18.10.10

Çirkin Kızlar 10'a ayrılır

Yazan: Ukturk | 18.10.10 | Kategori: , |
Yazı: Çirkin Kızlar 10'a ayrılır

Merhaba çekirgeler :) Nasılsınız son görüşmemizden beri. İyisiniz iyisiniz keratalar sizi alıyorum haberlerinizi. Aferin ehe:P Son yazımızda ileri düzey tekniklere geçmiştik hatırlarsınız. Ama bir şeyi atlamışız, bazı çekirgeler güzel ve çirkin ayrımı yapamıyorlarmış duyduğuma göre. Üzüldüm tabi bu yola baş koymuş çekirgelerin heder olmasına. O yüzden çirkin kızlar kimlerdir onu açıklayalım. Kaç tipi vardır falan. Dikkatli olmak gerek gençler :P Çirkinlerle alıp veremediğim yok ama onları da seviyoruz ama bir arkadaş olarak bir insan olarak :P Evet başlayalım öhömm :)


1. Kendini güzel sanan çirkin kızlar

Bunlardan çok var. Kimse çirkinim demez tabi ama bunlar güzelim der. Bu kızlarımız hani şu aneroksia hastalığı var ya böyle zayıf mı zayıf ama aynaya bakınca kendni güzel görüyor falan o tipine rağmen. Bunlarda o tiplerden, hasta bence:P En tehlikelisi bunlar çekirgeler. Dikkat kanmayın bunların güzelim havalarına falan :)

2. Şişman çirkin kızlar

Bir hastalık neticesinde değil de o bok boğazında dur diyemeyip sürekli yiyip sonra da böyle +90 kiloya ulaşmış kızlardan kastım. Hem kel hem fodul diye bir söz var ya haa işte ondan hem bk boğaz hem de çirkin. İkisi bir arada. Çok yediğinden dolayı cebini yakar aynı zamanda çirkin ruhunuzu yakar gözleriniz bozulur falan. :) Onun için dikkat. Aman!

3. Güzel kızların kankası çirkin kızlar

Güzel kızların yanında genelde görürsünüz hiç güzel kız olmaz. Çünkü kızlar birbirini kıskanır. Onun için genelde yanındaki "yancılar" çirkindir. Nadirdir yani güzel kızlar çetesi. Bu kategorideki çirkin kızları çekirgeler güzel kızlara ulaşma amacıyla kullanabiliriz rahatlıkla. Zafeere giden yolda birazda çirki kahrı çekeceksiniz. Kussal bu yol. Allah utandırmasın :) Ama çirkin kıza kaptırmayın kendiniz, yapmayın öyle hatalar, asıl amacı unutmayalım. Her yol mübah. Yemişim boşveeer :P

4. Mini etek giyen çirkin kızlar

Ne olduğuna bakmadan o çarpık o ne olduğu belirsiz bacaklarına bakmadan mini etke giymek çok akıl karı bir şey değil. Kendini güzel sanan çirkin kızların bir alt modeli olarak kabul edebiliriz bunları. Bunları görüp mini eteğe olan sevginiz, inancınız azalmasın çekirgeler. Gördüğünüz an kafanızı çevirin 2. kez bakanların yanarak öldükleri rivayet ediliyor. Ayrıca size baktıkça bu çirkin kızlar daha şok giyecek ayyy bana bakıyorlar diyecek!

5. Fotojenik değilim fotoğraflarda hep çirkin çıkıyorum diyen aslında güzelim diyen çirkin kızlar

Çirkin kızların en büyük savunma mekanizması. Aslında güzelim hep bu fotoğraflar, ışık, düzün çekmiyorlar bahaneleri. Fotojenik değilim bebeğim yaaa:/ ayakları. Bırak ya kimi kandırıyorsun güzel insan güzel çıkar bir kötü hadi 2 kötü çıkar hep mi kötü çıkar. Geçiniz bu ayakları. Çirkin her daim çirkindir. Fotoğraflara suç atmayalım lüten :)

6. Küçükken çok güzeldim ben yaa diyen çirkin kızlar

Doğrudur. Küçükken güzeldir. Çocukken. Çocukken herkes güzeldir. Çirkin çocuk mu olurmuş. İlkkul 3.sınıftan itibaren çirkinleşiyor diyebiliriz. Ondan öncesi şirin az şirin çok şirin olarak ayrıılır çocuklar. Yani neymiş o zamanlar her çocuk güzelmiş sadece sen değil :)

7. Hem çirkin hem cadaloz çirkin kızlar

Ne olduğuna bakmadan bir de cadalozluk yapan kızlardır bunlar. Cadalozluktan kastım her türlü dırdır, kafa şişirme, bağırma çağırma, seviyesizlik, küfür gibi şeyler. Normalde çekilmez zaten bir de çirkin. Neyine güveniyorsun sen kızım derler insana. Çekirgelerimden uzak olsun. Düşmanıma bile vermesin, yazık :)

8. Liseli çirkin kızlar

Lisede okuyan çirkin kızlar. Üniversiteyi kazananlar üniversiteli çirkin kızlar olarak hayatlarına devam ederler. Kazanamayanlar ise lise mezunu ev kızı olarak devam ederler. Bu da böyle bir kategori işte. İş olsun diye :)

9. Kedisi olan çirkin kızlar

Köpeği veya kuşu olmayan kedisi olan çirkin kızladır bunlar. Kedi ile kendilerine şirinlik katabileceklerini sanarlar. Kedinin şirinliğini çalan hırsız çirkinlerdir bunlar :)

10. Gözünün üstünde kaşı olan çirkin kızlar

Gözünün üstünde kaşı bulunan çirkin kızladır. Tüm çirkin kızlar bu kategoridedir aslında. Bak sen Allah'ın işine. Hepsi aynı kategoride:P

Bitti. Çirkin kızları da tanıdık çekirgeler. Ölsek de gam yemeyiz artık ben üstad ukturk siz çekirgeler olarak:P Hadi bakalım, yol bizim devran bizim. Kim dur diyebilecek. Hobaaa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 40 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. hepsine ayrı ayrı fotoğraf koyarsın diye beklemiştim ama :P eğlendim okurken :D

  2. 1- Çok zayıfım.
    2- Kedim var.
    Yani birinci ve onuncu şıkların ikisine birden girdim! Tanrım müthişim.

  3. ahahahahaha
    mukemmel olmus yea :D verdim sukuyu :D

  4. eğlenceli ama acımasız bir yazı :)

  5. Hahahaa süper olmuş kaan bu koptum ya. Tespitler fevkaladenin fevkinde! :))

  6. Çariçe, ah ah düşündüm de hatta buldum ama o kadar çirkin ile blogun görüntüsünü bozmak istemedim sonra :P Hem o zaman belki daha az eğlenirdin :)

    Girl with red balloon, zayıf ve kedisi olan birisi ve gözünün üstünde kaşın var hımmm :P:p Müthişsin :) Gözünün üstünde kaş var :D

    Mergiz, teşekkürler :P

    Mia, gerçekler acımasızdır ama :P

    Tuğçe, teşekkürler o senin mükemmeliğin :P Herkes tespit yapıyor benim neyim eksik dedim ben de yaptım, sefam olsun:P

  7. Çok güldüm. Tespitlerine sağlık :D

  8. =))))))))))))

  9. allahımmmm.. ben de 7. gruba dahilim sanırım:))) bi dırdırcılık bi sikayetlenme bi huysuzluk bi gecimsizlik.... evet evet bu benim!!!

  10. Şu 5. madde "Fotojenik değilim fotoğraflarda hep çirkin çıkıyorum diyen aslında güzelim diyen çirkin kızlar" var ya komedi onlar huhe :)) Bu güzel hizmet için çok thanks ederim çekirgeler yönetim kurulu başkanı olarak :)

  11. çok eğlendim okurken :)
    en korkuncu hem çirkin hem cadaloz çirkinler yani 7. şık..
    allah korusun bunların şerrinden :))

  12. Bu saydıklarını hem cinsim olmasına rağmen bende çok eleştiriyorum... Süper tespitler, hemen hemen hepsine de ayrı bir uyuzum (:

    Mrb ben çirkin ve şişko olduğunu kabul eden kız tipi :P

  13. Ya ama ben 5.-6.yım =P Lütfen dalga geçmeyelim. Çirkiniz ama gururluyuz! hıh

  14. girl with the red balloon, teşekkürler :)

    Seçil, hımm:P:p

    gunesyuksel, ama çirkin değilsin o fark var :P

    Damat, ölsün onlar değil mi ihtiyacımız yok onlara:P:p

    Berrin, sağol :) Amin korusun hepimizi en çokta benim ve senin gibi iyi insanları:P

    Cips Yiyemeyen Kız, ne kadar şişko ve çirkinsin bilemiyorum ama haha :) güzel yazıyorsun. Hem çirkinim diyen çirkin değildir kesinlikle. Çirkinler güzelim diyor çünkü. Demek ki neymiş çirkin değilsin :P

    Gülşah, değilsin değil mi öyle, değilim de lütfen:P:p

  15. Tşk ederiz efenim güzel yazıyor iltifatınız için :P
    Valla ben çirkinim diyorum görenler kendi karar veriyor bilemem artık (:

  16. Bi bu konuda kategorize edilmemiştik,mükemmelsiniz çok tenk yu :p

  17. bir de suçu kadere yükleyen çirkin kızlar var ki çirkin olduklarını içten içe kabul edip anne ve babalarının başarısızlığını görmezden gelmemizi beklerler.

  18. 11 çirkinim diyen çirkin kızlar :)) cok guldm :))

  19. Duyguseli, o senin güzeliğin :P teşekkürler benden :)

    pickurusu, kader kısmet bu işler :P

    Twin, bence çirkinim diyen çirkin kız çok çirkin değildir. Nazar değmesin falan diye ya da dikkat çekmek için öyle diyordur:P:p Gerçek çirkinler güzelim diyor:D Şişmanların balık etliyim ben dediği gibi Bknz: Işın Karaca:P:p

  20. Peki tamam heyecan yapma değilim =P

  21. ben cok güzelimmmm lan
    hicte cirkin degilimmmmmmmmmmmmmm :D:D:D:D

    caktirmayin öyle degilim muahahaaa

  22. Bence bir de çirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır sözünü diline pelesenk etmiş çirkin şey pardon bakımsız kızlar vardır

  23. bir de iylik perisi yardımsever hoşgörülü çirkin kızlar vardır ve bunlar en kafa karıştıranıdır.Evlendikten sonra çirkinleşen kadınlar partisinin gençlik kollarını oluştururlar.

  24. Kısaca Fd, o ikinci dediğin ne tehlikeli bir şeydir öyle. Üstüne 100 KM hızla freni patlamış petrol tankerinin gelmesi gibi bir şey. O kadar tehlikeli. Ama petrol tankeri göz göre göre geliyor. Ama ya diğeri o diğerleri, o gençlik kolları uzak olsun bizden :P

  25. :) amin.Onlar kol böreği yapıp komşularına dağıtsınlar evlerinde.

  26. bütün çirkin kızların tek bir ortak özelliği var. özgüvenleri güneş gözlüklerinin ebatıyla doğru orantılı..

  27. insanlar ikiye ayrılırlar........insanları sınıflandıranlar - insanları sınıflandırmayanlar

  28. Adsız dedi ki...

    :dd:d:d:d:d:d

  29. Adsız dedi ki...

    11.yi unutmuşsun bay süpersimetrikyüz. "çirkin olmayı özellikle seçen kızlar kategorisi"...çünkü diğerleri görünüşlerini kendileri seçti değil mi?Suçlu hissetmeli hep iyi, kolay olmalılar.İnsanları genetik mirasları yüzünden yargılaman seni ne zeki ne de komik yapar.(bununla da dalga geç lütfen ne kadar espritüel olduğunu kanıtlayıp 1-2 güzel kız düşürürsün belki)

  30. Adsız dedi ki...

    bide Bıyıklı Kızları Unuttuk :D

  31. Adsız dedi ki...

    Bıyıklı mı dedin aman yarebbim sakallı lan türk kızları ister patlasın ister çatlasın istersede gebersin %90 bıyıklı öpüşürken erkekle öpüştüğünüzü düşünebilirsiniz...

  32. Adsız dedi ki...

    "Liseli çirkin kızlar üniversitede değişebilirler çünkü; bu kategorideki bazı kızlar çirkin değil de bakımsızdırlar."

    Nacizane fikrim.

  33. Adsız dedi ki...

    Ne kadar acımasızca olmuş.. Nedir bu çirkin kızlarla alıp veremediğiniz. Ölsünler de erkekler de kurtulsun güzel kızlarda. Bir daha dünyaya geldiğinde çirkin bir kız olmanı dilerim.

  34. Adsız dedi ki...

    Ben guzl oldugumu dusunmuyorum ama arkadaslarım ben kırılmıyım diye guzelsin diyorlar galiba amâ bn
    Cirkin oldugumu dusunuyorum

  35. Adsız dedi ki...

    bende çirkinim kabul de ediyorum ama napalım allah farklı farklı sınav veriyor. siz böyle yorumlar yaptıkça bu duruma katlanmak daha da zorlaşıyor .gidin güzel kızlarla konuşun arkadaşlık edin kim size ne diyor ki insanı neden hayattan soğutuyorsunuz?

  36. Adsız dedi ki...

    Çirkin olduğunu bilen çirkin kızları anlamışsın

  37. Adsız dedi ki...

    valla süper olmuş bu on kız tipinide gördüm kanka aynısnı anlatmışsın çok komik ve güzel :P

  38. Adsız dedi ki...

    bu kadar saçma bi yazı okumadım çirkin kızlarmış pardon neye göre karar veriyosunuz çirkin olduğuna yazıya bakılırsa sizin çirkin olarak gördüğünüz o kızlar yaşamasında sonuçta hem çirkinler hem de yaşıyolar 'pardon da kızım sen neyine güveniyosun diyesi geliyo insanın 'dimi tam aptallık

  39. Adsız dedi ki...

    Pardon ama o çirkin dediklerinide Allah yarattı hem ne malum senin değişmeyeceğin bu dünyada kimse olduğu gibi kalmadı inşallah bu yazım tüm kendini beğenmişlere ve dünyanın kendi etrafında döndüğüne inananlara ibret olur ...

  40. Adsız dedi ki...

    Yazdıkların gerçek evet ama dünya da sadece dış görünüşünden dolayı intihar eden insan sayısına bakmani tavsiye ederim,, gerçekler acı evet ama bu yazıyı okuyan özgüveni eksik biri iyice hayattan soguyacak,, fenomen olmak uğruna değer mi be vicdan yoksunu...


Leave a Reply