15.9.10

Mia Wallace Blog | ben alelade sen nadide

Yazan: Ukturk | 15.9.10 | Kategori: , , |
Yazı: Mia Wallace Blog | ben alelade sen nadide

Merhaba blog insanı. Nasılsın? Duydum ki unutmuşsun gözlerimin rengini. Halbuki bildiğin siyah nasıl unutursun. Neyse kırıldım çok ama büyüklük bende kalsın hem pasta aldım çay da var içeriz yeriz falan. Kaç günlük dünya kırmayalım birbirimizi. Çaydan sonra da bir blog var onu da okuruz. Çok güzel ama bayılacaksın. İsmi de çok güzel hem böyle yabancı artistlerin isimleri gibi havalı (zaten öyle ehe),


Blogun Adı: Mia Wallace

Blogun ismi ne güzel di mi canlar, cananlar, osmanlar ve diğerleri (burada gördüm çaldım). Nereden geldiğini bilmeyenler vardır şimdi, ne kadar cahilsiniz ama yaa off :) neyse söyleyelim yine de. Bu güzel blogun ismi taa Romalılara dayanıyor. O kadar eski yani. O zamanın Roma kralı IV. Marcellus'un karısı bu Mia. Güzel kadın. Yaaa öyle ne sandın sen asil bir blog, bu blog :P

Blogun isminin nereden geldiğini öğrendiğimize göre içeriğe geçebiliriz. Mia'nın blogu mim yazmak için yaratılmış adeta. Şimdi blog camiası içinde bir mim çetesi var böyle dışa kapalı bir sistem bu arkadaşlar. Sürekli aralarında mim paslayıp hihih hohoh diye göbekleriyle (çok şişkolar ayy öyle böyle değil. Göbekli blogcular timi) falan gülücükler saçıyorlar. Ben takip ediyorum, eğlenceli insanlar. Mia'da bu çeteden. Mim çetesi. Güzel mimler döndürüyorlar. Allah daha çok versin. Okuması zevkli oluyor mimleri hem. (Göbek yalandı, evet korktum!)

Mia, bazen küçük Marjane gibi mutlu, bazen genç kız Marjane gibi umutsuz ve karamsar bir blogcu kızımız aslında. Şeker bir insan, öyle sanıyorum :) Mia mim yazmak dışında da yazılar yazıyor tabii ki hem de çok güzel. Bir günlük tadında kişisel bir blog. Biraz duygusal bir blogcu sanıyorum Mia hayatında. Öyle sezdim. 6.hislerim çok kuvvetli benim hehey yavrum desem yalan olur kargalar bile güler "aha lan his dedi duygu dedi ne arar lan sen de anten" diye dalga geçerler. Ama bu kez doğru sanki :)

Nisan 2010'da yazmaya başlamış Mia blog yazmaya şu cümlerle biraz şen şakrak bir şekilde "Heyyy naber cicişler yaa, ver bakalım bir yanak oooo harika" yazmış.!! Çok değişik bir giriş ve devam etmiş bu giriş yazısına Mia yine değişik bir şekilde. "Hep Cosmo Girl'de falan görürdüm yaa böyle blog falan özenirdim artık benim de blogum var heyooo. Bir filmde görmüştüm hattaa oyuncu kız da yazıyordu böyle, o hasbam yazıyorsa benim neyim eksik gencim güzelim seni üzerim ehi ehi" Bu kadar mı, daha bitmedi yazı devam ediyor yine ilginç bir şekilde "Yaaa cicişler herkes beni sevdin okusun istiyorumm yaa lütfeen beni okuyun takip edin. Paylaşım yapalım. Çok thanks. Öptüm kokulu kokulu muckks, Mia" Bu yazının devamını ve tüm gerçekleri okumak için buradan devam edebilirsin bence et devam, gerçekler göründüğü gibi değildir. Bir de ben yazıyorsam yazdıldığı gibi de değildir:P

Blogun teması da güzel. Hem de bir Balık burcu insanı kendileri. Balık burçları çok şeker insanlar olur genelde. Bknz: Ben :) Çok şekerim değil mi böyle tatlılık sağımdan solumdan akıyor o derece, balık burcu olunca işte. Neyse ne diyorduk hıı Mia diyorduk. Mia güzel tatlı bir blog. Okumak gerek. Bu zamanda böyle bir blog bulupta okumayanı dövüyorlar. Karar senin :P

Blogun resmi içeceği, pardon şarkısı ise Nil'den. Mia için özel yapmış kendisi "Ben alelade sen nadide" Kop kop :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 16 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. çook teşekkür ederim :) beni süper anlatmışsın Balık burcu olduğun için mi acaba? :)

  2. Mia evet balık burcu insanı birbirini çok iyi anlar. Hem başka kimimiz var şurada. Sahip çıkalım birbirimize :P

  3. çok seviyorum ben Mia'yı :)

  4. Mia'yı bende çok seviyorum birde bu blog alemi hep balık hepimiz balığız yaşasın:))

  5. Mia iyidir,güzel yazar sık mimlenir :D

  6. Ne çok mim yazmış harbiden ama güzel yazmış hani ben yazsam ancak bu kadar güzel olurdu :)) Çok sevdim ben de Mia'yı. Pek şeker huhe:) Bir de Kaancım yazı çok güzel olmuş güldüm lan :))

  7. heyyy ben geldim! :) yorumları gördüm acayip sevindimm, ve de gerçekten çok iyi yazmış beni ancak bu kadar iyi anlatabilirlerdi :P

  8. Çok seven varmış Mia'yı :) Mia, kendim yazdım diye demiyorum ama güzel oldu galiba :P Ama senin blogun bu kadar güzel olmasa olmazdı vallahi böyle bir yazı :)

  9. Mia'yı sevmeyen ölsün =P =)

  10. Ukturk, alçak gönüllülüğe gerek yok güzel yazmışsın işte:)

    Rebecca seni yerim! :)

  11. O mim çetesinde şişko olduğunu kabul eden tek birey benim ((:

  12. Rebecca, ölsün vallahi hak ediyor :)

    Mia, çok alçak gönüllüyüm ben elimde değil ne yapayım :P:p

    Cips yiyemeyen kız, aa-aa attım tuttu o zaman :P hehe öyle deme ama yine de sen şişko falan :) Geldikleri gibi giderler, spor yap.

  13. severek takip ediyoruz hergün ne yazmış acaba diye bakmadan etmiyoruz sapığıyız falan :p

  14. ukturk yazın gibi yorumlarında çok eğlenceli :D

    zey0zey ayrıca çok güldüm yorumunaa:)

    (benim yazımmış gibi bir de kabullenip tek tek yorum yapıyorum hehe)

  15. Senin yazın zaten :P Sana yazıldı senin oldu :)

  16. vayy çok misafirperversin, teşekkür ederim.) iyi o zaman sahiplendim bu yazıyı ona göre.


Leave a Reply