3.8.10

Saç Bantları | Fashion with Damat Ferit 2

Yazan: Damat Ferit | 3.8.10 | Kategori: , , , , |
Yazı: Saç Bantları | Fashion with Damat Ferit 2

Konnichi wa cicişler:) Nasılsınız bebişim ya özlemişim sizleri gel bir öpeyim muck muckk. Her tarafım ruj oldu yine az sürün şunu off huhe:) Bensiz bu blog hiç çekilmiyor biliyorum hava da sıcak of off. Neyse ki ailenizin damatı burada artık, sessiz çoğunluğun sesi olmaya devam edeceğim. Sizin paşa gönlünüz, prenses gönlünüz rahat olsun :) Hem benden çok düşünen var mı sizi buralarda. Bakıyorum bakıyorum yok bir ben varım :)) Bakın yine sizin için süpersonik önerilerde bulunacağım bebişler. Bu önerileri kaçırmayın. Yakışıklılar kapınızda sıra olacak, sen sadece seçeceksin prenses gönlüne göre huhe:)


2. Geleneksel Fashion With Damat'ta saç bantları bugünkü konumuz. Ben çok seviyorum arkadaş bu bantlarını. Takan her kız oluyor bir melek oluyor bir prenses. Zaten her kız bir prenses ama daha bir prenses oluyor o zaman huhe:) Ay bir şeker oluyor bir şeker sorma. Böyle şeker kız candy gibi oluyor. Şirin bir şey. Ayrı bir havası var. Anne bana bunu alsana diyesi geliyor insanın huhe:))

Çeşitli bloglarda fotoğraflara falan baktım misal Paris Hilton takmış, o bile şeker olmuş böyle hanım hanım falan olmuş. Ona bile kanım kaynadı annemi çağıracaktım nasıl alalım mı diye sonra kendime geldim, saç bandının sihrinden uyandım :)) Paris gibiler takmasın kadırmasın benim gibi saf ve temiz duygulu insanları rica ediyorum :)


Ama böyle alında takılan ince ip gibi olanlardan bahsetmiyorum. Öyleleri de var. Kızılderili gibi. Onlar şirin değil. Böyle çok kalın da değil ince de değil orta olacak böyle, yani taç havası var ama bant :)) Onlar iyi bebişim onlardan alın. Örnekte vereyim hadi size :) Han şu Gossip Girl dizisi var ya orada bir güzel bir kızımız var allah bağışlasın :) Blair adında hani onun saç bantları gibi olsun, ne şirin şeyler onlar öyle :)

Vallahi kesin takın, deneyin pişman olmayacaksınız. Saç bandı candır, canandır. Ana gibi yar saç bandı gibi aksesuar olmaz huhe:)) Saç bandının sihrine güvenin. Çantanızda her şey var bir iki de saç bandı aın içine böyle yahuşuklu ,akıllı, uslu bir geçn gördüğünüzde. Çook dua edeceksiniz bana, damat demişti diyeceksiniz. Ben de aldığımı bu sevaplarla cennete gideceğim, huriler beni bekler. Saç bantlı huriler olsun lütfen rica ediyorum :)

Öptüm bebişim. Özleyi beni huhe:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 15 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. ben de çok seviyom onları. takamıyom, kafamda tutmayı beceremiyom o ayrı ama takanlara çok yakıştırıyorum. var mısın yok musun'da bi melis vardı mesela manyak güzel duruyodu onda.

  2. Var mısın yok musun Melis aa nasıl kaçırmışım ben onu yaa güzel değildi demek ki ondan :)) Vallagi bi dost bebişim taka taka öğrenirsin çok öne doğru değil hafif arkaya doğru ama :)) Ya da saçların çok ince ondan oluyor ayy ama ya çok üzüldüm şimdi :))

  3. O değilde fotolarda neden hep Blair Waldorf var ((:

  4. Joyeuxiella: Seviyoruz çünkü onu :)) Hem saç bandını en iyi taşıyan kızlarımızdan olduğundan dolayı çok iyi bir örnek :) hem de çok tatlı ay yerim huhe:))

  5. ((:Ortadaki sevgi gözümüzden kaçmadı..
    Bİr sonraki yazında da Bihter elbiselerini konu ediniz ondan sonra da Firdevs yakalrı istemekteyiz bilesin ;)

  6. Kız güzelmiş ama harbiden, saç bandı değil her hangi bir şey de taksa yakışır bence:P:p Ama bence de saç nabtları çok şirin oluyor, olmasa da olur ama olursa daha şirin olabilir, ahh karar veremedim :P

  7. Joyeuxiella: bir dahaki fashio with damatta buluşmak ümidiyle o zaman :))

    Ukturk: Hee vallahi sana alalım mı yavrum tam senlik ama san varmaz bu huhe:)) Ancak bana :))

  8. Enteresanmış. Ben kafamda tutamıyorum onları ya. Ama dur hemen çıkıp 3-5 tane yok yok 10-15 tane alıp geliyorum =P

  9. Gülşah koş koş al da gel sen bana güven ama böyle çok çiçekli böcekli alma :))

  10. gençler aksesuar her zaman artı puandır, ama tarzını yaratabilene...

  11. Hippilazman: Tarz yaratabilene aşk olsun ama çok zor bulunuyor :)

  12. Sandım karşımda sevgilim konuşuyor damat, eskiden ben çok takardım son bir yıldır hiç takmıyorum oda senin gibi övüp duruyor bana saç bantlarımı yeniden (:
    Demek ki erkeklerde genel geçer bir beğeni bu (:

  13. Hep o Pamuk Prenses yüzünden! Kaç kere dedim takmayın şu kıza kırmızı saç bandını diye dinlemediler! =P

  14. Acaip tatlı durmuş bende alıcam saç bandı özendim şimdi..:)

  15. Cips yiyemeyen kız: huhe:) demek ki senin sevgilinde güzelden anlıyor haklı çocuk tak onunn da hakkı ama:))

    Gülşah: huhe:)) Pamuk prenese laf yok :)

    Burcu: Eveeet! Hemen al, farkı sen de tadacaksın taktığını anda itibare. Benim dediğim gibi olanlardan al ama :)


Leave a Reply