalamayacağım sanırım, okumakla yetinemiyorum. Ben de yazmaya başlarım birazdan büyük ihtimalle.

    Ellerine sağlık Ukturk, güzel olmuş gerçekten^^

  3. ben yalakalık felan yapmıyorum mesela. Bir beklentim yok. Bir kazancım yok. Ama özellikle siyasilerin aileleri hakkında bu tür şeylerin yazılıp tartışılmasından hiç hoşnut değilim. Erdoğana gıcık olduğunu günahın kadar sevmediğini nefret ettiğini hepimiz biliyoruz ama - dinlemeyeceksin biliyorum. Ayrıca neden dinleyesin ki beni. ben kimim - bence aile işlerine pek girme. Kendisine kaş göz hareketei yapılmış o da kendine yedirememiş ve terketmiş orayı. Bence gayet doğal bir tepki bu. Ama düşünüyorum da senin kadar nefret etseydim bu aileden belki yolda yürümesini bile eleştirebilirdim.

  4. Yazmasaydım rahat edemezdim :)

    Sümeyye Erdoğan’ın tiyatro ile tanışması

    http://goo.gl/fdqrT

  5. Ella, kaç kere izledim bilmiyorum ama hala gülüyorum videoyu izlerken :) Tam isabet :P

    Lee, benim polisim işini bilir :P

    Kısaca Fd, neden ya tayyip baba başkanımız saygı duyuyoruz bir başbakan olarak kendisine. Ama sivilde görüşelim diyorum kendisine buradan :P

  6. gelin güvey meselesi var ya ona dönmüş, şu yurtdışında falan okumaları var ya, ne kadar hak ettikleri şüpheli gerçi ama günah almamak gerek gene, haksız yere burslar falan alan tiplerin hepsi gözlerinden dökülsün, babası yaptırmış olsa da kabul etmeseydi amk umrumda değil! Biz burada üç kuruş daha ucuza kitap arayalım...

  7. Ukturk'cum. Biraz dikkat edersen rte'nin resmi ve mecburi organizasyonlar harici eşiyle bir yere gitmediğini farkedersin.Zaten sayın padişah eşi genelde zamanını Harvey Nichols'de geçirir.Ya da medical park'lerden gelen paralarını sayıyordur bilemiyorum.sümeyye taht için yetiştiriliyor evet.Her zaman hayran olmuşumdur kendisine. Allah inancı ile başına örttüğünü söylediği örtü ile ne kadar da islami normlara uygun değil mi? Zaten bütün islam adına örtünenler daimi makyajlı ve full bakımlıdır.

    Kısaca Fd;
    Kendimde aktörlük eğitimi almış biri olarak söyleyebilirim ki sahnedeki insanlar seyirciyi görmez.Spotlar bunu engeller.Kaldı ki hiç bir profesyonel oyuncu sahnesine aykırı olarak "kaş,göz" falan yapmaz.Sahne saygısı denen bir olgu vardır ve dt oyuncuları buna sonuna kadar uyar.İkinci olarak ukturk'un yazdığı basit bir aile meselesi değil bence.Öncelikle maaşı benim cebimden çıkan polisin görevi 150 kişi ile korumalık yapmak değil. Abd başkanı Obama'nın bunun yarısı kadar koruması var.Hoş aile geleneği kendileri aynı zaman da "halkından en çok korkan başbakan"dır nedense.İkinci olarak bu yazıda eğer sümeyye'nin özel hayatı mesela bir aşk meşk konusu işlenseydi haklısın ama 3 de 2 si açlık sınırında yaşayan bir ülkenin halkının bence bu saltanatı eleştirmek hakkı.Kaldı ki bu çevrenin kadınları sadece provokasyon amaçlı bu tarz davranışlar sergiliyorlar.(bkz:beni gataya almadılar yalan ağlaması) Bu hanımın seyrettiği oyun da gene akepe kadroları tarafından denetlenmiş ve onaylanmış bir oyun (dt oyunları önce ön kurul onayından geçer)ve içerisinde müstehcenliğin "m" si yok.Gericiliğin baş düşmanı her zaman sanat'tır.Ne hikmetse babalı kızlı bu aralar buna saldırıyorlar:)

  8. Birilerini savunacak değilim ama söylediklerime "mantıksız ve medeni olmayan bir şekilde" cevap vermediğin için ben de yeniden bir şeyler yazmak istedim. :) Orda değildim bilemem. Kaş göz yaptı mı yapmadı mı ? Yapsa görünür mü görünmez mi konusunda sen de fikrini ve tecrüblerini aktarmışsın ama sen de orda değildin. Bilemeyiz. Belki göz göze gelmişlerdir ve belki de sahnesine aykırı davranıp yapmıştır bunu. Ve bu hareketten dolayı terketmiştir orayı. Bunu ben söylemiyorum kendisinin açıklaması bu. E o zman varsayımlarla konuşmaya gerek yok.150 koruma. Koruma mıdır onlar ? Ben de polislerle iç içe biri olarak söyleyeyim eğer amiriniz terkediyorsa bir yeri yalnız terketmez. Sen git ben izlerim denilmez. Sahne adabı gibi oranın da bir adabı var. Ayrıca koruma olayını bir de diğer taraftan düşün. Belki milyonlarca insan cebinden çıkan vergilerle maaşı verilen polislerden, sevip güvenip seçtikleri birisini ve ailesini iyi bir şekilde korumalarını bekliyordur. Halktan korktuğu için mi korumaları olduğunu düşünüyorsun ? Peki suikast ihbarlarından ve girişimlerinden n ekadar haberdarsın ? En faazla suikast girişimi yapılan ve suikast ihbarı verilen başbakan olduğunu da biliyorsundur heralde. Neyse eminim sevmeselerde tüm Türk halkı istemez ki başbakanı suikaste uğrasın. İsteyecek kadar gözü kararmış olduklarını düşünmüyorum. Saltanatı eleştir tabiki. Eleştirmeli ama başbakanın kendisine verilen başbakanlık konutunu misafirler gelmediği sürece kullanmadığını belediye başkanlığı zamanında da kendisine verilen başkanlık konutunda oturmayıp apartman dairesinde oturduğunu biliyoruz. Diğer taraftan uzan soymuş eskiler soğana çevirmiş onlara ses çıkarmıyoruz bu adamın kayın pederi zengin kendisi ülkerin ortağıydı ticaret yaptı onları görmezden gelip çaldı çırptı diyoruz. Ahmet necdet sezerin saltanatından bahsedelim istersen. Tık ben girmek istemiyordum bu konulara neden girdim yine :)

  9. Sevgili Fd,
    Neden medeni cevap vermeyeyim? Ayrıca yazılarını da arada takip ettiğim ve sevdiğim birisin. Ahmet Necdet Sezer'in karalandığı yazı neye dayanıyor anlayamadım. Alıntı ya da yazanın yorumu sanırım. Burada çok kolay bir yöntem var. Ankara gölbaşında yaşadığı yer gayet yola yakın.Gidip bakılırsa 50 değil 10 kişinin sığamayacağı bir evde yaşadığı görülebilir.Sezerin neden karalanmaya çalışıldığı da ortada değil mi? :) Başbakan kendisine verilen konutu kullanmıyor evet. Genelde Dolmabahçe Sarayını kullanır. Tabi Türkiye'de olduğu sürece.Malum en fazla yurtdışı ziyareti gerçekleştiren başbakandır. Yurtdışı ziyaretleri de ülke yararına değil yahudi liderlerden ya da kaddafiden ödül almak için malum..Konuya ve sümeyyeye dönersek de kasıtlı yapılmış ve danışmanlarca yazılmış bir senaryo olduğu açık bana göre. Seçim yaklaştıkça bu kesimin -olmayan- türban sorununu dile getirdikleri malum. Hatırlarsan yukarıda yazdığım gata olayında da olmuştu.Kendim gatada onlarca başörtülü kadın görmüştüm ama alınmadıklarını,ağlayarak iddia etmişlerdi. Velhasıl inandırıcı değil bu kesimin yaptıkları. Servet konusuna girmiyorum -anonim- yazılar yerine bu insanların nasıl servet edindikleri, artık insanların cebinden "din" adı altında nasıl para çaldıkları da ortada. Sonuç olarak ben Türkiye'ye bu insanlardan daha fazla zarar veren bir hükümet geldiğine inanmıyorum.Adnan menderes de baya batırmış ama bu kadar kötülüğü olan başka yok sanırım..selamlar sevgiler

  10. Güzel söyledin "Karalamak" . Özet bu. Başka söze gerek yok.

  11. Adsız dedi ki...

    Sizin gibilere zaten NANKÖR denir. Basbakan Erdogan'in Türkiye'yi ve Ekonomisini gelistirdigi kadar kimse gelistirmedi. Basbakani karalayacaginiza dönüp bir bakin arkaniza, gecmisteki sözde Ülkeyi yönetenlere, asil calip cirpanlar onlardi ve geride kaldi (insallah)! Anlamadigim bisey, siz müslümanlari karalayanlar ve onlari cekemeyenler, siz de müslüman degilmisiniz? Bence siz gelmisini, gecmisini, özünü inkar edenlerdensiniz!

    Ayrica onun bunun kizina laf etmek, hemde namuslu, dinini yasamaktan baska sucu olmayanlar hakkinda atip tutmak size düsmez! Yok bilmem makjaj yapiyormus, modern giyiniyormus, size ne? Sonucta her koyun kendi bacagindan asilacak, herkesin günahi kendine. Hem siz baskalarinin kusurlarini arayacaginiza, kendinize, cevrenizdeki insalara dönüp bir bakin. Eger Basbakanin kizi ya da esi modern degil de, carsafla falan gezseydi o zaman da laf edecektiniz, yok bu ne bagnazlik diye. O vakit birakin da, sizin gibiler yasamasa da, islamin kurallarina göre yasamak isteyenler istedigi sekilde giyinsin,yasasin! Bu ülke hala demokratik bir ülke olamiyor ve oldugu yerde duruyorsa sizin gibi geri kafalilar sayesindedir! Hala basörtüsü yasagi, baskisi sürüyorsa sizin gibi bagnazlar sayesindedir! Bir de avrupaya, avrupalilarin yasamina özenip o sekilde yasamak istiyorsunuz ama bu kafayla daha cok avrupali olursunuz. Öncelikle önyargilarinizi, bagnazliklarinizi atin, herkese düsündügünü yasama hakkini taniyin (Almanlari örnek alin, herkes istedigini giyip ve istedigi inanci yasamakta serbest!) ve ondan sonra gelin avrupali (ileri kafali) havasi atin!

  12. Terketme sebebi ile ilgili paragrafı güncel bilgiler ışığında editlemenizi beklerdim.

  13. AKP cok iyi isler yapiyor Turkiyede iA yakinda okullarda basortu problemi cozerler.

  14. Adsız dedi ki...

    horgörmemek lazim... türkiyede basörtüsüyle okuyabilseydi okurdu!!


Leave a Reply