5.11.10

Ben de blogmania tayfasindanim.Nolur alsaniza beni de araniza.

Yazan: éLLa Çiça | 5.11.10 | Kategori: |
Yazı: Ben de blogmania tayfasindanim.Nolur alsaniza beni de araniza.

OOOOooooopppppssssssssss….savulun bakayim yandan yandan ben geldiimmm..

”terapiye gidiyorum sekeriiim” dediler. Blogdan iyi terapimi olur bee dedim Blogmania tayfasina katildim.. Aslinda ne gazateciler, ne televizyonlar kostu pesimden de ben evet demedim. Ama blogger'lar candir, bizdendir hayir demek mumkun mu? ( böyle de mutevazi bir kisiligimdir iste :p )

Beni bilenler bilir bilmeyenler icin de özet geceyim:
KI$I sevmem..ya$atani hazetmem… Ama kadere bak ki buzullar ulkesinde yasarim..
Vuvuzella dinler, sessizlik isterim..
Cayi sicak sever soguk icerim..
cizgimi a$arim, ama haddimi de bilirim.
éLLa $e$er be$er kacar ..
herkes anlamaz..anlamayan davul calar !


Daha kendi bloguma yetemezken buraya katilis nedenimi tek bir cumleyle aciklayabilirim o da "maymun istahlinin tekiyim"
Bu seye benziyor; pasta yerken birden ” kıymali börek de olsa da yesek ” demeye…sonra arkasindan” karpuzda kesecegdiiik,…eee keseliiim ”
Keselim…yiyelim…$i$elim…
$i$ derken cöp $i$ de olsa fena olmazdi hani.

Her zaman böyle deli dolu $eyler yazmam aslinda, duygusalligin dibine vurdugum anlar da coktur...Kasten yapilmis bir $ey olmamakla birlikte, tamamen dengesiz bünyemin gözleri kapali, klavyeye saldirmasiyla ba$lar her sey…Bu cümleden sonra "AHHhhheeeyyy" demek geliyor icimden. :) Sizin sansiniza da bu dustu..

Artik beni tanidiginiza göre haydi pamuk eller yorum kutusuna..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 22 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. hayırlı olsun ella'cığım :)

    iyi iş çıkartacağına eminim..

  2. zaten bildiğim tanıdığım bir blogger.Burda da görmek ne güzel. :)

  3. Hayırlı olsun, ben Ella takipçisiyim aslında, lanlı lunlu bir link aldı getirdi beni buraya :) Türkçe klavye hasreti var belli ki, tayfa yollasın, durmasın, hoşgeldin mahiyetinde..

  4. ne yazcamızı anlamadım :)

  5. hayırlı uğurlu ola :)

  6. pamuk ellerimi attım :) yazıyorum cok eğlenceli olmus :P

  7. Pes! yani ella daha erisemeyecegin yer kaldimi? Face book ta da bir saffa acta tam olsun!! ac ac cunki bende varim orada!!

  8. Oyy oy oy oy oyy :)) kimler gelmiş kimler :)) Artk hiç bir şey eskisi gibi olmayacak. Karanlıklar aydınlığa çıkacak huhe:)

  9. bugun aldim izlemeye,sözlesmis gibi sende bunu yazinca tam oldu :)) hadi bakalim hep böyle neseli ve keyifli yazilara..

  10. Hoşgeldin eLLa, hayırlı olsun (:

  11. hoşgelmişsin Ella. (:

  12. hoşgeldiin D:

  13. anaaam sevindirik oldum. tskler arkadaslar teveccuhunuz.

    Nida o da olur belki bir gun :) enk yavrum icine dogmus demek ki :p

  14. Aaaaa hiç haberim yok:P:p Hoşgeldin ne güzel geldin :P

  15. hoşgeldin:)

  16. Hakkaten bi kıymalı börek olsaymış keşke şimdi.

  17. Hoşgelişler ola (:

  18. hosbulduk canlar. :)

  19. hayırlıı olsuuuun

  20. Adsız dedi ki...

    Seni tanimayip ama cok iyi anlayabileceklerden sadece biriyim sanirim :) Sogugu hic haz etmeme ragmen, senin kadar kuzey olmasada, oldukca kuzey, soguk, son zamanlarda Türkiye'nin bile neresi oldugunu bildigi bir ülkede yasiyorum - DANIMARKA :)
    Ama cayi ve kahveyi o yüzden sicak tercih ediyorum :) Ama blog'un süper olmus, eline saglik, cok tesadüfen rasladim bu sayfaya, ve seninde blog'une raslamam süper oldu, bu orduya katilip can ve zaman harcayanlardan mi olsam diye düsünmedim degil simdi :)

  21. tskler Cherry :)

    Adsiz teveccuhun. tabi sen de katil aramiza. yeni fikirlere ve bloglara her zaman acigiz. herkesten bi sey kapiyorum ben mesela. insanlari kesfetmeyi seviyorum.

  22. Yaa sen çok ama çok şirinsin.. İçim kıpıdıyor yazdıklarını okurken.. Yaşadığın yerdeki iklim bazen -20 leri bulsada insanları içini ısıtanlardan..İsveç'i çok sevdim ben 1 defa geldim özellikle Kiruna'daki Jukkasjärvi köy halkını.. Yaşadığın sadece iklim kış olsun malesef biz kendi vatanımızda yaz ortasında yaşananlardan donup kalıyoruz sevgiler güzel şehre ve güzel kız ella'ya..


Leave a Reply