6.10.10

Cobie Smulders | aşkım #15

Yazan: Ukturk | 6.10.10 | Kategori: , , |
Yazı: Cobie Smulders | aşkım #15

Merhaba. Bugün günlerden çarşamba, oynarım kolbastı, horon, samba:P Arada apaçi dansı da yapıyorum artık. Zamana ayak uydurmak gerek. Onu bunu bırakında gençler, dans deyince aklıma hemen kızlar geldi. Tek başına dans edilmiyor biliyorsunuz. Şuanda da blogda olduğumuzdan dolayı konu olarakta hemen HatunMania geliyor. Nasıl bağladım ama. Harikayım, kendimle gurur duyuyorum. Siz de duyun. Öpün falan :P Evet bir güzelimiz ile birlikte olmanın mutluluğunu yaşıyorum şu dakikalarda. İnanır mısınız bilmem ama inanın siz, üzülürüm sonra, ellerim titriyor şu an heyecanlandım sanırım :) Evet uzun zamandır emektar laptopumun duvardağıdı, masaüstümün kahramanı, güzeli, prensesi olan birisi kendisi. Burada yer verdiğiğimiz her güzel gibi onunla da özel bir görüşme gerçekleştirdim. Atladım gittim ABD'ye. How I met your mother setinde yakaladım kendisini. Hangisi mi? Cobie Smulders yani dizideki adıyla Robin :) Beraber kola fala içtik pasta yedik, gülüştük falan. Benden çok hoşlaştı , onu Türkiye'ye davet ettim bu yaz, msn adresini verdi bana :P:p Kendisi hakkında bilinmeyenleri bana anlattı sizler için. İşte hiç bilmediğiniz sırlarıyla Cobie Smulders :P (En uzun saçmalama rekorunu kırdım sanırım, bir rahatladım bir rahatladım)


How I Met Your Mother dizisini bilmeyen yoktur. Bu diziyi sevmemin bir çok nedeni var. Sayalım. Öncelikle çok komik aynı benim yaptığım gibi komiklikler yapıyorlar. Çok iyiler en az benim kadar. Sonracığıma, Barney Stinson var üstadım. Abd'ye gittiğimde onla da görüştüm yeni taktikler üzerinde beyin fırtınası yaptık. Çok faydalı geçti. Ve üçüncü sebep sevgili Robin. Yani Cobie Smulders. O ne tatlı bir insandır öyle. Eve kapatılası, yanaklar sıkılası, yemede yanında yatılası, öpülesi, beraber piknik yapılası kadın. Kadın be kadın. Şöyle bir sevgilim olsun milyon dolar borcum olsun sözü ilk kez Cobie için söylenmiş diyorlar. Milyon olmasa da 300.000 dolar borcum olsun benim olsun diyebilirim ben. 1 milyon çok ödeyemem.:P

Cobie bir Kanadalı. Her kanadalı böyle mi oluyor acaba. Eğer öyleyse Polonyalı hatundan vazgeçip bir Kanadalı ile evleneyim ben. Polonyalılar sıraya girmiş bekliyorlar zaten beni seç beni seç aşkım Kaan diye. Öyle değilse söyleyin yani bekliyorlar kızlar, fazla bekletmeyelim yazık günah. Kısmetleri kapanmasın.


Gerçek ismi uzun uzun Jacoba Francisca Maria "Cobie" Smulders. Cobie bir takma ad aslında. Hollandalı bir baba ve İngiliz bir anneden olma ve Kanada doğumlu. Melez deniyordu sanırım. Melezler güzel oluyor işte arkadaş :) Daha küçükken küçük Cobie doktor veya biyolog olmak istiyormuş. Çocuk işte:P Sonra lisede aklı havalara kaçmış, artist olacağım ben yaa diye isyan etmiş. İyiki de etmiş, yoksa nasıl tanıyacaktık bu güzelliği biz, özellikle ben:P 1.73 boyunda. Kısa değil yani. Zaten önceleri modellik yapıyordu. Taa o zamandan tanırım ben hatta ona kah Mariacan kah Franciscacık diyordum ben. Anılar...

28 yaşında. Bebeği var :( Bana demişti hatırlarım hep, en büyük pişmanlığımdır. Berdan Mardini açık teypte bir gün. Cobie ile oturuyoruz. Yaklaştı yanıma usulca kahvsinden yudumladı ve dedi şarkıyla birlikte; senden çocuğum olsun istiyorum Kaan gözleri senin gibi baksın, görenlerin içini yaksın bakışları, özü sözü bir aynı benim gibi, biraz deli tıpkı senin gibi, her sözüyle aşkımız gibi. Tabi hak verirsiniz biraz bozuk bir Türkçe ile. O zaman gencim daha tabi daha hazır değilim buna arkadaş kalalım Cobie dedim. Gel zama git zaman işte şimdi ikimizde farklı yerlerdeyiz :) Hayat!


Cobie Smulders. Dünyaya böyle güzeller çok zor geliyoe gençler. Değerini bilmek, sevmek gerek. Senden çocuğum olsun istiyorum deyince ukalalık yapmayıp, işi gücü bırakıp koşmak gerek. Yoksa ite, çakala yem olurlar. Yazık, size yar olsunlar:P Uyumadan önce fotoğraflara bakıpta yatın. Huzurlu uyursunuz, garanti :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 6 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Bazen gözüme çok güzel bazen de çok itici geliyor bu hatun, nedendir billnmez.

  2. Bu abla harika ya, baktıkça bakıyorum. Güzele bakmak sevap ama Cobie'ye bakmak daha sevap :)) Sen 300.000 dolar demişsin ne cimri adamsın ben 500.000 dolar borca hazırım Cobie bana gesin yeter ki. Rüyamıza bile göremiyoruz arkadaş nerde ya daha para hesabı yapıyorsun bana, asabımı bozma. Cobiecim olmasa...... neyse huhe:))

  3. bu kadın mı kadar güzel, robin karakteri mi seçemiyorum. ayrıca koyduğun gif ne güzelmiş öyle.

  4. haha eminim demiştir! boşver bebişim kendi kaybetmiş... cobie güzeldir candır bi tanedir.... how ı meet your mother izleyen bi fan olarak bayılırım kendisine:D

  5. Şu kadını bir ben beğenemedim beğenenlerede bir türlü anlam veremedim:)

  6. Neyin Peşindesin, öyle güzel bir hatun işte :P neyin peşindesin sen hehe:P

    Damat yavrum bebeği varmış kızcağızın yuvasını yıkmamak gerek, çocuk babasız büyümesin haha:P

    Larien, bence her ikisi de. Hem robin karakteri hem Cobie :)

    Modanarsist, dedi tabi allaalla :P:p

    Marla, neden ya neresi kötü, ne güzel kadın. bak bak dur. Tablo gibi. Bebek gibi ay ay ayyy :P:p


Leave a Reply