17.12.10

Yeni tanışılan hoş çocuk | Kızlara Dersler 7

Yazan: Damat Ferit | 17.12.10 | Kategori: , , |
Yazı: Yeni tanışılan hoş çocuk | Kızlara Dersler 7

Konnichiwa bebişler bu soğuk kış gününüzü ilim, irfan içeren bir yazımla neşelendirmeye geldim. Kızlara derslere devam :D Çok önemli noktalara değineceğim yine genç kızlar için. Bir erkeği en baştan elden kaçırmamak için çok önemli, yanlış yapmanızı engellemeye çalışıyorum burada :)) İlk izlenimi kötü vermemeniz gerekiyor. Konumuz ise, az sonra örnekle açıklacağım durumu, işte, bir oğlanla yeni tanışmışsınız, çok beğeniyorsunuz falan, sohbet falan güzel devamı nasıl olacak meraklardasınız. Ne yapacağınızı şaşırdınız. Bunu irdeleyeceğiz hep beraber :))


Mesela bir çocukla tanıştınız daha yeni önceden hiç bir muhabbetiniz yok daha yeni yeni birbirinizi tanıyor hoş vakit geçiriyorsunuz beraber. Kah gülüyorsunuz kah beraber düşünüp kararlar veriyorsunuz. Bir şey soracaksanız önce ona soruyorsunuz. Okula/işe vb.. falan beraber gidiyorsunuz. Bakıyorsunuz ki zamanınızın büyük bir bölümünü onunla geçirmek istiyorsunuz. Hem çocuk da hoş yani cillop gibi maşallah, hoşlandınız neden olmasın lan benim neyim eksik kaptırmam kimseye benim olacaaaaaak diye düşünüyorsunuz bazı bazı. Ama çocukta tık yok, sanki sizi bekliyor. Ama utangaç biri de değil. Gayet çakal bir tip. Ama uysal gözüküyor. Ama hala beklemede umut da vermiyor değil size. Sanki o da istiyor. Yoksa duygularımla mı oynuyor diye düşündüğünüz de oluyor. Çıldırmak üzeresiniz. Bu durumda ne yaparsınız bebişler peki???

a) Bir arkadaşıma söylerim o ona söyler.

Şöyle işler o süreç. Arkadaşın gider, eğer biraz da patavatsız ise direkt, "Hakaaannn, Esra seni seviyoooomuşşş" der. Sonra kıhkıh tarzında garip garip güler. Liseli mode on. O anda biter işte o süreç. Yani ben olsam bitiririm. Ne lan az medeni cesaret göster değil mi. Ağzın var dilin var. Demek ki çocuk beklemekte haklıymış, seni tartmış. Çok çakalmış. Sen de dayanamadın kendin de diyemedin baltayı taşa vurdun. Zamanla çocuk sizden uzaklaşacaktır yavaş yavaş hissettirmeden :) Yok bu teklifi kabul ederse, bunu kabul eden adamdan da hayır çıkmaz size o da bir ayrı boyutu :)

b) Belli ederim, sırnaşırım falan. Yaaa amaaaa diye çocuksu hareketler yaparım. Gözlerinin içine bakarım, tahrik ederim. Şuh tavırlar sergilerim ona karşı. Gel gel yaparım.

Oyyşş. Şimdi, bu beğendiğiniz çocuk eğer çok çakal böyle her fırsatı gole çeviren 6 pas içinde etkili bir forvet ise, senin bu gollük pasına hayır demeyecektir. Ama bu seni hemen ikinci sınıf kız kategorisine sokacaktır, emin ol. Oğlanın düşüneceği şu, "oha lan kıza bak daha 1 hafta oldu hemen oltaya geldi. Oy oyy yavrum. Ne zamandır böylesini görmemiştim yaza kadar idare eder bu beni. Halbuki tövbe etmiştim, güzel düşüncelerim vardı, bu da kaşar çıktı lan:/ Neyse nimete hayır denmez günah :))" Bunun en kötü yanı da çocuk sizi beğendi sanmanızdır. Halbuki size bakış açısı değiştiğinden dolayı bir geleceğiniz de olmayacaktır. Kafadan manita oldun ama sen bilmiyorsun ayyy ne acı bir şey :))

c) Facebook'dan mesaj atarım, yüzüne söyleyemediklerimi oradan söylerim. Öyle bir manyağım

Ya çocuğun facebook hesabı yoksa hıı ya yoksa :)) Diyelim ki var. Mesaj attın ne diyeceksin. Yüz yüze diyemediğin neyi diyeceksin. Kelime ile anlatmak daha zor lan en azında söz ile kaş gözü birleştirerek anlatırsın ama ona da cesaretin yok mesaj atıyorsun :) Olmaz kızım olmaz. Gitti gül gibi oğlan :)) Oğlan gelen mesajı arkadaşları arasında aahaha lan bak mesaj gelmiş bana deme ihtimali de var. Bunu da düşün. Kanıt bırakma arkanda, geleceğini düşün. Erkek düşkününe çıkar ismin aman :)) Bu yöntem bence akıllı bir çözüm değil. Facebook'a face de dersin sen şimdi ayyyy iğrencsaann :))

d) Hiç uğraşamam, elimi sallasam ellisi şekerim. Ne yakışıklılar var buluruz elbet bir daha.


Kendine çok güvenen kız havaları ya da çaresizlikten kendini avutma çabaları :) İkisinden biri ama hangisi. Genelde ikincisi. Amaan canımm diye söyler ama hep de takip edersin oğlanı, kıskanırsın falan. Bir kız yaklaştı mı yanına, vay şıllık hemen üşüştü çocuğa dersiniz sonra. Bu seçenekte en doğru tercih değil. Belki yıllardır aradığın beyaz atlı prens o çocuk, ya elinden kaçırıyorsan. Seçeneklerin arasında en kötü bu bebişim. Hiç yakıştıramadım sana, pes etmek yok :))

e) Acele etmem zamana bırakırım. Olacağı varsa olur zaten. Lise de kaldı o çıkma teklifi falan. Kendiliğinden gelişir böyle şeyler.

Eveeet bebişler geldik en doğru şıkka. Akıllı kızların hali başka oluyor. Ne çizginden ödün vereceksin, ne saçma sapan hareketlerde bulunacaksın ne de çocuğun peşini bırakacaksın. Bekleyeceksin. Kız kısmı teklif falan yapmaz. Yapmaz lan :)) O iş malesef biz erkeklerin. Bu bir gelenek, herkes yerini bilsin :)) Sonra kaşar derler, ooo kıza bak abi kendi teklif ediyormuş her yol vardır bunda derler, derler de derler. Bu erkekler var ya neler der neler huhe:)) O yüzden çocukla iyi anlaşmaya devam. Zaten o da senden hoşlanırsa olur bir şeyler. İlla ki olur lan hoşlandıysa, eğer hoşlanmazsa kısmet dersin. :) Yok hoşlanıp, kızı kesip kesip açılamayan erkekten hayır çıkmaz zaten. Az kendine güvenecek erkek dediğin. O yüzden kendini ortaya atma bebişim. Bu seçenek çok güzel mmmm süper :)) Pozitif olalım lütfen.

Kızlara dersler yazılarımın 7.sini de bitirmiş olduk. Gayet bilgilendirici olduğunu düşünüyorum. Cillop gibi çocuklar sizlerin olsun sevgili kızlar. Allah gönlünüze göre versin. En yakın zamanda hem zengin hem yakışıklı hem de iyi huylu adamlar bulursunuz inşallaaahh. Yarebbimmm :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 11 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. yine cok guldurdun beni Damat. :) son $Ikka gelene kadar "ne diyor la bu? kizlar mi yapiyor artik bu isi" diye söylene söylene okuyordum. e $IkkIyla son anda gazabimdan kurtuldun. bence de en mantiklisi o, kiz dedigin agir olacak yerini bilecek. O kaddar.

  2. Amiiiiiiiiiiiinn..! =)))

  3. Ella: Gülmek sana yakışıyor. Bilmiyorum ama yakışıyordur yani kesin :)) Tabisi de kız dediğin az ağır olacak. Öyle hoppidi hopiidi gezmeyecek :))

    Gülşah: Dauaya amin dedi değil mi? Böyle duaya kim amin demez zaten, bir de benim kalbim temiz, pak kesin kabul olur :))

  4. Ahah ne manyak adamsın sen ya :))
    ve de süpersin.
    Yazının başında dedim,
    "la hazal de git ya, böyle işler oluruna bırakılır ne tekniği" falan. sonra bi baktım doğru şıkkı seçmişim.


    enteresan.
    bir erkekten çıkınca bunlar daha güvenilir mi oluur yoksa daha palavra mı? d,ye düşündüm başta.
    Ama çok güzel bir yazı oldğuna kanaat getirdim.
    Faydali :) ;)

  5. :):) hehe.. süper olmuş. pek bi beğendim :)

  6. Herhalde yani =) Son sözlerine dedim. Olmayacak duaya amin dedik ama hayırlısı =))

  7. Hazel: Teşekürler bebişim o senin manyaklığın ve süperliğin :)) Yok bana güvenebilirsin ben de güvenilir erkek yok bu dünyada canım :D Anneler kızlarını bana emanet ediyor o derece güveniyorlar :))

    Yeşil: Huhe! :)

    Tamkarışık: Belli olmaz. Pozitif olalım !! :D

  8. Erkekdeb al haberi gibi bir yazı olmuş. Hayır son iki ilişkime bakıyorum, hiçbirinde zamana bırakacak durumum olmadı. Hemencicik oluverdi, tabi bir ay sonra ben yapamam yok olmaz diye terk ettim. Sanırım tanıma aşaması oluyor bu zamana bırak kısmı. Olmalı, olmazsa olmaz! :)

  9. Biz artık kızlarda teklif etsin diye söylenip duruyoruz şu senin yaptığına bak, yine kabuklarına çekilecekler, sonra o kabuğu açana kadar ohoho :P Sevmedim:P:p

  10. Adsız dedi ki...

    Bilmem gercekten butun erkekler boyle mi dusunuyor? Bir kiz duygularini paylasinca ya da hareketleriyle belli edince kasar diye mi yaftalaniyor? En guzeli dogal olmak, icten olmak. Hep imrenmisimdir boyle cesaretli insanlara. Samimi olmak cesaret ister. Kendi kendimizi kisitliyoruz zaten. Ne var sanki bir kiz sana gelip de "senden cok hoslaniyorum" diyiverse.. Bence o kiz kasar degil. Samimi, duygularini acikca dile getiriyor. Alcakgonullu, 'elimi sallasam ellisi' tribine girmemis. Belki de cesaretli cunku senin ona takacagin kasar sifatini goze almis. Peki onun kasar oldugunu dusunup, geyigine malzeme eden zihniyete ne demeli?


Leave a Reply