3.3.11

Evde kalmış blogcu kızlar | E sınıfı

Yazan: Ukturk | 3.3.11 | Kategori: , , |
Yazı: Evde kalmış blogcu kızlar | E sınıfı

Merhaba, daha önceki yazıda da dediğim gibi blogların karanlık güçler tarafından kapatılması yazmamıza engel değil. Blogunu bırakıp giden başka servislerle aldatan bizden değildir. İki cihanda yakası bir araya gelmez:P Neyse bugünkü konumuz blogcu kızlar! Evet blogcu kızlar. Bir daha tekrar etmeme gerek yok sanırım. Ama blogcu kızların bir sınıfı olan E sınıfı "evde kalmış blogcu kızlar" bugünkü inceleme sahamız. Daha sonra diğer sınıflara geleceğiz. İnsanları çeşitli sınıflara sokmaya çok bayılıyorum ben, neden acaba ya eskiden bir ingliz lordu falan mıydım acaba veya en eziğinden Hindistan'da bir parya bile olabilirim:( Önemli olan insanlık sonuçta değil mi ey deretoundan. Evet sınıflandıralım blogcu kızlarımızı sınıf sınıf ayıralım aralarına nifak tohumları serpelim, ne de olsa eskiden bir ingiliz lorduydum iyi bilirm bu işleri. Öhöömm :)


- Evde kalmış blogcu kızlar

Bunu yazmak için çok düşündüm ama şeffaf ötesi bir blog yazarı olduğumdan yazmaya karar verdim. Korkmuyorum:/. Çünkü var böyle bir kitle. Evde kalmış olmanın sıkıntısını blog yazarak gideriyorlar. Yazılarından bunu anlamak gayet mümkün. Bazısı bunu belli etmiyor, "ayy bu dünyaya çocuk getirmek istemiyorum ben, ayrıca daha aradığım tipi bulamadım, şunun kaşı var bunu da gözü var." Hııı yedik bizde yaşı olmuş bilmem kaç hala bir çıtır kız havaları.

Bak ben 27 oldum her gün ağlıyorum bekarım diye göz yaşlarım kurudu, gözlerimden akan yaşlarla havuz yaptırdım kendime yüzüyorum hafta sonları yaa. Erkek adam da sorun olmuyor da evlenmemek, kadınlarda olur ama bu sorun. Evde kalmış derler!:P Blogcusun diye hakkında dedikodu yapmayacaklarını mı sanıyorsun, bloglar arasında bile yapılıyor. Ben kaç tanesinden duydum, ayıpladım tabii ben yapmayın etmeyin yazıktır günahtır dedim ama dinletemedim :) Eş-dost, hısım, akraba arasında olanı söylemiyorum bile...

- Handan ne oldu Handan, evlendi mi o, hani şu Neriman'ın kızı Handan.
* Hangi Handan yahu hemşire, Nazan'ın kaynının kızı Handan mı?
- Evet yaa sidikli Handan yok mu o işte.
* Haa! Yok yok evlenmedi daha, blog mu ne yazıyormuş anası dedi.
- Hehe salak! Blog da neymiş erkeklerle mi konuşuyormuş orada yoksa, vay başımıza gelenler!
* Hee galiba, sonu son değil Allah başa vermesin, bizim de kızımız var, büyük konuşmayalım hemşire!

Haha :)

Bir de bu evde kalmış blogcu kızların beğendiği erkek tiplerini falan inceledim (yıllarımı verdim bu araştırmaya, kimlere gülücük saçmadım beğendiği tipi öğreneceğim diye. Kendimi feda ettim bilim yoluna. Psikolojim bozuldu düzeltecek bayanlar arıyorum. Tel: 0532 444 0 532)

Hımm ne diyorduk. Evet, hep kelleri seviyorlar. Kel. Bildiğin kel. Hani ampül gibi olanlardan. Böyle güneşe çıkınca parlayanlardan. Ayna gibi maşallah hah işte onlardan. Vursan tok bir ses çıkar sanırsın kavun karpuz öyle bir şey. Anladın sanırım. İlginç değil mi, ben de şaşırdım yani böyle gür saçlı, balık burcu, daha genç, işinde gücünde, esmer erkekler varken neden kel arkadaşlar. İnsanın kel olası geliyor bazen sayın seray severler.

Kel arkadaşları sevmediğimden değil, sadece biraz alınları açık o kadar! Ayrıca bu evde kalmış blogcu kızların kelleri seçmesinin nedeni ise çok basit aslında. Diğerleri bakmıyor ondan. Başka şansları kalmamış, ondan seviyorlar. Bu ne sevgi bu ne ızdırap. Ama bir avantajı var kel sevgilinin. Kelinden öpebilir, ısırabilir. Off romantizmin dorukları bu olsa gerek. O diş izleri, o ruj izleri kendimden geçtim sonra tuzlu ayran içtim geçti.

Daha fazla süstlerine gitmek istemiyorum, bu enerjimi D sınıf blogcu kızlarda boşaltacağım. Yakında!!:P Bu yazdıklarım asparagas, oramdan buramdan uydurduğumu sanıyorsuuz değil mi. Çok yanlıyorsunuz çok ben hiç öyle birine mi benziyorum. Beni HBBA gibi veya bidost gibi blogcularla karıştırmayın lütfen. İlkeli ve dürüst blogculuğun sesi, ukturk 2008'den beri...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 13 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. beni de ukturk gibi sürekli kadınlardan bahsedip neyi amaçladığı besbelli olan blogcularla karıştırmayın. kimseyle karıştırmayın hatta. sek için :b

  2. kel sevmediğim için yırtmışım bu sınıfa girmekten, ohh :p

  3. Evde kalmış blogcu kızlar bu yazıya ne cevap verecek azz sonra!

  4. Haha sek içinmiş miş, beni bilen biliyor alnım açık, yüreğim temiz. Kime sorsan gösterir!

    Bidost, 4 sınıfımız daha var, sen de onlardan birinde mutlaka olacaksın emin ol. Daha da sertleşeceğim ilerki sınıflarda. Bu E sınıfına Allah vurmuş zaten bir de ben vurmayayım dedim:P

    Findu, bence vermezler kendilerini açık etmezler:P, ben olsam camı açmıştım atlaşmıştım çoktan, hayat mı bu bee! haha :) Ölüme sebebiyet vermekten kapatacaklar blogu bu kez de:P

  5. evde kalmış olmak bizim suçumuz değil, kötü davranmayın bize :((

    ben de bido gibi kel sevmiyorum, ben de yırtmış olabilir miyim acaba :))

  6. ahaha :D son cümlen beni benden aldı resmen :D bi de o kadar okuduk, bir isim vermemişsin taam mı? yok öyle ben söylerim isteyen üzerine alınsın tarzı araştırmacı-bılogırcılık. satmaz bu gazete, bak söylemedi deme!

  7. hahah yazıyı şöyle bir okudum kendimden geçtim sonra tuzlu ayran içtim geçti! :)

  8. Koca aramak... Evet Ukturk. Bende senin gibi bloglarda eş aramaya başlayacağım günleri sabırsızlıkla bekliyorum. Da siz erkekler niye yeriyorsunuz kızları bu kadar? Yahu hatun kısmında sürekli bir çocuk doğurayım, anne olayım dürtüsü vardır. Evlenemeyince ondan kafayı yiyor onlar. Yoksa hatun kocasının kıl dökülmüş çoraplarına hasret değil, eminim.
    Boşver, sen ingiliz lordluğunu bırak, vahşi türk erkekliğine dön, o gün bulursun kızanı.

  9. Sln, sen yırttın tabii ama bidost için aynı temennide bulunamayacağım :P

    Mefisto, isim mi istiyorsun. İsim çok oooo. Beni takip et yeter satır aralarından görürsün hehe :)

    Rosamond, tuzlu ayranın yarasın, kan olsun, et olsun (et de olmaz ama olsun:P)

    Kumrall, bunun öncülüğünü ben yapıyorum zaten herkes benden örnek alıyor:) Gün gelecek zamanın birinde diyecekler tarihte bir ukturk vardı hep onun çabaşarıyla başladı bu blogdan eş aramaya geleneği diye beni yaad edecekler ve sonunu da bir fatiha okuyacaklar. Cenneti garantiledim ben, var şimdi sen düşün:P

  10. Bende milletin arasını yaparken cenneti garantiledim sanırım. Yinede sen kızlarımızı fazla eleştirm. (Çaktırma, korkuyorum sınıfın birinde bende olacağım diye)

  11. ukturk isyan çıkartırım burda!!1!!1!! ukturk döverim seni, olmadı dövdürürüm ukturkkkkk !!!!!!!!!

  12. Sadece keller değil, kendine mali durumu düzgün görünümü veren her tipe kanma potansiyeli olan bir grup bu bahsi geçen.. Zira bir çok farklı yerde bloglar, chat, oyunlarda bile bunu rahat görebilmek mümkün.. Biraz karizman var mı, havalımısın görüntüsü bile olsa yeter :)

    Evli de olsan fark etmez.. Kızlarımız biraz farklı bir ilgi alanına sahipler nedenini çözemesem de, tabi bu da bir seçimdir. Etrafından okumaya bile hevesli olmayan, kültürden muzdarip bir grup Taz(tazmania canavarı) mevcutken, blogger, bir kültür birikimine sahip, düşünce yapısı olan ve edebiyata hevesli bir kişi demek. Dolayısı ile yazan insan okur.. Okuyan insan da tercih sebebi olabilir diye düşündüm hatta şu an:)

    Ayrıca ukturk, bunun bir de abaza erkek modunu yazmalısın, her kıza asılan blogger ;) onlardan da çok var..di mi?

    Çok uzun oldu.. pardonss..

  13. Adsız dedi ki...

    demek ki evde kalma hezeyanları, korkuları erkeklerde fazla.ama hala bu çağda üstelik genç neslin böyle bakış açısı saçma geldiysede 2-3 satır yazmadan duramadım. kimi mantık evliliği yapar. mantığında ne varsa artık, kimevde kaldı denmemek için, kimi ise severek. amaç mutlu olmak olsa gerçekten çok kişi eşini bulurdu. yanlış eş,boşanma, evlenmemiş olma durumları asgari olurdu. evlenmek güzeldir mutluluk içinse. illah hayatı evlenerek sonlandırmak ta gerekmiyor. mecburi evlilik iyi değil, mecburiyyetten evlilikte güzel değil. insanı insan olduğu için , birey olduğu için değerlendirmeyi hala öğrenememek ne kötü. bu kafalarla yapılan evlilik olsa ne olur?! olmasa daha iyi olur. İyi bir eş bulmak zor ama genede hiç kimse istemediği sürece evlenmeden kalmaz. ve kaldı ki bide blogtan bulunacak yada başka sitelerden . saçma sapanlık dolu.....ne ararken ne buldum ağzım açık şaşkınlıkla okudum acaba şaka mı diye. acaba bir 70 yıl öncesi mi diye. neyse yazdım ...


Leave a Reply