1.12.10

BlogLeaks | Yaşını saklayan aslında teyze olan blogcular

Yazan: Ukturk | 1.12.10 | Kategori: , , , |
Yazı: BlogLeaks | Yaşını saklayan aslında teyze olan blogcular

Merhaba, Wikileaks depreminden sonra en az onun kadar deprem yaratacak bir özel dosya ile birlikteyiz. Ben Assenge'in Türkiye şubesi esmer olanından (çakması değil şubesi) ukturk. Bloglarda yaşını saklayan teyzeleri açıklayacağım. Bu yazıdan sonra blog dünyası eskisi gibi olmayacak. Bazıları yalan diyecek hatta iftira atacaklar bana. Bunlara hazırım korkum yok. Her şeyi göze aldım da geldim. Koptum da geldim. Daha temiz bir blog dünyası için yaşını saklayan blogcuları, aslında birer teyze olan blogcuların kabusu olmaya geldim. Bazılarından rüşvet aldım onlar yırttılar, anlaşamadıklarımı ise burada ifşa edeceğim, ama hiç bir şey için geç değil, anlaşabiliriz hala :)

Bidost: En büyük teyze. Bir ayağı toprakta geziyor aslında. O ben okuyomm yaa, dersim var çalışıyorum ayaklarına gelmeyin kesinlikle. Okulu bitireli yıllar olmuş hatta okula gittiği bile şüpheli. Abisi dediği kişi de aslında torunu Necdet. Evlenecek kız arıyor torununa o yüzden blog yazmaya başlamış. Torunu Necdet'i de görseniz 2 km uzaktan yürürsünüz yani:P Bunları geçen aylarda ağzından kaçırdı bana, yalanlayabilir ama belgelerim var. İşte o aramızdaki yazışmalar... (18.07.2010)


Ella: İkinci teyzemiz. İsveç'ten Stockholm'den bildiriyor bizlere. Aslında bir İspanyol, Ella. İspanyol bir teyze. Ama eski kocası Ahmet (Ahmet bir Türk) ona Türkçe'yi ana dili gibi öğretmiş. Zaten bu teyzemiz de ben var çok sevmek Türkleri diyor. Bizde biri ama isanyol işte ayrıca teyze. 64 yaşındaydı sanırım, belgelere bakmam lazım. Gerçek ismi de Carmita. O da hayır ben aslında 25 yaşındayım diyeceğini bildiğimden dolayı onunla ilgili de belgelerimi size sunacağım. İşte o şok belge...


Efsa: Gerçek ismi de Efsa kendisinin. Malesef üzülerek söyleyeceğim o da bir teyze:/ Biliyorum hayal kırıklığına uğradınız ama gerçek bu malesef. 51 yaşında bir teyze. Ama hiç öyle göstermiyor sanırsın 25 daha. Öyle genç gösteriyor. Sordum geçen gün kendisine nedir bunun sırrı diye, dedi bana sevgili yavrucuğum ukturk aşktan besleniyorum ben o da beni genç kılıyo. Ruhumun gençliğinin dışarıya yansıması. Ama ne kadar genç gösterse de teyze teyzedir yani haha:P Ama ama keşke tüm teyzeler böyle olsa değil mi aa dostlar :)

Pippi Haşmet: Kendisinin erkek sanan yok değil mi? Haşmet isminden dolayı öyle sanıyorsanız yanılıyorsunuz:P Evet, o da bir teyze. Hem de okuma aşkıyla yanıp tutuşan idealist bir teyze. 45 yaşında sonra KPSS falan uğraşır olmuş. Blogundaki haşmet nereden geliyor diyorsanız oğlunun ismi, kocaman elikanlı. Geçen gün ukturk abi ne zaman götürüyorsun beni Olga ile tanıştırmaya dedi. Büyüdü kerate, yaşlanıyoruz. Neyse teyzemize hürmetler buradan :) Zaten kendisi saklamıyor ama söylemiyor da teyze olduğunu. Buradan ifşa etmiş oldum hehe umarım kızmaz bana:P

Mrs. Lovett: Emekli bir öğretmen kendisi. 50 yaşında. Şu anda özel ders vererek geçiriyor zamanını. 4 çocuğu var, eşi de emekli general. Görmüş geçirmiş bir teyzemiz kendileri. Biraz sosyetik ama olsun ne yapalım. Nazar boncuğu o da. Salıyor o yüzden genç kız havaları çiziyor böyle yeni öğretmen mürebbiye havasında ama gerçek bu. Emekli bir öğretmen, geçen otobüste görmüşler genç bir çocuk yer veriyormuş buyur otur teyze diye. Hadi bunu da yalanlasınlar, emekli general eşi tehdit etti ama yılmadım, o yer veren çocuk elimizde yayına bağlarım! Lütfen :P


Siminya: Taaam 82 yaşında. Hala blog diye tutuşuyor ne yapayım evladım başka eğlencem yok diyor sorunca da. O da haklı! Biraz akıl sağlığı uçmuş sanırım (allah kimsenin başına vermesin) böyle pembe peruklar falan takıp geziyormuş ortalıkta. Sordum, senin çoluğun çocuğun yok mu bakan. Yok ya evladım hepsi bir yerde, hayırsızlar. Bıyıklı bashettiği babası da belediye başkanıymış onu babası sanıyor. Daha çok okuyalım onu, motive edelim her zaman. Ama takdir etmek gerek o yaşta bu kadar güzel yazılar. Helal olsun. Ama teyze hem de pembe saçlı haha:P Öhömm..

Yesari: 104 yaşında. Ağzında diş kalmamış durumda. Doğru düzgün konuşamıyor bile. Ama hala dinç. Aslında bir karadenizli. Doğu Karadeniz. Ramazan ayında röportaj yapmış gazeteciler kendisiyle. Demiş, blog yazmak beni ayakta tutan. Şu anda elimden alsalar yavrum o gün çeker giderim demiş. Şu sıralar biraz rahatsız sanırım epeydir çok fazla yazamıyor hatta yazmıyor. Allah şifa versin. Eee 104 yaş kolay değil teyze ne sandın. Ölmüşsün ağlayanın yok senin. Şaka şaka :P Çok parası varmış ayrıca, çocukları dört gözle ölmesini bekliyorlar diye duydum ben. Allah gecinden versin tabii. Ama yaşını saklamıyor Yesari çünkü söyleyemiyor unutmuş yaşını. Yoksa saklama falan yok:P

Küfkedisi: Evlendi geçen aylarda. Hani yazmayacaktım bunu ama daha çok bizim eniştenin kandırılmasına dayanamadım. Küfkedisi aslında 300 yaşında. Vallaha bak:P Kendisi bir uzaylı zamanlar arası yolculuk yapıyor. Şu doctor who dizisini izleyen bilir oradaki Time Lord gibi yani. O da bir "Time Lady" Yolu bir gün Türkiye'ye düşmüş bizim enişteyi görmüş aşık olmuş ve gidememiş ama kimseye de açıklayamamış ben aslında 200 yaşındayım diye. Geçen gün oturduğum yerden zihin kontrolü yaparak hipnoz ettim anlattı bana her şeyi. Ne çok dedikodu varmış ayrıca haha:P Ama aşkın yaşı yok şekerim ne olacak yani bence sorun olmaz, olursa da sorumluluk kabul etmiyorum :P 200 yaşında bu kadar genç göstermeyi ırkının güzelliğine bağlıyor, yaşlanma yokmuş bunlarda:P Uzay gemisinin adı da "Tarküf" ayrıca :) Teyze üstü biri kendisi hımmm:P

Daha çok teyze var. Çoğundan rüşvet aldığımdan dolayı burada yazmadım, yoksa ne tür teyzeler ne tür anlatsam roman olur. Dedikoducu teyzelerden daha çok rüşvet aldım. 3 aylık benzin param çıktı vallahi haha allah razı olsun, var olsun teyzeler. Ellerinizden öpüyorum teyzelerim, hürmetler:P

Bir BlogLeaks ile daha buluşmak üzere. Ayağınızı denk alın:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 25 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. ben niye yokum bu listede :D

  2. bunu yapmayacaktın evlat. öp elimi de barışalım!

  3. Son Kraliçe, sen teyze olmadığından olabilir :)

    Bidost, para da isterim, harçlık yoksa öpmem. Kuru kuru el mi öpülürmüş. Ayrıca senin küçük kızın kızı Fatma ile de tanıştıracaksın beni yoksa ıhh öpmem:P

  4. Selam bi dost teyze..! (Kendisi teyze olduğunu çaktırmamak için uğraşan Melly kişisi) :p

  5. ney ney neeeeeeyyy. 64 yasinda Carmita ha, bu sözleri söyledigine cok pisman olacaksin evlat.. :)

  6. eğlenceli ama dikkat ettim mail şeyisilerini saklamak için verdiğin uğraş takdire şayan :) u.....k@msn :) milyon ihtimal ver değil mi? evet :)

  7. Melly, bidost teyzeye hürmetlerini sunmana sevindim:P Sen de mi teyzesin nasıl kaçırdım, ne kadar çok teyze var:P

    Carmita, pişmanlık yasasından yararlanmak istiyorum mümkünse:P

  8. Oy oy oy fena karışacak çarşı :)))

  9. Kısaca FD, hahaha:P ya benim ki zaten ortalıkta önemli olan onlarınkini gizlemekti hem belki o milyon ihtimalden biri gelir umut dünyası be hiç anlamıyorsun halimizden sen de canım. Öyle wikileaks'e benzemiyor işte bu durum:P

    Cemo, karıştığı karışacağa kadar. Ama gergin bekleyiş devam ediyor. Taraflar temkinli:P

  10. Yes' inkini okuyayım diye girdim, kendiminkini gördüm. :)))

    küfkedisi ve mrs. lovett çok iyiydi ayrıcana.

    ve kuzucum, gencim, delikanlım.

  11. ay cok guldum okurken :)))) yine harika bir yazi :)

  12. hahahhahah çok güldüm yaa :D

  13. Huhe tüm teyzeler buraya toplanmış. Şimdi hepsinin elini öpmek lazım off. Bidost teyze naassıssın iyi misin ehhee:)) aaa ella teyze de var yesari teyze aman allahım siminya teyze bile burada :)) tüm teyzeler toplandık toplandık olmuş :D küfkedisi beni gezdirsin uzay gemisinde lütfen çok merak ediyorum :))

  14. valla be şahsen çok karizmadtik ve fantastik olmuşum, hoşuma gitti genç :)))

    yalnız 300 ile başlayıp 200'e düşmüş yaş kaynaklarda bir tutarsızlık mı var evladım ukturk :)))

    ayrıca aşk yaşta değil kalptedir der giderim :)))

  15. Bey'ine,erine "sen benden yaşlısın" dersen aha da ukuleads de seni böyle haber yapar!! :D

  16. Efsa, yaa ne umdun ne buldun :P Evet ben de okudum şimdi bir daha da daha yaratıcı daha uçuk kaçık olmuş onlar takdir ettim kendimi:P

    Missy ve Hayal Meyal, teşekkürler :)

    Damat Ferit, altın günü yaptık sen kaçırdın. Kısır bile vardı hatta bidost teyze börek bile açtı haha:P

    Küfkedisi, yanlışlık yok orada hayır:P Hipnoz ederken ilk sen 300 yaşındayım ama geç yazdırmışlar nüfusa beni ondan 200 kafa kağıdında diye söyledin. Ondan yani :P:p

    Korhan, yaa işte Allah'ın sopası yok böyle olursun işte erine yaşlısın dersen:P

  17. Yakalandım yaa tüh :(( Ne güzel de saklıyordum senelerdir, bunu bana neden yaptın :((

    Otobüste bana yer veren çocuk yanındaysa söyle kafasını kıracağım onun, çok sinirlendim :(

    Madem sosyetik bir teyze olduğum ortaya çıktı artık konken partilerimi anlatayım bari :))

    Harika olmuş yazı, devamını bekleriz :p

  18. Selin, bilmiyorum neden yaptım, hep o otobüsteki çocuğun suçu o kanıma girdi suçlu o:P Bekliyoruz o vakit konken maceralarını :P

  19. İsim benzerliği oldu ama şöyle bişey başlattım.
    tık tık

  20. Kısaca FD, telik hakkı isterim. İsim babası benim. Bence bloglar için işlemez. Genedel küfür ederler ve öyle birbirine eleştiri yapacak yürekteki insan sayısı çok az. Arkadan konuşmak daha büyük ilgi görüyor malesef :)

  21. Öyle mi peki :) Anlaşalım.Valla sağına koydum soluna koydum wikiblog da vardı zaten.Amaaaan dedim en uygunu o işte. :) Belki çıkar baba yiğitler :) Ben yapayım dersen afiş hediye edebilirim :)

  22. Yok ben sıkıldım iki günde şu edebiyatçılardan bir de diğer çirkeflerle uğraşamam vallahi :) Ama sen yapacaksan desteğim her zaman yanında, arada girer biz de döşeriz hehe :)

  23. Valla bu iş sizinki kadar çetrefilli olmaz diye düşünüyorum.Sonuçta elçiye zeval olmaz der çıkarım işin içinden,amaç eğlenmek :) Eyvallah :)

  24. ben evde yokken arkamdan atıp tutmuşsun maşallah hıh..
    Tamam saklamıyorum ben bir teyzeyim. Ama kimse de yaşımı sormadı ki ben ne yapayım, sorsalar söylerdim :))

  25. Haşmet, evet attım ama tutamadım:P Ben de onu ddim zaten saklamıyor ama söylemiyor da hehe :)


Leave a Reply