29.9.10

Apaçi Müziği | anne ben apaçi oldum

Yazan: Damat Ferit | 29.9.10 | Kategori: , , , |
Yazı: Apaçi Müziği | anne ben apaçi oldum

Konnichiwa cicişler :) Apaçi diye bir şey var biliyorsunuz. Apaçi kardeşlerimiziden zerre haz duymuyorum ama şu müzikleri var ya ah o müzikleri. O apaçi milli marşları var ya ah o iğrenç müzikleri :)) Dinlemeden duramıyorum arkadaş. Kapıldım rüzgara. Kendimi biraz mutlu hissetsem hemen açıyorum :)) Dinlerken içim kıpır kıpır oluyor, bir hoş oluyor. Böyle değişik figürsel hareketler yapasım falan geliyor. İçimdeki apaçiye engel olamıyorum müziği dinlerken apaçi müziğini şarkısını artık ne haltsa :) onu dinlerken kendimi kaybediyorum, her yerim ayrı oynuyor. Allahım sana geliyorum huhe:))

Eve gelirken dinledim falan. Önceleri utanıyordum (çok utangacım) dinlerken arabada, sesini kısık dinliyordum. Sonraları arsızlaştım gayet yüksek sesle cam açık dinliyorum huhe:)) Çok eğlenceli ama lan, eğleniyorum ben dinlerken :)) Aklıma şu danslar falan geliyor hahaha daha da neşeleniyorum daha da açıyorum sesini :)) Arkamdan aaa lan apaçiye bak diyorlar mıdır :))

Şimdi evdeyim, evde de dinliyorum. Sesini açtım annem diyor oğlum bu nedir kimlerle geziyorsun sen huhe:)) Lütfen ön yargılarınızı bir kenara bırakın canımm, dinledikçe azalıyor insanın derdi, korkusu :))



Bu güzel apaçi marşını müziğini tüm blogcu kardeşlerime ve Türki cumhuriyetlerde yaşayan kardeşlerime gönderiyorum :)) Biliyorum çok iyi bir insanım ben. Ailenizin damadı sundu. Dinleyelim, güzelleşelim :) (Tam 5 dakika :P)

Bu güzel nadide eser apaçi müziğini indirmek için ise buraya tıklayın cicişler :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 17 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. itiraf ediyorum danslarını öğrenmek için youtube'da dinleye dinleye hastası oldum bu marşın ben :)) İçimdeki apaçiyi durduramıyoruuummmmm!!!!

  2. Yanlız değilmişim, çok mutlu oldum şu an :)
    Dinlerim bende mutlu olduğum günler. Spor yaparken fena gaz veriyor, tavsiye ederim :)

    Ama şu var ki, dinledikten sonra 'iğrencsin, kendine gel' dediğim çok oldu...

  3. Aslı: Ben de onlar gibi dans edebilmek istiyorum, çok güzel ama yaa huhe:))) Eğlencenin dorukları bence bu apaçi dansı, durdurmak imkansız :))

  4. Vanilla: ben de senin gibiydim önceleri utanıyordum harbiden kısıyorum biri gelince falan. Sonra düşündüm banane ya kimde çekineceğim dedim ne olacak yani altıüstü müzik. Açtım sesi açtım sesi verdim çoşkuyu :))

  5. Ben arada deniyorum, arkadaşlarım beğeniyor :))) İyice çirkenleştim senin yüzünden, bütün ipliğim pazara döküldü be :))

  6. Aslı: huhe:)) ben deneme çalışmasında bulunmadım hala ama her an bulunabilirim :)) Çok komik eğlenceli bence yaa, seviyorum ben :)) Tüm gerçekler açığa çıktı Aslı evet, seni de tanımış olduk bu sayede. Sen de bizdensin :))

  7. pü Allah seni :D

  8. apaçiliğe ilk adım. :P

  9. hahah sabah sabah super gıttı.
    ben bunların vıdeolarını ızlıyorum karnımın ıcı acıyor gulmekten. çok ameleler ama :))

  10. bidost ayıplama beni, sahi çık bana ben de sizden biriyim, sende bizdensin. İçindeki apaçiye dur deme bırak serbest kalsın :))

    finduilas: hummm ilk adım gibi eveet, daha paytak paytak yürüyorum düşüyorum arada.Çok heyecanlıyım huhe:))

    berrin: sabah sabah sonracığıma öğle yemeği sonrası sindirmek için soda yoksa korkma apaçi marşı var. Dinle sindir, yıka ve çık gibi :)) Amele falan adamlar ama müzikten anlıyorlar, eğlenmeyi biliyorlar huheehE:))

  11. süvari destek birliğine haber saldım kurtulucaz bu apaçi illetinden

  12. Aaanaa ben bunu yeni gördüm ya =)) Hemen gittim videolarını seyrettim falan çok komikmiş ama müziği sevdim enerjik bişi. İndirdim hemen teşekkür Damat.

  13. Mr.Hayd: Süvariler mi allahım soykırım yapacaklar demektir o, kaçıp saklanmak gerke bir yerlere arada kaynamayalım. İyi çocukları aslında özünde apaçiler :))

    Gülşah: Önemli değil bebişim, hizmetinizdeyim alilenizin damadı olarak huhe:))

  14. itiraf ediyorum, o müziği ben de çok seviyorum utanmasam telefon melodim yapacağım. eheheh

  15. sJ: sen de bizdensin, korkma utanma, apaçi bloggerlar olarak arkandayız her zaman :)))

  16. abe kaynana ne yaptın bize adlı şarkıda göbek atmış biri olaraktan "apaçi müziği çok havalı lan" diyorum.

  17. Laura huhehe:)) Ondan kötüsü de olamazdı diyorsun yani :) Çekirge eşliğinde göbek atsaydın ama düşünebilirdik bu durumu. Abe kaynanana ama olayı bitiriyor. Hem apaçilik underground bir oluşum, dışlanıyorlar falan. Çok marjinal huhe:)


Leave a Reply