21.8.10

Çok çekici ve güzel kızlar nasıl tavlanır | Taktik 10

Yazı: Çok çekici ve güzel kızlar nasıl tavlanır | Taktik 10

Merhaba sevgili çekirgeler ve blog severler. Bu sıcak ramazan akşamında biraz genç bünyelere dersler vererek sevap kazanayım istedim. Vallahi çekirgelerin dularıyla ayakta duruyorum ben. Hem manevi olarak dualarıyla hem de banka hesabıma yaptıkları bağışlarla sağolsunlar:P Bugünkü konumuz çok elzem. Artık o kadar dersten sonra ileri düzey tekniklere geçebiliriz bence. Bugün bu konuda açılışı yapıyorum.


Hedef: Çekici ve çok güzel kızlar: HOT!!

Şimdiden heyecanladınız değil mi keratalar sizi haha :) Evet her zamanki gibi maddeler halinde anlatacağım, hedefe odaklanın gençler :P

Gizemli erkek rolü: Bu tip kızlar bir çok erkek tarafında iltifatlara maruz kaldığından dolayı genelde farklıyı ararlar. Ayy şekerim hepsi aynı ne yapsak ki diye dolaşıp dururlar. Burada gizemli olmak, her şeyi şak diye ortaya sunmamak en iyisidir. Yavaş yavaş hareket edeceksin. Aheste aheste işleyeceksin. Bırak seni merak etsin. Merak duygusu insana her şeyi yaptırır. Kedi meraktan ölür:P

Tam bir centilmen olduğunu kanıtlayın: Hepiniz birer centilmensizin zaten bunu biliyorum ama daha fazlası gerek. Öyle ay olmayın. Onun da yeri ve zamanı var daha kızlar yeni tanışmışsın en nazik tavırlarımızı takınacağız, ağır olacağız. Belki size test bile edecektir ama sabırlı olun bozmayın çizgiyi. Sabrın sonu selamettir. İlk taktiğimizden hatırların çekirgeler. Aslanlarım benim :P

Profosyonel bir yalancı olmalısınız: Evet yalan söylemeseni bilmeniz gerek bu kızlara. Çübkü her an tip atma potansiyelleri vardır her dakika. O an eliniz ayağınıza dolaşmayacak hemen bir şeyler söyleyebileceksin mantıklı. Karşı cevap veremesin sana. İşin özü rahat olmak, yalan olarak düşünmeyin siz bunu, pembe yalanlara bunlar. Mutlulk için :P Zaten yalan söylerken yüzün kızarıyorsa elini kolunu sağa sola götürüyorsan senden olmaz. Çabuk terket burayı:P

James Bond olun:
Hedefimiz neydi. Anahtar kelime HOT! O yüzden birer James Bond olmalısınız gençler. Biliyorum James Bond olmak çok zor günümzde. Hangi şartlar altında çalıştığınız biliyorum ama elinizden geldiğince bunu yapmalısınız. Biraz oturun 1-2 tane James Bond filmi izleyin. Bir şeyler kapmaya çalışın. Duruş bakış ve davranış açısından.


Yaratıcı olun: Bu tip kızlar her gün bilmem kaç tane teklif alıyordur veya şöyle bir salındı mı kaç kişi bakıyordur belli değil. O yüzden diğer kazmalar arasından sıyrılan sen olmalısın çekirge. Onun için yaratıcı olamn gerek. Sıradan değil. Yaptıklarınla, sölediklerine farklı olmalısın. Kelimeler kiyafetsiz kalmalı. Bu da senin yeteneğine kalmış. Çok önemli bu. Bunu başarırsan yolu yarılarsın :)

Güçlü gözükün: Gözükmekle kalmayıp kanıtlayın bunu. Dağlar gibi olmalısın. Öyle süneğe sünepe davranırsan malesef kız bırak sebden hoşlanmayı yanında kaçar ayy bu da erke mi yaa diye :) Hafif maço diyoruz buna çekirgeler. Ayarı çok önemli ama abartmamak gerek. Güçlü kavramının içinde maddi durum ve kariyerde giriyor tabi. Bunun yanında. Bu kızlar bunu seviyor genelde ona göre :)

Kendinize güvenin, çekinmeyin: Bu kızlar bu kızlar çekici, doğal afet olabilirler. Ama bu bizi geri çekmemesi gerek. Zetn çoğu kişide bundan kaybediyor. Nan oğlum bu kız bize bakmaz gidip kendi çapımızda birilerini bulalım diye vezgeçiyorlar. Neden güzel kızlar hep yalnız sanıyorsun hah işte sizin salaklar yüzünden:P Sonra deli cesaet olan bir çirkin erkek kapıyor kızı. Güvenin kendinize, olmazsa olmaz boşverin. Ne olacak çekirge dünyanın sonu değil :P Denemeden anlayamazsın :)

Eğlenceli olun:
Eğlenceli olun kesinlikle. Aslında bu tüm kızlar için geçerli. Haha hihi'yi kızlar sever. Kızlar güldren erkeklerden hoşlanır ya çok doğru bu. Unutmayın bunu. Çeşitli varyasyonlar deneyin sürekli, kendiniz tekrar etmeyin. Bu çok güzel kızlarımızda eğlenmeyi sever. Genelde depresyonik bir pozisyondan gezerler bunlar. Birinden ayrılmıştır falan. İşte o arada onun sığınacağı liman olmak için eğlenceli olmak en iyi oyoldur. Ama dozu önce az vereceksin ve yavaş yavaş artıracaksın. Fazla doz öldürür. Altın vuruş yok :P

10. taktiği de vemenin mutluluğu içindeyim. Artık bu yazıyal birlikte ileri düzey tekniklere de geçmiş bulunmaktayız. Önümüzdeki taktikte çok farklı bir şey deneyeceğiz sizlerle çekirgeler. Allaha emanet olun. Gazanız mübarek olsun :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 74 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Olacağı varsa olur derim ben öyle taktik falan hiç anlamam :) kendime özgü şeylerim var benim :)

  2. Gregor Samsa, kendine özgü şeylerini çekirgelerimizle paylaşmak istersen buradayım ben :) Bilgiye aç gençleri doyurmak gerek bence :P

  3. Adsız dedi ki...

    yanı bu taktıklerle kım ne tavlayabılır cok merak ettım:D budha derkı once kendı yuruycegın yolu ogren sonra baskalarına ogret..saka bı yana eglencelı yazdıkların ama ogretıcılık olarak sıfır cok bılınen kılıse selerden soyutlanmanı dılerım bırılerıne bı sey ogretmekse gercek amacın

  4. Sevgili adsız ağlayabilir miyim izninle :(( Bu taktikler tamamlayıcı özelliğe sahip ayrıca lütfen :P Hem asıl amacımız geyik canımm sen de gerçek mi sandın bunları haha :P:p :D

  5. Adsız dedi ki...

    hayallerıme oynadın ukturk senın taktıklerını kullandım olmadı bı oncekı yorumdada sana kinimi kustum o yuzden:D

  6. Harbiden Güzel Yazıymış, bunun kitabı olsa iyi satar ha! benden sölemesi :D :D

  7. Mesela 3 numaralı bakışım ve 3 lüklerimle çok canlar yaktım =)

  8. Gizemli olmak .Bu yöntemin çok etkili olduğuna ben d e ianıyorum

  9. bi adam esrarlı ayağına yatıyorsa kesin başka bi kadın daha vardır.

  10. Bu taktikler işe yarar mı diyorsun şimdi sen inanayım mı. Bak sonra yar yolda bırakmasın beni. :)) Ama lan kendine güven, güçlü gözükmek ve bu sırlı abi olayları harbiden işe yaarıyor :)

  11. yaratıclık en önemlisi bence beyler

  12. çok büyük yanlışların var çokk.

  13. Adsız, kimsin sen ona göre yeni taktikler vereyim sana :P

    Enes, hep diyorum ya ama hiç sahip çıkan yok vallahi:P:p

    Gregor Samsa, haha:) 3 numaralı bakış benim de 5. numaralı bakışım var bu tip kızlara karşı çok seviyorlar:P Eskiden benden üçlük atardım anılarım depreşti :)

    ehl-i blog, kesinlikle, aklın yolu bir :)

  14. Judy, neden canım ya illa ki öyle olmak zorunda değil bence. Ama kadınlar genelde böyle düşünebilir. Çok fesatsınız ya:P:p

    Damat, güven yavrucum bana. Yıllardır sırtımdan geçiniyorsun bir zararını gördün mü hiç :P O dediklerin elzem zaten unutma sakın :P:p

    Zey0zey, o da çok zor oluyor ama, neler çekiyorsun yaratıcı olayım diye. Bir zaman sonra malzeme de bitiyor elindeki :)

    Gossamer, Doğruları söyle bana o zaman. Öyle demekle olmaz. Feyz almak istiyorum senden :P

  15. Mesala birde şey vardır meselam yine, galata kulesinin oralarda yada oralarda bir yerde işte birsinin çok güzel birisinin sana baktığını görürsün en geri zeki insan olursun aklın bişeye ermez çalışmaz nutkun tutulur yutkun tutulur bikaç kez daha bakışırsınız, orada ne yapmalı ben bi çözemedim öylece gidiyorum her seferinde yada gitmeli öylece heralde hayır 3.lük atacak ortamda yok gidip meraba mı desek he ne olacak lan he naapsam ki

  16. Adsız dedi ki...

    ukturkcum aslında bn sana taktıklerle ılgılı uzun bı yazı yollayabılırm karsılıklı bı beyin fırtınası yaparız 3 aydır baya pratık yaptım yurtdısında:D

  17. Gregor Samsa, çok güzel bir soru sormuşsun aslında çekirgelerimiz için çok önemli bir nokta bu.:) Burada en önemli nokta nasıl konuşma başalatacağın değil mi evet. Kesinlikle bir bahane bulman lazım kendine. Kızı iyi incelemek ve bir şey hakkında soru sormak bahanesiyle yanaşabilirsin. Başka da yolu yok bence. Ben senden çok hoşlandım dersen ayy sağık git başımdan der. :P Hem bakışıyorsun diyorsun sen, daha kolay o zaman :) Soru sor :)

    Adsız kardeşim, paylaşım yapalım. İletişim adreslerim belli ihmal etmeyelim ama :P

  18. Adsız dedi ki...

    gregor oyle bı durmda hıc zaman kaybetmeden gıt merhaba de yeterlı kadar pratıkten snra guvenlı ve rahat sekılde yapabılırsen bunu merhaba sıhırlı bı kelımeye donusebılıo bahanede uydurulabılır ama bahanenın saglam olması lazım ayrıyetten soruyu soruyosun kız cevaplıyo snra ee daha daha nasılsın mhbtınınde tekrar tıkanabılıo olay onun ıcın en hayırlısı gıdıp bı meraba dıyebılmek bnce gerısı dogaclama bın farklı senaryo cıkabılır..ukturk aynı selerı dusunmemısız ama paylasım yapmak guzel:D

  19. Bu durumda aslında nasıl davranacağın yakışıklılık durumuna göre değişebilir bence. Ortalamanın üzerinde bir delikanlıyı farzedelim o zaman belki merhaba bir çözüm olabilir konuşmanın başlaması için. Ama normal çirkin demiyorum normal biri için aslıda yakışıklılar için de geçerli bu, bir bahanesiz yanaşmak bence ters tepebilir :P

    Tabi burada kızın normal bir kız olduğunu varsayıyoruz gençler. Kaşar kokusu aldıysan ne dersen de iki sırıt olabilir her şey :P Karşıdan aldığın işarete göre davranış kalıbı oluşturmak bence daha akıllıca. İyi gözlem çabuk ve hızlı bir biçimde hayat kurtarır :P

    Ama bu kadar kolay elde edilince de takdir edersiniz ki değer olmuyor hiç :P:p Ben soru daha iyi:P Sordupun soru da adın nedir gibi değil devamlı ve süreklilik arz eden bir şeyler içermeli. Burada işte yukarda bahsettiğim yaratıcılık konusu giriyor gündeme :)

  20. Adsız dedi ki...

    hımm karsındakını sasırtmak onemlı bnce dırekt gıdıp kendıne guvenen bı sekılde solenen meraba tarzı bı seyde olur soruda olur. karsı tarafı oldukca sasırtıo cnku bırının onlara bakmasına alıskınlar ama sak dıe gelıp dıolaga gıren tıpler genelde apacı seklındekı garıp varlıklar oluyo yannız bol pratık yapmak lazım ve bu pratık surecınde oldukca zor anlar yasanıo..aslında yakısıklılıktan ote ukturk erkek olmanın sole bı avantajı var yakıskı olmadıgımız halde cekıcı olabılıyoruz ama sorun su kı yakısıklıda deılkıen ole guzel bı kızı cekebılmek oldukca zor cıddı manada bı kendını gelstırme ıstıo.ole kankalarla sabahtan aksama oturup ıcmeyle playstaıon oynamayla olcak ısler deıl

  21. Bilmiyorum ama bence gidip merhaba demek için bi George Clooney, Ashton Kutcher, Johnny Depp bi Leonardo DiCaprio, Kenan İmirzalıoğlu, Brad Pitt bi Haydar Dümen olmak lazım derim ben :P
    Bi arkadaşımla hep bunu düşündük işin şakası yıllarca dedik lan ne olacak en basiti bi s. yeriz zaten kız bizim değil ama lakinki öyle de değil =))

    Ukturk fazlada şaapmamak gerek :D

  22. taktik bir süre sizin için işe yarar.. ama maskeniz düştüğünde çok acınası oluyorsunuz :)

  23. Maske düşene kadar hızlı ve seri bir şekilde hareket etmek gerekiyr sevgili Athena, en azından tadını çıkarmak gerek olayın. Anı yaşa:P

  24. Adsız dedi ki...

    olum gidin mahallede iki üç tane adam dövün kızlar size tapsın olay bu kadar kızlar güvende olmayı sizin yanınızdayken korkmamyı isderler bide çok ilk baslarda ilgi gösder biraz tavlayana kadarr ondan sonraaa kaçç yoksaaa gideerrrr aga kız tecrübe bunlarrrrr

  25. Kız tavlamak zor değil. Siz dürüst ve efendi olun zaten tüm kızlar peşinizden koşar.

  26. Adsız dedi ki...

    eyw 3 kız aynı anda tavladım bu taktikle :DD

  27. Adsız dedi ki...

    bnce tanışmak için ilk önce ortak bi nokta bulmak lazım gerisi çorap söküğü gibi gelir

  28. Adsız dedi ki...

    serap a katılmak istedim şuan .p

  29. Adsız dedi ki...

    bir kızı ayarlıcaksan eger once o kız aradıgın kız mı dıye bakmalısın. bna gore bir kız % 80 seytan % 20 melek olmalı wee bana melek dısarıya seytan olmalı. aslaaa yenılmekten korkmamalı we sewgıye sadık olmalı.. eger bu ozellıktekı bır kızı bulduysan onu elde edebılmek için her seyi göze almalısın....

  30. Bir kız en iyi onu sallamamakla tavlanır çünkü kızlar yalaka erkekleri sevmez tabi adam gibi akıllı bir kızda:D aramızda kalsın benim en çok sevdiğim tartıştığım kızın gözlerinde kaybolmaktır:))ne kadar romantik değil mi :P

  31. Adsız dedi ki...

    sewmedıgınız her kız ayarlanır sadece bakın we ufak 1 tenesum ile merhaba dıyım o ortamdakı ortak noktandan ona bahset o dewam eettırır zaten olumsuz yanıt werırse asla ustelemeyın ama asla

  32. Yazıyı beğendim; haklı tarafların var. Bir-kaç eksik dışında. Esrarengiz doğru söylüyor; çekici ve güzel bir kızı sallamaz, umursamazsan o seni umursar. Arada bir görünüp kaybolursan meraklanır, iltifat edip sonra hiç bir şey olmamış gibi davranırsan sinirlenir; velhasıl kafasında yer edersin çözmeye çalışır ama sen ulaşılmazı oynarsın; elinde kart olmasa bile poker yüzünü takar oyuna getirirsin maalesef cesur, kendine güvenen, çekici ve kişiliksiz erkeklerden bunalan kızlar fark arar ve bu farktır! :)Ama şahsen bunu becerebilen pek erkek yok, zor iş vesselam.

  33. Adsız dedi ki...

    kardesim ben bı kızı seviom su anda knkyız ne yapmam lazım sude <3

  34. Adsız dedi ki...

    kızın sana abi veya kardeş gözüyle bakmasına fırsat vermeden.bütün cesaretini topla açıl. başkası da kapmadan. hazır havalar ısınıyor da...

  35. Adsız dedi ki...

    yazı da süper her zaman işe yarar.

  36. Adsız dedi ki...

    ya kim nederse desin bu işler birincisi erkekte olan çekicilik bunun yoluda giyim kuşamdır kardeşim kızlar tipten çok önce giyinime bakıyor ikinicisi para puldur en azından iyi durumda bi arabanız olması şart çünki şimdiki kızların tek derdi benim diğer kızlardan neyim eksikki benim sevgilimin neden arabası olmasın düşüncesidir üçüncüsü bu tip kızlar sert tiplerden hoşlanır canım cicimli tiplerden değil şimdiki gernçlik nereye gidiyor bilmiyorum erkeğin en çok yapması gereken önce karizmasıdır karizmasız erkek motorsuz arabaya benzer ne tipi kurtarır onu ne giyim nede malmülk bukadar hadi allaha emanet olun şunuda unutmayınki onun bunun yorumuyla kız ayarlanmaz şunu hatırlayalım kurta sormuşlar senin boynun niye kalın diye kendi işimi kendim yaparım ondan demiş siz bence bildiğinizi şaşmayın size uygun karizmanızı bulup ondan sonra yolunuzu bulun

  37. gücünü yanında göster diyorya ben kız arkadaşımın yanında birini dövmüştüm ölemi
    göstereblirim gücümü

  38. Adsız dedi ki...

    Düz duvara tırmanmak güç gösterisi sayılır mı? ya da suyun dibinden 20 metre gitmek?

  39. Adsız dedi ki...

    Arkadaşlar günümüzde dil, giyim ve tip çok önemli. Ağzın laf yapmalı. Yani şaşırtıcı,merak uyandırıcı,bilgili olacaksın. Giyimin temiz,modaya uygun,üzerine yakışan olmalı.Seni ya bir şekil gibi göstermeli ya da bahar gibi ferahlatmalı giydiğin. Tip konusuna gelince ya yakışıklısındır ya da üzerine uygun giyinmiyosunuzdur. O halde uygun giyinip tip (tarz) oluşturmalısınız. Komik giyinmeyin. Iyi giyinen en az 2 arkadaşınızla kıyafet seçin.. Polatturk_22@hotmail.com

  40. valla kardeşim güzel hoş yazmışın eline saglık ama bı kız milleti adamı deli eder uzak durmak gerek :)

  41. Adsız dedi ki...

    Valla ne yaptiysak bulamioz..gebercez yalnizliktan koyuyoe da fena konusmak istiom.ama.git basimdan deyince.bakistifim.kizlara bile.demiom zaten su andada calistifim icijn.onuda yapamioruz.yas 21 ama cikanlarda ciddi ye gelmio.4 senedir filan yalnjziz.baya zor ..ya

  42. Adsız dedi ki...

    Ya arkadaşlar.Yalnızlık zor, bu arkadaşda bilinen şeyleri bize hatırlatarak bişeyler vermeye çalışmış.Ama olmamış sanki.Size kız arkadaş bulmanın 1 numaralı tek dersini vericem.İyi okuyun çünkü %1500 haqlıyım.
    Ders 1- Arkadaş çevren varsa sorun yok.(itirazı olan?) bi, ddüşünsenize arkdaş çevreniz varsa onlarında arkdaşları ve onlarında arkadaşları var demektir.Hele bide lise üniversite vs. kızlara açık ortamda bulunuyosanız hobaaaaa.Elinizde var demektir.Tek yapmanız gereken önce arkadaşınızı kullanmak yanlış anlamayın sadece kaynaklarını kullanarak kızın sewdiği vveya çıktığı olup olmadığını kontrol etmek.yada direkt olarak arkadaş gruubunuzdan biriyle de çıkabilirsiniz.Çok kızla çıkmış arkadaşlarınız size yardımcı olabilir.Eski kız arkdaşları olabilir.Gurur yapmayın kızı orda arkadaş yerine öğretmen olarak düşünün.Size hemcinsleri hakkında farkında olmadan bilgi veren bi öğretmen...Sonrası kolay. ayrıldığınızda elinizde sağlam kaynaklar olacak.Bunu kullanarak kızlara daha da yaklaşmış olursunuz.Bu arada çok iltifat etmeyin ve iltifatı gözüne sokmayın.Arada sıra güzelsin hoşsun demek var durmadan sana tapıyorum demek var.Dozu tutturun. Kolay gelsin :D

  43. Adsız dedi ki...

    harbi yazı sayenizde kız tavladım
    teşekürler

  44. Komedi güldürme kısmı güzel bide çevrende olman lazım benim çevrem pek olmadıgı için kız tavlayamıom bu nedir hay mk :D çevre nasıl bulunur :D yalnz kurt gibi bişeyim yani :S

  45. Adsız dedi ki...

    kızın birne sordum .sınıfın en yakışıklı erkeği kim diye ve niye bunlara yakışılı dedin diye
    kız bana acaip tipimsin dedi ama başkasın da gösterdi ona da karizmatik dedi sizce hangimizi daha çok seviyor aşk mansında

  46. Adsız dedi ki...

    kızları en çok tavlanan ları söz begenenleridir

  47. Adsız dedi ki...

    alın bendende size bi taktik :D çok basit ama aynı şekilde bunu yaparken başlarda biraz kötüsün flan diye başlayında iraz dikkati sizde olsun sonralarda güzelmiş hmm çok iyisin flan gibilerinde bulunun :D yada aynen burda dedigim gibi yapğın :D bakın abaza arkadaşlarım kızın durumuna abazaca yourm atmak size kızla konuşma fırsatı vermez :D sizi en basit yolu söyliyim kızın durumuna hafif edebi güzel bi yorum atın cevap almaya çalışın terslemez büyük ihtimalle sonra verdigi cevaba göre ufak bi espri yapın güldürün eger sie salak :D yazarsa bilinki mesj atma zamanı gelmiştir ha sadece güldü biraz daha espri yapın fotosuna flan yorumlar atın bu şekilde elbette kzıın dikaktini bi şekilde çekersiniz sonrasında mesaj atın artık kızla muhabbetiniz vardır :D arada sıradada espri yaparak hafiften ikini okşıyarak ona iltifatlar edin ve kız size baglansın :D yani çok basit şeyler bunlar :D

    ben kendim bu şekilde sadece bu yaz 6 kızla çıktım isteseydim 12 kızla aynanda çıka bilirdim artık onlar benle konuşamk için yalvarıordu adeta ama tersliyordum ve aynı zamanda 3 kızla aynı anda çıktım bence konuyu yazan arkadaşımızın dedigi gibi yada benim dedigim gibi yapın :D

  48. Adsız dedi ki...

    ya bi igt abi bu taktiklerle kızmı tavlanır

  49. Adsız dedi ki...

    Hele Hele Apacilerin yorumlara bak..ukturk güzel şeyler yazmışsın faydalı. Bu arada la adsız olm sen nasıl bir döl israfısın lan :D piskopatına denk gelmemişin sen koç adamı şişeye oturturlar adam dövmek boşş sen adam ol dürüst ol yerine görede yalan söylemeyi bil gerisi boş...

  50. Adsız dedi ki...

    Ne zamman bi kızı sevsem en iyi arkadaSımın sevgilisi çıktı bu neeeee intihar etmek istiyom D:

  51. Adsız dedi ki...

    arkadaşlarım benim yürüyüşümün havalı olduğunu ve polat alemdara benzediğimi söylüyorlar maşallha bana gerçekten yakışıklıyımda bu taktikler hayatım boyunca yanımda bulunacak sağolun!!!

  52. Adsız dedi ki...

    Malesef

  53. Adsız dedi ki...

    Malesef

  54. Adsız dedi ki...

    Özetle çirkin kızları itin götüne sokarken güzel kızları tavlamak için dansözden beter oluyorsunuz yani siz erkekler. Bunun için bu kadar yazı yazmana gerek yoktu. Bu zaten dünyanın bilinen bir gerçeği.

  55. bi erkek musallat oldu yoğun bakıma sokana kadar dövdüm biriciğimin önünde. geçenlerde sınıf arkadaşıyla gördüm (erkek) kıskanmadım desem yalan olur buna çok feci kızdım bağırdım çağırdım suratına karşı şimdi attığı msj' 100'ü geçti yeni cevap verdim.
    önemli olan bölgeler şunlar kısacası: öz güven, eğlence, ulaşılmaz ve gizemli, kıskanç, güçlü, romantik, sinirlendiğinde ise bir canavara dönüş. bunları yap para pul önemli değil. kız peşinde köpek olmazsa o******** yum

  56. ha birde. çok sık iltifat etmeyin,çok sık özür dilemeyin (baktınız ortam çok gerildi o zaman dileyin) iltifatı etmenizi istediğinde değil haberi yokken bi anda söyleyin ufak tefek küçük surprizler yapın gül olur veya baska bi hediye

  57. Adsız dedi ki...

    benim hayatıma 2. sınıfata 1 kız girdi şu anda sevgiliyiz ilk başta ona onu sevdiğimi söylemek çok zordu zorlandım amaaaaaaaaaa söledim ve sevgili oldık adı Alis BENİM ADIM ALPEREN

  58. Adsız dedi ki...

    kizin biri cok guzel ve ust duzey ailedendi benimle oynadi resmen parmaginda oynatti sonradan ogrendim ki sevgilisi varmis ve disarda en iyi okullarindan birinde okuyormus onu beklerken benimle oyalanmis biraz kevase.

    cok guzel elit bir kiz coktan kapilmistir hic kasmayin derim caniniza yazik.

  59. Adsız dedi ki...

    ya yazlık sitede bi kız var ilk kez bugün tanıştım ve kızı etkilediğime eminim ama şimdi buna nasıl açılcam :(

  60. arkadaslar soru ve sorunlarınız olursa bana danısabılırsınız yardımcı olabılırım. :D

  61. oncden hıc sevgılım hatta kız arkdasım bıle yoktu utangac bı ınsandım.suan 8 tane cıktım oldu suana kadar belkı aza olabılır ama.ıstedıgmı buldum bu kızlarda ınsan knedıne guvensın bıde bol bol genclık fılmlerı ızleyın cok yararı oluyo :D

  62. Bende Söle Bi Sorun Var Benim sevdiğim kız şişman ama ben zayıfım.4ve 5 aydır kilolu şeyler yedim ama yine aynı.Buna Nasıl Çare Bulurum yardım edin!

  63. Adsız dedi ki...

    Kıza söyle kilo versin:D

  64. Kendin ol yeter

  65. Adsız dedi ki...

    Askin ebesinin sag gozune kayayim ben ask dye bişi yok bu dwrde asik oldukta noldu hep uzulen yne erkek mileti ask kizlar icin sdce bir hwstir bnce

  66. Adsız dedi ki...

    Eyer kilo almk istyrsan patates kizartmsni tket faydasni grcksn

  67. Adsız dedi ki...

    beş para etmez dünyada üç kurşluk şeylerin peşinden koşmaya ne gerek war.d.d relaxx ol yürüüü o çıkar zaten karşına.d.d.d

  68. Adsız dedi ki...

    Denemeye değer ;)

  69. Adsız dedi ki...

    Tamda benim bulduğum kızı anlattın valla. Ama bi sorum olacak ben kızı etkiledim ama şu an muhabbet biraz tıkanık kız hoşlandığını belli etmemek i

  70. Adsız dedi ki...

    senin yüzünden kız benden ayrıldı

  71. tavladım lan saol ustam çok saol

  72. Ben bir kizdan hoslandim birbirimizi taniimiyoruz lutfen beni bilgilendiriniz

  73. Adsız dedi ki...

    bunları yapacaksanız şişe çevirmece oynamayın

  74. Adsız dedi ki...

    EN İYİ TAKTİK: 2-3 gün ilgilen kızla. Sonra bırak yüzüne bile bakma ayaklarına kapanıyor :D Beyler cevap yazmayın belki bidaha buraya yolum düşmeyebilir :D


Leave a Reply