4.1.11

Dereotundan Nefret Ederim | Blog Tanıtımı

Yazan: Finduilas | 4.1.11 | Kategori: , , |
Yazı: Dereotundan Nefret Ederim | Blog Tanıtımı

Selam naber? İyisin iyi maşşallahh! Ee işte ben de iyiyim, blog tanıtmacalarda karşınıza çıkan bir yaratığım, böyle de hayırsız bir insanım.

-
Efendim tanıtacağım ve belki de pek çoğunuzun bildiği blogun adı;
Dereotundan Nefret Ederim

Blogun sahibi Okan, blog adından da anlaşılacağı üzere dereotundan nefret ediyor, hatta bir ara benim ''ben de dereotunu sevmem ama kurabiyelerde güzel oluyor sanki'' lafıma bile karşı çıkmış, dereotunu bir zındık
otu olarak gördüğünü tekrarlamıştı (zındık otu kısmını ben uydurdum).

Okan çoğu blogger'a göre uzun ve eğlenceli yazılar yazan, yani bloguna girdiğinizde pek sıkılma imkanınızın olmadığı bir blogger. O kadar uzun yazıların hiçbir yerinde mi sıkılmaz okuyucu? Sıkılmıyor abicim işte çünkü adam akıcı yazıyor, hem de çok iyi çok güzel çok eğlenceli yazıyor taam mı?

Daha ne diyeyim, okuyun bu blogu, çok eğleneceksiniz! %100 çalışıyor, valla.


dereotundannefretederim.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 9 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. madem bu kadar nefret ediyor twitter adresi niye "dereotundan" bu zındığın?

    sorun kendisine.

    ayrıca patates salatasına dereotu süper gidiyor.

    okan'ı seviyoruz ayrı mesele.

  2. Severek, beğenerek takip ediyoruz kendisini.
    Saygılar, hörmetler, sevgiler, bezelyeden öpücükler. :))

  3. aah ah ne güzel kendime saklıyordum. n'aptın sen findu? yaktın bizi ZALIM :(

  4. ben de hbba'nın rt'leri sayesinde gördüm bu arkadaşı, twitterda friendfeedde falan oldukça eğlenceli cidden ama blogunu takibe almayı düne kadar akıl edememişim her nedense. gözümden kaçmıştır. neyse geç olsun güç olmasın, keyifli okumalar bizi bekliyo oo yee! :P

  5. tanıtacak başka bi blog bulamadınız mı anlamıyorum..iyice kalitesi düştü bu blogun yemin ederim..atın istemiyorum burada yazar olmak!!!

    Bu arada çocuğumuz manava, kasaba, postacıya bana demeye başladı done!!!

  6. şimdi öncelikle ben ölecek miyim onu söyleyin bana?? önce her boku bilen adam sonra finduilas benim için çok güzel şeyler söyledi, niye bana iyi davranıyosunuz niyeeee :))

    şaka bir yana finduilas teşekkür ediyorum sana da utandırdın beni.

    @her boku bilen adam: bendeki inanılmaz mantık hatasını bulmuşsun dostum ama nick'imin diğer 1857 kombinasyonunda hiçbir anlam bulamayınca köküne indim sorunun :) ayrıca yeme o patates salatasını lütfen bak kokusu burnuma geldi!

    @efsa bezelyeyi öp, annesine iyi baksın hasta olunca çorba çorba diye tutturuyo :) teşekkürler efsam

    @larim sana nerden rastladım!

    @bi dost teşekkür ediyorum sana da tanımana vesile olana da.. daha güzel oluruz bundan sonra

    @yesari friendfeed'de milleti besleyeceğine çocuğumla ilgilen biraz! o değil de postacı'ya baba demesin yaa hahahha hepsine desin ona demesin

    @altın olancım asıl ben hastasınım. blog bana denizli'den seni getirdi, şimdi ben bu blog işini sevmeyeyim de napayım!

    hepinize teşekkür ederim blogmania vesilesi ile, beni sizler utandırdınız :)

  7. exhorder dedi ki...

    bu bloglar yorumlarda gerçekten güzel olanak sağlıyor. vakti iyi değerlendirme aracıdır bloggers.

  8. exhorder dedi ki...

    güzel.


Leave a Reply