19.1.11

Burcu Esmersoy'u sevmemek için 5 sebep!

Yazan: Ukturk | 19.1.11 | Kategori: , |
Yazı: Burcu Esmersoy'u sevmemek için 5 sebep!

Merhaba, geçen hafta twitter'da en sevdiğim kız isimlerini yazmıştım sonra da sarışınlar beni hipnotize ediyor kendimi kaybediyorum demiştim. Tribünlere oynamıştım. Ahh gençlik! İşte Merve, Burcu, Zeynep, Ayşe isimlerini falan seviyorum demiştim. Ama bu durum Burcu Esmersoy isimli çakma sarışını (soyadına bakınız, Esmersoy kesin çakma, soyu esmer nan!!) tvde orada burada görene dek sürüyor. O an o Burculara olan aşkım, sarışınlara olan kara sevdam yok oluyor, çok üzülüyorum :( Burcu ismine olan sevgimi kıskanan çeşitli çevreler var sanırım. Organize işler bunlar! Mesela, daha önce Burcu Güneş isimli kadını sevmediğimden bahsetmiş, büyük kitlelerin desteğini arkama almıştım öhömm. Çeşitli çevreler tarafından Burcu ismine olan sevgiyi azaltma çabaları bunlar, Nazan ve Handan kardeşlerin oyunları bunlar!


Çoğunuzun Burcu Esmersoy denildiğinde yumruklarınızı sıktığınızı hissediyorum!! Burcu Esmersoy! Bakınız bir daha dedim parmakların saflarını sıklaştıralım. Bur.. hehe şaka bu kadar yeter :P Nedir bu Burculardan çektiğimiz. Bir de mesela "Burcucum çok güzel çıkmışsın" hadisesi var, evlerden ırak:P Neden Burcu Esmersoy isimli şahsı sevmiyoru(z)m daha anlaşılır olması için maddeler halinde açıklayacağım öhömm.

Burcu Esmersoy'u sevmemek için 5 büyük neden nedir diye halka sordum objektif bir yazı olsun diye. Halk ne derse o! Big "PR"oblem!

1. Havalar çok soğuk, üşüyorum - Ankara'dan Ahmet Ç.

Geçen gün gece dışardaydım eldivenlerimi unutmuşum elimde de bir çanta var ağırca biraz. Bir elim dışarıda, diğeri cebimde biri üşüyor, biri sıcak. Arada el değiştiriyorum, söyleniyorum falan. O an aklıma Burcu Esmersoy geldi. Heralde biraz biraz ısınayım istedi melekler, hülyalara dalayım istediler (ne iyi melekler var), çok mu şey istedim, işe yaramadı. Buz gibi hava kazandı, Burcu kaybetti, etkili olamadı gol yollarında. Son vuruşlarda etkisizdi. O an terkettim onu, acıklı oldu sonu ama mecburdum. Hava soğuk zaten bir de Burcu dondum! Göründüğü gibi değilmiş. Televizyon şişman göstediği gibi sıcak da gösteriyor galiba:( Yüce Tanrı'm! Bunun üzerine oturdum aşağıdaki dizeleri yazdım, gerçeği tercih ettim, veda ettim ergen hayallerime ve üşümeye devam ettim ama ölmedim "♥Ü$üЧQЯum , hαvα sQğuK fàĿàη i$Tè, SıKı sıKı giЧiηDim αmα Чiηè Dè... àηĿα , mèvzu Kı$ DèğiĿ, Sèηin sQğuKluğuη, DQηDum Làη!!.♥"

2. Pizza sevmiyorum - Urfa'dan 35'lik Hikmet

Pizza'yı sevmiyorum ben. Sanırım Burcucum pizza reklamında oynamış, geçen gördüm bacaklarından tanıdım. Hatta dedim bizim Rıza ile Fiko'ya. "Oğluumm bu kesin Burcu, o sol dizdeki kıvrımı gördün mü" diye. Nerede görsem tanırım o dizleri, dans severiz bizler arkadaşlarca, valssiz, tangosuz yaşayamayız biz! Neyse ne demiştiniz... Hıı manken model Burcu pizza reklamında oynamayacaktı çok darıldık biz "Öz Urfa Kebap Salonu" çalışanları olarak, kendisini buradan kınıyoruz! Dans etsin o hep. Kendisini belki bizle bir salsa falan yaparsa affedebilir yeniden sevebiliriz. Yoksa bizi kaybeder, kendisi bilir biz de yeniden Yeliz Yeşilmen severiz!

3. Sporu seviyorum - İstanbul'dan Asabi Rıdvan

İçimdeki spor aşkı hiç zaman bitmeyecek. Küçük yaşlarda başlayan bu sevgim sadece futbol ve basketbol gibi popüler sporlarla değil her türlü amatör sporlara da yönelik. Ama Burcu Esmersoy'un bu içimdeki spor aşkını katletmesinden nefret ediyorum. Bir de dalga geçer gibi spor aşkı diye programda sunuculuk yapıyor bu kadın. Ağlamaklı oluyorum :( NTV'nin türk sporuna yaptığı katkıların yanında böyle katliamları da mevcut! Gördüğüm an kapatıyorum açıyorum yemekteyiz izliyorum. Düşünün içinde bulunduğum ruh halini, sevdiğin şeyi izleyememek ne kadar kötü :( Burcu'ya bir abisi Rıdvan olarak tavsiyem Acun'un programlarında kalması. Biz spor sevdalılarını rahat bıraksın, iki kuruşluk zevkimizi bozmasın rica ediyorum.

4. Scarlett Johansson sevenler derneğine üyeyim - Rize'den Dursun

Bu 35'lik ablayı sevmiyorum çünkü bir Scarlett Johansson sevenleri derneği üyesiyim. Kendisi zamanın birinde buradaki röportajında "Scarlett'e güzel diyen bana demesin kardeşim" demiş. Dernek olarak tepkimiz o zamandan beri sürüyor kendisine. Çok mu güzel sanıyor, hint kumaşı mı sanıyor kendisini. Yani şimdi ukturk kardeşim akıl var mantık var oynat uğurcum bak kim daha güzel, kim daha balık etli, kim daha sıska, kim daha çıtır kim daha yaşlı. Lütfen ama ya Scarlett'e uzanan eller taş olur taş. Fark çok açık birine dünya hayran diğerine ise "nefes alsa yeterler" hayran! Burcu'ya olan tepkimizi her platformda dile etirmeye devam edeceğiz. Bir Scarlett kolay yetişmiyor, yedirmeyiz!

5. İbrahim Tatlıses'in yönetmenliğini beğenmiyorum - Bursa'dan Yalçın

Burcu zamanında biliyorsunuz Azeri Günel'in Didem isimli şarkısının kilibinde oynamıştı. Yönetmen koltuğunda İbo Tatlıses var. Malesef ben ibonun yönetmenliğini beğenmiyorum. Özellikle o klip değişik el hareketleri falan, garip. Burcu'ya olan sevgim o klibi görene kadar sürdü. Mesela Mahsun Kırmızıgül falan yönetseydi klibii hala sevebilirdim Burcu'yu! Zaten antipatik gelmeye başlamıştı bana, bahanem oldu. İbo sebebi oldu. Benim sevgimi kaybetti. Büyük bir kayıp Burcu için! Saçları da siyahmış onu da gördüm, çakma sarışınmış. Bu kadar hayal kırıklığı yeter benim için daha fazla konuşamayacağım sanırım.
*
Bu kadar. Cevaplardan çıkaracağımız sonucu yazalım, sonra da çayımızı içelim soğumadan :)

1. Soğuk, buz gibi, ayaklı buzdolabı, Türk eskimo, çorapsız gezmesin üüşütür hasta olur. 3 çocuk istiyormuş bir tane bile olmaz!
2. Pizzacı, sunucu, dansçı, oyuncu, manken, magazin güzeli.
3. Önce (Seviyorduk) sempatik spor spikeri, sonra (Nefret ettik) medyatik seksi sunucu!
4. Kendini beğenmiş, hayal dünyasında yaşayan barbie'msi, her geçen gün daha da antipatik bir hal alıyor.
5. İbrahim Tatlıses, Hıncal Uluç, Ümit Karan.

Burcu yeaaavrumm. (Burhan Altıntop)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 20 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. :D çok eğlenceli bir yazı olmuş!

    ayrıca soyadıyla ilgili hiç böyle düşünmemiştim. Hemen gittim ablama söyledim "hakketen yaa.." dedi :)

    Bir de 5 neden olmasına gerek yok.

    Sevmiyorum var mı.

  2. Like yapıyorum bu yazıya :P

  3. ohaaa.. sen ve scarlett bir mi bir tutuna tüüüüüüü.... kıskanç avrattt onu güzel bulan beni bulmasın sen kimsin bee.. anlını karışlarım scarlete laf atanın.. senin çirkin tipini ne diye beğenelim be, maymun suratlı... scarleti beğenen sana bakar mı zaten bildiği için demiş şebek :D

  4. Mia, evet "Esmersoy". Bundan daha büyük kanıt olabilir mi, her şey apaçık ortada:P Teşekkürler :)

    Porti, teşekkür ediyorum o zaman ben de :)

    Yeja, kıskanç ya değil mi, yoksa neden söyler insan ayy onu seven beni sevmesin diye:P

  5. ümit karan yeterliydi sevmemek için. keşke sadece sevmesem...

  6. off scarlet off :((( yedin bitirdin gençliğimi

  7. Mayni, keşke sadece sevmesem güzelmiş :) Boğmak istemek falan anladım :P

    Cemo, dikkatimi çekti benim de demekki Scarlett yüzündenmiş, onun aşkı onun özlemi senin her geçen gün kötüye götürüyor Cemo. Yazık ediyorsun geçnliğine boş ver Scarlett olmazsa Hayriye olsun. Önemli olan insanlık hehe :)

  8. Başlığı "sevmek için" diye okuyunca gene dedim erkekler bizim tilt olduklarımıza bayılıyo lanet olsun yeaa:))

    neyse ki içime su serpildi:p

  9. Aaa ipek, benden öyle şeyler beklemiyorsun umarım. Ben kim sevilir kim sevilmez çok iyi anlıyorum yaaa, süperim ben:P Neyseki hemen anlamışsın içine su serpilmiş bir ferahlamışsın ne güzel:P

  10. Kesinlikle çok antipatik bir kadın ve nasıl güzel diyebiliyorlar anlamıyorum.Nasıl bir gözle bakılıyorsa artık.
    çok keyifli olmuş :) sanki yüzyüze konuşuyor hisse verdin.

  11. tasarım acısından ve özgünlük olarak güzel bir blog.. bu arada sayfayı biraz gezdikçe dikkat ettimki blogun müdürüde benim gibi sarışın hastası :D Buyur Gel

  12. Gittikçe antipatik oluyor bu kadın. Doğru tespitlerde bulunmuşsun Ukturk tebrik ediyorum :)
    Cemo bu arada seni de duydum :/ :D

  13. Chichom, her ne kadar gerçek olmasa da sarışın. Yeterli sanırım. Bir de bu Burcu işi biliyor medyayı iyi kullanıyor :) Ayrıca teşekkürler :)

    Kral, evet öyle :)

    Yeşil, sempatik buluyordum bu daha spor servisi programı ntvde ilk yaptığı zamanlar ben, ama sonra bozdu çizgisini nefret etmeye başladım :)

  14. Katılıyorum Ukturk. Ben de ilk zamanlar severdim kendisini ama şimdi hiç ama hiç sevmiyorum :)) Bu konuyu açtığın pek bir iyi oldu. Sayende ben de nefretimi kusmuş oldum :D

  15. ses tonu iyi ama.. yani futbol spikerliği için yeterince kalın ve erkeksi, insan dinlerken yabancılamıyor. o kulvardan sapmasaydı iyi olurdu. sevmiyorum diyemem ama sevdiğimi de söyleyemem açıkcası. nötrüm bu konuda. (bu arada pizzayı severim, olsa da yesem :P)

  16. Yeşil, ohh iyi gelmiştir :)

    Tuba, uzaktan güzel duruyor ayrıca, yani spor spikeri olarak çok güzeldi açıldıkça kötüleşiyor :) Pizza'yı ben de severim, yazıdaki urfalı Hikmet ağzının tadını bilmiyor:P

  17. ayakları çok çirkin.. bir sitede ayakkabı tanıtmıştı.. görseniz ayaklarını daha da yüzüne bakmazsınız o derece kabus..
    Ama hangimizin ayakları güzel tabii bu da var, Allah yaratmış işte yapacak bir şey yok :)

  18. çağla kubat mıydı yoksa o hımm of neyse :)

  19. eskiden severdim. güzel olduğu için falan değil aa spor dünyasında bir kadın ne de hoş duruyor demiştim. sonra baktım ki her halta burunun sokuyor salla gitsin dedim...

  20. Adsız dedi ki...

    soyadı ''Esmersoy'' diye esmer mi olacak? siz hiç biyoloji dersi görmediniz mi? tamam, çakma sarışın olabilir ama soyadı ''esmersoy'' olduğu için esmer olacak diye de bir kural yoktur..


Leave a Reply