22.8.10

We No Speak Americano | deli şarkı lan :)

Yazan: Damat Ferit | 22.8.10 | Kategori: , , , , |
Yazı: We No Speak Americano | deli şarkı lan :)

Konnichi wa yavrular :) Çok güzel bir paylaşım yapacağım bugün sizlere. Bir şarkı. Anacım bir eğleceli bir oynak falan anlatamam yani. Böyle garp bir havası var şaekının. Trafikte falan dinlemeyin ama el kol farklı yerlerde figür yaparken yakalıyorsun kendini huhe:)


Şarkının adı We No Speak Americano. Fazla söz yok şarkıda. Böyle ay nasıl anlatsam cicişler güzel ezgiler var huhe:) Beni eğlendiriyor fazlasıyla. Yolando söylüyor şarkıyı. Müzik harika ama dediğim gibi :)

İtalyanca galiba şarkının sözleri. Öyle sanırım emin değilim ama sözlere pek odaklanmadım zaten müzik beni açıyor böyle discolara götürüyor :)) Dinleyin bebişim, duymuşsunuzdur belki sağda solda. Beğenmeyen beğenmedim desin, ilişkimizi gözden geçirelim lütfen huhe:) Müzikte işte burada. Videosu da var. O da bir güzel, hepsi burada senin için lan :)



Videoyu izledin. Dinlemek için buradan cicişler.



Yok ben bir de indireyim diyorsan buraya tıkla. Tıkla çekinme biz bizeyiz şurada canım ne olacak :)) Hadi hayırlı olsun yavrularım huhe:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 5 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Ben de son 10 gündür televizyonda rastlıyorum bu şarkıya, güzel baya:D

  2. biraz chaplin havası var

  3. Ben de MTV'de görümştüm ilk. Bağımlısı oldum :))

    Chaplin humm biraz, müzik çok güzel ya ama:D

  4. direksıyondayken kesınlıkle sağa sola sallanma hissiyatı yaratıyo. söyle kafanı da sallıcan ama .. :))

  5. Günesyuksel: sallamadığımı kimi söyledi huhe:)) Mümkünn değil zaten sallamamak :)


Leave a Reply