13.8.10

Bi Dost ve Ukturk Msn Sohbetleri | dün 01:00 suları

Yazan: Ukturk | 13.8.10 | Kategori: , , , , |
Yazı: Bi Dost ve Ukturk Msn Sohbetleri | dün 01:00 suları

Merhaba dün gece saatlerinde çok şeker insan bi dost (şimdi böyle dedim şımaracak yine ama aıştık artık:P) ile bir çeşit msn konuşması yaptık. Eee bunu da yayınlayalım istedim. Şeffaf bir bloguz biz onun için. Lütfen! Hem hayatın gerçeklerine yönelik bir çok açıklama mevcut bu konuşma içerisinde. Henüz küresel ısınmaya veya sıcaklara çare bulamadık ama kayısının faydaları ve kaçak çayın nimetleri üzerinde güzel bir alışverişş yaptık kendisiyle. Hiç bir yerine dokunmadan yayınlıyorum tabiki de. Selametle dostlar :P


(00:57) bido:hişt hey
(00:57) ' KaaN:efendim bi dost :)
(00:57) bido:naber
(00:57) ' KaaN:iyilik sağlık senden :D
(00:57) bido:hamdolsun :P
(00:58) bido:silme :D
(00:58) ' KaaN:oruç nasıl gidiyor :D
(00:58) bido:kötüü çok zor
(00:58) ' KaaN:bi de bana sor çalışıyorum bir de çok sevap kazanıyorum ama ihtiyacım var biliyorsun:D
(00:59) bido:he ya zaten evde mışıl mışıl uyurken hep onu düşünüyorum, çalışsam ölürdüm heraldde ben
Allah kabuul etsin bonuslu sevap versin inşallah:D
(01:00) ' KaaN:haha bonuslu sevap :D haha inşallah verir kabul eder orucumu
(01:00) bido:amin
(01:01) ' KaaN:bonuslu sevap güzel yazı başlığı ama di mi içi doldurulması gerek ama:D
(01:01) bido:zor falan ama 17 sularında akşam okununca oruç tuttuğunu hissedemiyodu insan. dibine kadar açlığı hissediyoruz şu an :P ebru şallı gibi oldum bende "ay yanıyoruz süper oh oh" :P
(01:01) ' KaaN:haha:D
(01:01) bido:ahaha evet, hmm işlemek gerek:D
(01:01) ' KaaN:çok reyting yapar bu yazı bi dost öyle böyle değil buna bir eğilmemiz lazım :P
(01:02) bido:bu konuya eğilelim üstat
(01:02) ' KaaN:eğilelim bi dost başkan hemen ihmale gelmez!!1
(01:03) ' KaaN:haha ebru şallıya hala gülüyorum çok yemek yedim güldürme beni hala kendime gelemedim koca göbek oldum bildiğin:P
(01:03) bido:oha blog alemi senin şişko olmanı kabullenemez
(01:03) bido:kendini düşünmüyosan 700+ izleyiciyi düşün
(01:04) ' KaaN:haha sonra iniyor mide şişiyor galiba böyle "ıyhh lan tıkandım" derler ya ondan oluyor bir genirme ihtiyacı doğuyor insanda hemen o an :D
(01:04) bido:ya tamam hepimiz yapıyoruz böyle şeyler ama dile getirilmesi çok çekici değil aslında:D
(01:05) ' KaaN:haha kim görecek canım söylemezsen kimseye ehe
(01:05) bido:öyle olsun:P
(01:05) ' KaaN:en güzeli de yemekten sonra çay içmek oluyor böyle bir rahatlıyorum sorma dünyanın en mutlu insanı oluyorum getir boş kağıt imzalarım yani
melekler halt etmiş yani kanadım eksik bir
(01:06) bido:aa aynen, normalde çay merakım yoktur ama dayanamıyorum içmeden inmiyo karnım benim de
(01:07) ' KaaN:sen zaten şişkosun bir de iftardan sonra aman allahım düşünemiyorum bile haha
(01:07) ' KaaN:sizin çayın markası ne biz doğadan alıyoruz şekerim reklam olmasın şimdi ama
(01:07) bido:47 kiloluk dev şişko.. ben! :D
bilmem çaykur galiba:D
(01:08) ' KaaN:nasıl bilmiyorsun aaa! kaçak çay karıştırıyor musunuz içine peki o olmadan olmaz, çay benden sorulur!
(01:08) bido:hıhı bazen yapıyo annem sanırım
çaykur ya evet, çaykur filiz çay işte:D
(01:09) ' KaaN:nasıl malatlayalısınız siz ya kayısıyı az yiyorsunuz herhal, istanbul bozmuş sizi cık cık
brokoli yiye yiye böyle oluyor insanlar işte
(01:09) bido::D
ben çay sevmem pek
yeni yeni içmeye başladım
ailede bi ben çürükelmayım, genelleme yapma:P
(01:10) ' KaaN:yaa bırahhh şimdi :D
(01:10) bido:hakkatten ama:)
(01:11) ' KaaN:öyle olsun bakalım biraz çok ye kayısıdan malatya kanı karışır biraz içine bak ben dondurma yiyorum maraşlı oluyorum o an hemen:D
(01:11) bido:sen maraşlıydın dimi ya
inanası gelmiyo insanın
:D
(01:12) ' KaaN:niye annemlerde kayserili üff süperiz biz:D
(01:13) bido:mantıığğ mantığğ:(
(01:13) ' KaaN:evet mantı ne güzel oh misss siz de ne var sadece kayısı o da yanmış zaten bu sene :D
(01:14) ' KaaN:neyse şekerim ****************** *************** ******************* *********** sahura kadar, ne yapacağım bilmiyorum yaa böyle :D
(01:14) bido:sadece mantı mı? döverim seni:D
(01:14) bido:peki tmm
da bişe dicektim ben sana unuttum:D
(01:14) ' KaaN:ne diyecektim söyle anlat bana çekinme lütfen :D
(01:15) bido:***** blogmanianın yazarlığından çıkarmış kendini, resmimi bi de ismimi kaldırsın ukturk dedi
(01:15) ' KaaN:hıı evet dün farkettim benim tüm aboneliklerimden de çıkmış ******* bipp bip **** :D
(01:15) bido:negzel anlaşıyosunuz ******** bippppp :D
(01:15) ' KaaN:neden çıkmış acaba üzüldüm çok:(
(01:16) ' KaaN:çok küfür ediyorum bu liboşlara ondan mı acaba ki alındı herhal!
(01:16) bido:en güzel blogcular listesine beni yazmamış ondan dedi bana, bilmiyorum ne kadar ciddi:D
(01:16) bido:ondan olduğunu sanmam ama işte ******** bipppp
(01:17) ' KaaN:neyse ne yapalım bi dostumuz var bizim daha da istemeyukk:D
(01:17) bido:
(01:17) ' KaaN:bunları bloga yazı olarak koysak iyi olur gibi haha
(01:18) bido:anam :P
(01:18) ' KaaN:***** ya da ******* dedik ama haha
(01:19) ' KaaN:orayı ****** yaparım daha gizemli olur:D
(01:19) bido:ahauhaa ama bu, saçımızı başımızı yolmasına engel olmaz bence *******:P
(01:19) ' KaaN:hehe benle muhattap olmuyor zaten galiba beğenmiyor artık beni :(( sen uğraş bip bip bipppp onun ile :D haha
(01:20) bido:ya ühühü ama saçla kurtarma şansımı yok ediyosun, topuğuma sıkmaya hazırlancak:( :P
(01:21) ' KaaN:bir şey yapamaz ukturk reis var burada CcC
(01:21) ' KaaN:
(01:21) bido:uu TTK reyis!! :P
(01:22) ' KaaN:TTK ne Bi dost Tkp gibi..
(01:22) bido:oha nası bilmezsin? Tanrı Türk'ü Korusun demek o!!11! :P
(01:23) ' KaaN:laynnnn kısaltması yok onun büyük harflerle yazılacak kaç kere diyeceğim !!11:D
(01:23) bido:ahaha pardon ben bilmiyodum :D tayyipçi muhafazakar liboş olmamdan dolayı sanırım:(
(01:24) ' KaaN:haha:D
(01:24) ' KaaN:o değilde biz akepeli olmadığımzdan bizim eve iftariyelik getirmiyorlar sen araya girsen bizdendir!! desen :D
(01:25) bido:fakiir ve fukara olan ülkücüler için yapıyorum onu, sen koskoca ukturksun :D
(01:25) ' KaaN:haha valla ben de kötü durumdayım yediniz bitirsiniz bizi bi şeyimiz kalmadı :D
(01:26) bido:bu konularağğ grmeyeliiğğğmm şarkısı gelsin alişandan:P
(01:27) ' KaaN:öyle bir şarkısı mı var bilmiyordum :D
(01:27) bido:yumuşak geler hariç, var evet:P
(01:27) ' KaaN:MYd'den gelsin sana o zaman "biz bu hallere düşecek adam mıydık" der ver giderim !!1
(01:28) bido:severim sayarım.. selametlen o zamaan:)
(01:28) ' KaaN:eyvallah
:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 20 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. 01:14) ' KaaN: neyse şekerim ****************** *************** ******************* *********** sahura kadar, ne yapacağım bilmiyorum yaa böyle :D


    bu kısmı açıklarım!!1!!1 :D ben bipli mipli bişeler demedim!! inanmasın kimse ona!!!!

  2. sansürlü yazılar istemiyoruz arhadaşım lütfeen ama. :P bi tek o yazar kısmını anladım diğerlerini anlamadım çok ezik hissediyorum. :'('(('828('

  3. merhaba iftardan sonra bu sıcağa rağmen çay içen güzel insanlar :))

    "çay harareti alıyor" söylentisine ben inanmıyorum ama ısrarla içiyorum şu çayı. Bizim derdimiz nedir sizce? Saatlerdir herkese bu soruyu soruyorum, hala aradığım cevabı bulamadım :)

  4. Selin merhabaa:P Bence alıyor harareti vallahi. Şimdi içiyorsun bir de güzel demlendiyse böyle bir zevk alıyor önce, sonra hafif terleme oluyor o ara işte küçük bir esinti vuruyor vücuduna ohh be ne güzel esti diyorsun ya işte bu çay etkisi, en güzel terleme çay terlemesi farklı bir şey:P

    Çok mu salladım acaba ama doğru ya:)

  5. Findu, bi dost o kadar çok şey dedi ki mecburen sansürlemek zorunda kaldım, biliyorsun bi dost o hak vereceksin bana eminim:P:p

  6. Annem de çaykoliklerden. Babamla birlikte bi oturuşta kocca bi çaydanlığı bitirebiliteleri var. Çay içmeyince başı ağrıyor o derece. Bi gün damardan almayı isteyecek diye korkuyorum ben, böhüüü:D

  7. Söylemeyi unuttum. Bi de çayı demlerken içine karanfil atmayı deneyin. Süfer olayearr:D

  8. Yemeğin üstüne çay nası güzel gidiyor gerçeten ya. Ama benim tercihim tomurcuk çay. Kokulu çay olmazsa çay içtiğimi anlamıyorum.
    Bütün çay severlere selam :)

  9. annem sabah akşam bi demlik çay içiyor, harareti kestiği konusunda da ısrarlı ama ben pek hararetli görüyorum kendisini çay içtikten sonra:))

  10. Parkinlik, o damardan alma durumları benim peder için d geçerli sulukalacağım oan içine koyun ondan içsin haha:P Biz de atıyorduk kaaranfil bir de şey reyhandı galiba ama artık atmıyoruz nedenini bilmiyorum:P

    Tuğçe, Selam :P Çaylı günler hehe:)

  11. Judy, düşün okadar çay içmesine rağmen hala hararetli görüyorsan kendisini çay içmese neler olur kim bilir. Çaya devam o zaman :P

  12. efet görüyoruz ki çay konusunda ukturk la anlaşıyoruz ki kaçak çay bi tutam oy oy oy.

    efet görüyoruz ki girilmeyen konularda da bi dostla anlaşıyoruz. O zaman Alişandan ikimize birden yükleniyorlar gelsin.

    öperün.

  13. Kabakulak, evet anlaşmalıyız zaten aklın yolu bir sen de akıllı bir adamsın ben de :P:p

  14. yaşasın çaya pozitif ayrımcılık :):))

  15. Liberal Genç dedi ki...

    Liberalizm yüzyılın en önemli düşünce biçimidir. Farklı kültür ve inançtaki insanların bir arada yaşamasına en etken yöntemdir.

    Liboş diyerek dalga geçmekse sizin gibi boş kafaların işidir.

    sohbetde de belli zaten, saçma sapan sözcükler...
    orijinal görüşleriniz hakkında da hiç konuşamıyorsunuz...

    bir de liboşum diyen kişi yok mu hele.. karşına alıp sorsan liberalizm hakkında adamakıllı tek bir cümle kurabileceğini sanmıyorum. ondan olsa olsa işte sizin liboş kavramınız tam onun gibi birine yakışır...

  16. Adsız dedi ki...

    Ayrılan yazar kim ? ismini ... lamışsınız..
    ayrıldı diye hemen kötü mü oldu ?

  17. Adsız, hehe:) niye kötü olsun o beni beğenmiyor:(( yoksa aşığım hala ona. Kim olduğuda belli hem:)

  18. bence de belli hatta oha ulan :D

  19. liberal genç; basit bi msn sohbetiydi çok abartma diycem ama hayatını siyaset ekseninde yaşayanlara bunu söylememem gerektiğini az çok bildiğim için yok vazgeçtim söylemiyorum. saçmalama diyim sadece.


Leave a Reply