22.9.10

Fatmagülün suçu ne dizisi tecavüz sahnesi izle video indir ?

Yazı: Fatmagülün suçu ne dizisi tecavüz sahnesi izle video indir ?

Merhaba dün NTV'de Fatmagül'ün suçu ne dizisindeki tecavüz sahnesinden falan ve diğer tv dizilerindeki şeylerden bahsediyorlardı. İzledim biraz. Neyse orada birisi, Nuri Alço ve Tecavüzcü Coşkun hayranı olan, onların filmde yaptıklarını gülen bir milletiz gibisinden bir şey söyledi. Düşününce de doğru sokakta gören fotoğraf çektiriyor adamlarla. Tecavüz seven bir toplumuz sanırım! Tecavüz edilirken, izlerken falan gülüyoruz. Üzerine geyikler falan döndürüyoruz. Başka bir ülkede böyle bir durum var mı merak ediyorum.


Bu tecavüzcü Coşkun ve Nuri Alço örneklerine bakarsak geçen gün Fatmagül'ün Suçu Ne? dizisindeki tecavüz sahnesinin çocuklarında izleyebileceği saatte prime time'da gösterilmesine şaşırmamak gerek. Ben de yazıyı yazmadan önce izledim sahneyi de üstüne içki dökmeler falan bildiğin fantezili bir sahne. Çocuklarımız öğrensin evet böyle şeyleri. Nasıl tecavüz edilir, tecavüz edilirken nasıl karşı konulur, kızın ağzı nasıl kapatılır, içki nasıl boca edilir kızın üstüne, hangi içki daha iyidir tecavüz ederken vs. Doğan Medya ve çalışanlarına teşekkürler çocuklarımızın psikolojik gelişimine katkıda bulundukları için!

Bu sahnelerin ardından gelen gerizekalı "euehhehe Bihter kaldığı yerden, fatmagül bize yok mi?, off lan nasıl tecavüz etti, fatmagül'e nasıl tecavüz edildi tıkla izle, fatmagül'ün tecavüzcüleri, fatmagül'de hak etmişti tecavüzü, Fatmagül'ün suçu o gece vakti dışarı çıkmasıydı" tarzında yorumlar ve eylemler oluştu. Bu şekilde davrananların zeka yaşını ölçtürmesi gerek bence. Kendi sevgililerine kardeşine falan da hak o zaman böyle şeyler, öyle mi ? Offf lan nasıl götürdüm gık diyemedi kaltak falan desinler mesela! Çok tatlı geldi değil mi lan kulağa? eheheheue değil mi?

Bir de bu diziyi yayınlayan Kanal D denen kanal var. Ne olduğu belli bunların. Bir tane düzgün adam yok bu kanalda sanmıyorum. Her işleri böyle. Bu diziyi de sadece tecavüz sahnesi üzerinden sundular resmen ortalığa ve diziyi duyduğum kadarıyla 5-6 kere tekrar tekrar yayınlamışlar gündüz vakti o saatte, o sahneleri. İzlemeyen çocuk varsa onlarda izlesin diye.


Dizinin pazarlaması tecavüz üzerine. Halkımız seviyor ya tecavüzü, biliyor adamlar. Hayır çocuklar izlemdi diyelim dışarıda oynuyorlar falan diye kandıralım kendimizi ama bunu izleyen zeka olarak fazla gelişmemiş abazanlık orası tavan yapmışlar izleyip gaza geliyorlar bir turisti alıkoyup tecavüz ediyorlar. Her sene kaç tane oluyor böyle olay. Pippa Bacca vardı mesela hatırlandın mı? Zamanında yine bu kanal Binbir Gece denen diziyi de böyle ucuz bir şekilde pazarlamış ve istediğini almıştı. Çocuklar birbirine tekliflerde falan bulunuyorlardı. Artık da içki olmasa da mevye suyu boca edip saldırırlar birbirlerine belki.? Bu kadar internet ve tv bombardımanından sonra benimsemişlerdir belki artık, normal görüyorlardır.

Bir de ortalıkta her şeye feminist yaklaşımlar getiren kadın toplulukları ve insanlar var ya bunlarda hiç ses çıkarmıyorlar ya da biz duymuyoruz. Saçma saçma şeylerde bangır bangır bağırıyorlar, iş kadın vücüdunu teşhiri ile mal satılmasına, tecavüze falan gelince hiç gıkları çıkmıyor. Samimiyetinize tükeriyim sizin feminist gruplar! Tecavüz demokrasisi. Küçük ABD olma yolunda ilerliyoruz, batının ilmini değil ahlaksızlığını alarak ama.

Bu ülke neden adam bundan olmaz işte. Bir meme bir bacak gösterdin mi herkes tv başına kitleniyor arkadaş unutuyor her şeyi. Şerefsiz medya da körüklüyor bunları. Uyuyan halk. Al sana yozlaşma. Kimse de neden böyle neden diye sorduğu yok. Her şey müstahak bu ülkenin insanına bence.


Hadi bakalım daha çok tecavüz daha çok daha çokkkk! Türkiye olarak tecavüzü seviyoruz ve besliyoruz reytinglerle. Yaşasın tecavüz. Bu hafta da fatmagül'ü izleyelim reytingleri vurduralım, twitter'da trending topic yapalım, ehehhee diye gerzekçe espriler yapalım. Tecavüz üzerinden pazarlama yapanları ödüllendirelim. Hadi Türkiye!! Hadi! Allahınıza kurban sizin! Yürüyün be kim tutar sizi. Fatmamügüller çoğalsın!

- Hanım kahvem nerede kaldı
+ Getiriyorum bey
- Onu boş ver de sen bu dizide tecavüz olacakmış şimdi bizim çırak görmüş internette, o söyledi.
+ Hadi ya dur bakalım, nasıl olacak.
- Evet, başlasa da izlesek daha "yatsıyı kılacağım".

Yozlaşma yukardaki diyalog gibi bir şey. Tehlikeli. Yazının başlığını da bilerek öyle koydum, bu sahneyi arayıpta gelen olursa, BELKİ okur falan diye. Hiç umudum yok ama öyle bir kafadan böyle bir şey.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 18 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Çok iyi yazıydı tebrik ederim. Yorum yapmıyor sadece altına imzamı atıyorum...

  2. ya böyle şeylere ses çıkarınca, yani tvlerden dizilerden böyle şeylerin enjekte edilmesine; herkes bir yandan saldırıyor "ayy ondan mı etkilenip gidip tecavüz edicez" yok şöyle yok böyle. e ama öyle değil işte. anlatamıyorsun. anlamıyorlar, fakat aslında zeki insanlar. işlerie gelmiyor belki. bilmiyorum. sorsan izlemiyo musun diye, ben de izliyorum evet ama, aması da yok gerçi kafam karıştı dur :p yani öyle işte. katılıyorum yazdıklarına..

  3. güzel bir SEO canavarı yazı olmuş ;) maniak fatmagül!

  4. Üzüldüm yaa içime oturdu resmen:D

  5. fatmagül ün suçu yok zaten herşey senaristlerin başının altından çıktı .

  6. çok dogru bir yazı olmuş,yazdıklarınıza sonuna kadar katılıyorum.

  7. benim suçum ne? fatmagülü bir gün, beynimi her gün

  8. bence de bizim suçumuz ne?

  9. memleket meselesi oldu "fatmagülün suçu ne?"
    sorsan çoğu kişi hayatın acı gerçeklerini gözler önüne serdiği için izlediğini söyler. ama aslında bu nedenle izleyen çoğunluk falan değil azınlık bence.

  10. Maçlarda tezahurat bile oldu bu fatmagül garip bir milletiz gerçekten tecavüzden tiraj yapmak vay yavrum vay ne zaman açsam kanalı tekrarı dönüyordu ayrıca "fatmagül bu gece tecavüze uğrayacak" ne hoş bir manşet ama!

  11. Kalau, teşekkürler :)

    Bi Dost, o saldıranlar beyni şukadarcık böyle bir çimdik kadar ciddiye almaya değmez o gerizekalıları. Bu kadar da netim kimse darılmasın. Bence izleme bidostcum sen, abine söyleyeyim de amborga koysun böyle yapımlara :P

    Admin, herkesin bakış açısı farklı tabi yazıya.

    Laura, evet haklısı. Bence oyuncuların herhangi bir suçu yok. Onlara işini yapıyor. Bir nevi ekmek parası nasıl yaparsa yapsın. Önemli olan bu işin yayınlandığı saat ve dizinini sadece bu şekilde pazarlanması aşağılıklığı. Aşk-ı Memnu ve bu dizinin yönetmeni aynı insan sanıyorum.

    A Grace, teşekkürler :)

    Mr. Hayd, haha :) evet haklısın ülke insanı her gün bir şekilde ya siyasiler tarafında ya da hortumcular tarafından ... :)

    Rebecca, izlememek en iyisi bence bu tip yapımları. O zaman suçun olmaz. Bizler izledikçe "haa lan bu işler tutuyor" diye daha da azıyor bu herifler.

    Dedimdi, yazılan eser o amaçla yapılmış sanıyorum. Ama dizi yapımcıları diziyi pazarlamak için "kadına tecavüzü" ön plana koyuyorlar. Bir nevi kadın vücudunu satıyorlar pazarlıyorlar. Kadınlarda izliyor bunu bilerek ya da bilmeyerek.

    Marla, Posta gazetesinden ne beklenir ki o başlıktan başka. Türkiye'nin en çok satan gazetelerinden biri kendisi. Anla artık ülkedeki insanların durumunu. Ne bekliyoruz ki aslında bu gerizekalılardan.

  12. bu bu satırları yazan arkadaşım... ellerin dert görmesin... eğer bir yere yollayacaksan bilgim olsun altına ben de imzamı atayım...

  13. Semmy, teşekkürler. Bir yere yollamaya falan gerek yok. Kime neyi göndereceksin hem :)

  14. Asıl suçlu anlatılmak isteneni kıçından anlayan şu ''fatmagüle tecavüz edecekler'' diye bir başlığı atabilen gerizekalıdır, o sahnenin videosunu rahat rahat izleyebilen birileri varsa gebersinler gitsinler gerçekten. Dizide tecavüzü özendirici hiçbir şey yok ki, yani gerilmeden rahat rahat izleyebilen hayvanları bilemiyorum tabii. Kanım dondu benim izlerken, ağlamamak için ağzımı tuta tuta izledim. Çok etkiledi beni.

  15. Findu, o başlığı atan da aynı medya grubuna mensup. Amaçları diziyi bu açıdan göstermek, pazarlamak. Evet gerizekalılar.

  16. Artık magazin programına düşmeden önce gazete ve ana (!) haber programlarında boy gösteriyor bu tür sahneler. Amma önemseniyor bizim türk tipi dizilerimiz. Sonra da aklı başında insanlar tarafından tepkiler yükseldikçe ''aman izlemiyoruz, öyle merak etmiştim de bakmıştım, hep belgesel izlerim aslında'' gibi tipik ama gülünç savunmalara girilir. Fatma gülün suçu ne bilinmez ama türk insanın suçu eğitimsizlik, cehalet ve kendini geliştirememekten kaynaklanıyor.

  17. Takdir ettim.

  18. Tebrikler... Harika bir yazı... Başlığın amacını da en başta anlamıştım zaten, çok akıllıca...


Leave a Reply