18.11.10

Özay Erad, Kanal D Ana Haber | reyting reyting

Yazan: Damat Ferit | 18.11.10 | Kategori: , , , |
Yazı: Özay Erad, Kanal D Ana Haber | reyting reyting

Selam. Şu, bize löp löp et olarak geri dönmesini beklediğimiz etleri mideye indirdiğimiz, gezip tozup arkadaşlarla bolca vakit geçirdiğimiz güzel bayram günlerinden birini daha yaşayıp eve geldim biraz ne var ne yok diye bakınıp yatacaktım ki Kanal D Ana Haber'in sponsorluğunda başrolünü Özay Erad isimili bir kadının oynadığı bir reyting oyunu ile karşılaştım. Bu kadarını bir Müge Anlı bir Seda Sayan programlarında bile görmemiştim vallahi ben. Oha, yuh gibi şeyler söylemek az bile kalıyor. Küfrün caiz olduğu dakikalar sayın seyirciler. Öncelikle ilgili video'yu buradan izleyebilirsin....


Şile'de bayramın ilk günü bahçede oynarken kaybolan Berat isimli bir çocuk var. Efendim bu kardeşimiz daha 3 yaşında ve 2 gün yürütülen yoğun arama çalışmaları sonucunda sağ salim bulundu. Buraya kadar her şey normal. Tek anormal olan çocuğun evinde konuşlanmış olan reyting canavarlarının reyting uğruna neler yapabileceği.

Özay Erad isimli kadın sunucu evde konuşlanmış kadının yanında onun acısını!!! bizlere Türkiye'ye aktarıyor. Ne kadar gözyaşı o kadar reyting bu ülkede biliyorusunuz ki. Ne kadar mağdur edebiyatı o kadar köfte. Burası Türkiye. Bu ÖZAY ERAD isimli kadının kulağına sesleniyorlar çocuk sesi geldi mi bulundu tarzında bir şeyler. Ama bizim sunucu ÖZAY ERAD ise çocuğun cesedi bulundu anlıyor. Ne kadar odaklanmış reytinge demek ki, kafa başka yerde. Bilinçaltı devreye girmiş sanırsam.

Olay zaten yanlış anlaması değil sunucunun, diyelim ki öldü gerçekten çocuk bunu hemen o acılı kadına aktarmak mı gerek. Ne biçim bir insanlıktır bu anlamak mümkün değil. Düşünün ki 3 yaşındaki çocğunuz ölmüş, söylemesi bile kötü, bir anneye bunu böyle lök diye söylemek hangi vicdana hangi televizyonculuk ilkesine sığar. Televizyonların bir ilkesi yok zaten de, insan olan yapmaz bunu. Yozlaşan toplumun, yozlaşan ve sürekli izlenerek prim yapan televizyonlarından beklenen hareketler aslında bunlar!

Buna ders veren üniversite hocalarına, televizyonculuğu öğrenmesini sağlayan akıl hocalarına falan hepsine buradan selamlarımı iletiyorum. Sizin hocalığınıza tüküreyim lan. Bunları mı öğretiyorsunuz televizyoncu yetiştirirken.

- Nasıl reyting alınır?
+ Bir anneyi en acılı ve endişeli bir anında çocuğunun ölüm haberini vererek. Herkes sizden bahseder. Reklamın iyisi kötüsü olmaz!

Bu televizyoncu ve gazeteci tayfasından zaten zerre haz almam. Tamam bu iyi derim hep bir yamukluk çıkar sonra. Özel yetiştiriliyor gerçekten elemanlar. Bakalım ilkeli!!! bir yayın kuruluşu olan Kanal D ne yapacak, merak ediyorum. Bunları izlemeyin arkadaşım, prim vermeyin, Yeter artık lan, gidip bir gün tek tek boğazlayacağım hepsini, elimi kana bulandırmayın benim. Daha çok gencim :))

Bunu da unuturuz korkmayın, izlemeye devam bu ilkeli yayın kuruluşlarını huhe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 24 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. çok acayip pis konuşasım var. ağzımı bozmaktan da çekinmiyorum da sonra başıma bi iş gelir diye korkuyorum. ama pis konuşmayı hak etti yani bu kadın.

  2. Ya yuh ya böyle bir gerizekalılık olamaz yazıktır günahtır yani.

  3. bunlarin universite hocalarina degil de ana babalarina yuh demek lazim, nasil bir insan yetistirmek bu?! kaldi ki insan mi bunlar tartisilir...

  4. Kanal D yaparsa böylesini yapar işte.Bakalım yakında Özay hanımı nerelerde göreceğiz?

  5. Başıma bir şey gelmeyecekse; bu ucuz oyunlar, bu iğrençlikler, bu reyting kaygıları şerefsizlik boyutlarına vardı artık...

  6. Salak yemin ederim gerizekalı bu kadın.

  7. Bi Dost: Küfrün vacip küfrün caiz olduğu anlar bence bu zamanlar, bir şey olmaz o yüzden :) Hak edene vermek gerek diyetini.

    Marla: Günah mı dedin huhe :) Günah diye bir şeyin olduğunu bilenler için geçerli o, reytingi her şeyin üzerine tutanlar için değil.

    A-H: Haklısın aslında ama ana-babasının da az biraz suçu olabilir bunların böyle yetişmesinde ama daha çok bu aklı veren akıl hocası televizyoncu abilerinde. Televizyoculuğu kitabında böyle yazıyor galiba :))

    Sufi: Kamera arkasına alırlar, yedirirler mi hiç kendi dediklerini bire bir uygulayan adamlarını, en has adamlarını :))

    Melly: Ne yazık ki! O bayıla bayıla izlediğiniz Okan Bayülgen denen çakma kiral adam bakalım Medya Arkasında bahsedecek mi insani boyutların altında kalan olay hakkında. Çok merak ediyorum, ne kadarmış göreceğiz :)

    Finduilas: Beyin bedeva :))

  8. dün aksam bende ızledım ve o an kocaman bır allah belanı versın dıye bagırdım spıkere.
    tuylerım dıken dıken oldu dakıkalarca uzerımden atamadım.
    ceset bulundu haberı bıle gelse canlı yayın kesılır sonrasında usulunce kadına soylenır. onun ne haddıne boyle bır haberı vermek.
    bırde yayının basında bende anneyım deyıp duruyordu.
    emınım kanal d ye cok sıkayet yagmıstır ve bu spıker derhal ısten atılmalı.

    neysekı cocuk sag salım bulundu.

    konuya degındıgınız ıcın tesekkurler..

  9. haberi dun maaile izledik. o arada lafa daldi herkes kadinin cigliklari duyduk. yayini kopardilar. ne olup bittigini anlayamamistim. aciklik getirmen cok iyi oldu. söylediklerinin noktasi virgulune kadar kadar katiliyorum. Yapacak bir sey yok bol bol beddua ediyorum bu zihniyettekilere.

  10. ay salak yaa.. bunun yanlış duydum u özür dilerim i mi olur, kadın orda ayaküstü kriz geçirdi ölcek gitcek..

  11. Sapıttı televiyoncular reyting için yapmayacakları pislik yok.

  12. iyi niyetlerine hiç inanmıyorum neymiş kulağına yanlış gelmişmiş. diyelim ki haber doğru ceset bulunmuş senin onu canlı yayında söylemenin tek amacı reyting... kadın ağlıcak zırlıcak sen de üzülmüş gibi yapcan. aptallar...
    dışarda çocuk seni bulunmuş gibi saçma bir cümle de kurdu zaten
    izleyince çok sinirlendim bir daha ekranlara çıkmasın mümkünse

  13. Adsız dedi ki...

    ''...İster mermi kullansın, ister oy pusulası, insan iyi nişan almalı. Kuklayı değil, kuklacıyı vurmalı...'' (Malcolm X)

    Rating dediğimiz şeyin sadece muhabirin aklındaki olduğunu sanıyoruz değil mi ? O zaman medyada patron-çalışan ilişkileri ve toplumsal bilinçaltı konularında kendimizi daha çok geliştirmemiz gerekir. Bu kavramlarla bu olaya daha sağlıklı yaklaşabiliriz... ''Küfürü caiz kılmak'' ile aslında fikirlerimize kilit vurduğumuzun farkındamıyız ? Çünkü konu, edilen küfürlerle kurtulabilinecek kadar basite indirgenmiş değildir... ''Reyting'' dediğimiz şey, aslında toplumsal bir sorundur. Şu yazdıklarımıza, günlük hayatta yaptıklarımıza, kendimize bakalım, aslında ''reyting'' ne kadar da içimizde değil mi? Ve hepsinden önemlisi, ''Kuklacı''yı sorgulayalım, tabi bulabilirsek. Kolay gelsin.

  14. Kadın sinir krizi geçirirken muhabir "Yanlış anladınız. Ceset değil çocuk sesi duyulmuş!" dese de artık boşunaydı çabası.

  15. kadının tipine uyuz oldum ben,ağzını tekmeleyesim geldi. reyting olayına girmicem yeterince girişmişler zaten.:D

  16. Berrin: iyi ki tüm anneler bu kaın gibi eğil yoksa halimiz nice olurdu :)) Teşekkürler ayrıca :)

    Ella: Beddua etmekten başka bir şey gelmiyor elimizden zaten, bir şey yapacak olanlar uyuyor göz yumuyor zaten :)

    Çariçe: Ooo ne diyorsun sen bir de o anne ölseydi falan gör reytingleri değil mi? Kaçırdılar bu kez bir dahakine inşallah adasda :))

    Cemo: Evet her şeyi yaparlar, mayalarında var!

    İrma: Bir daha ekrana çıkaracak kadar yüzsüz değildir heralde bu Kanal D. Yayın hayatı bitti bence onun :)

  17. Adsız: Tabii ki de, biz de biliyoruz arkasındaki abilerinin teşvikleriyle, öğrettikleri televizyon adabıyla yapabiliyor böyle şeyler bu insanlar. Benim gibi sıradan bir insanın küfrü caiz kılmaktan veya Allah'a havale etmekten başka nasıl bir çözüm bulabilir kendini rahatlatmak için. Bunun dışında telefon açar şikayet edersin, o da yapıldı zaten binlerce kişi tarafından. Kuklacıyı biliyoruz ama ulaşamıyoruz, o yüzden ulaşabildiğimiz kukla üzerinden kuklacıya vuruyoruz. Sana da kolay gelsin :)

    Rahatyazar: Nafile çaba, havada 20 takla tasa boşaydı ondan sonra. Ok yaydan çıkmıştı :)

    Duyguseli: Di mi di mi orada da bir sorun var, demek ki yüzüne yansımış düşünceleri humm :)

  18. Adsız dedi ki...

    Dogan Medya kanallarini protesto ediyorum!

  19. O kanalda sorumlu ona bir görevli olsam bu hatayo yaptığı için o kadını görevden alır hatta kovardım.

    Ya madem öyle bir haber var, önce bir teyit iste. Dışarı çık. Sor yeniden. Haberi ordan duyur. Belgesiz bilgisiz karambole yapılacak iş mi bu. Habermiş, kadın programı sunucusu profili dah auygun. Haberci vasfı yok bu hanımefendide.. Bende izledim programı. Ve o dakika da çok sinir olmuştum.

  20. Adsız: İzlemeyin arkadaşım. Fatmagül'ü izlemesen bir yerin mi şişer sanki. Pehh. Çık dolaş gez :))

    Burcu: Hata yapılır ama böyle bir hata yapılmaz. Neden? Çünkü, o haberi vermek sana mı düştü hem de canlı yayında pat diye bir anneye. İyi ki yanlış anlamış aslında, yoksa kafasının içindeki reyting canavarı düşünceleri ortaya çıkmayacaktı. Müge Anlı ile beraber program yapsınlar diyorum ben, nasıl :))

  21. programı canlı izlemiştim herkes kadar bende kızdım o görüntüye ama bi anda ne olduğunu anlayamamıştım, reyting uğruna çocuğun öldüğünün söylendiğini duymumıştım. Sonra medya'ya kimse güvenmiyor sen reyting uğruna bunu bile yaparsan insanlar sana nasıl güvenecek ki

  22. bu insanlar öküz olmuş :s

    Şahinler yurdunu tuttu yarasa
    Baklava yerine geçti pırasa
    Şimdi rağbet deyyus ile terese
    Zamane bunlara rağbet ediyor

    - Seyrani -

  23. Adsız dedi ki...

    Bu muhabir ne zaman haber yapsa kanal değiştiririm. O ne yapay bir vücut dili, o ne itici konuşma tarzı. Normalde üzülmem gerekir ama Özay Erad'ın başına geldiği için çok sevindim. Oh olmuş.

  24. Adsız dedi ki...

    ne yazık ki hala kanalD de ve birand ın ölümü ile ilgili röportajları da o yaptı :((


Leave a Reply