18.9.10

Gecekondu

Yazan: Finduilas | 18.9.10 | Kategori: , , , , |
Yazı: Gecekondu

Duydum ki buralarda yüzümü gören cennetlikmiş :şirinsuratlısmiley:
-

Son günlerde şimdi söyleyeceğim programa güldüğüm kadar başka bir şeye gülmüyorum. Gülmekten yerlere yatıyorum hatta. (gülmekten yerlere yatmak mecaz anlamda kullanılmamıştır, bu programı izlerken işbu kişi cidden gülmekten yerlere yayılmaktadır.)

Programın adı; Gecekondu.
Star tv'de her cuma günü saat 00:30 gibi yayınlanıyor. Cuma günleri Beyaz denen gudubet adamı izleyeceğinize bunu izlersiniz artık. Öhm. (beyazı çok severim de!)

Neyse, doğaçlama talk-show oluyor sanırım yaptıkları. 'Yaptıkları' kısmını açayım; programda görünen 3 kişi var. Biri Durdu (Durul Bazan), yani programı sunan kişi. Kendisi eskiden bir TV kanalında çaycıdır, ama çalıştığı tv'deki showman işten kovulunca kendini birden kanalın yeni showman'i olarak bulur. Diğeri Durdu'nun abisi Dalyan. Ve bir de dedesi bulunuyor olay mahalinde, kendisi Durdu ve Dalyan kavgaya tutuştuklarında onları ayırmak için ortaya çıkıyor genelde. Bu arada program Durdu ve ailesinin yaşadığı Gecekondu'da yapılıyor.

Dalyan bomba bir karakter. Programı izlerken güldüğünüz sahnelerin %70'i (sallamak bedava) bu adamın doğaçlamalarından çıkma. Çizgili pijamalarına, okuduğu bozlaklara, kadın konuklara sarkmalarına, programa gelen konuklara laf sokmalarına, hatta ve hatta saldırmalarına gülmeden duramıyorsunuz. Ayrıca kendisinin oyuncu olmadığını da belirtmek gerek (startv.com.tr'nin yalancısıyım). Konuklara laf sokmak demişken, Ömür Gedik'e çakmalarına hayran kaldığımı belirtmeden geçemem a dostlar!

Bu da 'ÖZET GEÇ PİLİÇ!' diyenlere geliyor;


Twitter sayfaları da varmış;
twitter.com/gecekondustartv (tık)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 10 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. valla bir kere rastladım bu programa :D şaka falan sandım başta, anlayamadım bi.Tamer Karadağlı çıkmıştı...bayağı belaltı espiriler, konular falan :D nasıl yayınlıyorlar diye şaşırmıştım.Bunu okumam iyi oldu =) teşekkürler.

  2. Finduilascımm ne güzel de söylemişsin beyaz denen gudubetin yerine bunu izleyin diye :)) Ben de takip ediyorum bu adamları. Manyaklar ya, hasta herifler huhe:)) Dalyan kardeşimize de buradan selam ederim ayrıca :)) Gülmeyi seven yaşam biçimi haline getiren herkes izlemeli :)

  3. Ayy ben bir kere izledim bu programı, Hayko vardı. Doğaçlama mı orasını bilemem ama bence hiç güzel bir program değil. Ben çok saçma olduğunu düşünmüştüm. Beğenenlere bir lafım yok tabi. :)

  4. Hazel;
    Dediğin kadar bel altılık yok aslında, bence gayet dozunda. (:

    Damat Ferit;
    Diy mi efenim. Kendini tekrar edip duran Beyaz yerine böyle değişik şeyler istiyoruz işte :f

    AksitAbraxas;
    Doğaçlama evet. Ben de kolay kolay bir şeyi beğenmem ama bence tv'de izlenebilecek güzel birkaç porgramdan biri, özgün bir şey ayrıca. Bir de sana nesi saçma gelmişti mesela?

  5. Hayko Cepkin geldiğinde izlemiştim kardeşimle yarılmıştık ya :D uahuha

  6. Yaa findu ben duymuştum bu programı ama hiç izleme fırsatım olmamıştı. Şimdi koyduğun videoyu izledim de kahkaha attım vallahi :P Durul Bazan zaten kral adam kıyafetler şahane:P

    Bu video kesmedi üstüne bir de Youtube'dan izledim http://www.youtube.com/watch?v=ZNbTnC4-47c Dalyan bizden gerçekten:P Bu bölüm daha komikmiş- vücudunuz çok ilgi çekiyor- haha :P Haftaya izleyeceğim kesin bu kez :)

  7. hippilazman;
    Haykolu bölüm süperdi gerçekten. :D

    Ukturk;
    Yav o videoyu da koyacaktım ama zor geldi youtubedan indirip buraya tekrar yüklemek falan. :P (utube'a giremeyenleri de düşünen insan)

    İzle ama kaçırma. (:

  8. finducum, erkan yani dalyan benim arkadaşım. çok da severim. kendisi wipe out un falan editörüydü. normalde tvci yani. ama kendisinde inanılmaz bir mizah yeteneği var. yani o programda izlediğimiz hali onun normalde bizimle konuştuğu hali. genelde o konuk kadınlara davrandığı gibi davrandığından bana, programı izlediğimde hiç yabancı gelmiyor. adam zaten yaptığı bişeyden para kazanıyor yani:)
    ayrıca bunu ileticem kendisine, seviniyor böyle şeyleri okuyunca:)

  9. Aaa ne güzelmiş o zaman.(:
    Peki efenim saygılar sevgileer! (.

  10. hayko cepkin'in olduğu bölüm ile tanıştım bu adamlarla gecenin bir yarısı ve koptum gülmekten, hemen netten izledim diğer bölümleri ve farkettim ki programın çıtası gelen konukların paslaşma gücü ile doğru orantılı...
    başarılı iş :))


Leave a Reply