14.2.11

beni tanıdılar siz kaçın!

Yazan: bi dost | 14.2.11 | Kategori: , , , , |
Yazı: beni tanıdılar siz kaçın!

hiçbir anonim blog yazarı istemez ki yazdıkları "reel" hayatından birileri tarafından kimliği bilinerek okunsun. hangi konuda, hangi tarzda yazarsa yazsın, eğer anonim kalmaya devam etmek istiyorsa ve güvendiği (belki) birkaç kişi dışında herkesten saklıyorsa bir blogu olduğunu, tanınmak onu rahatsız eder.

beni de rahatsız etti nitekim.

bazılarının hâlâ kabullenemediği anonimlik müessesesi; ne rahatça küfretmek için, ne kendimi farklı tanıtmak için, ne de blogumu yalan yanlış olaylarla doldurmak için tercih edilmişti benim tarafımdan.. benim anonim kalma isteğimin tek nedeni, "bi dost" isimli blogumu günlükten farksız kullanmamdı ve ben günlüğüm okunsun istemiyordum beni tanıyanlar tarafından. kim ister ki? kim en bunalımından en sevinçlisine kadar bütün ruh hallerini açıkça yazdığı, mahremi sayılan bir şeyleri başkaları okusun ister? "e" diyeceksin, "ama bunu internette yayınlayarak okunmasını istemiş olmuyor musun?" evet, oluyorum ama yüzyüze baktığın insanların okuması ile, hayatın boyunca hiç görmediğin ve görmeyeceğin (istisnalar hariç) insanların okuması bir değil. ki buna rağmen, yani okuyanların büyük bir kısmının beni hiç tanımayacak olmasına rağmen yazmaktan çekindiğim ya da yazıp-utanıp-pişman olup-bu kadar açık olmamalıyım deyip ertesi gün kaldırdığım yazılar da oluyordu. kimse istemez en derinde ne hissettiğinin bilinmesini.

hal böyle olunca her kişisel blogun bir eceli oluyor. birileri çıkıp da "ehehe buldum seni, höhöhö yakalandın salak, ahaha herkese söyliycem" diyene kadar gönlünce at koşturduğun yer, bunlar olunca kapılarını kapatmak zorunda kalabiliyor.

benim blog da kapattı kapılarını nitekim.

son zamanlarda düşünüyodum bazı bazı aslında, "acaba ne zaman ve neden son vericem blog işine" diye, hiss-i kable'l-vuku imiş meğersem :p üzüldüm mü diye sordum kendime, yok, pek de üzülmemişim. kötü gün dostum olmuştu blogum benim, zor zamanlarımı blog sayesinde daha kolay atlatmıştım. derdimi anlatıp, teselli edilmiştim. iyi olmuştu. o an iyi gelmişti. fakat artık rahatlık yok, dolayısıyla açık durmasının bi anlamı da yok.

bu asla "görülürse biterim! öldürürler beni!" korkusu değil. zira (gene bilen bilir) hiçbir aşırılığım yoktu hiçbir konuda. ha, yalnızca bazı çekiştirdiğim kişiler vardı, onların görmesi iyi olmazdı (:P) ama onun dışında bir korkudan değil, ağladığını gören kimsenin yüzüne bakmaya utanır ya insan, benimki de o hesaptı. hayırlısı her şeyin.

o halde buradan duyurmuş da olayım, kapattığım blog sadece "bi dost" isimli blog. yeteneksiz ve sıkıcı yazılarımı gerek buradan, gerek shema ahalisi blogundan okumaya devam edeceksiniz. ya da etmeyeceksiniz, hiç sorun değil. ben söylemiş olayım da.

derken satırlarıma son veriyor, bir de kandilinizi kutluyorum. görüşmek üzere.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 14 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. O kadar haklısın ki,bu kapının tıklatılmadan odana dalınmasıyla aynı..oysa anonim kalınca odana dilediğin arkadaşlarını almış oluyorsun ya da yolu düşene bir su ikram etmiş oluyosun kimi geçip gidiyor kimi daima uğramaya devam ediyor senin misafirperverliğine göre.Ama kapı içerden açılmış oluyor sadece:(
    Keşke kaldırmasan da adresini ve takma adını değişsen blogunun? günlüğünü kaybetmek gibi bu..

  2. ben seviyordum ama orayı.bence birilerinin okumasını istemediğin yazıları taslak halinde beklet.bir sürü blog biliyorum bir sürü okuyorum ama hemen say deseler seni söylerim ilk iki üç içinde.bu birilerini açığa çıkarmaktan nasıl bi zevk alıyolar anlamıyorum.seni iyi bilirdik bido rahat ol.edepli saygılı bir tarzın var.ben bi şekilde devam etmeni isterim.ama sen bilirsin tabi.

  3. Ne diyelim bundan sonrası için hayırlısı... Başka blogla yeni başlangıç yaparsın belki:)

  4. seni cok iyi anliyorum. gecenlerde beni de bir tanidik bulmus, hem de hic samimiyetim olmayan biri. bozuldum acikcasi, okuma diye tersledim.. simdi okuyor mu bilmiyorum. yine de blogumu kapatmaya gönlum elvermedi. ama dedigim gibi seni cok cok iyi anliyorum. Buradan da gitmemis olmana sevindim.

  5. Sen neredeysen ben de orada olurum küçük, konuşkan, cıvıl cıvıl, gözleri güzel hatun.. :))

  6. ipek böceği; günlüğümü tamamen silmedim aslında, sadece kapağını kapatıp, kilitledim:) canım isterse bazen açıp bakarım ama yeniden yazmam artık. başka bir adres ve nick almayı da hiç düşünmedim, yapamam ben öyle..

    kısaca fd; sorun beni açığa çıkarıp çıkarmamaları değil aslında. yani hala öyle yapabilirler, ama şu an yapsalar takmam çok da çünkü kişisel bi yazım yok buralarda. açığa çıkarsalar da çıkarmasalar da benim o blogda yazdıklarımı onların okuması bile yeter kapatmam için. bi şekilde devam edicem işte, shemada ve burda hala varım:)

    rahat yazar; yok daha olmaz öyle:)

    ella; içine kurt düşürmek gibi olmasın ama bence okuyodur :PP

    efsa; sanırım acıktım ve seni yiyebilirim :P

  7. en azından tamamen kaybolmuyorsun buralardan.(:

  8. aaa seni tanıyorum sen o kızsın. Ben kapıyı tutuyorum sen kaç hadi 3 deyince. ...Üç :P

  9. Çok sinir bozucu bir durum cidden, helede belli olmamak için isim yazmıyor, mailini farklı kullandığın halde bunu çok marifetmiş gibi söylemezler mi?

    Ama bence kendin ol, bakarsa baksın.. görürse görsün.. Sende yazılarını bölersin:) özeller için ayrı bir adres ve blog açarsın, ama mevcut tarzını da korumuş olursun ben severek okuyorum yazılarınızı.. Bir çok kişi de öyle.

    Bir densizin demlenmesi ile neden kısıtlayacaksınız potansiyelinizi, o kısıtlansın! :)

  10. findu; evet kurtulamazsınız benden öyle hemen :D

    ukturk; sen de mi :(((

    burcu; blogumdaki yazıları ayıklamayı ve çok kişisel olanları yayından kaldırmayı düşündüm, ama o da çook zor olacaktı çünkü 2 buçuk yıllık ve gayet aktif olan bir blogdu benimki.. yüzlerce yazı, hangi birini okuyayım:) böylesi iyi oldu, kafam rahat:)

  11. 2.5 sene gibi bir süre zarfından sonra bu şekil blogu kapatmak zorunda kalmak her ne kadar önemli değil gibi göstersen de insanı üzüyor başıma geldiğinden biliyorum valla :)) ama en azından bissürü evin var olum :D

  12. ya üzüyo tabi ama çook da değil:) dediğin gibi, bissürü evim olduğundan da olabilir:P

  13. Adsız dedi ki...

    Gayet mantıklı.

  14. "anonim mi yazıyosun aa ne kadar ayııp" modundaki çoğunluğa rağmen benim gibi düşünen birilerini görmek çok rahatlattı yahu :) "ağladığını gören kimsenin yüzüne bakmaya utanır ya insan" demişsin ya, işte tam olarak budur olay. sırf bu yüzden 3 yıldır yazdığım herşeyi terkedip yeni bir blog açtım. bunu yapmış olmak anlamsız geliyo ama beni mutlu eden böyle olmasıysa, geri kalan çok da önemli değildir herhalde :)


Leave a Reply