22.1.11

Biscolata Starz Reklamı

Yazı: Biscolata Starz Reklamı

Merhaba Blogmania kuzuşişleri..
Ben geldim, yazar oldum. Ukturk reis beni yazarlığa aldı sağ olsun.


Biscolata Starz reklamını gördünüz mü bilemedim ama görmediyseniz görün istiyorum.
Youtube linki burada. Alternatif link de burada

"Hayatın tadını bilen kadınlara" demiş, güzel de demiş. İlk defa sadece reklamı nedeniyle bir ürün alacağım sanırım. Üstelik çikolata da sevmiyorum. Gerçi Şölen yaptı mı her şeyi güzel yapıyor zaten. Sayesinde çikolatayı sevmek üzereyim.

Kadınlara yönelik erkek bedenli göze hitap eden hoş mu hoş bir reklam yok diye çığrınıp duruyordum. İhtiyacımız olan şey Biscolata reklamı imiş meğer. Üşenmiyorum, oturup reklamı izliyorum. 
Biscolata yediğimi hayal ediyorum da, reklamın sonunda kendinden geçmiş bir halde bisküvi yiyen kadın gibi olacağım kesin. O güzelim erkekler bir bir gözümün önüne gelecek, hepsi benim için çalışıyor, benim mutluluğum için, beni beslemek için çalışıyor kaslarına kurban olduklarım. 

Sosyal medya dediğimiz güzellikte de sayısız olumlu yorum yapılıyor reklam hakkında. Kadınlarımız, güzel kadınlarımız büyülenmişler kaslı erkeklere. Reklam, sosyal medya kadınlarından tam not aldı kanımca. Erkekler ise pek sessiz, kıskanıyorlar belli ki.

Televizyonda şöyle cillop gibi erkek görmeyeli uzun zaman olmuş galiba, reklam sayesinde anladım ben de. 
Ee hadi bakalım, ne yapıyoruz şimdi?
Hemen Biscolata Starz almaya gidiyoruz. Yerken de yakışıklı mı yakışıklı mı kaslı mı kaslı sempatik mi sempatik erkekleri hayal ederek Biscolata yiyoruz.

Not: Yeminle reklam parası almadım. Ama göz kırpan erkeğin numarasını bana ulaştırabilirler, hayır demem.
Not2: Yazıyı sabahın köründe yazmıştım, ne olduysa oldu ve birden sosyal medya Biscolata'yı keşfetti. Erkeklerin yorumları ise Youtube video altı yorumlarından farksız. Yok efendim Türkiye'de böyle erkekler yokmuş, çok beklermişiz, sonunda yine göbekli Türk erkeklerine kalacakmışız. Biz de bu yakışıklıları evlat edinelim demiyoruz ki bakmak parayla mı kardeşim alla alla, siz de yakışıklı olun size de bakalım, yok ama nerdeee.. Adamlar yakışıklı işte, çatlasanız da patlasanız da cillop gibi herifler işte. Ohhh yarasın hanımlar.. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 39 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. aaa ilk kez izliyorum supermis reklam. avrupa yayinlarina baktigimiz icin reklamlarimizda farkli oluyor haliyle. sayende görmus oldum cok yaratici bir reklam olmus bence :) kamyonda göz kirpan yakisikliymis, digerleri tipim degil :p turkiye'ye gider gitmez biscolata alacagim :)

  2. bu arada neden sadece kadinlara yönelik bir reklam yapmislar anlamadim. belki erkekler icinde benzer bir tarz reklam yaparlar.

  3. ya bu reklam beni benden alıyor. komedi :D

  4. Yaşasın erkek bedeninin meta olarak kullanılması!!!

  5. reklamı ilk kez gördüm ama o değil de Youtube'a gelen yorumlardaki küfürlerin yaratıcılığı müthiş :D

  6. Kadınlara yönelik mi? bence asıl gaylere yönelik nefis bi reklam olmuş satış patlaması yapacak bu kitle alanında da emin olun kızlar ehehe:)
    Ayrıca erkeği meta olarak görme zamanımız çok tan geldi geçiyo süper olmuş devam:D
    Öyle bi destek olalım ki araba yıkayan,çikolata ısırıp mmm yapan,sırıtıp kaçan her erkekler olsun reklamlarda (:

  7. hep olucaktı o:))

  8. artık çikolata reklamları böyle olsun, çünkü kadınlar özellikle böyle reklamlarda obje olarak kullanılıyolar. bi de çikolataya fındık falan dökülürken arkada orgazmik bir ses tonuyla konuşan o kadın yok mu! hayattan soğutuyor. valla ben de sırf şu reklam yüzünden alıcam şu biscolata'dan. erkekli reklam istiyoruz! alksfjaj

  9. Aynen La shadows u destekliyorum:D
    "Ben bu fabrikada, ya da is yerinde ya da herneyse gonullu bedavaya calisabilirim!! hahaha!!" demiş biri full sürümünde reklamın.

    Bu arada yanlış anlaşılmak istemem, içimde kalmasın.homofobik fln asla değilim,her yakışıklı ve topluca yarı çıplak erkeklere gay yakıştırması da yapmam(yapmadım da zaten)
    Ama göz zevki açısından gay bloglara bakarsanız bizden de zevkli oldukları çok açık:D çook beğeneceklerini düşündüm reklamı sadece:)

  10. éLLa
    heh ben de onu sevdim, göz kırpmıyor aslında ama nedense göz kırpıyor gibi duruyor. kaşlarını kaldırmış sadece. hastası oldum adamın ahaha :D

  11. Mia Wallace, kadın görünce şapşala dönen erkekleri bu reklam sayesinde anladım. şapşallaştım maymuna döndüm :)

  12. Finduilas, yıllarca kadın bedeninin meta olarak görülmesine karşı çıkmamın altında aslında neden erkek bedeni meta olarak görülmüyor düşüncesi yatıyormuş, şimdi taşlar yerine oturdu :P
    hey yavrum hey allam süper reklam bu :D

  13. çizer, her zaman her zaman. alakasız videolarda bile nasıl küfrediyorlar şaşırıyorum. bu da bir yaratıcılık aslında. ben ne kadar uğraşsam da o kadar yaratıcı olamam :D
    erkekler kıskançlıktan iyice küfre bağlamış bu reklamda :)

  14. iρєквσcєgι~, gaylere de tabii. hep birlikte coşalım cümleten.
    Yalnız bu reklam yeni bir sayfa açacak bence. Bundan sonra daha da hoş reklamlar göreceğiz sanırım.
    Yaşasın erkek bedeninin meta olması :D

  15. La Shadow, kesinlikle destekliyorum. artık öyle öyle kadın devri. biz bu bisküviden öyle çok almalıyız ki bütün firmalar olum biz napmışız yıllarca yanlış ata oynamışız demeliler :D

  16. Adsız dedi ki...

    tvler de her reklamda çıplak kadın görmekten bıkmıştık valla bu ilaç gibi geldi birazda bizim gözümüz şenlensin :D kadınlar zaten güzeldi erkeklerde güzel erkek görsün.her kel fodul kendini bulunmaz hint kuması sanmasın artık.sonuna kadar destek kızlar :DD

  17. Adsız, :) Erkeklerin çoğu patladı çatladı kıskançlıktan. Desteğe ihtiyacımız var. Devamı gelmeli bu reklamların. Yaşasın meta erkekler ehuahu

  18. bende bu reklamı facebookta bi arkadaşımın paylaşımıyla izledim sonra kendim de paylaştım hey maşallah diyerek amaan erkekler resmen yorumlarla yaygara kopardılar. kendileri victoria secret defileleri paylaşırken ii ama( gerçi bende bayıla bayıla izliorum onları ablalar taş)
    olsun bu reklam iyi olmuş çok güzel olmuş hemen o bi çikolatadan yemeliyim:)

  19. Erkek vücudu böyle bir malmış gibi sergilenmemeli, erkek haklarına olan büyük bir saldırı bu. Erkek vücudu bir sex objesi olarak kullanılamaz, izin vermem buna!!! :P Ayrıca reklam paralarını kırışırız di mi :P

  20. İrma, :) kıskandı erkekler ondan valla. ukturk bile çatladı :D

  21. Ukturk, he he tamam görürsem söylerim :D

  22. ya bu reklam cennet cennet ya... şuraya uçakla düşeyim beni kurtarsınlar falan ya...

  23. hippilazman, kurtarmasınlar kalalım orda, valla da dönmem billa da dönmem :D

  24. Adsız dedi ki...

    bnde o mutfakta çalısmak istiom. o hamur youran cocuk varya hani onun yanında onunla birlikte ..allam ya ) ;

  25. erkekler nefret etmiş yaaaa.ben de tuhaf hisler uyandırdı yanlış anlamayın sakın=).bıraz gaylere uygun gibi ama gülüşleri falan da beni cezbetmedi diyemiycem =).karar veremedim yanı etkılenmekle etkılenmemek arasnda gidip gelıorum =)

  26. Adsız, sapıkça ama engel olunamaz bir şey bu, bende de durum aynı. Süper yapmışlar haklarını vermek lazım :)

  27. demet, ironik geldi ben bu yüzden sevdim. Alın size reklam demek geldi içimden. Hep kadınlar kullanılıyordu heh şimdi erkekler oldu. ama noldu, erkekler hemen ayaklandı. Yok şöyle yok böyle ne bahane bulacaklarını şaşırdılar.

  28. Adsız dedi ki...

    rezillik parayla mı tabiki değil. Bu kadar azgın bir kadın topluluğu olduğunu bilmiyordum Türkiye'de. Umarım nefsinize mukayyet olmayı öğrenirsiniz...

  29. Adsız, amaaan canımız sağ olsun biraz da biz öğrenemeyelim ne olacak, siz senelerdir bilmiyorsunuz nasılsa, deneyelim bakalım ;)

  30. Adsız dedi ki...

    fikir-çekim muhteşem olmuş, reklama bayılmayan kadın yoktur eminim,yakışıklı bakımlı erkekler bi de bisküvi yapıyorlar hem de çikolatalı, bi de bize kendilerini beğendirmeye çalışıyorlar,çapkın çapkın bakıyorlar. çok güzel bir hismiş ya,kesinlikle alıcam bisküviyi.

  31. ben mesela kız olsaydım bu şeyi yemeye utanırdım la :) yok şimdi de yemem.yemesem bişey olmaz değil mi.eksik kalsın :)

  32. O degil de ben zaten cikolata reklamlarinda kendinden gecen seksi hatun kullanilmasini hic anlayamamistim zaten. Target kitle kadin degil mi! Cok basarili bi atis yapmis biscolata, adamlarin gideri var cok da abartilcak bisey yok ama. Tarzi guzel .)

  33. Adsız, kesinlikle muhteşem ;)

  34. Kısaca Fd, :) farklı bir bakış açısı olmuş :)

  35. Lola, aslında adamlardan çok reklamdaki fikir hoşuna gitti herkesin. Kesinlikle başarılı çok başarılı hem de ;)

  36. gözümüzde, miğdemizle beraber bayram etti. :) iyi oldu hoş oldu severek izliyoruz :)

  37. Abartı var bence. Tamam erkekler iyi olabilir ama ürünün kalitesini arttırmak için seksapaliteye gerek yoktu. Son çare olarak bunu düşünmüşler herhalde.
    Bayanlar sevebilir. Sözüm yok. Ama abartı var bu reklamda diye düşünüyorum.

  38. Hay Allahım! :D

  39. Youtube kanalına yapılan bir yorumu değiştirmeden yazmam lazım önce;

    Şöyle demiş ruhemici ;
    Türk erkeğinin aşağılık kompleksini bir kez daha gösterdi bu reklam. Her yakışıklı, seksi, ateşli erkeğe eşcinsel -ah pardon, siz homofobik dallamalar top, ibne tarzı saçmalıkları uygun görüyorsunuz- damgası vuran Türk erkeği, senden bir cacık olmaz yavrum. Git kendin kadar hanzo olan kızları becer sen ancak, sonra da "Ağğğbiiii bir kız sikmişimmmm..." diye gururla anlat bunu. Am eşekte de var halbuki. Ezik erkek milleti.

    ***
    Adam haklı beyler dağılın şimdi.dasdasdas.


Leave a Reply