10.12.10

Nasıl bir şiddet ?

Yazan: Ukturk | 10.12.10 | Kategori: , , |
Yazı: Nasıl bir şiddet ?

Merhaba. 10 gün önce başlayan şiddet içerikli anketimiz 09.12.2010 tarihi itibariyle sonuçlandı. Pek şiddetli bir blog olduğumuzdan böyle bir anket seçmiştim. Ateş çıkıyor ağzımızdan. Ejderha yeni maskotumuz:P Charizard diye düşünmüştüm önce maskotu ama onun da geçmişinde Charmender gibi bir şirinlik var. O yüzden vazgeçtim sonra şöyle böyle derler demelerinden korktum. Yaş geçtikçe daha da korkak olmaya başladım ben :( Öhömm neyse anketimizi yorumlayalım biz...

10 günde toplam 190 tane oy kullanılmış anketimize. Şiddeti seviyoruz sanırım başka birşey koysak cevaplayan olmaz. Hiç yakışıyor mu blogcu adama şiddet falan ne kötü şeyler:P Yine 5 tane şık sundum hem kızlarımıza hem de erkeklere yönelik olan. Neydi hatırlayalım. Tokat atarım (Bu unisex bir anket şıkkıydı. Biraz yanıltıcı şıktı aslında. Sonuçta sille atmak ve osmanlı tokadı da bu kategoriye giriryor.), ısırırım (bu kızlara yönelik), saçını çekerim (kızlara yönelik), üzerine otururum (şişman kardeşlerimiz için bu da unisex şişko unisex ama), kafa atarım (erkeklere yönelik, şiddeti doruklarında yaşayanlara özel bir şıktı). Evet şıklarımızı tanıdık dikkatiniz çekti mi bilmem ama "yumruk atmak" yok. Neden yok bir sorun. Sorun sorun çekinmeyin. Çünkü, şiddete karşı bir insanım ben, bu zamanda, yıl olmuş 2010 sorunlarınızı hala yumruk atarak mı çözüyorsunuz sizler aa hiç yakışmadı, kafa atın, tokat atın lütfen. Medeni olun:P


Tokat Atarım: 45 tane oy almış. %23'lük dilimi oluşturuyor. En çok oy alan ikinci şıkkımız. Bu kadar fazla oy almasını hem kızlara hem erkeklere yönelik pekte fazla enerji veya yetenek gerektirmeyen bir eylem olmasına bağlıyorum. Şiddet ile bir şey çözeceksiniz eğer tokat işe yaramaz, bazısı tokat arsızıdır hatta işlemez haha diye güler pis pis sonra döner döner sallar yumruğu ve yerdesin! Gitti karizma. O yüzden bu %23 lük kesim yanlış yolda. Yeni açmayı planladığım BlogMania Fight Club'da daha etkili şiddet yöntemleri öğreteceğim. Oraya gelebiirler. Kredi kartına 5 taksit yapıyoruz. Bu sayede yere serilen değil seren olacaksınız. Sana nasıl güvenebiiriz ukturk derseniz, çok kolay daha önce çekirgelere verdiğim tavlama dersleri ile ne kadar güvenilir bir hoca olduğumu görebilirsiniz. Bu alemde bizi mde kendi çapımızda bir namımız var sonuçta! Ayrıca böyle şiddet olmaz. Tokat ile olacak şeyler değil bunlar lütfen:P

Isırırım: Tam 39 oy almış. %20'lik bir pay almış kendine şiddet pazarından. Açıkçası daha çok kişi bekliyordum bu eylemi gerçekleştiren. Genelde kızlarımızın başvurduğu bir olaydır. Bun ısırma olayını yapan erkek kardeşlerimiz varsa onlara buradan çok pis laflar hazırladım. Anladınız siz. BlogMania Fight Club'a bekleriz sizleri de :) Şimdi ısırmadan ısırmaya fark var gençler. Çeşitli diş tipleri var biliyorsunuz. Nedir bunlar, yazalım. Tavşan dişliler, vampir dişliler, çeneden dışarıya taşan dişliler bir de normal dişliler. Bir de makine dişlisi var ama onun konumuzla alakası yok.

Neyse işte, en çok zarar veren grup tavşan dişliler. Nedeni ise öndeki dişler biraz daha uzun olduğundan ve öne doğru çıkış yaptıklarından dolayı birer çete gibi hareket ederler ısırma esnasınında ve ısırdıkları yere toplu bir basınç uygularlar. Güçlüdürler. Isırılan kurban erkek ise ısırıp gardını düşürdükten sonra kasıklarına doğru bir diz veya tekme darbesi kızları başarıya ulaştıracaktır. Seri bir şekilde yapılması gerek. Bu şıkkı seçen arkadaşlarımıza nacizane tavsiyemiz budur. Daha fazla bilgi için BlogMania Fight Club. Bayan hocalarımız bidost ve Ella eşliğinde sizlere de öğreteceğiz bunları. Sizler için varız. Dayak yiyen blogcu kalmayacak.

Saçını Çekerim: 21 oy almış. %11'lik bir dilimi var. 5 şıkkımız içinde en az oyu alan şık aynı zamanda. Buradan çıkaracağımız sonuç ise kızların artık birbirlerine fiziksel olarak şiddet uygulamadıklarıdır. Çünkü kızlarımız kavga ederken genelde saçını çekerler birbirlerinin. İlla elleri saça gider. Yolarlar bir nevi birbirlerini. Yolarım seni yelloz diye bir ulvi bir halk deyişimiz de mevcut. Bunu da hatırlatmak isterim.


İkinci çıkaracağımız sonuç ise bu sözden hareketle, gelenek ve göreneklerimizden uzaklaştığımız. Eskiden böyle miydi, kızlar kavga eder saç baş dalarlardı, sadece birbirlerini yolarlardı. Biz erkekler de izlerdik ne güzel taraf turardık, tempo tutardık. Ama şimdi anketten de gördüğümüz gibi saç çekmek yerine birbirlerine bıçak çekiyorlar, kafa falan atıyorlar. Kız dediğin saç çeker, kafa atmak benim gibi şiddet yanlıları için kızlar! Sizi sükunete davet ediyorum. Hanım olun! Özel eğitmenlerimiz eşliğinde BlogMania Fight Club'ta nasıl hanım hanım kavga edilir onu da öğretiyoruz. Hocamız ise Yesari. Bu konuda uzmandır kendileri. Gerçek bir hanımefendi.

Üzerine Otururum: 29 oy almış. %15 lik payı var bu alemde. Tam beklediğim oradan bir oy almış bu aslında. Şişman kardeşlerimizin yapabileceği en etkili yöntem. Çok fazla çevik olmadıklarından bir tokat veya yumruk sallayana kadar dünya kendi çevresindeki dönüşünü tamamladığından, hatta bazısında mevsimler değişiyorken böyle bir silahlarını kullanmaları pek akıllıca. Benim gibi kaslı rambo gibi insana pek işlemez ama öhöm işleyen insan çoktur. Ayrıca bu şekilde karşıdakini de psikolojik olarak büyük bir darbe vurmuş olursunuz. Çekip vursan daha iyi vallahi. Allah düşürmesin gençler bu duruma. Bu duruma düşmek istemeyen hafif zayıf kardeşlerimiz hemen bize başvursunlar. Özel eğitmenimiz Damat Ferit eşliğinde sizlere hem kilo alıp hem de dövüş teknikleri öğrenebilirsiniz.

Bir tavsiye. Çok çok fazla kilolu arkadaşlarla dalaşırken fazla yanına yaklaşmayın. Eğer yeterli güce sahip değilseniz ellerinizi tutup sizi alabora edebilir :) Gerilla taktiği uyguluyoruz, vurup kaçıyoruz. Enseye şaplak atarak da bu süreci eğlenceli bir şekle de sokabilirsiniz. Eğlenmek sizin de hakkınız sevgili şiddet severler:P

Kafa Atarım: Ve geldik en çok oy alan şıkkımıza. 56 oy almış tamı tamına. %29'luk bir reyting yapmış bu şiddet alanında. Başta da demiştim kafa atan insalnlar şiddeti doruklarında yaşayan insanlardır. Kafa atarken ayrı bir haz alırlar. Ama genelde kafa atarken kendi kafaları da acır. Ama yine bu zevkten vazgeçemezler. Çok değişik bir şeydir bu meret. Sigara tiryakiliği gibi bırakmaz peşinizi. Bir kere kafa atmanın tadını aldın mı bırakamaz insan. Kafa atarken o anı yaşarsın. Bu bir yaşam biçimidir, herkes anlayamaz. Yeri gelir hayvaaaaaaan!, öküz, gibi tabirlerle karşı karşıya kalsalar da onlar aslında iyi insanlardır. Toplum onları bu şartlara sürüklemiştir. Yoksa onlar da ister tokat atmak, üzerine oturmak, saç çekmek. Lütfen biraz empati yapalım :P

Bu seçeneğin bu kadar çok çıkmasına çok sevindim aslında. Benim gibi şiddeti doruklarında yaşayan insanların bloglarda varlığı sürdürdüğünü görmek beni geleceğe karşı daha da bir ümitlendiriyor Mutlu oluyorum. Şiddet olarak kafa atmayı tercih eden insan kesin çözümü sunar, dolandırmaz tokat ile falan olayı.

Ayrıca kadına yönelik şiddet kahrolsun. Herkes kendi cinsine şiddet uygulasın. Eşit güç dağılımı. Teke tek. 50 kişi olup bir adamı dövmek insanlığa sığmaz. Kora kor, düşe diş. Hodri medyan. Tabii şiddeti bir çözüm olarak kabul ediyorsanız geçerli bunlar :)

Küt. Bitti.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 7 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Miroslav Klose gibiyimdir.Yüksekten gelen topları affetmem :)

  2. liseyden cok iyi tekmelerdim, adami essek tepmise benzetirdim. Gecmis artik bizden yaslandik, hocalik yapabilirim ama. cekirgelere duyrulur. :)

  3. Bak şimdi geldi aklıma ortaokuldayken(o zaman ortaokul vardı) hemen önümde oturan çok konuşan kıza arkasını döndüğü anda tokat atmıştım.Sebebi yoktu.Bir anda oldu.Pişman oldum ama özür dilemedim.Öğretmene söyleyeceğini biliyordum.Daha doğrusu öğrenecekti.Çünkü en önde oturuyordu ve ağlıyordu.Özür dilememekte ısrar ettim.ğretmen girdi.Girer girmez onu ağlarken gördü.Neden ağladığını sordu.Söylemeyecek diye korktum.Söylesindi.Öğretmen öğrensindi.Bana kızsındı.Özür diletsindi.Çünkü daha vurduğum anda pişman olmuştum.Ama öğretmen öğrenmeden özür dilersem "öğretmenden korktuğumu,ondan korktuğum için özür dilediğimi" düşünecekti.Söyledi.Öğretmen de beni ayağa kaldırıp herkesin önünde özür diletti.Çok üzgündüm pişmandım ama herkesin içinde özür dilettiği için değil.

  4. Ben de kafa atarım demiştim. Ama şiddeet yanlısı olduğumdan değil çok ilgi çekici kafa atmak sonuçta yani. Çok havalı :)) Benim gibi düşünüp o şıkkı seçen çok vardır bence huhe:)

  5. Hiçbirini yapmam.. çokkk kızdıysam parmak ucumla omuzunu iterim vatandaşın.. onu da bir kez yaptım..
    En etkili şiddet yöntemim, sözlerimle dövmektir..

    Tam bu yazıyı okumadan 5 dk önce, aşağıdan bi sesler geldi.. belli ki kavga var.. uzattım başımı, adamın biri, bir adamı elinde satırla kovalıyordu!!! hani ben de satırla girişiyorum ama kelimelerimle.. yani bunlardan bir kaç satır donatabilirim.. adam resmen sunturlu küfürler eşliğinde satırı sallıyordu; diğeri de kaçıyordu haliyle.. araya giren bir başka Türk insanı yaralanmaktan zor kurtuldu.. o arada da kaçan iyice topukladı gitti..

  6. Kısaca FD, hava toplarında çok etkiliyim diyorsun yani. Ama iyi bir stoper mesela bir Maldini olsa kesebilir seni :P

    Ella, tecrübelerine çok ihtiyacımız var gerçekten. Sensiz olmaz. Ella tekmelerini bilmeyen yok zaten. Literatüre bile öyle geçmiş Ella's Tepik:P

    Damat, başkası olmak kendin ol yavrum. Ama haklısın çimdiklemek diye bir seçenek yoktu orada. Yoksa sen onu seçerdin kesin:P

    Müge, sözlerle dövmek en etkilisi. Ama akıllı, kafası çalışan insanı sözlerle dövmek etkili oluyor. Mesela odunun önde gidenine ne dersen de, ince ayarlar ver anlamaz. Sana der, "ne diyorsun sen yavrum, hıı anlat bakalım" İşe yaramaz yani. Benim düşüncem sopa isteyene sopayı vermek gerek. Dinlemesini bilene, azık aklı olan insana da dediğin gibi yapılması en mantıklısı. Konuşmak, anlatmak ve sözlerle etkilemek.

    Ama o anlattığın hikaye de uç bir nokta. Onlar sürekli öyle. Beyin yerine yanlarında satır taşıyorlar :)

  7. Yok bişey olmaz.Hem taş kağıt makas mı oynuyoruz :)


Leave a Reply