30.11.10

Kütüphanelerde nasıl kız tavlanır?

Yazan: Damat Ferit | 30.11.10 | Kategori: , , |
Yazı: Kütüphanelerde nasıl kız tavlanır?

Konnichiwa :) Wikileaks belgelerinden sonra bilgilenmeye devam ediyoruz. Blogu takip eden çekirgeler varmış yıllardır (ukturk said that) onları memnun etmek gerekmiş, Arada bir ayar vermek gerekiyormuş falan filan... Bu çekirgelerin yıllardır saf ve temiz duygularını kullanan ve ele avuca dokunmayan bir sürü gereksiz, zırzop bilgiyle kafalarını dolduran ukturk isimli şahsa ders nasıl verilir, çekirgeler nasıl adam edilir göstermek istiyorum. Sayın çekirgeler yeni üstadınız benim, darbe yaptım. Benim gibi genç ve dinamik bir hoca sizleri daha çok yaklaştıracak güzel kızlara. Emin olun. Bakın oğlum ismim bile Damat Ferit. Adım kanun benim bu alanda. :)) Kızlara ben damat ferit hocanın öğrencisiyim deseniz bile size sempati beslerler beni tanıyorsunuz diye :))


İlk harekat sahamız benim çok fazla haşır neşir olduğum bir ortam olan Kütüphaneler. Kütüphaneler çok zengin yerler. Hem birer bilgi deposu aynı zamanda güzel ve akıllı kızlara ulaşabileceğiniz bir cennet. Kütüphane deyince çirkin kızlar aklınıza gelmesin. Gayet de güzel kızlar var çekirgeler. Mest olacaksınız. O kalemi tutuşları o saçlarını kulaklarının arkasına alışları falan görmeniz lazım. Hele hele o kalemden topuz yapmaları falan takdire şayan hareketler :)) Hem buraya kaşarlar uğramıyor genelde, o yüzden rahat olabilirsiniz antikaşar biri olarak. Öylesiniz değil mi bebişim? Öyle biri değilseniz kaşar seviyorsanız dersimden çıkınız lütfen rica edicimm :))

Şimcikk kütüphaneye giderken öyle haytalığa gider gibi gitmiyoruz. Adam olun lan!! Böyle güzel güzel giyiniyoruz. Ne giyerseniz giyin ama güzel olsun. İlk izlenim güzel olmalı bebişler. Kütüphaneye sağ ayağımızla giriyoruz, hayır getirsin diye. Bismillah demeyi de unutmuyoruz sonuçta hayırlı bir iş için huhe:) Kütüphane'de kapı ağzına yakın salonları, ilk giriş katında salon falan varsa onları tercih etmiyoruz. Buralarda aradığımızı bulamayız. Hep çok giren çıkan olur, gürültü falan olabilir o zaman da görevimize odaklanamayız. O yüzden üst katlardaki salonlara veya bodrum salonlarına veya veya böyle gazete arşivlerinin, dergilerin olduğu salonlar var. Oralarda varsa oturacak yer oralara konuşlanmak çok akıllıca bir davranış :)) Mesela bu arşivlerde çok deli hatunlar gelebiliyor ben bizzat gördüm. Ondan beri her gittiğimde bir göz atarım huhe:))

Önce bakıyoruz tenha mı diye. Kervan geçmez bir salon ise çıkıyoruz hemen işimize gelmez. Uygun şartlarda bir salon seçtik diyelim. Elimizde bulunan 2-3 kitap ve fotokopi ile birlikte önce bir salonu çaktırmadan kesiyoruz. Kimlerden iş çıkabilir diye, eğer beğendiğimiz biri varsa ve tek oturuyorsa masada. Hemen yanına yaklaşıp müsaitse oturabilir miyim diyoruz. Nazik bir şekilde. Genelde tabii buyrun derler, bırada sıkıntımız yok :)) Oturduk. Oturur oturmaz olay almıyoruz, kitap falan okuyormuş gibi yapıyoruz. Mesela kitabın içinde rastgale bir yerin elinizdeki kağıtlara yazabilirsiniz, çalışıyor havası verecektir :)) Bu sayede bir avcı değil ders çalışmaya gelen biri imajı çiziyoruz.

Kesinlikle, bir şeyimizi unutuyoruz. Mesela kalemin içindeki ucu küçücük koyuyoruz biraz yazma numarasından sonra bitecek şekilde veya silgimiz olmayacak. Kızdan bir şey istememiz lazım yani, muhabbet için. Silginizi alabilir miyim veya ucunuz var mıydı acaba. Zaten kız sizi ilk gördüğünde vurulacağından (genelde yakışıklı oluyormuş bu blogun çekirgeleri) onun da canına minnet tabii. Kızın ne çalıştığına okduğuna önce den bakıp bu muhhabt girişi sırasında hemen atılıyoruz. Aaa atıyorum Tolstoy. Ben de okumuştum bu kitabı, çok güzel falan filan. Hatta üstadınız ben damat ferit gibi çok bilgili bir insansanız huhe:)) anlatırsınız falan, muhabbet sarar. Sonrası çenenize kuvvet :))

İkinci ihtimal
. Bi ihtimal daha var o da ölmek mi dersin. Yok çekirgeler ölmek yok. Bu kez salona girdik ama beğendiğimiz kız hiç yok. Hemen boş bir masa buluyoruz. Boş masa yoksa boş masa olan bir salon buluyoruz :) Oturduk. Bu kez kitap falan sallamayın amaaan canım boşverin:)) Böyle her tarafı görecek bir yerdeyiz tabii. Geleni kesiyoruz geleni ksiyoruz delen bakışlarımızla. Hayır yapmıyoruz böyle. Paragrafın başından beri deidklerimi unutun. Unut unut çabuk!! Yine çalışma havası vermeye devam ediyoruz. Maşa boş her sandalyeye birer şey koyuyoruz dolu havası veriyoruz. İlla biri gelecek soracaktır acaba boş mu diye. Gelen kazmalara "yok dolu birader arkadaşlar lavaobaya kadar gitti gelecek şimdi" diyoruz. Beğenmediğimiz bir kız gelirse "ahh ya keşke boş olsa ama dolu bebişim" diye ona da aynı yalanı diyoruz. Taa ki güzel biri gelene kadar. O da kısmet, belki gelmez. Belki gelir sana yüz vermez. Kısmet dedim ya...

Amaaa eninde sonunda biri düşer. Kesin yani. Kütüphane deyip geçmemek lazım. Öyle keserek, bakış atarak olmaz işler. Bu yöntemler denenmiş, uygulanmış ve kesin sonuçlara ulaşılmış yöntemler. Hem kaliteli çapkın taktiği bunlar. Her yerde bulamazsınız. Az da çakal olacaksınız, salağa yatacaksınız. Kütüphanelere girip çıkmış olacaksın. Yoksa ıhhhh olmaz:)) Salaklar ve apaçiler kütüphaneden kız tavlayamaz. Ona göre :)) Herkes rütbesini bilecek. Sizler pro çapkın olduğunuzdan yapabilirsiniz bunları ama :)

Adam olana kız çok ayrıca çalışamayana ekmek yok. Humm unutmadan vize-final zamanları uğramıyoruz bu mekanlara. Deli gibi kalabalık olur, sınavlar sonrası da uğramıyoruz in-cin top oynar. Tam aralarda, iki bayram arası gibi zamanlar ideal zamanlar:))

Gazanız mübarek olur inşallah. Allah emeklerinizin karşılığını versin canım kardeşlerim huhe:) Bir feth etmediğiniz kütüphaneler kalmıştı orayı da feth edin :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 10 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. güzel olmuş.kitapcık haline getirmeli bunu :) ya da broşür.evet broşür daha iyi..80 lerden kalma beton direklere ve ilan yapıştırılamaz yazan telefon trafolarına(başka bi adı varsa da bilmiyorum) yapıştırmalı.

    bir de ses çıkaran bazı kazmalara kızla birlikte aynı tepkiyi vermeye gayret etmeli.tepkisini verdikten sonra mutlaka göz göze gelmeli.

    aldığı silgiyi o istemeden vermeli.zira kendisi isteyince triplere girebilir.cephe alablir.yaptığından utanmak yerine kendini haklı çıkaracak ruh hallerine girmeye çabalayabilir.

    bunlar da küçük ayrıntılar.. :)

  2. Kısaca FD: Çok iyi fikir. Kütüphane kurallarına eklenmeli bence de bu yazı. Nedeni ise basit, korsan kız tavlamanın önüne geçilir böylece. Her şey kütüphanenin kontrolünde gerçekleşir. Harika fikir :)))

    Silgi önemli. Silgiyi aldıktan sonra istemeden vermeli :)) Hem silgiyi verirken bu silgilerde pek iyi siliyor geçen gün ben de aldım çok memnun kaldım tarzında yorumlar yapmamak kaydıyla huhe:))

  3. Güzelim ilim yuvası Kütüphaneleri bu amaçla kullanlar utansın!! Kendi yediği halta bir de genç, tecrübesiz ve saf çekirgeleri alet etmiş ahlaksız adam! Oraya ders çalışmaya gelmiş yurdum kızlarını kandırmaya, aklını çelmeye senin ne hakkın var. Rtük seni engellemeli +18'sin sen abicim :P

  4. hahaha cok guldum Damat :)) o degilde izleyiciler 1000 kisiyi gecmis, bu yaziyi okuyanlarin sadece 300'ü bile bu taktigi uygulamaya gecse hemcinslerim ders calisamaz kesin kirik not alirlar. baska mekanlar önerseydin bari, vizeye hazirlananlar sana bol bol kufur edecektir yoksa :D

    Ama sayende mutlulugu yakalayip sana dua edenlerde olabilir.

  5. Ukturk: Bunu bana diyene bak hele bak bak. Herkes baksın :)) Ben +18 isem sen +25 falansın ayrıca korku ve şiddet unsuru da var sende. Ayy hiç çekilemezsin. Bu taktikler hayat kurtarır, senin yazdıkların gibi süründürmez huhe:)

    Ella: eve benim harika doğa üstü yazılarım sayesinde hep 1000 oldu ama değerimi bilen yok bebişim yaa :)) Ama vize zamanı gitmeyin dedim çok yoğun olur dedim, öyle dedim ki ders çalışsınlar herşeyin bir zamanı var :)) Önce ders sonra çapkınlık prensibimiz bu okul olarak :D

  6. Çok güzel bi yazı olmuş eline sağlık valla güldürdü yani sağol (: Hala kütüphaneye giden var mıdır ki en son ortaokulda gitmiştim ben.

  7. yok arkadaş bu erkek milleti çok çakal, bir de kadınlara şeytan derler :)))

  8. BlackRose: Teşekkürler bebişim :)) Olmaz mı ya, sen üniversite kütüphanelerine hiç mi uğramadın benim ömrüm orada geçiyordu bir ara :)

    Küfkedisi: Yok şimdi anlaşalım küfkedisi. Sizler şeytansınız bizler de çakal. Herkes yerini bilecek huhe:))

  9. (: Üniversite okumadım ordan bilmiyorum bak benim aklıma direkt şu genel kütüphaneler gelmişti.

  10. Adsız dedi ki...

    uygulamaya değer ama bi kıza yaklaştık diyelim hadi o kız direk redderse veya tanışmaya fırsat tanımazsa bu nasıl olacak.korkum bu yönde veya bu kız beni rezil ederse diye düşünüyorum.


Leave a Reply