29.10.10

BlogMania yeni tema :)

Yazan: Ukturk | 29.10.10 | Kategori: , , |
Yazı: BlogMania yeni tema :)

Merhaba. Bugün güzel bir gün. Bugün 29 Ekim. Cumhuriyet'in 87.yılını kutluyoruz sevinçle, gururla. Ve bu güzel günde aynı zamanda BlogMania'nın yıllardır kahrını çeken ama bazı tarayıcılarımızda yamuk yumuk, her bir yeri ayrı oynayan temasını değiştirme kararı aldım. Aslında daha önce aldım da şimdi uygulamaya geçirdim:P

Daha önce de şikayet vardı tema ile ilgili. Internet Explorer denen tarayıcı da pek randıman vermiyordu ne yazık ki :) Bir çok hatası vardı falan. En son Beenmaya'da şikayet edince off ama ya ne biçim tema bu ukturk off offf !!!!111 demesi ile işe koyuldum ve gördüğünüz sonuç ortaya çıktı. Bir tane tema buldum onu kestim biçtim, onu koydum bunu koydum derken işte böyle oldu. Aslında biraz aceleye geldi ama zamanla adam ederiz bence :) İlk halinden eser kalmadı desem yeridir.


Böyle çizgi film karakterleri fışkırıyor her yerden. Sempatik bir hava verelim istedim. Sonra sert çıkarız yüzümüz yumuşak olsun hehe:P:p Olmuş mu tema. Olmadıysa söyleyin. Veya şurası şöyle olsa daha güzel olur ben tweety'e gıcığım onu kaldır falan gibisinden şeyler. Her türlü öneriye açığız:P (Tweety'i bi dost istedi, abi ya çok şeker, o olsun ay ay dedi kıramadım:P çocukluğunu yaşayamamış sanırım hımmm:P)

Anket'te koydum korka korka bakalım nasıl çıkacak:P Beğenilerinizi ankete yansıtın, şikayetlerinizi ise yorumlarda belirtin hehe:P:p Başka şansınız yok zaten tek şık var OoOOoOO :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 30 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. güzel tema..
    sade ise beğenirim ;P

  2. "Of süper bayıldım" diyoruz hemennnn :))

  3. Tuuce, o kadar tweety, pikaçu falan koyduk yaa çok sade değil:P:p Teşekkürler:)

    Selin, doğru seçeneği işaretleyeceğini biliyordum zaten:P Öğretmenler doğrusunu bilir:)

  4. iyi olmuş iyi. bir ara kıskanır gibi oldum hatta. geçti ama.

  5. Bugs feci tatlı duruyor.
    Bence de hoş olmuş.
    Ben sürekli Bugs'a bakmak için girerim (ayrıca) :D
    Bana sanki "Naber cınıımmmmm?" diyecekmiş gibi oluyorum :)

  6. Cips yiyemeyen kız, iyi yoldayım o zaman güzel :)

    Rectoa reis, eyvallah :) bence sen de değiştirmelisin temanı. Pek anlamasam da destek verebilirim az da olsa :)

    Lee, haha :) belki der belli olmaz:P Teşekkürler beğenin için, tweety'mizde var ona da bakmaya gel, çok histerik kendisi kırılır bak sonra:P

  7. Kıskaçlıktan kal geldi..Ahh bir de ben başabilsem şu adam gibi bir tema bulma olayını..

  8. Gayet güzel bir tema sade ve sevimli :) Hayırlı olsun

  9. faşist rejim gibi tek seçenek; Of süper bayıldım :)

    ama güzel ;)

  10. Rehane, kıskanma nazar değecek sonra:P:p Tema bulmak kolay btemplates.com 'dan bulabilirsin. Ama ondan sonra isteğine göre düzenleyebilmek de bitiyor olay :)

    Cemo, teşekkürler :)

    8ex-en8, evet tek seçenek, demokrasi dediğin şey böyle burada.:P Teşekkürler :)

  11. ilk bana sordun dimi? evet bence öyle, kıskansın herkes.

  12. güzel olmuş güzel...

  13. Çok güzel olmuş cidden, mis gibi tertemiz.

  14. Yok böyle tema harika olmuş :)) Gördünüz mü bilmiyorum ama benim dikkatimi çekti cicişler blogmania yazan link kısımında finduilas REİS ve bidost BAŞKAN ne oluyor huhe:)) Kimsiniz siz oğlum :D

  15. bidost, ikinci sana sordum hehe :) Özür dilerim haha:P:p

    İçimdeki Ekip, teşekkürler o senin güzelliğin :)

    Findu, değil mi ya şimdi şöyle alıcı gözüyle baktım da hoş oldu evet evet kedi olalı bir fare yakaladım sanırım:P

    Damat, sağol yavrum. Bu süreçte senden hiç destek göremesekte ne yapalım:P Blogun reisi ve başkanı onlar, ayağını denkal genç ona göre:P

  16. ben güzel değilsem bu tema da güzel değildir. o kadar!

  17. Beenmaya, olur mu ya diğer yazıda yazdım cevabı. O yüzden bu tema harika bir şey senin tanımına göre :P

  18. bidost başkan şu an dikkatimi çekti:D muhahaha :D

  19. güzel tema evet.Ama bannera tıklayamamak büyük bir eksiklik bana göre.Başkasını bilemem :)

  20. bi dost, başkanım öhömm :)

    Kısaca Fd, o kadar kusur kadı kızında da olur canımm:P Nazar boncuğu olarak koydum öyle, hem yukarıda anasayfa linki var lütfen:P

  21. :) yukardakini gördüm ama işte bende de böyle bi alışkanlık var..İlla banner ı dürtecem.

  22. Abilerim ablalarım Header yapmaya talibim. Ne istediğinizi söyleyin header benden olsun ;)

  23. Haşmet, süper olur :) Ama Ces'e söyle o yapsın lütfen :P Şöyle olabilir efendim. Şimdi arka plan beyaz olsun yine böyle rengarenk olsun şirin olsun işte :) Kaba şeyleri sevmiyoruz blog olarak:P Ayrıca slogan da hem döver hem sever :P Teşekkürler :)

  24. Adsız dedi ki...

    Her başlığın etrafında çok cicisli bicisli şeyler olmuş,okunabilirlig azaltmış görsellik,bu başlık hariç yenilere bakasım gelmedi bak:) bence arasını tutturman lazım,eskisi degişmeliydi ama bu kadarda çocukumsu olmamalıydı,içerik daha önemli her zaman,sadelik iyiydir.

  25. Adsız, okunabiirlik azalmış mı nasıl yani, bembeyaz sayfa :) O çıkan karakterler yok aslında görme sen yazıya odaklan :P Bir iki değişiklik yapabiliriz bu konuda, teşekkürler yorumun için :)

  26. Sevimli olmuş. Güle güle kullanın. Ben de değişikliği çok seven biri olarak değiştirdim temamı fakat explorer8'de berbat gözüküyor. Firefox ile olduğu gibi, güzel. Şimdi sizin bloga iki tarayıcı ile de girip baktım. İkisinde de başarılı... :) Bana da bu işin sırrını söyler misiniz zahmet olmazsa Ukturk Hazretleri. =] :p

  27. Chaotic teşekkürler, sonunda o sorunu çözdüm ben :) İşin sırrı yok aslında deneme ve yanılma üzerine kurulı :) Ama yeni yapılan temalar genelde uyumlu oluyor taratıcılara eskilere nazaran yenilere seçmek gerek :) Biraz da şans:P

  28. Ben bloggerın kendi içindeki şablonlarından birini seçtim aslında. Arka plan da oradan. Şablon tasarımcısı başarısız o zaman. :)

  29. Adsız dedi ki...

    Okunabilirlikten kastım o anlamda değil,eski okurlar gene okur ama yeni gelen üyeler direk yazıya odaklanamaz gibi,göz hemen etraftaki fazlalıklar:) resimlere kayıyor,yazılar arka planda kalıyor gibi.


Leave a Reply