10.12.10

Noel Anne hediye vermeye geldi...

Yazan: Ye Jades | 10.12.10 | Kategori: , , , , |
Yazı: Noel Anne hediye vermeye geldi...

Merhaba...

Aralık aynı ayrı bir seviyorum. Bütün dükkanlar, sokaklar süsleniyor ve gezerken parıl parıl parlayan yerlerden geçiyorsunuz. Herkes sanki o yılın kötülüklerini geride bırakıyor ve ne başlarına gelirse gelsin gene de yeni yıla bir umutla giriyorlar. Bu da insan olmanın bir getirisi olsa gerek: "Umut"

Yeni yıl sadece yanı başımızda ki caddelerde değil aynı zamanda bu coşku bloglarda da. Ve yeni yıl denince akla ilk gelenler yeni yıl hediyeleri. Bu bir açıdan kapitalizmin oyunları desek de herkes hediye alıp vermeyi sever. Ben de birilerine bir şeyler verip sevinmek ve belki de o kişilerde ufak bir anı olarak kalmak istedim. Ama vereceğim hediyelerin daha anlamlı olması için benim sevdiğim eşyalardan ikisini seçtim. Biri çok sevdiğim Charles Bukowski kitabım... Kalın bir kitap değil ama farklı tarzıyla insanın dikkatini çeken bir insan. Ayrıca "barfly" filmini de tavsiye ederim.


ikinci seçtiğim hediye ise, çok severek aldığım küpelerim.


Umarım hediyeleri beğenirsiniz, hediyeleri gönderirken ufak tefek sürpriz hediyeler de yollamayı düşünüyorum. Hediyeler iki ayrı kişiYazı tipi boyutuye gidecektir. Yapmanız gereken: Blogumun izleyicisi olmanız ve aşağıya adınız ve soyadınızla bir yorum bırakmanız. Daha sonra çekiliş yaparak iki kişiyi belirleyeceğim. Son katılım tarihi: 25 Aralık...

Facebook sayfamı beğenmeniz: http://git.ac/aVvq4
Blogumun izleyicisi olmanız ve yandaki tıktan açılan posta bir yorum bırakmanız. Daha sonra çekiliş yaparak iki kişiyi belirleyeceğim. Son katılım tarihi: 25 Aralık...

Edit: Facebookta hangi isimle beğendiğinizi de belirtirseniz sevinirim, sonra karışıklık çıkmasını istemem, teşekkürler =)

Bol şanslı günler.
Peace!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 12 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Görseller çok hoş olmuş, cezbetti beni en az hedieler kadar :)) Noel anne, Charles Bukowski amcanın kitabını hediye ettiğin için teşekkürlerimi sumarım, güzel seçim. Bence herkes katılmalı.

    O küpeler nedir öyle. Taş falan mı ya da ne olabilir. Cinsi nedir. Altın mı yoksa huhe:)) BlogMania hediye verse güzel olur sanki, muslukları açsak fena olmaz, namımız yürüsün:)) IPad versek mesela hummm :D

  2. auhuah.. o zaman sen de katıl yavrum =) küpeler aş değil ya.. bildiğin küpe şeysi da :D ashduah ipad verin evet evet :D

  3. hediyeler guzel, özellikle de kitabi merak ettim. Fikir de hos ama bir sey söylemeden edemeyecegim; senin de dedigin gibi hediyeler ancak birini mutlu etmek maksadiyla verildiginde anlamli oluyor..Karsiliginda bir seyler beklersen ( izleyici olmak, begenmek vs) o hediye vermekten cok bir cesit alisverise döner.. Ya da bir cesit reklam kampanyasina. Ki bunun adina hediye vermek denilemez. Sadece yorum birakanlar icerisinden secim yapilabilirdi mesela.Birak blogunu seni ve yazilarini begendikleri icin izlemeye alsinlar... Aksi halde hediyeyi alir geri cikarirlar, zor bir sey degil.Söylediklerimi kisisel algilama lutfen, bu tarz yöntemleri diger bloglar da uyguladi ve ben sahsen hic tasvip etmedim..
    Hediye verilemez demiyorum ama durumu "al gulum ver gulum" olayina cevirirsek adina hediye vermek dememek lazim. Cekilis denilebilir mesela.

    sevgiler.

  4. öncelikle yorum için teşekkürler, tabi ki de kişisel olarak algılamamı gerektiren bir durum yok.. demek istediğini anladım ben, başlık çekiliş olsa belki de böyle bir yorum yapmazdın... Ama çekiliş sonucu verilen şeyler de hediye demekte bir mana görmüyorum. Kaldı ki tabi ki de böyle bir durum reklam barındırıyor ama büyük çaplı yada birilerinin cebinden bir şey çıkartan değil... Hediye olup olmaması çok da üzerine tartışılacak bir durum değil bence, çekiliş için ben kimseden para almıyorum ya da onların kendilerinden bir şeyler verecek şeklinde değil... Beğenmeyen hediye için de takip etmez zaten. Şu ufak hediyeler için de kimsenin girip çıkmayla uğraşacağını sanmıyorum, yaparlarsa da canları sağ olsun...

    Senin dediğin şekilde blog üzerinden yorum yazanlar tarafından seçim yapsam gene burada bir basamak oluşmuş oluyor. Gerçek hayatta ki gibi bir hediye verme şekli oluşturamazsın. Gene orada bir çıkar var. Siteme girin yorum yazın.. Hitim artsın artı yorum sayım... Her şekilde ufak bir çıkar söz konusu. Gerçek hayatta da böyle ki zaten, birçok kişi hediye verirken karşılık da bekliyor çoğu zaman. Düğünlerde altın para takarken kendi zamanında da o kişiden bekliyorsun. Bunlara da biz hediye diyoruz...

    Yani kelimelere takılmaya gerek yok artı zaten ben buradan gayet safça verdiğimi iddia etmedim. umarım kendimi anlatabilmişimdir...

    teşekkürler

  5. En azindan bir seylerin aksini iddia etmeden, acikca reklam barindiriyor tabiki demen takdire $ayandi hippilazman.

    Gercek hayatta da bunun böyle oldugu sözune katilmiyorum. en azindan kendi adima söylemeliyim ki ben karsiligini beklemem.. Senin ki de bir bakis acisi tabi bir sey diyemem..

    Yorum konusuna gelince, yorum birakin dersen hit sayisi icin degil, kimlerin hediyeleri istedigini anlamak icin yapmis olurdun. Neyse bunlarin bir önemi yok zaten.. Tartismiyorum ayrica yanlis anlamissin, fikrimi söyledim sadece :) Aciklama icin de tesekkur ederim.

  6. tabi ki de karşılık beklenmeden yapılan işler vardır, sen bunlardan birisindir de onu bilmemem, öyle diyorsan öyledir zaten.. genel olarak konuştum ama hayatta karşına illaha ki çıkmıştır böyle şeyler sen beklemezsin ama sana hediye veren bekler sadece bu durumlar için örnek oluşturmaya çalıştım. Kaldı ki gerçekten sevdiğin bir insandan zaten karşılık beklemezsin ki hayatında.

    Yoruma gelince de ( aynı başlangıç oldu :D) senin ne demek istediğini anladım benim demek istediğim ne yaparsan yap insan bir yerden "bilmeyerek ya da istemeyerek" de olsa çıkar demek ne kadar doğru olur bilemem ama çıkar sağlamış oluyor. Bunu kastettim yoksa senin kimlerin hediye istediğini öğrenmek amaçlı dediğini biliyorum.

    Ayrıca ben bu muhabbeti tartışma olarak da görmüyorum muhabbet ediyoruz işte... =)

    Ben teşekkürler ederim...

  7. hee iyi öyliyse :) kitabi ben istiyorum o zaman :p

  8. :D kitap harbi güzel ama filmi de var ama daha izleme fırsatım olmadı :D

  9. Kızlar felsefe yapmayın şöyle de böyle de falan da filan da :)) Amerikayı yeniden keşfe gerek yok keyfe bakmak gerek. Bir de kendimi açık oturumda hiseettim çok düzeyli yorumlarınızı görünce. Ceketimin önünü ilikledim, kravatımı düzeltim :D Eee tabi herkes benim gibi değil huhe:)) Kitap güzel bu arada kaçmaz!!! :)

  10. Noel Anne :) Hediye veriyorsun demek. Hediyeler neymiş bakalım. Hımm bir Charles Bukowski kitabı. Çok edebi bir ödül olmuş. Ayrıca o da ne bir de küpe aman allahımm :P Hem de yuvarlak en sevilen cinsten:P Kaçıran üzülür vallahi, o küpeleri özellikle. Bakalım kim kazanacak :) İyi olan kazansın:P

  11. Charles amcanın Factotum'u gözlerini açmaya müsait insanlara verilebilecek en iyi hediye olsa gerek. Bu adam benim hayata bakışımı ve yaşam şeklimi değiştirdi yıllar eveli. Şimdi yaşadığım her anın ve düşüncenin Charles Bukowski öğretileri doğrultusunda şekillendiğini görüyorum. Zor bir yol sunuyor insana ama yanında renkli kağıtlarla süslenmiş özgürlüğü de sunduğu için arkanızı dönemiyorsunuz. Herkes için geçerli değil tabi bu. Göz göre, göre sistemin robotu olmak da rağbet gören bir hayat şekli.

  12. @Damat: uahua örnek alın biraz bizi
    @ukturk: ne alem adamsın :D
    @cem akyurek: cem berkyürek diye bir arkadaşım var ilk o sandım ya sonra jeton düştü :D haha tesadüfe bak :D Dediklerine ayrıca katılıyorum, Bukowskinin ilk okuduğum kitabı bunu bana çok sevdiğim biri önerdi ve kitabı vermişti ben de birilerine yol almasını istedim kitabın ve Bukowskinin içindeki o farklılığı görmesini istedim. Benden alan kişi de etkilenip umarım bu kitabın yol almasını sağlar :D Çok fantastik oldu ama öle =)


Leave a Reply