7.11.10

Sevişgen Ördek | Tostunu Yiyip Bekleyenler Diyarı

Yazan: Ukturk | 7.11.10 | Kategori: , , |
Yazı: Sevişgen Ördek | Tostunu Yiyip Bekleyenler Diyarı

Merhabalar. Rectoa ve Kornelyus reislerin aralarında kartel oluşturup sömürdüğü komikli blog sektörüne yeni bir alternatif buldum kendimce hem de sevişgen ayrıca ördek :P Biraz geç oldu tabi ama geç olsun güç olmasın. (bu sözü de çok seviyorum hemen yardıma yetişiyor) Allah huzur versin gerisi boş canlarım yaa :P Ne diyorduk blog aleminin en sevişgen blogunu buldum ve paylaşıyorum siz blog sever yüce insanlarla :P


Blogun Adı: Sevişgen Ördek - Tostunu Yiyip Bekleyenler Diyarı

Erkek bir blogcu. Erkek blogcu kıtlığı yaşadığımız şu zor zamanlarda çok iyi gelecek bence bünyelere. Temasıyla bile gönlümüze hitap ediyor. (Eyvallah Korhan Baba). Komik olayım diye zorlayanlardan değil adam bence doğal komik, ruhunda var. Böyle bir ruh 50 yılda bir ancak gelir. Bloglar için bulunmaz nimet. Değerini bilmemiz gerek gençler:P

Peki neden blog yazmaya başlamış Korhan baba. Mahallede onu Lord Korhan diye çağrıyorlarmış zaten blogun ismine de bakarsanız bunun izlerini görmek mümkün :) Bir de kendi ağzından dileyelim blogun hikayesini dilerseniz... öhömmm...

"Yazacak birşeyim yoktu ki benim. Bomboş,dümdüz bir adam ne yazabilir. Hem imlam da berbat ötesidir. Sonra dedim ki kendi kendime "ulan dangalak". (kendime karşı pek kibar değilimdir de) "Burası zahmetsiz aç buraya yaz adresini de kimseye verme oh missss". Bir an kendimle gurur duydum. Omuzuma bir öpücük kondurdum sonra "kendimle sevişmeyeyim" dedim. Bir de isim vermek gerekti. Bunun içinde yazılarını ara ara okuduğum hadsizin başkanının bana dediği "korhanello" yu uygun buldum. Aslında bana kalsa Abdullah Tayyip falan koyardım ama bunun çocuk değil bir web sitesi olduğu geldi aklıma. Lord Korhanello iyiydi. Bloglarda kayda yönelik etiketleri hep komik bulmuşumdur. Aşağıda bunun için pencere var,oraya yazacağım etikete basınca ne çıkıcak acaba. Velhasıl içinde pipi parçalarının yüzdüğü bir göl var arkadaşlar. Sırf bunu demek için açtım ben burayı.."

Evet son cümlede okuduğunuz gibi çok yüce bir hizmet için açmış bulunmakta blogu :) Ve bir dipnot daha blog yazarımız ile ilgili. Aynı zamanda Korhan Enişte kendisi veya Enişte Korhan :P Bu sebepten ötürü daha bir saygı doluyuz kendisine:P Bknz: Küf Kedisi :P Vallahi ben çok sevdim bu enişteyi, böyle tam rakı içilecek adam potansiyeli var kendisinde, rakı olmasa bile bir çay içilip sohbet edilecek delikanlı (eski delikanlılardan kim kaldı bir ben bir de işte Korhan Baba var). Korhan Baba demek geliyor içimden nedense, öyle babacan bir havası var sanki:P İşte kanıtı, boş konuşmuyoruz burada:P Tık

Siz de, eğer çok düz bir adamın (Dümdüz hatta öyle diyor kendisi) aynı zamanda hız kesme tümseği olarak nitelendirilebilecek bir göbeği olan (düzlüğü bozan göbek), zodyak yılı Tavşan olan ama aslında koç gibi delikanlı olan, bastı mı yerleri inleten Korkan Enişte'nin blogunu okumak istiyorsanız, daha durduğunuz kabahat. Zaman geçiyor, kaçırmayın. Daha mutlu daha huzurlu bir Türkiye için, sevişgen ördek namı diğer Korhan Enişte okuyun. Daha güzel günler için ise yine sevişgen ördek.:P

Şimdi maç izlemek için çekiliyorum huzurlarınızdan, siz de bu arada sevişgen ördek okuyun :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 15 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. siz bir de onun yemek blogunu görün. hakiki kitabı basılası blog o işte.

  2. taakibe alınmıştır (:

  3. cok dogru anlatmissin, dogal komiklerden enistemiz. ayrica cok dobra, kimseden cekinmiyor. bu yönunu cok takdir ediyorum. izleyin gari

  4. ya bayılıyorum bayılıyorum bu yazılarına

  5. Judy, evet onu da gördüm ama ses etmedim ilerleyen zamanlarda konu edeyim yine diye:P:p

    Çariçe, çok doğru bir karar tebrik ederim:)

    Ella, blog aleminde sevdiğimiz insan türlerinden işte. Dobra, ne düşünüyorsa onu söyleyen, yönlendirilemeyen insanlar blog yazsın. Tıpkı Korhan gibi:P

    Mia, çok zevkli biri olduğunu biliyordum zaten. Ben de bir okudum bir daha okudum:P

  6. Yaa siz bir de bu korhanla kahvaltı ediceksiniz, gülmekten lokmalarım genzime kaçıp ölüyodum az kalsın. Küfkedisi ve Korhan'a misafirliğe gittim ben, aman da kendisi bir yeteneklidir ki sormayın. O masada kuş sütü eksikti. Küfkedisi ile dünyanın en uyumlu çiftiler, aman nazar değmesin. Bir sonraki programımız Korhan üstadın ev yapımı pizzası eşliğinde paranormal 2'yi izlicez. Nazar etmeyin ne olur, çalışmanıza gerek yok belki sizin de olur :))

  7. blog aleminin eniştesi sevgili eşim korhan :)) okunası doğal komik, evde bile pür neşe eğlence, okunası blog yazarı.

    ukturk isabetli seçimin için seni tebrik ederim :)))

  8. Tuğçe, adam özünde komik belli zaten. Doğal :P Aman nazar değmesin :) Korhan aşçı falan mı acaba çok merak ettim ben, maşallah, bana el versin ben de daha güzel yapayım:P

    Küfkedisi, ben de seni tbrik ediyorum isabetli seçimin için, daha iyisini bulmak imkansıza yakın zaten:P Hem komik hem yemek yapabiliyor maşallah maşallah :)

  9. ilk temanızda (nedendir çözebilmiş değilim) yazdığım yorumun ilk 3 kelimesi okunmuyodu, tabi senin cevabının da.

    O yüzden cevap yazdın mı diye bakınca çoğu kez ilk 3 kelimeyi okuyamadığımdan küçük emrahın kardeşi gülcan kadar ezik bi şekilde okuyamadan kapatıyordum.

    Ohh yeni temada gönül rahatlığı ile yorumum ve cevabın okunuyor. Artık hülya koçyiğit kadar mağrur, banu alkan kadar narsist, oya aydoğan kadar sempatik yorumlarımla yazılarına katılabilicem.

    :)))

  10. Tuğçe, evet konuda pek çok şikayet geliyordu, o da kullandığınız tarayıcıdan dolayı kaynaklanıyordu. Neyse ki çözdük o sorunu tema değiştirerek :) O hülya koçyiğit kadar mağrur, banu alkan kadar narsist, oya aydoğan kadar sempatik yorumlarının sabırsızlıkla bekliyorum :P

  11. Anam sanki demin kırk saat buraya yorum yazdım ben.Sonra ne oldu acaba? Sümüklerimle beraber beynim de aktı sanırsam.Evet doğal komiğimdir tipime bakan güler. Bi de nedense çok geniş bir baldız ağına sahibim.Hiç tanımadığım bir blog sahibine yorum yazıyorum "vaay enişte" diyo. Tansu Çiller'de bir ara bacısıydı milletin.

    Ukturk çok tatlısın..yok lan bu giriş cümlesi olmadı sanki.Yani neyse rakı falan olur tabi bak yukarıda bacılar yazmış gel yemek de yaparım çok fonksiyonlu isviçre çakısı gibi bişiyim ben.AYrıca bacılar diye bir ordum varmış gibi oldu yazınca..neyse susayım..teşekkür ederim öperim uzun uzun

  12. Adsız dedi ki...

    ben bu blogu keşfedeli bikaç hafta olduydu. hakkat şahane yazıyor cidden.

    rectoa

  13. Adsız dedi ki...

    a pardon lan başka blogla karıştırmışım.

    korhanı tabi ki de biliyoz uzun zamandır yanlışlık olmasın.

    rectoa

  14. Blogu okurken kendimi buldum, bir çırpıda okudum yazıları. Korhan benim kardeşim mi yoksa yok kesin büyüktür benden :)) abim falan olabilir mi yıllar önce kaybettiğim :)) Rectoa falan da sıkmıştı zaten canım ya iyice iyi oldu bu iyi huhe:))) şaka lan :D

  15. Korhan, vaayy enişte nasılsın yahu görüşmeyeli :P Öhömmm geleneği sürdürelim değil mi, gelenek ve göreneklerini terketmiş bir blogger piçtir. Piç derken tarihi olmayan millet piçtir sözü var ya ondan şey ettim. Uymadı ama olsun, önemli olan niyet... Bacılar ordusunu bir hafta bana ödünç versen çok iyi olur aslında yapılacak iki üç bulaşık temizlik falan işi var, söz yıpratmadan kullanırım ordunu, diğer savaşlara hazır halde olurlar. Bir kaç tabak, çanak işte canım:P Saygılar Baba :)

    Rectoa, hahaha:P Tamam tamam biz anladık hııı tamam uzun zamandır takip falan ediyormuş falanlar filanlar, tamam anladım ben :P:p

    Damat, yok bence bir benzerliğiniz sen saçmalıyorsun, adam ise komik. Çok büyük ayrım var aranızda, üzgünüm ama böyle :P:p


Leave a Reply