22.11.10

TRT 2 Gibi Adam | komikli blog

Yazan: Ukturk | 22.11.10 | Kategori: , , |
Yazı: TRT 2 Gibi Adam | komikli blog

Merhabalar efendim. Tatilden döndüm hemen yazı yazmaya koyuldum. Ne kadar da çok seviyorum bloga yazmayı. Zaten bir bloga yazmak, iki suya yazı yazmayı, üç de güzellere yazmayı çok seviyorum. Yazmak kadar güzel şey var mı bence yok:P Bugünkü yazımızı TRT Stüdyolarından yazacağım. Çok ısrar ettiler TRT 2'ye konuk oldum ben de. Blog açmışlar falan bir bakalım dedim, çok memnun kaldım bol bol kahkaha attım. Onun için de sizlerle paylaşayım istedim bu komikli blogu :P


Blogun Adı: Trt 2 Gibi Adam

Bu tarzda bir blog daha görmemiştim sanırım. Yıllardır iyi kötü bir sürü blog okudum falan ama bu adam (adamın adı Özgür) beni güldürmeyi başaran nadir blogculardan. Zeki insanların konusu zaten bu komedi işi. Blogcumuz Özgür'de de zehir gibi akıl var bence. TRT 2 kanalının bloga aktarılmış hali kendisi. Aynı zamanda komik versiyonu. TRT 2'nin yandan çarklısı. Keşke tüm TRT'ler bu kadar eğlendirse bizleri aa dostlar. TRT'ye olan sempatiniz tavan yapacak:P

Blogda ne yok ki ne yok ki. Her şey var allahıma bin şükür. Cebini düşünenler için Ekonomi köşesi, bilgilenelim ÖSS'ye hazırlanalım, KPSS'den kopya çekmeden 100 alalım diyenler için örnek çözümlü soruların olduğu Eğitim köşesi, İş hayatı, ilim bilim, pencere demirlerine oturan çocukla ve ineceği durağa yaklaştıkça akli dengesini yitiren teyzeyle olan harika röportajlar, sağlık her şeyden önce gelir diyenler için sağlık köşesi ve müzik ruhun gıdası diyen aklı başında insanları için yörelerimiz türkülerimiz bölümü hepsi birden bu blogda :P Daha sayamadığım bir sürü bölüm daha.

Blogda ayrıca Resim Sevinci diye bir bölüm var ki tam akıllara zarar. Nasıl düşündün bunu abi diyeeceğinizi düşünüyorum. Ben dedim vallahi. 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi böyle bir bölüm bence:P Ekonomi, sağlık ve eğitim programlarının hastasayım ayrıca. En çok onlar hoşuma gidiyor. Geriye dönük okumanız gereken, stres falan bırakmayacak bir blog bu blog :) Örnek verelim bir yazıdan bir kesit Etkili tasarruf yöntemleri adında. Buraya maddelerin giriş cümlelerini ve bir kısımını ve koyacağım devamı blogda efendim:P

1.Dışarda yemek yemeyin...

2.İç güveysi gidin. Ayrı eve çıkacaksınız da nolacak yani, her ay kira, her ay fatura....

3.Günlük alışverişinizi hep aynı yerlerden yapın. Bi süre sonra aranızda bir esnaf-müşteri hukuku oluşacaktır. İşte o hukuk oluşur oluşmaz hemen ekstra indirim istemek, malın iyisini almak, etin yağsız tarafını paketletmek, deftere yazmak sonra aybaşında vermek gibi faaliyetlere girişin...

4. Arkadaşlarınızla, eşinizle, dostunuzla hatta köydeki babaannenizle falan hep msn den konuşun. Öyle kontöre falan para kaptırmayın...

5.Ne demek efendim dışarı çıkıp bi yerde çay içip sohbet edelim. Evde de var çay. Gidip orda 1 lirayı bayılcan buz gibi karbonatlı çaya...

Devamı blogda dediğim gibi :) Tüm yazıları buraya aktarmak istiyorum yahu. Hepsi ayrı güzel bir tane daha var okurken haha diye kahkaha attığım yazı :P Yazarımız Adab-ı Muaşeret kurallarını ele almış. Hem güldürmüş hem ne kadar doğru dedirtmiş:P Şimdi o kuralların misafirlikte meyve yerken kısmını okuyalım beraber :) Okumayan kaybeder:P:p

"Misafirliğe gidilmiş, yemek yenilmiş ve bir müddet sonra da tabaklar içerisinde meyveler gelmiş. Ama o da ne? Görgüsüz bir toplum canavarı daha diğer insanlar elmasını soymamışken 2 muzla bir avuç kayısıyı yutmuş bir yandan da gözlerini belertmiş üzümü kesiyor. Ev sahipleri şaşkın, bu saygısızın yerine kendileri utanıyor. Hiç mi meyve görmedin be münasebetsiz? Bak ellerim titremeye başladı sinirden ya. Efendim gelen meyveye öyle sirk maymunu gibi atlayacağınıza gidin damdan atlayın daha iyi. Hele bi de o eliniz önce tropikal meyvelere uzanmışsa sizi orda yarım saat rencide etseler yeridir. Meyve sıralamasında yanlış anlaşılmalara mahal vermemek için öncelik elma, portakal gibi her eve girebilen meyvelere verilmelidir. Elma mutlak surette soyulmalı ve 4 eşit parçaya dilimlenmelidir. her dilimdeki çekirdek taneleri ayıklandıktan sonra dilimler 3 lokmada bitirilmelidir. Siz zaten bir elmayı bu şekilde yiyene kadar yarım saat geçeceği için diğerlerine pek vakit kalmayacaktır. Kalsa bile eğer bir muzu yemeye niyetlendiyseniz yarısını yiyiniz ve çok meyvenin midenize dokunduğunu söyleyiniz. Hiç merak etmeyin siz gittikten sonra o muz bir şekilde tüketilecek, ziyan olmayacaktır. Bildiğimiz gibi adab-ı muaşeret kuralları yalnızca yanımızda tanımadığımız kişiler varken geçerlidir. Yoksa isterseniz pilavı elle yiyin, isterseniz salonun ortasında oğlunuzla güreş tutun, sorun değil."

Sınırlı sayıdaki erkek blogları içinde en komik olanlarından bu bence. Hani çok sevdiğim arkadaşlarla yarışır hehe:P Ama tarzı farklı bunun. ALıp götürüyor. Knedini TRT 2'de sanıyorsun bir an yazıları okurken.

Kaliteli yazar, kaliteli blog, kaliteli gülmeler isteyenler için bulunmaz hint kumaşı. Blogu yayına hazırlayan özgür arkadaşı ellerine sağlık, vallahi süper iş yapıyor. Takdir etmemek mümkün değil yazılarını :P Çok güldüm yaa az "gerçek" haber izleyeyim de moralim bozulsun:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 10 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. guzelmis izlemeye aldim.

  2. hemen izlemeye aldım sayende;)

  3. Dayı çoşmuş yaa, nerden alıyor bu enerjiyi acaba :)) Türküler falan çok enerjik :) Tropikal meyvelere el uzanmayacak huhe:))

  4. Ella, pişman olmayacaksın :)

    Mia, teşekkürler önerimi dikkate aldığınız için hanımefendi:P

    Damat, yazdıkça çoğalan bir enerjisi varmış yazarın. Yaza yaza coşuyormuş :P

  5. teşekkürler paylaşım için emeğine sağlık

  6. eyvallah, izlemeye aldım. güzel blogmuş.

  7. kitap gibi kız, güzel güzel çok güzel okudukça açılıyor insan :)

  8. Özgün bir blog olmuş. Bu arada Gelenek Görenek bölümündeki görücü usulu evlenme yazısı da hoş yani. Güzel bir yere değinmiş:)

  9. yeni rastladım yazıya, artan izleyici sayısından huylanınca araştırdım:) övgüler için teşekkür ederim, eksik olmayın. yazılar sürecek:))

  10. Özgür, yazıların sürsün evet, hatta her gün yaz hehe:P Haftada 1 yazı bile götürür bence. Çünkü sağlam yazıyorsun, daha fazla okuyucuyu hak ediyorsun :)


Leave a Reply