12.4.11

Nagehan Alçı | minik Nazlı Ilıcak

Yazan: Ukturk | 12.4.11 | Kategori: , , , |
Yazı: Nagehan Alçı | minik Nazlı Ilıcak

Merhabalar bugün de Sümeyye'nin sakızını sündürmeye devam edeceğiz. Ayrıca ben bakkal falan olsam hemen bir kampanya yapardım ve tıpkı bihter'in kolyesinde olduğu gibi "sümeyye'nin tiyatroda çiğnediği sakız geldi" diye. Bir yılda satmadığım sakızı satardım yeminle, "Hepimiz Sümeyyeyiz cakkıdı cakkıdı sakız çiğneriz" provakasyonunu da yanına kattık mı ohh tadından yenmez:P Neyse efenim Sümeyye'nin koruyucuları daha doğrusu Tayyip yalakaları ortaya çıkmaya başladı yine. Bunlardan birisi de Nagehan Alçı denilen şahsiyet. Kendisini severek izlemiyoruz ve okumuyoruz. Nefret eşliğinde okuyoruz, gülüyoruz falan. Eğlence kaynağımız.


Evet Nagehan Alçı'yı tanımlamak çok kolay. Üç şekilde tanımlayabiliriz kendisini tanımayanlar için. Gayet açıklayıcı olacak sizler için bence.

1. Küçük Nazlı Ilıcak. (Yetişiyor daha)
2. Yiğit Bulut kadın versiyonu ayrıca jölesiz olanından.
3. Rasim Ozan Kütahyalı ile evli (en açıklayıcısı bu)

Kendisini Padişah I. Tayyip'in en büyük yandaş medya mensubu ve yazılarını da zararlı neşriyat diye de nitelendirebiliriz. Son yazısında da zavallı! Sümeyye'ye sahip çıkmış, ona kol kanat germiştir. Yakında yol yordam da gösterebilir, bence göstersin. Nagehan kamuoyu senden bunu bekliyor, lütfen!

Ve olayı yazısında tamamen türban alerjisine bağlayarak aktarmış ve devam etmiş yazının sonunda, demiş ki; sen nasıl olur da koskoca padişah I.Tayyip'in kızını tanımazsın bre kafir!! Tanımak zorundaymış yani. Kim ki o. Tamam babası padişah olabilir ama kızının herhangi bir ünvanı mı var. Hıı var tabii aslında, ABD'de kimlerin bursuyla okuduğunu bilmesi lazımdı tiyatrocu arkadaşın. Çok büyük ayıp!! Ayrıca olayı türbana kaydırmak hem de seçim öncesi. Nasıl bir dini sömürü ile siyaet yapıldığını göstergesi. Ama bir türbanlı adaya gösterecek kadar yürekleri yok bunların. Sadece sömürürler. Madem arkasındasın haklarını savunuyorsun icraat görelim efendiler. Anca laf! Sadece kullanıyorlar türbanlıları sadece kullanmak, seçimlik malzemeden öteye gidemiyorlar!

Buradan kendisinin yazısının sonunda yaptığı gibi tavsiyeler verelim sevgili Nagehan'a. O yaladığın kunduralar bir gün gelir seni tırmalar yavrum. Ama sen de tıpkı ablan yok pardon teyzen veya ninen Nazlı Ilıcak gibi gün gelince kim güçlüyse onun tarafında geçersin. "Her dönemin kadını" Seni köşe yazarı yapan sahibinin sesi olmayı bırak da kendin ol birazcık. Hiç mi aynaya bakmıyorsunuz sizler arkadaş anlamıyorum ben. Gerçekten çok ilginç.

Aslında ikitarın değişmesini böyle gücün el değiştirmesini sadece bu Nagehan gibi tiplerin nasıl dönüşeceklerini takip etmek için çok istiyorum. Dönüşecekleri kesin de bunu nasıl yapacaklar onu merak ediyorum. Çok ilginç insanlar gerçekten :)

Nagehan acıyorum sana, üzülüyorum her gece ağlıyorum. Düşünsene Rasim ile evli arkadaş :P Kör ile yatan şaşı kalkar diye bir söz var. İyice benzemeye başladı kocasına. Sınır tanımıyorlar karı koca. SIĞ bir yazar olmaktan öteye gidemeyecek malesef kendisi, zorlama gülüm zorlama!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 12 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Bu kadınlar bazen kadın olduklarını unutuyorlar sanırım. Aaa, yok pardon. Bu ülkenin ne zorluklarla alındığını unutuyor olsalar gerek. Ukala ya!

  2. kadını otur her akşam dinle bir bakalım ne diyor ne demiyor.kanal 24te yorum yapıyor nacizane.ben şahsen oldukça tarafsız doğru düzgün aklı başında bir hatun olarak görüyorum kendilerini.hem modern hem demokta olmak her güzel hatun kişisinin harcı değil zannımca.dikkatinizi celbederim şekerim.

  3. Yandaş olmak hele hele ROK ile evli olmak kolay değil mirim her devrin adamı olmak en zoru :) Bi kere omurgan yok her şekle girmek zorunda kalıyorsun, eğilip bükülüyorsun, yerlerde sürünüyorsun, el etek öpüyorsun büyük marifet.Bu tipleri görünce aklıma Nazım'ın şu dizeleri geliyor

    Akrep gibisin kardeşim,
    korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
    Serçe gibisin kardeşim,
    serçenin telaşı içindesin.
    Midye gibisin kardeşim,
    midye gibi kapalı, rahat.
    Ve sönmüş bir yanardağ ağzı gibi korkunçsun, kardeşim.
    Bir değil,
    beş değil,
    yüz milyonlarlasın maalesef.
    Koyun gibisin kardeşim,
    gocuklu celep kaldırınca sopasını
    sürüye katılıverirsin hemen
    ve âdeta mağrur, koşarsın salhaneye.

  4. Bir tez antitez sentez çakması yapmak istiyorum:

    Akp demokratik değildir bana göre, demokrasiyi orospu etmiştir. Bu tez diyelim

    Bu kadınla ilgili geçen tempoda yazı vardı şirin bir kadın tip olarak ona bir şey diyemem ama bu kadın ben akpliyim ama idealimdeki parti değildir diyor. Bu da antitez diyeceğim ama olmayacak yandaş tez oldu :D neyse maksat laf olsun zaten

    Senteze gelince: Bu hanımefendi de akp yandaşı olduğuna göre demokratik değildir bana göre.

    Bir de yazısına istinaden:

    Başkanın kızını tanımak zorunda mıyım amk! Bir de cumhuriyetin nasıl kurulacağını hayal ediyorsunuz demiş... Pardon zaten Cumhuriyette değil miydik... Doğru siz milleti uyutuyordunuz di mi? Ben bir de Oyuncu Tolga Tuncer'i dinlemek de isterim.. Ne bu erdoğunun kızının suçlamaları her tarafta.. Hani demokrasiden bahseden insanlar neden onun karşı söylemini de koymuyor?

  5. her köseye sIkI$tIklarinda yaptiklari taktik ayni; insanlarin inanclarini sömurmek, dini kullanmak. Zaten suanda iktidarda olabilmelerinin tek nedeni de bu bence.

    Ekledigin fotografta Nagehan denen kisinin karakter yapisini cok net bir sekilde ortaya koymus.. Belli ki tek yalakaligi Akp'lilere degil.

  6. nagehan'a bir yıldızlı pekiyi de benden gelsin.

    "otur kızım!
    yalakalık:5
    gazetecilik:0"

  7. Sonda saçmalamış. Babalarını zor tanıyoruz çocuklarını nerden tanıyalım.

  8. Adsız dedi ki...

    Çok güzel bir ikililer kocalarıyla. İkiside kendisi gibi düşünmeyenleri kendisi gibi konuşmayanları diktatör , faşist , askerci gibi bilimum klişeleşmiş ve halkı kışkırtıcı cümlelerle tahrik eden ancak ikiside bağırmaya gelince hitler'i bile aratmayan faşizanlıkla karşısındakini susturmaya sözünü kesmeye çalışan insanlardır. Tam tencere kapak olmuş.. Bir paşa ile beyaz tv deki programlarında programın tamamını bağırarak tamamlamış ve programın sonunda dahi hala beni konuşturmadınız diyebilecek kadar garip bir zihniyettir.

  9. Adsız dedi ki...

    terliksi hayvanlar.. ne denebilir ki.

  10. Hazımsız editor :D muhahahha çatla emi... go Tayyep !!!

  11. Adsız dedi ki...

    merhaba
    gece gece güldürdünüz beni
    "Yaladığın kunduralar bir gün gelir seni tırmalar yavrum " lafı ise en güzeliydi.
    ben de sevmiyorum n-a yı
    anında kapatırım kanalı

  12. Adsız dedi ki...

    aslinda nagehan karakterini ciddiye alirsaniz ve izlerseniz vaktinizi ziyan edersiniz bu zavalliyi gorunce hemen televizyonu kapayin veya baska bir kanal izleyin mesela evlilik kanali gibi


Leave a Reply