2.9.10

Sosyal medya kaşarlarının genel özellikleri

Yazan: Ukturk | 2.9.10 | Kategori: , , |
Yazı: Sosyal medya kaşarlarının genel özellikleri

Merhaba, biraz düşman kazanalım. Öncelikle sosyal medya da nedir diyenler için "sosyal medya". Evet budur. Şu anda kullanmakta olduğunuz Twitter, Friendfeed ve okumakta olduğunuz bloglar falan filan hepsi bu sosyal medyanın içine giriyor ve dahası... Her ortamda olduğu gibi burada da kızlar ve erkekler var. Bizim konumuz kızlar. Ama biraz kaşarlaşmış olanları. Kaşar deyince bildiğimiz kaşardan değil içinde onlardan da var ama bunlar sosyal medya kaşarı. Kaşar temsili bir kelime burada. Her sınıf kendi sınıfını oluşturur derler. Şimdi sayacağımız özelliklere sahip olan kızları da sosyal medya kaşarları olarak nitelendirdim ben. Herkes biliyor bunları. Tanıyalım, gelecek nesillere aktaralım.


Dünyanın merkezinde sanırlar kendilerini: Bu kaşarlar kendilerini evet her şeyin merkezinde sanırlar bu asosyal sosyal medyada. Sanırlar herkes onları takip ediyor 24 saat. Onlarla yatıyor onlarla kalkıyor. Ufak bir eleştiri duyduklarında aman canım götümüzün dibinden ayrılmıyor hem takip ediyorlar hem eleştiriyorlar bunlarda diye söylenirler. Sonra da kaşar kahkahası hahahha muhahha. Dalga geçiyorlar burda. Değişik bir tür anlamak zor.

Tüm erkekler abazandır: Bu tiplerin değişmez görüşüdür bu. Her erkeğe böyle yaftalamaktan zevk alırlar. Hem muhtaçtırlar buradaki ilgiye çünkü eziktirler normalde hem de sürekli şikayet halindedirler. (Ergen erkekler kendine çeki düzen versin:P) Güzel bir iltifat duyunca hemen orası burası kalkar "kesin bana asılıyor hayvan" havasına girer. Böyledirler. Bunlara en güzeli fırsatını bulunca ayarı vermektir. Biliyorsunuz kaşar kanser yapıyormuş çok yemeyin, beslemeyin de. "Don't feed the kaşars".

Seksi fotoğrafları için tıklayınız: Ergen gençlerin ve facebook delikanlılarının ilgisini çekmek için çok iyi numaradır. Amaç biraz daha popüleritedir. Bunun için yapmayacağı şey yoktur. Babasını bile satar o derece!! Başka da bir kozu yoktur zaten "vücudundan başka". Çok ezik bir davranış değil mi? Bunu sürekli hale getirenlerden bahsediyoruz tabi yoksa fotoğrafa kastım yok :) Bir de poza göre değişir durumlar. Söylediğimiz de bu zaten. Herkes kalitesini bir şekilde belli ediyor işte. Bunlar eğlenilecek kız sınıfı yoktur diyenlerin kafasına vura vura gösterilecek kızlardır. Herkes kullanır sonunda birinin elinde patlar. Kısmet gençler. Tehlikenin farkıda mısınız. Sosyal medyanın motorize ekipleri bu maddeye girer.

Cool ve çok bilmişlerdir: Şimdi bahsettiğim kaşar kelimesini hala anlamayan yok sanırım. Evet. Pek fazla muhattap olmazlar herkesle. Böyle havalarında geçilmez. Soğuk nevaledirler bunların bazıları. Her şeyi bunlar bilirler her şey bunlardan sorulur. Bir hava bir hava hasbamda. Elit görünmek için ellerinden geleni yaparlar ama özünde bir "kezban" olduklarını herkes bilir. Kezban olmak kötü değil ama başkası olma kendin ol diyor o kadar şair.:P

Özentidirlerdir her şeye: Bunlar özentinin önde gidenidir. Hani başka hiçbir yerde bu kadar özenti "kaşarı" bir arada bulamazsınız. Arabesk ıyykkdır. Ama Fazıl Say ıyyk deyince candır. Yabancı şarkılar canandır. %90'nın da doğru dürüst sözlerden anlamadığını da adım gibi eminim. Öyle dinler işte. İçimizden biri yaptıysa hemen eleştirecek bir şey bulurlar ya da ilgilenmezler. Küçük bir hatasında yerin dibine somaya çalışırlar. Elin ecnebisi bir şey yapsın ayy kız gavur yapıyor havasına girerler.

Sözde özgürlükçüdürler: Bu sosyal medya kaşar sınıfının "bir sınıfı" Türk kelimesinden ve asker kelimesinden rahatsız olur. Böyle saldırmak için 4 kol dolaşır. Nan biri Türk dese bir TSK dese de sallasam diye hahahmuhaha diye dalga geçsem, bu ne lan desem diye. Burada da tekrarlayayım biz bunlara "onun bunu çocuğu" diyerek bir açık kapı bırakıyoruz ki kimin çocuğu olduğuna kendi karar versin diye. Asıl özgürlükçü biziz :)

Tüm değerlere karşıdırlar:Bir tipte bunlar kaşarların içindeki. Sayılan sevilen ne kadar değer varsa bunlara karşıdırlar. Sürekli alttan veya direkt olarak yayın yaparlar. Bunlar "kaşarlığın" en üst noktasıdır. Troll davranışlarını kendilerine kılavız edinmişleridir. Anlatsan da anlamazlar benim tavsiyem kafasına vura vura anlatmak ama o da çok kaba diyorlar en iyisi muhattap olmamak. Kaşarla kaşar olma yeğen der bir sosyal medya atasözümüz.

Beğendiği erkekten ilgi göremeyince takibi bırakır: Çok komiktirler. Önce takibe alırlar seni. Böyle sürekli ilgi gösterirler falan. Mesaj falan atarlar. Mail atarlar falan filan. Ama yüz bulamayınca yani bekledikleri ilgiyi karşıdan göremeyince aniden kesilir bu şeyler. Şak diye.! Hani ne oldu arkadaşça hislerine yalanmış yalan. Çakal :P Bunlar bu sınıfın en zararsızı aslında duygularına yeniliyorlar:P Unutma gidip ağlamadı genç senden ilgi göremeyince çoktan başka birine kanca atmaya başlamıştır bunlar :) Tutturana kadar. Durmak yok yola devam :P

Daha bir 3-4 tane daha yazarım heralde o kadar çok ki. Neyse böyle kızlarımız var bu adı sosyal kendi asosyal olan medyada. Kendi pembe dünyalarında yaşarlar. Bir gün bu sosyal medya siteleri kapansa meela Friendfeed, Twitter bilemedin Facebook falan ne yaparlar acaba çok merak ediyorum. Düşünmesi bile kötü bence direkt depresyon:P

"Kaşar" kelimesi burada temsili kullanıldı bir nefreti dile getirdi. Dağılabilirsiniz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 15 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Hey yavrum hey esmiş :)) Kim canını yaktıysa artık hangi kız yüz vermedi koskoca sosyal medya da sana ondan değil mi bu hallerin lan :)) Gel hangisi istiyorsan söyle ben alacağım sana :)) Ama ne diyorsan doğru vallahi Abovvv huhe:))

  2. çok sert olmuş aneaam korktum bu ne büyük nefret.

  3. sosyal medya abazanlarınıda yazsana çogüzel olmuş =)

  4. bidost, abovv:P çok beğendin değil mi :P

    Damat, yok nan öyle bir şey beni savunacağına neler yapıyorsun koynumuzda yıla besliyoruz. Bid sot uyarmıştı beni damat ferit tekin değil diye haklı mı ne:P

    Marla, öyle gerekiyor, herkesin anladığı dilden :)

    Zay0zey, onun hakkında çok yazan var. Ama hiç kimse bu tiplere laf etmiyor. Hakısızlık! Halbuki bunlar içine ediyor ortamların en çok.

  5. Bazen bir tweetde, bazen bir blog yazısında, bazen bir yorumda, bazen de paylaşılan bir videoda, bir şarkıda hep görüp hissettiğimiz, bildiğimiz, anladığımız ama bir türlü dile getiremediğimiz acayip doğru tespitler... =) Gene yazılmayanı yazdın ukturk. Tebrikler...
    Haaa bu arada taze ve eski olmak üzere ikiye ayrılıyor bu kaşarlar. Tazeler eskileri örnek alıyor. ;)

  6. Chaotic, teşekkürler :) Kötü adam olmayı seviyorum ben de. Zevk alıyorum galiba nefret çekmekten falan. Ama iyi kızlarımız daha çoğunlukta sorun değil onun için hehe:P

    Haha tazeler eskileri örnek alıyor:P Önce eskileri temizlemek gerekiyor galiba :) Kötü örnek oluyorlar.

  7. Ellerine sağlık.
    Birinin bunları yazması şarttı:)

  8. Güzel yazı valla yeniden tebrik edeceğim seni. Tebrikler. bak ettim:)
    Ya ama ahklısın gerçekten çook ilginç tip hatta tipitip mevcut.
    Hatırlarmıısn bilmiyorum, ilginç bi tiptir tipitip, sakızı önce ağızda güzel bi hava bırakır sonra yavanlaşır. Aynen öyle:)

    Beğenerek okuyorum. Part iki beklemede..

  9. Artık herkes bu yolda değil mi ? Yoksa ben mi gelecekten geliyorum ? Medya sıfatına gerek yok ki. Severim böyleleri kırbacı bol olur.

  10. Allah sevgilimi korusun bunlardan

  11. tövbe estağfurullah.

  12. thebiglebowski, teşekkürler taşın altına elimi soktum :P

    Burcu, sağol :) Tiptip biliyorum ya 26 yaşındayım ben yaşlı bir insanım bir çok şey biliyorum :P:p

    Telekinesis, bol kırbaçlı günler sana o zaman. Dikkat et bir yerlerin morarmasın:P

    Duyguseli, amin amin gördüğün yerde çemkirmek gerek, yoksa elden gider delikanlı:P

    Findu, 3 ihlas bir elham okudun di mi korunmak için:P:p

  13. Adsız dedi ki...

    genç kaşarlar rahatsız dostum biraz daha dikkat lütveeeen :D

  14. tum erkekler abazadir dusuncesini sadece bu sosyal medya kasari olarak tabir ettigin hatunlar degil hatunlarin buyuk bolumu savunur


Leave a Reply