17.4.11

Diego Lugano | kısaca O.Ç

Yazan: Ukturk | 17.4.11 | Kategori: , , |
Yazı: Diego Lugano | kısaca O.Ç

Lugano deyince....!!



Aşağıdaki pozisyonu izleyince ne desek boş bence. İnsanlıktan nasibini almamış bir futbolcu kendisi. Büyük takımlarımızadan biri olan Fenerbahçe'de oynuyor biliyorsunuz. Bugün oynanan Fenerbahçe-Gaziantep spor meydan savaşında önce dirsek attı sonra da bunu yaptı ama kırmızı kart görmemeyi her zamanki gibi başardı. En büyük yeteneği de bu zaten. Çirkefliği iyi başarıyor!



Bu ülkenin gördüğü en kaliteli O.Ç'dir kendisi bence futbolcu olarak. Keşke fenerbahçe bir büyük takım olarak bu zihniyetlilere bünyesinde yer vermsese, keşke!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 3 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Bu luganonun Allah belasını versin. İt herif. Federasyon görmüyo mu bu görüntüleri. Alsın lisansını elinden, Fenerbahçe'ye de versin para cezasını. Bundan sonrakilere de akıl olsun. Adam o ayaklarla kazanıyo ekmeğini. Bu Allah'ın cezası pislik, adamın bileğini kıracak bile bile. Çok sinirlendim çoook... Hakemin gözü önünde olay gerçekleşiyor ama kırmızı kart görmüyor. Ben o hakeminde ...(üç nokta)

  2. Adsız dedi ki...

    fenerbahçe bu maç hakkında hakemler ile ilgili konuşuyo penaltımız verilmei cart curt diye. peki bu ne? bi de olcana attığı dirsek var luganonun. işin garibi ikisi de hakemin gözü önünde oluyo. hakeme "o pozisyon penaltı değilse ben şerefsizim, penaltıysa sen şerefsizsin" diyen aziz yıldırım, sen şerefsiz oğlu şerefsizsin..

  3. Adsız dedi ki...

    tc böyle o.ç. larını bir arada görmedi, haaa kocakafa aykut ve bilimum fenev yalakalarını da ekleyin o.ç. kervanına )


Leave a Reply